1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A6 C6 2.0 TDI DPF

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de SCN, 6 Feb 2017.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. SCN

    SCN 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Iul 2014
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A6 C6 2.0 TDI DPF
    Salut !
    Sunt nou pe forum si am decis sa imi prezint masina recent achizitionata pentru a cere sfaturi si pareri pentru interventiile ulterioare. :)
    Este vorba despre un Audi A6 C6 2.0 TDI BRE (140 cp), an fabricatie 2007, 202.000 km.
    Masina a fost cumparata personal din Germania, dintr-un satuc situat putin mai sus de Dortmund (Schoppingen) in decembrie 2016.
    Este dotata cu urmatoarele:
    - cutie manuala (m-am ferit de cea automata datorita vechimii si costurilor de intretinere si reparatie in caz ca pica vreo piesa)
    - MMI (navigatie, bluetooth, magazie 6 cd-uri mp3)
    - computer bord color
    - dublu climatronic
    - scaune sport incalzite
    - comenzi volan 4 spite
    - pilot automat
    - pachet lumini ambientale
    - bi-xenon
    - spalatoare faruri
    - follow me/coming home
    - senzori parcare spate/ ploaie/ lumina
    - oglinda centrala heliomata
    - triple cu led pe frana
    - jante aliaj vara+iarna R16.

    Pana acum am facut doar schimbul de ulei la 206.000 km, iar distributia dupa ce m-am interesat, a ramas ca o voi schimba la 240.000 km. (primul schimb in Germania la 120.000 km ).

    Dupa ce fac RAR-ul o sa ma apuc usor usor sa o fac pe placul meu dupa care voi posta aici.:busted_cop:
    Cu interiorul inca nu am poze mai detaliate, dar urmeaza sa fac cand va fi curata [emoji16].

    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]
     
    Ultima editare: 6 Feb 2017
  2. SCN

    SCN 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Iul 2014
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A6 C6 2.0 TDI DPF
    Ca sa va tin la curent cu tot ce se intampla, la cateva saptamani de la achizitie am avut si un eveniment neplacut, un coleg de facultate mi-a lasat o urma.:banghead:

    [​IMG]
    asa ca m-am hotarat sa ii retusez toate imperfectiunile si chiar sa incep cu schimbarile (fusta spate+grile proiectoare sa le vopsesc negru lucios iar barile cromate de deasupra acestora le-am infoliat tot in negru lucios)

    [​IMG][​IMG][​IMG]

    A iesit totul foarte bine si am fost multumit de baieti.

    Dupa o luna am revenit si pentru niste polish-uri locale ca sa nu se observe diferenta de lac, si totodata am dat si stema jos de pe portbagaj, urmand sa o pun la loc pe mijloc (datorita eleronului nu mai era asa) dupa ce o voi face negru lucios, la fel ca restul detaliilor cromate care sunt in plan in viitorul apropiat. [​IMG]
    [​IMG]
     
    Ultima editare: 6 Feb 2017
  3. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Frumoasa olteanca.
    Nu se vede diferenta unde a fost retusat? Sau la vopsire s-a vopsit tot elementul?
     
  4. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Felicitari pentru achizitie, si bun-venit in club ! :icon_thumright:
    Planuri de viitor ? Vezi ca ai cateva A6 C6 alese pe spranceana pe forum :cool: deci ai de unde sa te inspiri !
     
  5. SCN

    SCN 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Iul 2014
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A6 C6 2.0 TDI DPF
    gabitza121 Multumesc. Se vede diferenta din pacate, dar nu de culoare. Diferenta este datorita lacului nou-vechi dar mi s-a spus ca in timp se va apropia de ce trebuie. S-a dat cu filler doar pe portiunile cu defect urmand vopseaua pe aceleasi portiuni, iar restul elementului doar cu lac peste vopseaua originala. Uite o poza tot din timpul procesului ca sa intelegi mai bine despre ce vorbesc.

    [​IMG]

    Cosmin ZKG Multumesc ! Sper sa ma integrez, iar cu timpul sa ajut si eu la randul meu si sa "fur" cat mai multe idei de la colegi. :))
    Planuri am foarte multe deoarece sunt pasionat si cred ca ma ajuta si varsta momentan :)). Imediat cum scap de RAR pe care il am programat peste cateva zile voi inlocui toate becurile de la interior cu leduri, cat si de la exterior cu unele dedicate (marsarier, numar spate etc) cat si xenon in proiectoare. Urmatorul plan este ca tot cromul sa il fac negru lucios prin infoliere la un atelier specializat sau vopsire daca este nevoie cat si folie pe proiectoare/ semnalizari. Cea de pe geamuri vreau sa o dau jos si sa pun Llumar 50% transparenta pe toate geamurile cu exceptia parbrizului. Dupa astea as vrea si o grila fagure (evident negru lucios si alte arcuri ca sa fie mai aproape de pamant. Cam astea ar fi cateva dintre modificarile ce urmeaza in viitorul apropiat.
     
  6. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Sa vezi cum se extinde lista aia.......:):)

    Toti am incepu cu lista si nu s-a mai terminat.:asskicking:

    Eu cred ca vopsitorii nu au fost cei mai dibaci,si iti recomand sa nu mai faci retusuri ca asta cu diferenta de lac este din cartea cu povesti ale vopsitorilor.
    Si ideal eu as fi vopsit elementul intreg dupa ce foloseam un fuler mai inchis ca sa nu contureze,si lacuita toata laterala si polisat restul elementelor ca sa nu se vada diferenta la bara spate si fata capote si iti dai seama ca in cascada ajungeai sa polisezi toata masina.

    Si nu polisat cum fac aia la spalatorii unul calumea si aici cred ca daca il intrebi pe Cosmin ZKG aveti ce povestii vreo 3 ani.

    Eu ma bucur ca au aparut mai multe A6 c6.
     
    Ultima editare: 6 Feb 2017
  7. SCN

    SCN 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Iul 2014
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A6 C6 2.0 TDI DPF
    Parerea mea e ca era riscul mai mare daca vopseam elementul intreg si nu iesea culoarea. Bara spate si fata le-am vopsit si pe ele, iar ce era pe langa aceste elemente am polishat doar o parte ca sa nu se observe diferenta asa tare. Ma gandesc sa nu o polishez pe toata de acum, ca sa nu subtiez stratul de lac al masinii. Inca nu este atat de zgariata, insa calitatea spalatoriilor din Craiova lasa de dorit si nu stiu cat voi mai rezista pana primeste unul calumea asa cum spui tu.
     
  8. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Teoretic in 99% din cazuri in care masina se vopseste pe elemente si / sau chiar integral, suprafata acesteia sa matuieste(wetsanding), cu granulatie 2500-3000 si apoi este urmata de polish, dar mesterii populari de la noi sar de cele mai multe ori peste acest aspect si predau masina astfel. Aici e chestie de lipsa de informare nu de rea-vointa dpmdv, ideea e sa ai lacul bine intins si culoarea nimerita aproximativ ca restul se rezolva ele. Personal am fugit de vopsit ca dracu de tamaie, din varii motive, dar cand te mananca in fund pentru retrofituri trebe sa faci si d-astea :)

    Sfat de viitor - incearca sa urmaresti o linie pe care sa o urmezi pana la finalul proiectului, sa nu incepi cu RS si sa termini cu S-line, ca o dai in kitsch...

    Legat de stratul de lac, stai linistit ca ai loc de polishat de 4-5 x la sange pe el, nu e ca si cum iti ia 2 mm din lac, se ia la nivelul micronilor, bineinteles la un centru de detailing, nu la Dorel. Vezi ca ai "atelierul de detailing" in Craiova, baieti profi si dedicati, atat pe detailing cat si pe folieri ( 0766.712.568 )
    Ca sa pastrezi lacul in conditii bune dupa aceea te mai documentezi in aria "detailing" de pe forum si mai iei cateva sfaturi de pe acolo. Macar 2-3 lavete de microfibre sa ai la indemana, dar daca esti pasionat o sa ajungi sa o speli personal in cele din urma...
     
  9. SCN

    SCN 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Iul 2014
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A6 C6 2.0 TDI DPF
    Cosmin ca idee, da, din cauza asta spuneam ca sunt multumit per total. Dupa o revopsire niciodata nu va iesi asa cum a fost ea de fabrica dar daca tot a intrat in service, am luat decizia sa rezolv toate micile zgarieturi pe care le mai avea sau chiar vopsea sarita din cauza pietricelelor.
    Multumesc de sfat, cred ca ai dreptate, insa pentru inceput am in cap sa o fac sa para cat mai agresiva cu tot cromul inlocuit cu negru. Daca o sa ma satur de ea asa, pot sa revin destul de usor la vechile detalii.
    Cand va fi polishata total, evident ca o voi face undeva unde stiu ca baietii sunt profi si cat mai atenti, cred ca toti ne dorim asa ceva. De "atelierul de detailing" am auzit doar de bine si in Craiova ar fi prima varianta pentru mine, iar pt tot ce tine de folie ma gandeam la Car Fashion. Eu sunt la facultate in Bucuresti, deci cand o sa ma hotarasc sa efectuez o actiune de genul, o sa ma interesez si acolo de niste centre, dar toate la timpul lor.
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cine face polish dupa vopsitorie nu este vopsitor ci altceva. Terminati cu aberatiile astea. De cate ori mi-am vopsit elemente de caroserie la masina sau masinile care le-am avut le-am spus ca daca imi fac polish dupa vopsire raman fara degete (nu glumeam) si vopsitul piesei respective a iesit asa cum trebuie inclusiv cu pierderi pe elemente - nu perfect ca omul nu este robot in fabrica si nu are el tehnologia aplicarii stratului de vopsea si lac a robotilor din fabrica. Nu vreau nici un comentariu mai departe pe tema asta aici. Punct. Multumesc.
     
    hercheacatalin apreciază asta.
  11. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Eu cred ca nu m-am exprimat corect si am zis sa poliseze restul elementelor care nu s-au vopsit.

    Si perfectionarea cum zice cosmin se cam intampla mereu la vopsirea pe element mai ales la culorile inchise.

    Se poate vopsi o masina si fara praf,coaja de portocala,scurgeri......

    SCN asa cum ,,riscai" sa nu iasa culoarea daca vopseai tot elementul se intampla si la retus si este mult mai vizibila diferența.

    Eu iti zic sigur fara sa vreau sa jignesc pe cei de la servis dar exista servisuri unde duci masina si stiu ei cum sa faca treaba buna fara sa iti faci tu temele înainte.

    Idea este tu sa fi multumit.
     
    Ultima editare: 6 Feb 2017
  12. SCN

    SCN 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Iul 2014
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A6 C6 2.0 TDI DPF
    Ei au luat toate deciziile, le-am spus doar sa faca asa cum cred ei ca iasa mai bine + ca am tot stat pe langa ei. Am ales acest service deoarece ii cunosteam pe majoritatea de la director pana la cei de la montare-demontare, asa ca au fost mai atenti si mai putina graba ca de obicei.
     
  13. SCN

    SCN 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Iul 2014
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A6 C6 2.0 TDI DPF
    As vrea sa schimb toate luminile de la interior (inclusiv usi, portbagaj etc) cu leduri. Daca stie careva anumite tutoriale de montare/demontare sau cineva care a facut aceasta operatie, sa ma ajute cu niste sfaturi ca sa nu afectez plasticele.
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Salut,
    In primul rand aici nu asteptam rezolvarea la intrebari si probleme tehnice sau de alt fel adica cum facem aia si cum facem ailalta ci doar spunem cum am rezolvat si atat.

    Despre probleme si intrebari exista topicuri dedicate. Citeste si daca nu exista ce te intereseaza pe tine, scrii acolo. Multumesc foarte mult pentru intelegere.
     
  15. SCN

    SCN 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Iul 2014
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A6 C6 2.0 TDI DPF
    am revenit cu cateva noutati! am gasit primele 2 poze ale masinii :))
    [​IMG][​IMG]

    si cu cateva mici modificari intre timp:
    Xenon in proiectoare
    Lampi noi numar
    Led marsarier
    Full led interior
    [​IMG][​IMG][​IMG]

    Dupa cum am spus mai sus, am vopsit si emblema spate negru lucios si am asezat-o pe mijloc... cam asa arata acum:
    [​IMG]
     
    Ultima editare: 3 Mar 2017
  16. SCN

    SCN 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Iul 2014
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A6 C6 2.0 TDI DPF
    Pentru ca se apropie sarbatorile Pascale, mi-am rezervat o zi special pentru masina, asa ca am infoliat cu negru lucios toate ornamentele cromate la CarFashion, si am montat si arcuri eibach prokit.
    Ambele operatiuni au iesit perfect si sunt multumit de masina, dupa montarea arcurilor directia s-a intarit, iar masina este mult mai stabila si automat mai placuta pt un stil de condus mai agresiv.
    [​IMG][​IMG]
     
    tattady și Mitiy apreciază asta.
  17. george_gopo

    george_gopo Bronze Member

    Înscris:
    15 Mai 2011
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI (BLB) - 140 CP, 2006
    plange dupa niste jante pe masura.;)
     
  18. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    cat a costat infoliatul ornamentelor cromate? arata foarte bine asa, clar trebuie niste jante, imi place spatele masinii si e parca mai badass cu tips-urile finalelor orientate in jos.
     
  19. SCN

    SCN 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Iul 2014
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A6 C6 2.0 TDI DPF
    george_gopo M-as orienta spre modelul acesta de pe A5 s-line R18 8,5J si et29, dar le voi face pe rand, grea viata de student. :)

    [​IMG]


    mik15 a costat 200 lei- bara de pe portbagaj, grila, manerele si cele din jurul geamurilor.
    Finala ar fi urmatorul plan, ma gandeam la tipsuri negru lucios.
     
  20. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Ai grija in alegerea jantelor pentru ca et-uri asa mici la c6 cam greu.
    Sa te documentezi bine înainte ca daca zici ca e grea viata de stundent sa nu arunci banii pe geam.
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta