1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A6 C6 avant 2.0 TFSI BPJ

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de Costin_, 31 Oct 2016.

  1. Costin_

    Costin_ 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Oct 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,2.0 tfsi, 2008
    Salutare,

    De o luna sunt posesorul unui Audi A6 C6 Avant 2.0 TFSI BPJ, an 2007 180k, adusa personal din Suedia ..am decis sa v-o prezint.. tot rasfoind forumul de cateva saptamani.
    Pana acum sunt foarte multumit de ea, inafara faptului ca mi-a crapat pinionul de la pompa de ulei in Ungaria pe autostrada. Am adus-o in tara pe platforma de la SOS service Alsónémedi - Ungaria pana la Oradea, nu va spun prin ce am trecut cu ungurii cu platforma si service-ul lor:gun2: ....eh, la Oradea alta viata.. am dus-o la un service la recomandarea unui prieten din reteaua REVO,vis motorsport.. super baietii, jos palaria .. in 6 ore eram deja inapoi drum spre casa.
    Pinion, rola intinzatoare, anulat balansoare, schimb ulei+filtru.
    Deja are programare saptamana viitoare la curatare de admisie si injectoare plus schimbarea tachetului de la pompa de inalta.
    Consum urban 13.5 - extra urban 8.5, ma declar super fericit.
    Jante 18" vara, 16" iarna (a primit cauciucuri noi Kleber - R16 91H EXTRA LOAD KRISALP)

    Vreau sa: (rog o recomandare unde sa le fac)
    - CB
    -Meniu ascuns
    -Cluster check
    -Auto mirror tilt
    -Igienizare la clima dar inca nu m-am decis unde sa o fac, astept recomandari.
    -Faruri+stopuri matrix + xenon, am gasit ceva la auto xenon bragadiru (~1500ron doar farurile xenon canbus pro, lupe bifazice, ornamente lupe, drl matrix)

    Sfaturile sunt binevenite :beerchug:
    Atasez poze, o sa pun mai multe poze cand o sa ii fac.

    Dimineata in Service Oradea.
    20161010_081027.jpg
    20161010_081041.jpg 20161010_081051.jpg
    Pinion
    20161010_132823.jpg
    20161022_154612.jpg 20161030_123645.jpg 20161030_123653.jpg
     
    Chriss_Deejay și Cosmin790 apreciază asta.
  2. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Felicitari pentru mașină.
    Inca un c6 avant gri nu poate decat sa ma bucure.
    Farurile AM ai ceva opinii despre ele ca eu ce am vazut sunt de slaba calitate.
    Pune poze si cu interiorul.
     
  3. Costin_

    Costin_ 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Oct 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,2.0 tfsi, 2008
    mersi frumos,

    Nu sunt foarte incantat de lumina oferita, de aceea vreau sa le schimb ori cu totul ori sa le montez xenon cu lupa...
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai la cat sunt de matuite cred si eu ca nu esti multumit de lumina data.
     
    gabitza121 apreciază asta.
  5. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Avand si spalatoare de faruri eu zic sa faci conversia la lupe si xenon OEM.

    Eu nu am vazut faruri AM calitative,stopuri da exista ok calitativ.
     
  6. Costin_

    Costin_ 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Oct 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,2.0 tfsi, 2008
    Nu sunt matuite deloc audi66, era bruma.

    20161030_123724.jpg 20161030_123737.jpg 20161030_123727.jpg
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    In cazul asta, faruri complete bi-xenon OE sau aftermarket Hella + bordnetz (ce suporta bi-xenon) + ansamblul oglinda/lupa EvoX-R + becuri Osram CBI D2S si o ai impresia ca e numai zi afara. :)
     
    gabitza121 și Costin_ apreciază asta.
  8. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    @audi66 care ti se pare mai buna variantă?tu ai hella?
    Ca de lupele OEM am vazut ca multi se plang?
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Eu am Hella EvoX-R si becuri Osram CBI, nu exista termen de comparatie.
     
    Chriss_Deejay și gabitza121 apreciază asta.
  10. Costin_

    Costin_ 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Oct 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,2.0 tfsi, 2008
    Poze si cu interiorul. Ma gandesc sa ii imbrac toate trim-urile intr-un colant gri "5d", dar avand in vedere ca am in plan sa ii fac un retrofit pentru MMI si o sa trebuiasca sa ii schimb consola si cred ca le mai las asa o perioada.

    20161031_163639.jpg 20161031_163656.jpg 20161031_163705.jpg 20161031_163711.jpg
     
  11. Costin_

    Costin_ 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Oct 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,2.0 tfsi, 2008
    Dupa cum am spus mai sus masina a intrat la curatare de admisie.

    Un injector era "liber"
    20161101_191950.jpg 20161101_192439.jpg 20161101_192944.jpg 20161101_193041.jpg 20161101_193351.jpg 20161101_193719.jpg
     
    gabitza121, Chriss_Deejay și radu20 apreciază asta.
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Schimba de urgenta si tachetul de la pompa de injectie. Daca nu stii despre ce vorbesc Google-it. Risti sa-ti faci o paguba la fel de mare ca cea anterioara. De exemplu: http://www.seatforum.ro/showthread.php?t=2094 sau http://vwforum.ro/topic/76208-probleme-uzuale-20-tfsi/

    Te sfatuiesc "sa manaci pe paine" dimineata la pranz si seara problemele care le are acest motor. Schimba lantul / lanturile de la distributie, tachetul de la pompa si asa mai departe. Am vazut si am reparat motoare facute praf pentru ca proprietarii nu au facut obligatoriu ce trebuiau sa faca. Oricum inceputul este bun si nu trebuie sa te descurajezi. Bafta.
     
    Ultima editare: 2 Noi 2016
    gabitza121 apreciază asta.
  13. Costin_

    Costin_ 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Oct 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,2.0 tfsi, 2008
    Neata,
    Asta a fost primul gand Cristi pentru ca imi "rontaia" motorul cand porneam dimineata timp de 3-4 secunde si am zis ca o fi tachetul, eh ..acu sa vedem daca era el de vina.
    Era intr-o forma buna ..si modelul nou, cel cu pini(deci a fost schimbat corect si axa era intr-o forma foarte buna).
    Am ajuns sa fac curatarea asta dupa ce am vazut intr-un service un passat TFSI care ii schimba injectoarele si cand am vazut ce e acolo m-am crucit, si imediat am dat comanda de kit-ul de curatare injectoare si restul garniturilor+tachet.
    20161102_180115.jpg 20161102_180126.jpg 20161102_180154.jpg 20161102_180204.jpg 20161102_180218.jpg 20161102_180229.jpg
    Atasez si un link in care se vad supapele cum au fost curatate cat s-a putut.
     
    gabitza121 apreciază asta.
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Tachetul ala de pe masa cel din poza a 2-a daca este al tau este "pa" adica este plecat pe ultimul drum. :) Sper sa ma insel si sa nu vad bine. El trebuie sa arata ca asta din prima poza unde scrie good sau unused. In poza a 2-a ai un exemplu de ce se poate intampla daca nu il schimbi. Mai departe tragi tu concluzia.
    Citeste si aici: http://www.golfmkv.com/forums/showthread.php?t=99373 de unde ti-am atasat prima poza. Bafta.

    Tachet pompa benzina.jpg
    Cam follower 2 0 TFSI.jpg
     
    gabitza121 și Chriss_Deejay apreciază asta.
  15. Costin_

    Costin_ 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Oct 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,2.0 tfsi, 2008
    Asta seara am scos-o la drum sa vad cum e ... e alta mașină. Cristi tachetul era super ok fata de ce-mi arăți tu ca e safe în poza a 2-a. Dacă se ajunge la stadiul de "change" pana îți mănâncă din axa e doar un pas doar cateva mii de km intre ele a mai rămas. Este mâncat tot stratul ala protector, pe când la mine nu arata asa rău.
    Eu când am făcut curațarea primul gând sa schimb tachetul ala pentru ca am văzut o axa mancată de tachetul respectiv cu un an în urma, la un GTI parca și arde rău la buzunar asa ceva.
     
    gabitza121 apreciază asta.
  16. catalin achim 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Oct 2016
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi A6 2.0 tfsi(BPJ) 2006
    Salut,
    Felicitari pentru achizitie si bravo pentru munca depusa. Ai identificat rontaiala de la pornire ?
     
  17. Costin_

    Costin_ 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Oct 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,2.0 tfsi, 2008
    Multumesc frumos.
    Rontaiala cred ca e de la lant, am in plan anul asta sa dau jos tot motorul si sa umblu si pe acolo, dar mai la vara:), ai aceiasi problema ?
     
  18. catalin achim 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Oct 2016
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi A6 2.0 tfsi(BPJ) 2006
    Da, e la fel si eu tot lantul banuiam. Astept sa se faca mai cald. Apropo un cod de cutie la cutia de viteze de la tine poti sa-mi dai ? ca daca ma lasa automata trec la manuala. :)
     
  19. Costin_

    Costin_ 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Oct 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,2.0 tfsi, 2008
    Esti ambitios cu codul pe vremea asta :) dar si cu schimbatul pe manuala :)
     
  20. Costin_

    Costin_ 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Oct 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,2.0 tfsi, 2008
    Saptamana aceasta vreau sa schimb bujiile, uleiul cat si filtrele intrucat masina a implinit 15000 km la mine :) si nu pot decat sa ma bucur.
     

Distribuie pagina asta