Bine v-am gasit din nou! Dupa o perioada de timp in care am schimbat cateva masini,ma intorc din nou la Audi. De data aceasta un V6 de 3.0 TDI si 224 cp. Masina inca nu a sosit,am achizitionat-o de pe un site auto de licitatii si o astept nerabdator. Cum spuneam,nu este primul Audi,am mai detinut un C5 2.5 TDI 155 manual,un B6 1.9 TDI 101 care la 400.000 km cand l-am vandut mergea super,un C6 facelift 2.0 TDI 170 multitronic pe care nu l-am tinut foarte mult din mai multe considerente:doream motorul de 3.0 TDI dar nu am gasit niciunul in stare ok aferent bugetului si am facut un compromis tinand cont ca masina era foarte intretinuta. Al doilea motiv care m-a facut sa vand masina a fost cutia multitronic care in opinia mea(nu vreau sa supar ceilalti colegi,este doar o parere personala) nu imi oferea niciun feeling etc. Apoi am trecut in tabara adversa si am cumparat masina cumnatului meu,un Mercedes W212 E350 cdi,231 cp, o masina foarte reusita. Am vandut-o cand am inceput o mica afacere si acum eram in cautarea unei masini in jurul a 6-7 mii euro. Criteriile erau destul de simple...motor de 3.0 diesel,automat si daca se poate ceva dotari. Asa ca un A6 C6 parea cel mai potrivit. Dupa cateva vizionari in tara,am renuntat la idee,pana cand un prieten care are firma inregistrata pe un site auto extern de licitatii (auto1.com) mi-a dat userul si parola. In primele 10 min,am gasit acest C6 la pretul de 5500 euro,langa Paris si nu am mai stat pe ganduri. Masina are ceva dotari care ma incanta,cum ar fi: -Trapa -memorie scaune -bi-xenon cu AFS -interior crem -jante 18 Ce mi-as mai fi dorit sa aiba: -pachet S-line -webasto -perdelute. Mare lucru nu stiu despre masina,ei spun ca masina are 227.000 km,nu stiu daca sunt reali sau nu,cateva facturi de intretinere dar cu franceza stau destul de prost si calitatea pozelor nu m-au ajutat pentru o traducere. Sper sa fie destul de ok,daca nu...se rezolva toate in timp. Atasez cateva poze de pe site si VIN-ul: WAUZZZ4F15N034858
Bine ai revenit în club ! O mașina frumoasă și potenta, iar la bugetul alocat mașinii pare un Best buy chiar dacă o să trebuiască o revizie generală inițial ! Așteptam să o vedem pe meleaguri pitorești
Cu siguranta primul lucru de care va beneficia va fi o revizie de ulei si filtre,ulei la cutie(cred ca la reprezentanta ZF Faur,din ce am mai citit aici pe forum,sunt destul de ok sau daca aveti alte recomandari ar fi foarte bine) si restul le vedem la o verificare amanuntita.
Frumoasa masina si bine dotata din ceea ce observ (trapa solara, incalzire bancheta spate, interiorul bej etc). Fii fericit ca au fost schimbate lanturile de la distributie, blocul de valve de la climatizare, actuatorul turbinei, plus alte "consumabile" caracteristice acestui motor!
Treaba cu lanturile distributiei am reusit si eu sa o traduc. Este un lucru foarte bun,am scapat de o cheltuiala maricica.
Multumesc frumos! Acum sunt in cautare de transport,de la Paris in tara. Sper sa gasesc cat mai repede.
In sfarsit,aseara mi-a ajuns si mie masinuta. A fost adusa pe roti de catre o cunostiinta. Arata foarte bine,merge super cu exceptia unor mici inconveniente care se vor rezolva cu prima ocazie. Consumul pe 2200 km a fost de 6,4,un consum care eu sigur nu il voi avea niciodata datorita stilului mai sportiv de condus. Calitatea materialelor se ridica la nivelul Mercedesului w212 care l-am detinut anterior,insa ca si putere,Mercedesul era ceva mai rapid. Se va rezolva cu un soft pe care intentionez sa il fac. Va urma o revizie cu uleiul si toate filtrele si o verificare riguroasa. Am observat ca atunci cand pornesc motorul,relantiul are o mica oscilatie timp de 15-20 secunde dupa care se stabilizeaza(ceva injector cred?) Mai multe voi vedea pe parcurs.
Ma bucur ca a ajuns cu bine pe plaiurile patriei ! Chiar sunt curios dupa o verificare temeinica ce concluzie o sa tragi, pretul a fost unul mai mult decat bun, avand in vedere dotarile si starea acesteia la prima vedere !
Cu tot cu transport masina a costat 6100 euro. Ma astept sa ajunga cu usurinta la 7000-7500. Am achizitionat deja un set de jante pe 16 pentru acest model de A6. Anvelopele le am de la fosta masina,fiind in stare perfecta,avand o singura iarna. Imi plac foarte mult aceste geamuri heliomate,nu prea am vazut multe cu aceasta tenta. O sa urmeze si o vopsire a volanului,dupa cum se vede in poze,fiind putin sters.
Foarte frumoasă masina sa o stapanesti sanatos si spor la multi km. Oscilatul nu este acompaniat si de un ,,ronțăit"/,,zornăit"?
Nu am auzit niciun zornait. O sa fiu maine dimineata mai atent,dar nu cred. In alta ordine de idei,in decodarea VIN,apare "heated trimmed steering wheel". Ma asteaptam sa aiba volan incalzit dar nu am gasit niciunde butonul.
Nu cred ca il am,desi din VIN reiese ca ar avea. Se poate sa fi schimbat volanul. Nu este un must have oricum. Dupa ce va trece prin o revizie capitala,inclusiv ulei si filtru cutie(cred ca la cei de la ZF Faur,bazându-ma pe recenziile colegilor) va urma un stage 1,urmat in primavara de niste arcuri Eibach 30/30.
Daca deschizi lista de modificari dupa ultima care o treci sa pui si .......... ca habar nu ai cate sfaturii si idei o sa primesti de la colegii de forum.