1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A6 Avant 2.5 tdi 150cp AKN

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de mare_hotz, 2 Dec 2014.

  1. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Nu numai ca sunt LMO si TRW, dar au si "OOOO" pe ele, adica sunt OE ;)
     
  2. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Die ganze sind meine
     
  3. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Cum se apropie drumul spre Ro si transformarile ,am cam ramas in urma cu postatul desi s-au mai petrecut cateva schimbari minore.
    Prima dintre ele este atingerea celor 340000km, masina merge ca acum 30000km deci nici o schimbare in comportamentul motorului post soft.
    Cateva cadouri mici au venit odata cu Mos Nicolae(contul meu)....printre care un schimbator cu manson AM, dar de care sunt foarte incantat,un tratament de piele, uleiul pentru cutie si aici dupa indelungi consultari si pagini citite am ales unul facut de Motul ,denumit MotylGear 75w90 ( pe audizine este vazut foarte bine), plus o rezerva de Motul X-cess 5w40 ca doar este o obisnuita revizia,o culoare pentru etrieri nu stiu daca am facut o alegere inteleapta,dar am cativa prieteni ce au folosit si sunt inca incantati, doi etrieri fata 1hp pentru discuri de 320mm(odata cu ele a venit si frauda financiara....in sensul ca nu se pot monta pe fuzetele non-facelift ,asa ca caut fuzete,un beneficiu totusi pentru bratele pe care urmeaza sa le ridic joi de la bunul prieten Nucugheri).Discuri marca Zimmermann de data asta pline, de cele sport sunt un pic dezamagit in sensul ca pe ploaie tot praful din placute adera in santurile de ventilatie ca atare arata jegos rau de tot.
    Printre altele am facut si o mica gafa in sensul ca am renuntat in ultima clipa la suspensia ST si am luat un set S-line desi vanzatorul m-a averizat de 3ori ca este pentru quattro,iar eu abia acasa am realizat ca arcul meu sta langa amortizor si nu pe,asadar fata se potriveste,spatele v-a trebui achizitionat.
    Am pregatit intre timp si o distributie noua,nu este cazul pentru ca cea existenta are 29000km,dar cum vreau cu orice pret sa fac transferul chiulaselor de Bau e buna prin preajma.
    Sper ca in micul meu concediu in Ro sa am timp sa trantesc trenul de rulare sub ea,iar pe lista de piese v-a mai trebui adaugat, suporti cutie,capete planetare(se pare ca ele sufera primele de la soft),bucsile puntii spate si dupa ce voi studia aprofunzit locul evacuarii de quattro pe sub masina,probabil v-a veni si evacuarea dubla plus fusta sau bara completa.
    Intre timp a murit un senzor de parcare(murise si iarna trecuta pret de o saptamana,dar si-a revenit,acum nu da niciun semn).
    Volanul actual nu il mai suport de nici o culoare,abia,astept sa il montez pe cel s-line,am mai achizitionat o oglinda interiora heliomata cu care o sa ma duc pe capul lui Nucugheri sa ii faca cablajul.
    Asadar ne citim in curand odata cu intratea in service.
     
    audi66 apreciază asta.
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  5. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Esti pe drumul cel bun. Eu cel putin la fiecare surub nou simt de parca am mai luat un calut in plus
     
  6. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Ajuns acasa, am facut o saptamana pauza si am zis incet incet sa ma apuc de modificari.Prima pe lista fiind schimbarea instrumentelor de bord cu unele facelift primite de la bunul meu prieten Nucugheri.
    Pasii au fost asa: acum vreo 3 seri Nucu si-a petrecut cateva ore bune pe TeamViewer incercand si reusind sa imi instaleze Vag-Commanderu.
    Astazi am mi-am facut prima oara curaj si am bricolat atent la una din urechile ceasurilor care era rupta, operatiune reusita cu succes de altfel.
    Pasul doi: iau ansamblul in brate plus laptop,plus cabluri si cobor jos la masina.
    Dupa 4 ore de incercari de immo off, imperechere ceasuri cu ecu....adaptari..si alte telefoane printre care si bunul meu prieten Nucu vreo 2 ore...surpriza...nu am reusit sa le transplantez masinii.
    Injuraturi,blesteme si tot asa...si inca nu pricepem de ce nu putem citii eepromul ecu pentru a face immo off(in schimb orice altceva merge), de ce incercarea de imperechere cu ecu si invatarea cheilor esueaza si de ce pina la urma nu pot pune clusteru ala.
    Enervant...deja mi-am consumat toti nervii si chiar sunt intr-o mare pana de idei.
    Cateva foto cu esecul meu
     
    Chriss_Deejay apreciază asta.
  7. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Totusi exista o parte plina a paharului,am ales suspensia, Sachs Advanced (echivalent s-line) cu arcuri Eibach. Bratele sunt deja in posesia mea, fuzetele vor fi facelift sau ale mele plus bucsile de adaptare a conurilor, franele 1hp pina la urma se potrivesc fuzetelor mele, capetele de planetare achizitionate,burdufe primite de la Nucu (unele de calitate), presuri de iarna OEM tot de la Nucu.
    Asadar v-a urma o saptamana plina de surubarit.
     
