1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A6 C6 Avant 3.0TFSI - the white Beasty

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de mik15, 27 Noi 2018.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. kimson

    kimson 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Sep 2014
    Locație:
    Austria
    Masina:
    A6 C6 avant 2,7 TDI (cu DPF)
    Felicitari pentru achizitie.
    Frumoasa masina si chiar dotata si imi place si culoarea alb Ibis pe care o am si eu.
     
  2. audi11wst

    audi11wst Silver Member

    Înscris:
    26 Mar 2010
    Locație:
    marginea U.E.
    Masina:
    A3 8V/ CRLB / QMM / 2015 - A3 8L / BFQ / FDH / 2003
    Frumoasa mașina. O singură întrebare am: nu văd să fi scris facă e quattro. Emblema pe grila față am sesizat-o.

    Trimis de pe al meu SM-G950F folosind Tapatalk
     
  3. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    Este Quattro, nu as fi luat fara, mersi pentru urare :).
    Multumesc si celorlalti colegi pentru urari!

    @Scorpyon - mai brutal ca fostul 3.0tdi stage 1 nu este, poate ca unul stock da, ca si senzatia aceea ca trage si te tine in scaun, nu are cum, e totusi o diferenta de cca 150NM, e inca un motor aspirat de 16i/18i in plus aproape. Ca reprize insa e mai rapida si ca timpi, 0-100 cu siguranta, si timpul pana la top speed(cu ambele am atins 260kmh pe bord), nu stiu insa cum s-ar compara pe alte trepte intermediare, fara date concrete e greu de spus. Ca si feeling e clar net superior lui 3.0tdi, evident sunt subiectiv si experienta mea e mai bogata cu benzina decat cu diesel, asa ca poate asa se explica afinitatea pentru tipul acesta de motoare. Nu are rost sa-i pun 2.0tdi pentru ca sunt sigur ca 95% cred oricum asta, 3% vor crede ca e 2.0tfsi cel mult si cei 2% sunt cei ca noi care vor sesiza anumite particularitati :).
    @dvr - eu nu sunt convins inca de jantele BBS, am un set de cele gen RS4 B7 tot pe 19 si cred pe acelea le voi pune la vara. De motor insa nu incape indoiala :).
    @tavicosma - de asta nu a fost sa fie S4 B8, spatiul bata-l vina.
    @Marius_S - ma bucur ca suntem ceva mai multi aici cu motorul acesta, sa te bucuri si tu de el fara probleme.

    Azi a primit prima ei revizie din noua viata alaturi de mine, revizie pe care am facut-o eu bineinteles. Asadar am ales sa schimb 5w30, care probabil era Castrol fiind servisata la reprezentanta, pe Mobil 1 0w40 New Life. Filtrele, ca de obicei am folosit Mann, cel de aer si ulei, va urma si cel de benzina in viitorul apropiat. Tot cu aceasta ocazie am schimbat si becurile D3S cu unele noi OE, care de fapt sunt Osram Xenarc, asta pentru ca ale ei erau obosite si de abia mai faceau fata, cu astea in schimb s-a luminat drumul in fata mea, imi era teama sa nu fie lupele arse desi din experienta mea nu sunt atat de problematice la C6.

    Faza lunga
    IMG_1022.JPG
    Faza scurta
    IMG_1021.JPG
    Noul(vechiul volan de pe Allroad). Probabil ca il voi trimite la retapitat pentru a-i face cusaturile corespunzatoare. Va urma si nuca schimbator de S-tronic si pedalele RS6.
    IMG_1004.JPG
     
    Adi24, tavicosma, stefan550 și alți 5 apreciază asta.
  4. Mitiy

    Mitiy Silver Member

    Înscris:
    2 Ian 2014
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TFSI 2012
    Omule, ai un stil de a scrie și de a descrie mașina și motorul ăsta, încât mă faci să mă indrăgostesc și mai tare de acest motor. Se vede clar pasiunea, entuaziasmul și bucuria pe care o ai deținând aceasta mașină.
     
    stefan550, sebastian, dvr și încă o persoană apreciază asta.
  5. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Sa o stapanesti sanatos, ma bucur sa vad ca ai revenit la benzina! :)
     
    Mitiy apreciază asta.
  6. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    @Mitiy Mihai stie ce detine, a dus dorul unei motorizari in firea ei de asta atata pasiune doar din scris, stai sa o vezi live si sa-l anzi vorbind...
    @mik15 man e superba masina.....e pe maini bune!
     
    Mitiy apreciază asta.
  7. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    multumesc dragilor, chiar imi era dor tare de un motor ca asta si categoric imi transmite mult mai multa emotie comparativ cu diesel-ul anterior. Ceea ce e totusi asemanator intre ele e faptul ca pot fi conduse in regim normal cam la fel, felul in care sunt cutia si motorul setate permit schimbarea vitezelor in D la aceeasi RPM, ceea ce o face foarte placuta la condusul orin oras, asta asa ca o scurta paralela.

    Suspensia in schimb, desi tot pe perne, e complet diferit setata, la aceasta e orientata catre partea mai rigida astfel incat si pe Comfort are mult mai putin body roll decat avea Allroad-ul iar pe Dynamic e cu mult mai rigida dar fara a fi inconfortabila, evident insa nu mai poti aborda drumuri mai rele sau obstacole mai mari intrucat garda la sol e mai mica chiar si pe modul Lift.

    Overall masina se simte mai usoara decat Allroad-ul, fizic si este, nu cu mult, cca 70kg, dar clar senzatia este de masina mai agila. Desi nu credeam, diferentele sunt destul de mari intre un Allroad C6 si un C6, sa-i zicem, normal.
     
    Chriss_Deejay, paul14, Bozonc Andrei și alți 11 apreciază asta.
  8. Caprita Emanuel

    Caprita Emanuel Silver Member

    Înscris:
    9 Ian 2018
    Locație:
    Rastatt DE
    Masina:
    A7 3.0 TDI 2015 (CRTE)
    Sunt un mare fan diesel,dar felicitări pentru mașina e foarte frumoasă și îngrijită. Sa o stăpânești sănătos!
     
  9. Msclemike

    Msclemike 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2018
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi
    Sa o stapanesti sanatos Mik, e frumoasa masinuta...3.0 tfsi nu e jucarie...am prieten cu stage1 si trece de 400hp. Potent tare motorul ala...;)
     
  10. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    @Msclemike - mersi si ma bucur sa te revad in grupul nostru cu noua bijuterie! Planuri de more power am pentru anul viitor, un 400cp urmaresc si eu :).

    Azi am reusit sa pun si eu pedalele RS6 OE si acum caut un footrest care sa fie pe masura si sa completeze trio-ul, scuze pentru pozele slabe, atat s-a putut pe fuga.
     
    stefan550, Bozonc Andrei, Msclemike și alți 2 apreciază asta.
  11. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Frumoasa si rara combinatia de motor cu dotari pe platforma C6. Sa o porti cu placere si sa o tii cat mai mult!
     
    mik15 apreciază asta.
  12. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Nu stiu cat ai dat pe astea doua, dar setul complet costa 175 euro. Set pedale RS6 C6
     
    Paul_24 și borsy apreciază asta.
  13. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    La multi ani tuturor si fie sa fim sanatosi sa ne bucuram de lucrurile dragi! [​IMG]

    Luna decembrie a fost pentru masina si mine o perioada buna de legat o legatura, am strabatut prin tara ceva peste 1500km si acum pot oferi un feedback mai bun decat dupa drumul de adus din DE unde a fost doar autobahn, insa in RO altul e habitatul in care alearga. Desi Quattro imi este arhicunoscut, ceva nou a fost faptul ca pentru prima data l-am testat cu cauciucuri allseason, al caror adept nu sunt nicidecum insa asa a fost sa fie anul acesta. Allseason cam sucks in conditii de iarna serioasa si zapada mare, de drum sunt ok chiar si unde este ceva zapada insa pe drumuri ca cele din poze nu au un grip bun si quattro lucreaza overtime sa compenseze.

    Au fost si momente in care garda mai mare a vechiului Allroad ar fi fost de ajutor, aceasta chiar si pe modul Lift nu e foarte ridicata si am ramas putin suspendat avand nevoie sa fiu impins sa ies de acolo, formasem si gheata sub roti tot patinand, nu mai aveam deci nicio sansa onorabila de a scapa prin forte proprii. Si aici ma gandeam ca daca as fi luat B8 S4 nici macar nu ajungeam pana unde am ajuns cu asta, probabil pana in acel punct lasasem deja si bara fata si pe cea spate, traisca deci suspensia pe aer!
    Asa ca Allseason never again pentru mine si pentru simplul fapt ca imi dau o senzatie de nesiguranta pe drumuri pline de zapada. Sunt ok sa indeplinesti cerinta legala si sa mergi cu morcovelul dupa tine, sau daca nu te abati de la asfalt, altfel, cum deja stiam, tot gumele dedicate de iarna sunt de baza iarna, ca doar de asta nu e ca vara :).

    Ca si confort masina e foarte ok, nici nu ma asteptam la altceva de la suspensia pe aer, de asta am si cautat-o ca optiune, am fost pe niste drumuri gen Rucar-Bran sau Covasna-Comandau, cu asfalt unele dar foarte prost si suspensia le filtreaza foarte bine in modul Confort. Webasto e super pe vremea asta, daca il las 30min dimineata e cald in masina si geamurile complet dezghetate, e o senzatie super misto.

    Legat acum de motor, pe Drive simt in continuare totusi nevoia de cuplu mai mare, in S insa e cateodata parca prea violenta, daca sunt la 70-80kmh si apas pedala de acceleratie mai tare, fara kickdown, retrogradeaza in tr a 2a si nu vreau mereu asta, e prea in forta plecarea si capeti viteza repede iar apoi esti nevoit sa franezi, plus ca celor din masina nu le place foarte tare senzatia, inca trebuie sa mai lucrez la partea asta. E drept ca e addictive, evacurea pentru una stock se aude fain cand e bine incalzita si o urci in turatie iar motorului ii place acolo sus in ture.

    Ca si consum, nu am scazut sub 9% extra-urban, si asta la un mers decent as zice, adica fara prea multe abuzuri, consumul pe ultimii 2000km, cu o medie orara de 31kmh, este de 13,6L. Este deci un motor usor gurmand as zice, insa evident si masa mare isi spune cuvantul. Dar ador mirosul de benzina cand ii dau sa pape si tinand cont de combo-ul pe care-l reprezinta pentru mine in mod special, nu-mi pare rau de benzina pe care o arde, e pe masura in acest caz.
     
    mihaicristian, Cosmin ZKG, nucugheri și alți 11 apreciază asta.
  14. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    @mik15 misto recenzia, super!Consumul mediu cam ala e. Mai creste dacă bagi mult extra urban, de scăzut puțin probabil, însă știai la ce te inhami fiindca faci parte din cei care măsoară consumul in “smiles per gallon and not miles per gallon”.
    Ii poți face ceva suspensiei astfel ca modul lift sa fie mai cocoțat?
     
  15. lucaflo26

    lucaflo26 Silver Member

    Înscris:
    14 Iun 2015
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A6 C7 2016 ultra 190 HP
    Foarte tare masina. Combinația de culoare interior+exterior bestiala.

    Trimis de pe al meu SM-N950F folosind Tapatalk
     
  16. Balasa Ionut

    Balasa Ionut 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    TT MK2
    Hei felicitari pt achizitie:)
    Foarte misto motorizarea si jantele de vara :) arata super.
     
  17. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
  18. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Din cate stiu, se poate rescrie CAN-ul cu soft de Allroad si se mai poate ridica, pentru ca va aparea si modul Lift
     
  19. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    ar fi o idee, la asta nu ma gandisem, nu stiu insa daca fizic pot pernele astea, p/n sunt diferite intre cele de A6 normal si Allroad. La Allroad in decodare aparea Rough Road Air suspension, la asta doar Air suspension. Dar oricum nu as face-o, sau poate as face-o doar iarna, iar primavara sa trec inapoi la cea normala, asa da :). Mod Lift are si asta, dar garda e mai joasa. Allroad are in plus modul Allroad, care e intre Lift si Comfort.
     
  20. djxme200

    djxme200 Silver Member

    Înscris:
    31 Ian 2011
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B9 avant, 2.0tdi, quattro, 2016 Ex A8, 3.0TDI, 2006, B&O
    Felicitari pentru achizitie. Sunt sigur ca in timp te vei obisnui cu modul cum schimba cutia. Am mai primit si eu "reprosuri" in trecut de la pasageri ca se simt ca "in avion" la depasiri :)

    Fara a intra in polemici, sunt curios ce gume allseason folosesti acum.
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta