1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A6 C6 (4F) 2.0 TFSI

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de Roger25, 12 Aug 2014.

  1. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    Din cauza unei probleme la semeringul de la axul cu came (semering schimbat la operatiunea trecuta), am pierdut 1L ulei in aprox. 400 km, iar cand am desfacut capacul de la distributie, era numai ulei pe acolo :blink: Posibil sa fi fost un defect cu piesa, sau sa se fi montat stramb piesa.
    Am revenit la La-service, ocazie cu care, daca tot am demontat botul din nou, am schimbat si distributia, respectiv kitul de accesorii.

    Costuri implicate:
    - kit Contitech - 620 ron
    - pompa de apa OE - 330 ron (cu piesa veche la schimb)
    - kit transmisie (curea, rola ghidare, intinzator, 3 suruburi) - in total 918 ron (aveam un voucher de 750 ron la Porsche, si am zis sa cumpar piesele de la ei).
    - 1L ulei Eneos Sustina 5W-40 (refacut nivelul) - 45 ron
    - 350 ml ulei CVT (refacut nivel)

    Am constatat si mici scurgeri de ulei prin zona turbinei, cand am desfacut ceva furtune de pe acolo (o teava din care a curs putin ulei, desi am inteles ca nu ar fi trebuit), iar la proba in mers, am sesizat ca atunci cand intra turbina, se aude un mic huruit, uneori mai lung, alteori cu intreruperi. In fine, mai investighez/urmaresc problema asta. Intrebare: turbina o pot reconditiona? In ce ar consta o reconditionare/ce ar trebui verificat la ea daca huruie?

    Manopera a fost gratuita, intrucat pentru schimbarea semeringului, trebuia data jos si distributia.

    Sunt multumit de rezultate, am facut un drum mai lung, si se comporta excelent, acum mi se pare muult mai silentioasa la relanti, dupa schimb lant distributie + distributie + kit accesorii :)
    Am scos un consum de 7.4l in 200 km (70% extern, restul Buc. - talpa usoara), cu OMV 100.

    Multumiri lui "packard" pentru amabilitate si ca am rezolvat totul la un cost rezonabil.

    Urmeaza: curatat admisie, clapeta acceleratie, egr, si vazut care e treaba cu turbina.
     
    Ultima editare: 17 Feb 2016
  2. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
  3. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    Astazi am reusit sa scot cel mai bun consum de pana acum, in Bucuresti :) aproape 13 km, cu 6.7 / 100. Pipera -> Piata victoriei. Am anticipat toate franarile, demarat lin, talpa usoara. Nu e rau :)

    image.jpeg image.jpeg
     
  4. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Fa un calcul plin/plin ca sa ai un consum relevant. Chiar sunt curios, in informatiile de pe net e un consum mai bun la A6 2.0tfsi facelift.
     
  5. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    Astazi am primit si stickerele pentru spate :D
    RZV: tu le-ai avut din fabrica?
    Voiam sa gasesc pe cineva sa-mi arate exact cum sunt puse (ca pozitie), sa le pun similar.. nici mai in stanga nici mai in dreapta :)
    @Cristi: muta te rog mesajul de mai sus, la locul lui.
     
  6. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Nu e 2.0 T, dar ca sa-ti faci o idee :)

    3.0 T.jpg
     
    Roger25 apreciază asta.
  7. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Da, le-am avut, am renuntat la ele cand am revopsit masina, inca le mai am. Imi place mult mai mult cum arata fara ele.
     
  8. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    Am zis si eu sa le incerc, mi se parea un pic cheala fara ele :)
    Daca vreau vreodata sa le iau jos, trebuie revopsit haionul?
     
  9. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Nu trebuie. Le dai usor cu fir dental si dupa cureti banda biadeziva cu apa si sapun.
    Daca a trecut mult timp si raman semne, dai cu putin polish.
     
    Roger25 apreciază asta.
  10. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    Pana atunci, am obtinut cel mai bun consum dupa 100 km (Brasov - Ploiesti): 5.8
    Si pana la Bucuresti, am reusit sa mentin aceasta valoare (mers cu 100 km/h)


    Oricum, cu jumate de rezervor (vineri i-am facut plinul), am umblat cam 500 km, consumul pe computerul 2 fiind undeva in jur de 7. Deci un plin ma ajunge pentru 1000 km.
     
  11. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
    Ce consumuri...sa va tina mult si bine. Eu fac plinul autonomie de 300 km si nu tine atata in oras.

    2.0 astea au consum ok si daca te dai putin la ele?
     
  12. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    Depinde cum si cat te dai la ele.. pana la Bucuresti m-am dat de cateva ori la ea, nu am mers chiar batraneste. In oras insa, e rupere.. cel putin in Bucuresti, cand sunt ore de varf, imi arata pe BC si 14.5 (in 10 km ce-i drept). Bine.. nici nu e real 100%.
     
  13. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    Urmeaza sa fac si inspectia service (aia de 30.000 km). Ma tot gandesc daca sa o fac la reprezentanta, daca are rost, sau la orice alt service.. competent.
    La reprezentanta exista niste pachete de service (inspectie, schimb stergatoare, schimb bujii, etc.), si inspectia cu schimb ulei + 4 filtre + alte verificari e 1050 ron si dureaza pana in 3 ore.
    Daca iau eu filtrele OE + uleiul si merg la un alt service, am calculat as iesi mai ieftin (incluzand manopera), de asta nu stiu daca pt cateva sute de lei sa aleg una sau alta (desi mai "bifez" si un istoric de reprezentanta..).
    Eu am niste liste de intretinere din 30 in 30 mii km, cu care a venit masina.. inteleg ca acolo s-a facut aceasta inspectie, cu tot ce presupune. La noi dau reprezentantele asa ceva? Ma gandeam sa pastrez aceste inspectii din 30 in 30 mii, tot la reprezentanta..
    Ăia pun ulei Castrol 5W-30, ca asta e inclus in pachetul ala de service. Eu as fi vrut alt ulei, dar nu accepta...

    Ceva sfaturi?
     
  14. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    Astazi am atins si cei 180k km :)
     
  15. catar

    catar 3rd Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B8 1.8 TFSI (CDHB) 2008 / BMW E60 530d (M57) 2004
    parerea mea e ca la reprezentanta ajungi doar daca ai epuizat celelalte variante.
    1000 lei pt un schimb ulei+filtre la 15.000 km e cam mult. la un service cred ca iesi pe la 500 lei (eu cam asa ies).
    legat de ulei, eu de aproape 3 ani folosesc castrol 5w-30 si nu am nici o probl (e o intreaga teorie pe faza cu uleiurile).
     
    ryoraul apreciază asta.
  16. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Cu 500lei o faci cu filtre AM, in nici un caz cu filtre originale. Roger, nu e un capat de tara daca o faci la Audi, doar ca nu prea merita..
     
  17. bmdbmw

    bmdbmw Bronze Member

    Înscris:
    29 Apr 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9 DEUA 110kw, 2015 / Q3 8U CUVC 110kw, 2016
    Ce inseamna filtre originale? Crezi ca Audi produce filtre?
     
  18. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    M-am referit la pret, in cazul reprezentantei este mai scump si datorita faptului ca folosesc filtre originale, mai scumpe. Eu folosesc Hengst, dar sunt multe alte variante AM mai ieftine, fiecare pune ce vrea. Varianta cea mai sigura, dar si cea mai scumpa, ramane cea cu filtrele originale, acolo nu ai cum sa dai gres. Mai departe deja o dam in conspiratii si basme..
     
  19. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    Nu am mai fost la reprezentanta pana la urma.
    Filtre originale am luat si eu, din alta parte, cu codurile aferente si preturile dupa cum urmeaza:

    Filtru ulei 06d115562 = 50 ron
    filtru aer 4f0133843 = 88 ron
    filtru benzina 4f0201511e = 140 ron
    set filtre polen cu carbon activ 4f0819439c = 150 ron
    ulei eneos sustina 5w-40 5L = undeva la 220 ron (sunt la al doilea schimb cu el, foarte putin imi consuma cu asta).

    Am facut inspectia service la service-ul din regie unde ma tot duc, am verificat toate cele, punctual, pe baza listei de intretinere pe care o dau reprezentantele.
    Am mai schimbat:
    - un bec de la lampa nr spate (era ars)
    - pompa de vacuum, cu una noua Pierburg (cea veche picura ulei prin partea de jos, care se prelingea pe cutie, crezand ca e ulei de cutie)
    - spalatorul drept de far (picura undeva pe la stutul ala de plastic, in interior, si pierdeam lichid)
    - igienizat instalatie A/C cu ozon
    - completat putin ulei servo

    Manopera pentru toate cele de mai sus a fost undeva la 300 ron.

    Nu am apucat sa mai fac curatarea admisiei, a egr-ului si a clapetei de acceleratie, dar urmeaza in curand.
     
  20. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Discutia despre piese Oem Vs Am nu se poarta aici!
    Audi nu produce, insa impune standarde de calitate!
     

Distribuie pagina asta