1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A6 (4G) Avant 2.0 TDI 190 CP ultra S-Tronic - o noua aventura

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de MarianMaxx, 29 Sep 2017.

  1. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Acum ma zgarie rau gaurile de pe capota, asa ca luna viitoare cel tarziu intra la vopsit.:)
    Sunt sigur ca 9 persoane din 10 nu vad ceea ce vad eu, dar eu sunt foarte incapatanat si pretentios... stiind ca este ceva imperfect, ma macina. Daca ceva nu imi place, stric si refac iarasi. Asa sunt cu toate lucrurile ce ma inconjoara. Cum iese acum asa ramane, dar sper sa fie gata pana la intalnirea din Iunie.
    Nu eram sigur 100% ca vreau sa vin, dar am nevoie de putina schimbare. In ultimul timp stresul m-a facut sa am un comportament de speriat, asa ca este bine venita o schimbare... altfel nu stiu daca ajung pana in August. Trebuie sa vad daca gasesc pe cineva sa ma insotesca pe drum, daca nu ma descurc eu cumva.

    28166440_1703366726374402_486226796044481368_n.jpg

    Prietenii stiu de ce !:)
     
    stefan550 și Iasmin90 apreciază asta.
  2. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Astazi am refacut tratamentul la piele cu produsul folosit de proba in urma cu cateva zile. Daca la inceput nu pare sa fie ceva diferit de cele folosite pana acum, dupa cateva zile de la aplicare, se vad rezultatele. Se pare ca are nevoie de caldura si ceva timp pentru asi face efectul. Astazi daca erau peste 30°C la umbra, am zis se fac toate scaunele si bancheta, inclusiv plasticele. Cand produsul este incalzit, este foarte lichid, astfel ajuta mult la aplicare. Pielea uscata se vede ca il absoarbe imediat, ceea ce cred eu este un lucru bun. Singurul minus este mirosul... nu este... imi placea foarte mult cum mirosea a interior nou cand foloseam produsele de la Gliptone. Asa arata acum dupa aplicare, ramane sa revin peste cateva zile cu rezultatul final. In poza cu numarul 3 se vede in zona centurii cum este plasicul fara produsul aplicat.

    1.jpg 2.jpg 3.jpg 4.jpg 5.jpg 6.jpg
     
    Iasmin90 și stefan550 apreciază asta.
  3. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Astazi a fost zi de bibilit. :)
    Am terminat de curatat interiorul, plus chederele de la geamuri... devenisera de un gri in loc de negru.

    20180425_155935.jpg 20180425_155946.jpg

    Iar rezultatul final este exact asa cum imi doream. Acum sa vedem cat va tine.

    20180425_160035.jpg

    Pielea din interior a redevenit la culoare ei naturala, opaca, si nu lucioasa cum se vedea dupa aplicarea produsului de intretinere.

    20180425_163012.jpg 20180425_162850.jpg

    Am facut iarasi o curatenie si la compartimentul motor, plus o curatare a capotei pe dedesupt. Era murdara de ceva alb, tipul calcarului. Dupa cateva tentative am reusit sa o "inegresc", dar nu sunt pe deplin multumit... daca te uiti atent sunt niste pete si nu vopsea lucioasa. Aici voi revenii in viitorul apropriat.

    20180425_152913.jpg 20180425_152847.jpg

    Am facut si o descoperire la sistemul de racire. Furtunele sunt Made in Romania... se mai mira unii ca nu le creste temperatura la apa.:)

    20180425_152819.jpg 20180425_152826.jpg
     
    Ultima editare: 25 Apr 2018
    skiper, gavryus, Alex_WeS și alți 7 apreciază asta.
  4. Iasmin90

    Iasmin90 5th Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 C6 ,2.0 TDI CAGB,2009
    Felicitari pentru modul fanatic in care o intretii.Cu ce ai curatat chederele?
     
    MarianMaxx apreciază asta.
  5. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Multumesc!:hi:
    Am folosit acelasi produs care folosesc si la plastic... Simoniz.
    SAPP0105A_Simoniz-Jet-Black-Trim-Restorer-500ml-305x640.png
     
  6. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Am revenit dupa o scurta pauza! Din fericire nu sunt noutati, masina merge ceas pentru cat poate sa ofere. Luna viitoare implineste 4 ani, deci trebuie sa fac prima inspectie ITP. Daca trece examenul, vin la intalnire... daca nu... tot vin!:)

    Astazi am montat si la masina asta deflectoare la geam, pentru mine este un accesoriu estetic. ;) Momentan le-am pus doar pe fata, deoarece urmeaza sa pun folie pe geamuri si ma tem sa nu incurce la montaj. Mie imi place cum stau, iar dupa ce voi face geamurile negre o sa fie si mai ok.

    20180531_163801.jpg 20180531_163809.jpg 20180531_163833.jpg

    Si o poza mai "explicativa" pentru @Cosmin ZKG... asa trebuie sa arate o masina neagra pastel... cu mult "metalizat" la suprafata !!!!:):):)

    20180531_163822.jpg

    Aici am facut o configurare cu tipul de jante pe care ma gandesc sa le achizitionez in viitor, dar nu sunt sigur ca imi plac 100%. Poate reusesc cumva sa omologhez ceva pe 19"... mai vedem.

    Roti GMP Atom.jpg
     
    gavryus, vladmang și Cosmin ZKG apreciază asta.
  7. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
    Daca ma uit in detaliu mi se par misto jantele dar daca trec rapid cu privirea peste toata poza parca ceva nu se leaga cu acele jante.
     
  8. redlife

    redlife Silver Member

    Înscris:
    30 Mai 2010
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 C7 Allroad Bi-Tdi
    Salut, din punctul meu de vedere acele deflectoare nu dau bine deloc, totusi e un Audi nu e Dacie sau vreo duba de marfa.
    Pentru ca masina sa arate bine cu jante mari gen 19-20 obligatoriu trebuie sa o cobori, asa arata ca o camila cu bocanci, modelul jantelor este discutabil deoarece fiecare isi alege modelul care ii place cel mai mult.
     
    Gabriel Popa apreciază asta.
  9. Gabriel Popa

    Gabriel Popa 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Apr 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C5, 2.7T Q, BES, 2003 / Audi A6 C5, 4.2 Q, ARS, 2000 / Audi A8 D2, 6.0 Q, AZC, 2002
    Ce-ai facut Bobita cu “deflectoarele” alea? +1 ca e super inestetic. S-au inventat pentru fumatorii care scrumeaza pe geam. E si cazul tau?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    skiper și czsilviu apreciază asta.
  10. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Nu, eu nu fumez si nici nu deschid geamurile, dar mie mereu mi-au placut. Le-am pus pe toate masinile mele, chiar si acum 100 de ani pe Dacia. :)
     
  11. Gabriel Popa

    Gabriel Popa 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Apr 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C5, 2.7T Q, BES, 2003 / Audi A6 C5, 4.2 Q, ARS, 2000 / Audi A8 D2, 6.0 Q, AZC, 2002
    Se pare ca ai niste nostalgii de care trebuie sa scapi. Iti recomand o cura cu psihologul @gabitza121. Tocmai ai anulat tot ce facusei frumos la masina aia. S-Line de Romania. Ntz-ntz-ntz.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    czsilviu, Alex_WeS și stefan550 apreciază asta.
  12. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Cand nu ai de lucru, iti faci !:)

    In aceasta luna masina a implinit 4 ani, deci am facut primul ITP. In momentul inspectiei masina avea 188.479 km ( nu am avut timp sa ii "speriu" putin :)) si nu au fost probleme. Momentan mi-a trecut cheful sa o vand, poate si din cauza ca acum o folosesc aproape zilnic... in plus nu este pregatita pentru vanzare, mai sunt imperfectiuni. Urmeaza sa pun folie pe geamuri cand vin acasa, sa montez telecamera pe spate ( este mai mult un moft decat o necesitate)... si vreau jante mai mari. Aceste jante se pare ca sunt spre imposibil de omologat. Din discutia avuta cu baietii de la reprezentanta am doua variante ( scump sau foarte scump):
    1. Le cer lor certificat pentru marimea dorita, si cumpar jante si cauciucuri de la un dealer Audi... cost total 5.500-6.000 euro
    2. Sau merg la un centru de vulcanizare, cumpar jante AM omologate NAD, cauciucuri... si fac la ei totul pentru 2.000 euro.... dupa care cumpar alte jante OEM de incredere

    Sau inmatriculez masina in Romania si poate acolo este mai simplu si mai iefin.:) Trebuie sa vad daca se gaseste ceva rezonabil de facut, altfel ramane cu cele de 18", eventual schimb modelul.
     
  13. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Păi vezi ca in România asta e un mizilic, si fără să vrei te trezesti ca ai in carte alta masina :).Ma bucur ca ti-a mai trecut supărarea pe ea ;).
     
    mik15 apreciază asta.
  14. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Nici în RO nu e mai simplu, cel puțin din ce m-am interesat eu. De la reprezentanță mi-au spus să merg la RAR, RAR să îmi dea in scris (asta nu știu cum ar fi posibil) că solicită hârtie de la 'x' reprezentanță pentru modificare CIV cu jantele ce vreau să le omologhez! :huh:
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    La prima inmatriculare in Romania e extraordinar de simplu sa iti treci dimensiunile dorite in C.I.V.
    Mai complicat este sa iti treci anumite dimensiuni daca masina este deja inscrisa.
     
  16. mabalaru

    mabalaru Platinum Member

    Înscris:
    12 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 D4 FL 2017, 3.0 TDI 262CP, Exclusive
    @audi66 vai cat gresesti :). Eu de exemplu nu am putut trece mai mult de 18 in CIV. In acel COC erau doar 18 puse ... le-am spus la RAR ca eu vreau 20 si i-au durut in c*r.

    Spor
     
  17. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Din ce am inteles eu, se pare ca in Romania este mai greu dacat in Italia. Aici imi trebuie doar setul de jante care imi doresc, dar trebuie sa aiba certificare NAD (determinate caracteristici si tipul de anvelope pentru masina mea), si o declaratie de la un centru de montaj unde este scris ca montajul este efectuat corect. Cu acestea merg la RAR si se trece in talon noua marime, pentru un cost de 36€. Pretul jantelor si anvelopelor depinde de marca, model, dimensiuni.
     
  18. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Pai este cel mai sinplu in Italia iei un set de jante(ieftin)care au R care il vrei tu le omologhezi iar apoi iti poti schimba ce jante vrei pe dimensiunea aia.

    Si ținând cont de faptul că nici sistemul italian nu este cel mai de dat exemplu atunci iti garantez eu ca daca esti baiat descurcaret rezolvi problema.

    Si stiu ca este un subiect TABU dar stiti si voi ca mereu exista usa din spate si plicul fericirii la biroul de pile si relatii ca altfel nu am avea nici certificat de naștere.
    Exiata reguli care au portite si solutii sa fie ocolite si nu este din greșeală asta.

    Ma amuza cand vad topicuri cu omolagari si modificari legale in Romania care altfel cand mergi ca muritor de rand sa le faci esti respins direct de portarul instituției.

    Deci baieti haideti sa nu ne mai invartim in jurul cozii,ai cu cine sti cum faci,daca nu simplu NU FACI
     
    Ultima editare: 14 Iun 2018
    PurAlex apreciază asta.
  19. mabalaru

    mabalaru Platinum Member

    Înscris:
    12 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 D4 FL 2017, 3.0 TDI 262CP, Exclusive
    @gabitza121 - nu cred ca ai inteles. Eu personal nu merg pe principiul spagii asa ca era clar ca nu ma duceam la RAR prin pile si cu plicul fericirii. Prefer sa merg cu jantele de 20 fara sa le am in talon.
    Oficial se poate rezolva prin Porsche ... dar acolo ai de decartat aiurea pentru un rahat.

    Spor
     
  20. bobalex18

    bobalex18 Audi Expert

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    că mergi pe principiul plicului sau că mergi cu ele fără să le ai în talon este exact același lucru (legea este încălcată). bine că promovăm un astfel de comportament.
     

Distribuie pagina asta