1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A6 C6 (4F) 2.0 TFSI

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de Roger25, 12 Aug 2014.

  1. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    Nu am mai scris de multicel.
    Curand am trecut de 190k km, am curatat clapeta de acceleratie, admisia (care nu era deloc murdara asa cum ma asteptam, chiar am ramas surprins, foarte putina negreala).
    Am mai schimbat bieletele antiruliu stanga/dreapta, deoarece auzeam o mica bataie cand luam mici denivelari, si intr-adevar erau cam rupte acolo la extremitati.
    De asemenea ulei (tot eneos sustina) + filtre originale, schimbate la 187k km, si urmeaza iarasi in curand. Cu consumul de ulei, cam 1L la 4000 in cel mai bun caz.
    Am obtinut azi niste cifre frumusele la consum, 99 km cu viteza medie de 66, am scos 5.8 (benzina de 95 de la mol, si mers normal, nu prea a fost cazul de depasiri). Dupa ce am facut plinul in seara asta, range-ul era de 1000 km. Ma declar foarte multumit :)
    I-am facut si un detailing interior cu tot ce presupune, cost ~200 lei. Pe viitor am sa imi cumpar un aspirator cu injectie-extractie.
    Mai pun o poza de la momentul cu "Hai Romania", si nu in ultimul rand, recent am dus si o mireasa :)
     
    Ultima editare: 26 Aug 2016
    Iasmin90, D@ny și radu20 apreciază asta.
  2. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Off Roger...de cand asteptam un post in topicul tau!
    Felicitari pentru consum!In viata mea n-am scos sub 5.9 la drum lung cu dieselul meu.
    Nu crezi....ca....totusi....masina asta merita si ea niste roti de masina, nu de carucior?

    Sent from my SM-A510F using Tapatalk
     
    lowlife apreciază asta.
  3. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    Ba da, rotile sunt o "problema", si mie mi-e rusine cu ele :)) pana acum nu am adus nicio modificare a masinii la nimic, totul e cum a venit din fabrica.
    O sa optez pentru niste jante de 17 sau 18 (si presupun ca tre sa schimb si suspensiile, ca altfel o sa arate urat), dar asta in primavara..imediat vine toamna/iarna..
    Mai vreau sa iau si niste ornamente/tipsuri pentru toba.
     
  4. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Primavara???Pai si la iarna mergi cu 15"(glumesc...nu intra din cauza franelor)?
    Eu zic sa tragi pe 18-19" si o suspensie sport!
    17" arata aproape ca acum pe masina ta!18" sunt putin mai bine...si 19" sunt ce trebuie.

    Sent from my SM-A510F using Tapatalk
     
  5. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    Nu stiu cu suspensia, nu as vrea sa fie garda la sol mai mica, si asa uneori mi se pare cam joasa. Si la ce drumuri avem...
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    18'' si cu Eibach e ce trebuie, crede-ma. Cel putin eu unul asa am. :)
    P.S Nu intra jante pe 15''.
     
  7. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    Pune un link te rog sa vad cum arata, ca sunt de pe tel si nu pot sa caut acum :D
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    N-am link, iti pun maine poze.
     
    Roger25 apreciază asta.
  9. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    In timp, ma gandesc sa ii fac o resegmentare la motor. Am inteles de la cineva ca nu se mai fabrica pistoane pentru acest motor, e adevarat?
    Care ar fi codul lor (daca ar fi sa le identific eu), sau altfel zis, ce pistoane ati recomanda?
    Pentru problema consumului de ulei, nu e suficient daca s-ar schimba numai segmentii?
     
  10. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    De regula se inlocuiesc pistoanele si bielele daca este vorba despre vestita problema a motoarelor 1.8 si 2.0 tfsi.
     
  11. catar

    catar 3rd Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B8 1.8 TFSI (CDHB) 2008 / BMW E60 530d (M57) 2004
    daca tot umbli la motor, eu cred ca poti sa ii schimbi si lanturile de distributie + intinzatoarele. mie mi-a sarit lantul de distrib cu vreo 2 dinti din cauza ca intinzatorul era slabit.

    daca ii faci aceste 2 operatii, parerea mea ca motorul o sa duca inca 100k km fara probleme, cel putin asa sper in cazul meu, desi eu inca nu i-am facut segmentare ca inca nu imi consuma ulei asa mult (~ 0.5 litri/10.000 km).
     
  12. Limit

    Limit 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Oct 2012
    Locație:
    Vrancea, Focsani
    Masina:
    A6 2.7 TDI, BPP 180 CP, 2007
    Cum spun si colegii, si eu, iti recomand arcurile Eibach. La inceput am fost dezorientat si nu stiam daca sa le schimb sau nu. Insa, dupa ce am trecut si de prima zapada cu ele parca imi pare rau ca nu le-am schimbat mai de mult :p
     
  13. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    @catar: distributia e pe curea, cea din fata. Daca te referi la lantul de la distributia variabila (din spatele motorului), ala l-am schimbat, cu tot cu intinzatorul ala.
    Am putin peste 206.000 km, de la 187k am facut 2 revizii, ultima de curand, schimb ulei (am ramas tot pe eneos sustina 5W-40, sunt multumit de el) si toate filtrele - piese+manpera ~600 lei.
    Consumul de ulei a ramas tot pe la 1L / 3500, inca e ok.
    Urmeaza un detailing exterior, ca tot a venit primavara :)

    As dori sa curat EGR-ul, sa fac macar o data si operatia asta, dar nu stiu unde e situat la TFSI?
     
  14. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    Dupa detailing ;)
    IMG_3403.JPG IMG_3408.JPG IMG_3417.JPG IMG_3418.JPG IMG_3426.JPG
     
    arazvan2002, gavryus, Alex_WeS și alți 4 apreciază asta.
  15. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    Au fost schimbate discurile / placutele fata. Erau destul de uzate discurile.
    Am optat pentru discuri ATE standard (321 x 30) - pret 520 lei setul, si placute ATE ceramice (410 lei setul).
    Manopera a fost facuta la reprezentanta (TESS), cost 420 lei (inclusiv schimbat lichidul de frana).

    Am trecut de 214.000 km, sunt foarte multumit, nicio alta problema pana acum (in afara de butonul care activeaza senzorii de parcare, si care nu mai merge) :)
    Nu ar fi bine totusi sa schimb uleiul la cutie mai repede de 60.000, mai ales ca as fi la al 4-lea schimb?
     
    Ultima editare: 26 Oct 2017
    asusx51r, Andu333, Mitiy și alți 2 apreciază asta.
  16. Iasmin90

    Iasmin90 5th Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 C6 ,2.0 TDI CAGB,2009
    Felicitari pentru km,sincer eu as recomanda schimbare la 30k km,nu are cum sa strice...:P
     
    Roger25 apreciază asta.
  17. XM2000 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2019
    Locație:
    Barcelona
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0TFSI Quattro 2007
    Eu in locul tau nu m-as atinge de motor. Asa e consumul lor, e imposibil sa fie o problema la toate. Asa consuma si al meu 1L la 6000km 5w30 castrol. Incearca sa pui alta marca poate se evapora mai putin
     

Distribuie pagina asta