1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A6 Avant 2.5 tdi 150cp AKN

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de mare_hotz, 2 Dec 2014.

  1. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    @mare_hotz nu fi nebun ca își bat joc de masina ta.
    Îți fac eu cu ojă și luam dinaia care are și sclipici în ea.:p
     
    mare_hotz apreciază asta.
  2. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Si cand te gandesti ca sunt nascut in Rm.Sarat,dat sunt ani buni de cand nu am mai fost acolo....o sa caut un Recaro de b5 si te tin la curent
     
  3. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Ma aflu intr-o mare dilema in privinta suspensiilor.
    Nu stiu care este mai confortabila si ce firma sa aleg.
    Kituri exista asa: Vogtland (40mm)
    Koni STR/T 40mm
    Bilstein B12 30mm(desi am un prieten care spune ca a testat-o si este extrem de dura)
    KW 40mm
    Sau arcuri Eibach cu amortizoaze Sachs Advanced ....bineinteles cu o suma totala exagerat de mare.
    Vreo parere?
    P.S.Aseara masina mea a ajuns intr-un punct in care nu v-a mai ajunge niciodata in e existenta ei ...ca atare l-am imortalizat.
     
    paul14 și MariusSCM apreciază asta.
  4. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Ai ratat un 3.:) Multi kilometri de acum inainte! :icon_thumright:
     
    mare_hotz apreciază asta.
  5. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    cauta ST coilovers, sunt practic un KW V1, ajustabile doar pe inaltime, dar ca si duritate sunt foarte ok, mie mi-au placut si au un pret decent, au fost cam USD1000 la vremea aceea, Sunt facute de KW, ST fiind linia lor de low cost, dar nu sunt full inox ca atare nu vin lifetime warranty.
     
  6. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Am vazut la un a4 care este mai mic si mai usor,avea amortizoare KYB si arcuri eibach si nu era sa iti dizolve pietrele de la rinichii.
     
  7. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Initial am zis ca merg pe linia mea,avand deja Sachs Super Touring pe masina, dar studiind pe toate partile amortizoarele de S-line de exemplu sau Sachs Advanced sunt cu 2 cm mai scurte, ca atare scade inaltime si confortul se pastreaza in limite.
    KW-uri tor vad pret undeva 500€ maxim cum spuneai nu-s full inox.
    Vogtland pina acum cateva zile nu am auzit de ei,dar vad ca au ceva renume pe aici.
    De Bilstein B12 nu incape indoiala...nu v-a fi...pe masina dau superb in schimb confortu dispare.
     
  8. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Din experienta mea, Eibach iti aduce look si comportament ok pe strada.Primii 10-15k km sunt foarte dure, dupa sunt perfecte(mai coboara masina 1 cm in km astia).Problema apare la amortizoare, unde in cazul meu s-au dus cele pe spate in 60k km : Sachs echivalent S-line.
    Daca pentru tine este important sa ai masina perfect la linie si sa gasesti mixul perfect intre look si comportament, eu iti recomand sa mergi pe reglabila (mediu sau top).Daca esti ok sa ai o masina mai joasa(nu coboara neaparat egal fata-spate) si un comportament mai bun pe strada, mergi pe arcuri sport si amortizoare noi.
    Eibach coboara cam idiot in functie de platforma : B6/B7 prea jos spatele, B5/B8 prea jos fata.

    Sent from my SM-A510F using Tapatalk
     
    mare_hotz apreciază asta.
  9. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Mersi de raspuns Catalin.
    Da intradevar vreau un 3cm garda mai joasa...nu zic egal deoarece poate ar fi un avantaj sa am spatele un pic mai sus, cand de obicei am 50-60kg in portbagaj cam zilnic.
    Legat de confort stiu ca pierd,dar nu vreau sa pierd exagerat,in ideea ca bag 300-350km zilnic cu masina si desi ii fac in De ....mai sunt unele strazi sau drumuri mai anapoda.
    De asta caut raspunsuri ca sa stiu ce alegere fac,eram gata gata imi a comanda B12-le de la Bilstein(kitu contine si arcurile Eibach) ,dar cand auzitdin surse sigure cum e, am renuntat.
    De reglabila..niciodata nu am avut-o la inima,dar se pare ca ea v-a fi solutia pina la urma. Faceam poate o combinatie Sachs Advanced cu Eibach,dar amortizoarele se apropie de 600€ si e chiar prea nesimtit pretul, nu este vorba de bani,dar inca nu ma pot impaca cu suma.
     
  10. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Eu nu imi fac probleme ca pierzi din confort, mai ales ca circuli in Germania.
    Cum a zis si @Catalin_1987 la Eibach nu prea ai cum sa stii inainte cum va cobori: la el, in combinatie cu amortizoare S-line s-a asezat perfect, la mine a stat spatele prea sus pana am taiat arcurile, la fel, in combinatie cu amortizoare varianta suspensiei sport( Sachs Super Touring)
    Tot reglajul se va face in functie de amortizoare, dar ai sanse mai mari sa o aduci la linie cu niste H&R, plus ca la ei ai foarte multe optiuni: 30/25, 30/30, 30/35. Eu a doua oara nu as alege Eibach, poate doar sa incerc varianta sportline, care e ceva mai dura
     
  11. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Un lucru este cert : varianta arcuri + amortizoare este folosita de o gramada de useri de pe net.Trebuie doar sa stai putin sa citesti si sa decizi.
    Varianta cu reglabila medie sau pro cred eu ca iti poate aduce mai mute satisfactii decat Eibach sau H&R fie ca vorbim de look sau comportament.
    Dupa ~9 ani de modificat constant masina am concluzionat ca la urmatoarea o sa incep pe dos :
    -suspensie, directie, frane, soft si roti mari.
    -alte modificari.

    Sent from my SM-A510F using Tapatalk
     
    mare_hotz apreciază asta.
  12. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
  13. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Daca feedback-ul este bun, eu zic ca ai gasit solutia.Pretul este super in opinia mea(eibach + amortizoare mai rasarite iese aproape tot acolo).

    Sent from my SM-A510F using Tapatalk
     
  14. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    @mare_hotz - exact de aceea iti ziceam, e foarte ok suspensia pentru ce vrei tu, eu am folosit-o pe un RS6 C5 si am fost multumit ca nu a fost foarte rigida, iar pretul e foarte bun tinand cont de calitatea care este la fel de buna.
     
  15. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Ce sa mai zic....am plasat deja comanda...dumnezeu cu mila banii sunt deja dati. Abia astept sa o vad ajunsa si bineinteles pusa pe masina.
     
    Ultima editare: 16 Noi 2016
  16. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
  17. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    pe A6 nu as pune, sunt mai rigide decat cele originale si vei resimti mai bine orice denivelare, si eu am fost tentat sa pun pe RS6 dar am renuntat dupa ce am citit mai multe despre ele, doar nu vrei s-o transformi intr-o masina de drum de sticla :), totusi nici in DE nu sunt wow drumurile si apoi A6 orice i-ai face nu va fi niciodata vreo masina prea sportiva.
     
  18. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    E clar ca nu vreau sportiva sub nici o forma, vreau doar ceva un pic mai altceva....cu ceva un pic mai mult decat este ea.
    Ma gandeam ca nu sunt chiar atat de dure bucsile astea in sensul ca mi s-a luat anul si alte brate.
     
  19. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    ce brate folosesti de se duc dupa 1 an doar? Sa nu-mi spui ca Meyle HD ca tocmai ce le-am pus de cateva luni :(
     
  20. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Bun....deci chiar Meyle am pe masina si au 46000km rulati...nu ma pot plange,dar cu siguranta au obosit....in conditiile in care 90% sunt rulate strict in De.
    Asta este ...deja sunt obisnuit cu schimbatu la frane si brate ca si cu reviziile....(un weekend pe luna e al masinii)
    Urmatoru set e deja pregatit.(Trw si Lemforder)
     

Distribuie pagina asta