    Chriss_Deejay apreciază asta.
  8. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Pentru a citi ceasurile trebuie sa mergi pe canalele 60-62 si sa pui tipul de immo pe care il ai la masina
     
  9. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Nu mai inteles,ma intereaza sa citesc eeprom cu vag-commanderu sa pot face immo off pe ecu
     
  10. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Pai si pentru asta trebuie ca ECU sa comunice cu ceasurile de bord altfel nu te lasa sa il codezi de nici o culoare
    Mergi pe 17 Instruments Adaption 10 si unul din canalele 60 pana la 62( nu mai tin minte din pacate care) permite comunicarea celor 2 componente. Am avut aceeasi problema cand am pus ceasuri de A6 pe B5
     
  11. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Am inteles...o sa mai sap maine, poate mai este ceva ce eu nu fac.
     
  12. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Pe 17 Instruments - Adaptation ch. 60-62 sunt canalele de CAN. Acolo se poate adapta/coda.
    El nu poate intra sa citeasca ECU nici cu ceasurile lui, care sunt adaptate pe masina.
    Incearca cu siguranta 15 de la ceasuri scoasa vezi daca poti intra. Am uitat sa-ti spun ieri, am patit odata si asta. E o protectie si nu te lasa sa citesti.
     
  13. dhan67

    dhan67 Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2014
    Locație:
    LOGROÑO,LA RIOJA,ESPAÑA
    Masina:
    Audi A6/C7 Avant, 2.0 tdi 177 cp,multitronic, an fab. 2014,luna octombrie
    Hotomane,nu era mai simplu sa cumperi inelele cromate si sa le pui pe ceasurile tale asa cum am facut eu?
    Cred ca asa evitai toate bataile de cap.
    Bineinteles,daca asta e motivul pentru care ai facut schimbarea.

    Enviado desde mi SM-G935F mediante Tapatalk
     
  14. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Nu prea au treaba inelele din comert cu cele OEM.
    Daca interfata nu comunica cu nici un modul posibil sa nu fie setata conexiunea corect. Parca trebuie selectat K-line
     
  15. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Interfata comunica cu clusteru plus altele, doar cu ecu e problema.
    Dhan le schimb pentru ca au display-ul bun, arata fenomenal oricum....etc etc.
    O sa fac alte incercari diseara,desi documentandu-ma toata seara trecuta,pasii au fost respectati cu strictete,asa ca v-a mai ramane apelarea la un specialist
     
  16. dhan67

    dhan67 Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2014
    Locație:
    LOGROÑO,LA RIOJA,ESPAÑA
    Masina:
    Audi A6/C7 Avant, 2.0 tdi 177 cp,multitronic, an fab. 2014,luna octombrie
    Stefan,nu stiu despre ce inele vorbesti tu si ce se gaseste in vinzare in Ro,dar eu le-am pus acum 2 ani si arata ca in prima zi.E adevarat ca m-au costat 30 si ceva de €,dar isi merita banii.
    In fine,Hotz sper sa rezolvi totul cu bine.

    Enviado desde mi SM-G935F mediante Tapatalk
     
  17. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Intradevar exista inele destul de apropiate de OEM , chiar am adus unui prieten asa ceva,dar sincer prefer celalalt cluster, avand in vedere ca in una din poze este montat de proba si chiar arata atragator
     
  18. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    A venit timpul sa postez si eu o parte din modificarile aduse masinii.
    Doua zile de munca si un nou tren de rulare,de data asta totul merge ca nou.
    Am inceput prin a schimba pe puntea spate ansamblul arc-amortizor plus bucsile puntii spate si puntea fata tot ce inseamna brat,bieleta,capat de bara plus amortizoare si arcuri.
    Alegerea este cea despre care am spus adica Sachs in combinatie cu Eibach.
    In plus am schimbat planetarele plus amortizoarele motor si cutie.
    Rezultatul este unul de exceptie pentru mine personal...in sensu ca am scapat de orice insemna smucitura la plecarea de pe loc, orice troznitura la trecerea peste denivelari, orice balans pe curbele mai stranse.
    Nu ma asteptam sa nu pierd chiar atat de mult confort ...in sensu ca fata de un B7 echipat s.line pe suspensii ,a mea chiar mai are urma de confort.
    Am ratat multe etape la pozat,dar totusi o sa pun poze cu ce am apucat.
    P.S. Coborarea este de aproximativ 30mm ...sper sa se mai lase in timp
     
    dhan67, Cosmin ZKG și nucugheri apreciază asta.
  19. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Bravo hotzomane :applaus:
    Zi-mi cum ai rezolvat cu bratele inferioare care sustin telescopul ? Cu bucsa de la facelift ?
     
  20. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Da Nucu exact prin achizitionarea de la un parc local a doua bucsi la un pret nesimtit de mic ( banuiesc ca vanzatorul nu a stiut ca fara alea fuzetele vor fi fara valoare)
     

Distribuie pagina asta