1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A6 C6 Allroad - 3.0 TDI Quattro

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de skiper, 13 Mar 2019.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. skiper

    skiper 5th Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 Allroad, 3.0 TFSi , 2016
    Salutare,

    De ceva vreme vreau sa prezint noua achizitie insa n-am apucat . Dar a venit si vremea ei .

    Asadar , dupa ce am zis ca nu mai vreau masina cu motor diesel, omul de baza Mik15 m-a pus la volanul Allroad-ului ( A6 C6 3.0 TDI) proaspat cumparat si am ramas foarte incantat, asa incat am vrut si eu unul. Zis si facut, am despicat net-ul asta in 2 si gasit ce trebuie, un exemplar misto din 2011, 156k km la bord, cu service complet, albastru inchis, euro 5 si 239 CP, tractiune quattro si cutie automata, scaune mix piele cu alcantara electrice, cu memorie pt sofer si incalzite, bancheta incalzita, MMI 3G high, sistem audio Bose, Keyless entry si Keyless start, TV, lumini ambientale, volanul in 4 spite ( schimbat repede cu unul in 3 cu padele), senzori parcare fata spate + reverse camera, oglinzi incalzite - heliomate, rabatabile electric + side assist, suspensie pe aer adaptiva, Bixenon, softclose pe usi si hayon, trapa.

    A fost o experienta super misto sa mergem dupa masina, eu cu Mik15. Dealer-ul de nota 10+, masina de asemenea de nota 10 ( interior , exterior , dedesubt ). Dupa 50k km parcursi cu ea ( acum are 206k ) pot spune ca, inca imi pune zambetul pe buze cind o scot pe autobahn ( acum locuiesc in Germania ) .

    Pina la urma Allroad-ul cu 3.0 TDI mi-a intrat pe sub piele destul de bine.

    Cateva poze cu masina la vremea aceea .

    Toate Bune.

    IMG_1044.JPG IMG_1046.JPG IMG_1047.JPG IMG_1050.JPG IMG_1058.JPG IMG_1065.JPG IMG_1068.JPG IMG_1069.JPG IMG_1072.JPG
     
    DaNNinho, Andu333, Caprita Emanuel și alți 6 apreciază asta.
  2. turbo_diessel

    turbo_diessel Bronze Member

    Înscris:
    15 Mar 2013
    Locație:
    Belgia/Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 2.7 TDI CAND 163CP quattro
    Felicitari pentru achizitie, sa o stapanesti sanatos si fara incidente. Frumos exemplar de A6 C6 si dotari pe masura. Ai avut un motiv practic pentru care sa alegi un allroad in locul unui A6 normal? Sau a fost doar o preferinta de a ta? Am mai vazut allroad'uri vopsite integral si coborate, aratau foarte bine asa. Ce planuri de viitor ai cu masina?
    Multa bafta!
     
    skiper apreciază asta.
  3. DSF

    DSF Silver Member

    Înscris:
    10 Aug 2018
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi Q5 2.0TDI 190CP CNHA 2015
    foarte frumoasa, sa te bucri de ea muuulti km fara probleme.
    eu zic ca ar arata mult mai bine cu partile gri vopsite in culoarea caroseriei :hubbahubba: te uiti pe net cu allroad modelul tau si gasesti cu o singura nuanta ca sa-ti faci o idee.
     
    skiper apreciază asta.
  4. Caprita Emanuel

    Caprita Emanuel Silver Member

    Înscris:
    9 Ian 2018
    Locație:
    Rastatt DE
    Masina:
    A7 3.0 TDI 2015 (CRTE)
    Tare mașina asta si pare îngrijită. Să te bucuri de ea și mulți km fără incidente. Are o motorizare foarte reușită și mai e si quattro.
     
    skiper apreciază asta.
  5. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    Ma bucur ca in sfarsit ti-ai facut timp sa o prezinti, e unul dintre cele mai dotate c6 Allroad si chiar C6, pe care le-am vazut, sa te bucuri de ea in continuare si te astept cu stage 1 :). Allroad-ul mi-a ramas la inima, e o masina absolut super si am ramas impresionat de fiabilitatea ei, sper ca si cea pe care o am acum sa fie la fel. Asa cum bine stii, daca gaseam un Allroad 3.0tfsi l-as fi luat fara nicio ezitare :).
     
    Cosmin ZKG, skiper și stefan550 apreciază asta.
  6. skiper

    skiper 5th Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 Allroad, 3.0 TFSi , 2016
    Multumesc pentru aprecieri .

    turbo_diessel: A fost o chestie de preferinta la momentul ala , imi place tare si A6-le normal. Am zis ca Allroad-ul este mai portivit pentru Romania , mai o gaura, o bordura , namol, etc. Allroad-ul are stratul de lac mai gros decit A6-le normal, fapt confirmat si de Alex (ACE Detailing) cand i-a facut pregatirea de iarna ( ONR, IPA 50-50, argila medie BH, Menzerna MCP 2500, Powerlock, etc). Mai jos niste poze dupa detailing/ pregatirea de iarna.

    Ca si planuri am cate ceva in minte, printre care si vopsitul partilor gri in culoarea masinii. Pina acum i-am facut cam asa:

    - schimbat volan piele perforata in 3 spite cu bottom flat si upgrade padele
    - trecut la schimbator de C7, tot cu piele perforata
    - upgrade trim-uri interor de fibra carbon ( RS6 ) , ulterior am revenit la cele initiale :)
    - powder coating pentru jantele originale in gri gun metal - au iesit super misto insa, din pacate , ceva s-a intamplat cu jantele dupa "vopsire" ca au inceput sa vibreze, posibil au stat prea mult la cuptor si s-au deformat, nu-mi dau seama , cert e ca a trebuit sa le schimb. Asadar , atentie la powder coating si tinutul la cuptor .

    PHOTO-2018-03-21-15-26-05.jpg

    61ecc546-d6b4-458e-9705-1c3b5daa1d8f.jpg

    Urmeaza :

    - stage 1
    - jante 19"
    - vopsit elemente gri in culoarea masinii
    - scaune recaro s6/rs6

    IMG_2048.JPG

    IMG_2045.JPG

    mik15, ia uite:

    IMG_0907.JPG
     
    Alex_WeS, DonDoneL, gabitza121 și alți 4 apreciază asta.
  7. turbo_diessel

    turbo_diessel Bronze Member

    Înscris:
    15 Mar 2013
    Locație:
    Belgia/Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 2.7 TDI CAND 163CP quattro
    Vad ca ai fost harnic, nu ai stat locului:) Astept sa pui poze cu interiorul sa vad volanul si schimbatorul...... de ce ai trecut la trim'urile initiale? Nu ti-au placut cele de carbon? Normal alea sunt ca Sfantul Graal cand vine vorba de trim'uri de C6:cool:.
    Sunt sigur ca va arata super cu partile gri vopsite, va fi ceva gen wide body kit:)
    In legatura cu stage 1, vei resofta si cutia? Am inteles ca e cu totul alta cutie daca o resoftezi, nu va fi ca un DSG dar transformarea e simtitoare...
     
  8. skiper

    skiper 5th Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 Allroad, 3.0 TFSi , 2016
    Ma asteptam la intrebare. :) Chiar sunt Sfantul Graal in materie de trim-uri pentru C6 , fac foarte fain interiorul, insa m-am saturat sa stau cu gura pe nevasta si copii “Atentie la trim-uri”, mai ales pentru consola centrala. Asadar am decis sa renunt la ele, poate doar o perioada ;) .

    Cu stage 1 la cutie , nu stiu ce sa zic , sunt destul de ok cum merge acum, avand in vedere stilul meu de condus si limitarile cutiei 6HP19.

    Cutia a primit si ea ulei si filtru nou. I-am facut schimbul acum aprox 15.000 km

    EE24F93F-E904-4E67-B33E-66EA9A300269.jpeg

    D333C865-03AE-400A-ACCB-A82D60C3806B.jpeg

    741BF343-9DED-4039-9275-6BF1C102DEA3.jpeg

    5E97D6A5-3FFD-42C4-8568-DF72BC2969BD.jpeg

    357A0956-F082-4D67-913D-C0DF9132568A.jpeg

    Si macheta de o aveau cei de la ZF , fix 6HP19 :)

    A2610D8D-07A5-4DD9-BD1E-76A0AB71512F.jpeg
     
    stefan550, mik15 și Audiquattro6 apreciază asta.
  9. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    Brings back good memories :) . Eu nu as face trimurile in culoarea caroseriei, parerea mea e ca astea o si fac sa arate altfel decat un A6 normal si e o trasatura caracteristica Allroad, si-ar pierde din personalitate.

    Cat despre soft la cutie, nu stiu cine face pentru 6hp, in afara de MRC care fac pentru RS6 C6, @turbo_diessel , zi-ne te rog mai multe daca ai info despre cine face.

    Asteptam jantele pe 19 :).
     
  10. skiper

    skiper 5th Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 Allroad, 3.0 TFSi , 2016
    Am avut o incercare cu Segment-urile astea pe 19” ( aftermarket ) insa nu m-au prins asa tare .

    CD460562-01D1-49D0-B82C-12EA9FE32929.jpeg
    1442806F-6A69-4F16-8CB9-FF504F83685A.jpeg

    Mai caut ... inspiratie :)
     
    bx3m apreciază asta.
  11. DSF

    DSF Silver Member

    Înscris:
    10 Aug 2018
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi Q5 2.0TDI 190CP CNHA 2015
    Tu ai facut schimbul la cutie sau ai fost la un servis?
    Ulei pe original vine pe ZF sau pe Audi cum e si uleiul de motor?
     
  12. skiper

    skiper 5th Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 Allroad, 3.0 TFSi , 2016
    Schimbul a fost facut la service-ul official ZF din Bucuresti cu piese si ulei de origine, cumparate de la ei sa beneficiez de garantie 2 ani, cutia e facuta de ZF deci si uleiul e de la ei .


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  13. Adi24

    Adi24 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2017
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A5 2.0tdi quattro 2014 CGLC
    Arata fain cu jantele astea dar nu cred ca merita sa pui aftermarket.
     
  14. skiper

    skiper 5th Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 Allroad, 3.0 TFSi , 2016
    Dap , le-am dat jos si vandut . Am revenit pe 18" pina una alta :

    PHOTO-2018-10-20-20-48-17.jpg

    Si 2 poze cu volanul si schimbatorul . Revin cu poze mai interesante cu interiorul .

    PHOTO-2017-06-03-18-12-21.jpg

    IMG_2241.JPG
     
    turbo_diessel, Andu333, stefan550 și alți 4 apreciază asta.
  15. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    Ai un exemplar frumos, felicitari :applaus:!
    Imi place ca ai asteptat un pic pana sa prezinti masina, te-ai asigurat ca este fiabila :hi:, abia dupa care ai impartasit cu noi. Sunt cateva dotari de exceptie care-l fac deosebit. Trebuie sa admit ca eu am o slabiciune pentru Allroad, pe care-l admir mereu, insa cumva nu a fost sa fie pentru mine acest model. Sunt si aspecte la care nu se ridica la nivelul asteptarilor?
    Imi place poza de la avatar, cumva RS?
     
  16. skiper

    skiper 5th Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 Allroad, 3.0 TFSi , 2016
    Merci frumos.

    Daca avea un 3.0 TFSI sub capota, era ultra . Din orice alt punct de vedere este peste asteptatile mele.

    Au fost 2 mici probleme ( o sa revin mai tarziu cu detail) dar este super fiabila, sunt multe exemplare cu 400k+ km fara nici o problema majora si pe suspensia originala.

    Audelul din avatar e o masina draga mie , dap, un RS6 C5 ABT 2004.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  17. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Masina de la avatar nu e cea care a fost a colegului @mik15 ?
    Legat de vopsirea bandourilor: eu sunt de parere ca ar trebui lasate asa cum sunt acum.
     
  18. skiper

    skiper 5th Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 Allroad, 3.0 TFSi , 2016
    Legat de avatar: A fost a mea. :) A lui mik15 era gri.

    La Allroad imi place tare asa cum e, cu bandourile gri, dar recunosc ca am cochetat cu ideea sa le vopsesc.
     
  19. skiper

    skiper 5th Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 Allroad, 3.0 TFSi , 2016
    Ca tot am mentionat mai sus de 2 probleme :

    Prima :
    o bujie arsa :) , am zis s-o pun pe lista pentru ca daca nu e detectata , in timp poate genera probleme mari . Au fost raportate probleme similare din cate am citit. Asadar , dupa descoperire , am mers repede la Audi sa le schimb pe toate si am plecat la fel de repede dupa ce mi-au facut un deviz de 1200 ron , asta daca nu se rupe vruna , dupa cum s-a exprimat inginerul, ca atunci pretul creste :)

    Asadar am cautat un mester bun, sa stie ce face, sa nu le rupa. Practic nu fisesera schimbate pina la km aia de unde si riscul de rupere. Mik15 mi-a zis de bunicu’ de la Urziceni :), un tip pe la 50+ de ani, mester de fel. Mega tare omu', chiar e tatic pe scos bujii daca se poate spune asa. A rezolvat in 30 de min cu o tehnica proprie. Recomand.

    upload_2019-3-14_21-49-19.jpeg upload_2019-3-14_21-49-19.jpeg

    A 2-a problema a fost cu releul de la compresorul suspensiei care e destul de comuna , insa in cazul meu a generat si distrugerea compresorului . Practic releul s-a blocat pe inchis si a mers compresorul pina s-a stricat. Chiar am asistat la toata faza. M-am oprit ca omul acasa in parcare, am oprit motorul si tot auzeam compresorul mergand. Am asteptat vreo 20 min cred si mi-am dat seama ca e ceva in neregula, am cautat siguranta corespunzatoare releului insa n-am gasit-o , moment in care mi-a picat fisa sa deconectez bateria . Zis si facut , insa a mai luat vreo inca 20 de min pina am scos borna. Fix inainte s-o scot am auzit un pufait si un suierat. Am zis , e , n-o fi crapat compresorul :) .

    M-am incapatanat s-o diagnostichez singur si chiar s-o repar cu manuta mea, satul fiind de toti expertii. Ca sa scurtez povestea, dupa multe citiri cu vcds-ul , ore petrecute pe net, am descoperit problema compresorului, care da, dupa schimbarea releului, pornea ,insa degeaba. Se incalzea si intra in protectie. - Mergand peste 40min in continuu, a facut multa presiune , cred ca supapa de "pre-plin" n-a functionat si efectiv a crapat, s-a facut o mica gaura in partea negra si pierdea presiune .

    upload_2019-3-14_22-6-52.jpeg

    Am cumparat frumos compresor nou, l-am schimbat cu mana mea, am schimbat releul, tot cu mana mea :) si cum i-am dat cheie a mers brici . Cateva poze mai jos cu operatiunea :

    upload_2019-3-14_22-11-58.jpeg upload_2019-3-14_22-11-58.jpeg upload_2019-3-14_22-11-58.jpeg upload_2019-3-14_22-11-58.jpeg upload_2019-3-14_22-11-58.jpeg upload_2019-3-14_22-11-58.jpeg upload_2019-3-14_22-11-58.jpeg

    upload_2019-3-14_22-11-58.jpeg

    si totul din cauza unui releu de 12 Euro :(
     
    cipri29 și Andu333 apreciază asta.
  20. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    Cred ca ceea ce ai patit tu cu compresorul e ceva ce se intampla destul de rar, era mai des intalnita la C5 Allroad, la generatiile urmatoare si mai ales pe astea FL sunt foarte rare cazurile. Oricum, pana la +300k km ar trebui sa fi problem free, judecand dupa fosta mea :), asa ca ai destul pana acolo. A mea topaie in continuare fara probleme la noul proprietar, are undeva in jur de 330-340k km deja cred.
     
    skiper apreciază asta.
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta