1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A6(C7.5) 2016 2.0 TDI

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de Mihael03, 26 Oct 2018.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. Mihael03

    Mihael03 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Sep 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 4G C7.5, 3.0 BiTDI Competition 2016, TipTronic
    Salut si bine v-am gasit!
    Sunt nou pe acest forum si dupa ce am citit mai multe postari am decis sa imi prezint masina achizitionata relativ recent (inceputul lui august) pentru a putea discuta/ cere sfaturi pentru "cateva" retrofituri ce sper eu ca vor urma cat mai curand.

    Masina a fost cumparata si adusa personal de la Santing Europe Cars, din Olanda (stiu, m-am ales cu motorul de 150 de cai, dar exista resoftari :) )... Dotarile cu care a venit (si clar nu va ramane asa) sunt:
    - Bi-xenon (dotarea standard.....)
    - Jante 18''
    - Trapa
    - Cutie automata S-Tronic 7 trepte...
    - Clima fata-spate
    - Lumini ambientale interior + exterior, praguri... tot ce trebuie
    - MMI 3G+ cu sim
    - Senzori parcare fata/spate... Senzori Ploaie/lumini
    - Volan S-line
    - Trimuri Piano-Black :p
    - Interiorul e cel din material.... nici macar incalzite nu sunt scaunele.. sa nu mai zic de electrice...

    Pana acum masina a fost dusa la reprezentanta pentru a regla unghiurile rotilor(a venit pe roti din Olanda si cauciucurile erau tocite pe exterior) si cam atat.. Cei de acolo mi-au spus ca masina are distributia/rolele/bucse etc schimbate in noiembrie 2017 si uleiul in cutie schimbat la 120.000 km. Masina are acum aproape 169.000 km, a ajuns cu 164.000 km in august.
    Nu prea am avut timp sa ii fac poze prea multe ziua asa ca scuzati calitatea:(.

    Ca planuri am cateva dupa citirea unor posturi (Nu e Garnet Red, dar poate reusesc macar cateva performante:))
    Pentru inceput:
    - Scaune S-Line interior, electrice si cu incalzire (pentru ca astea sunt urate rau)
    - Pachet S-Line exterior
    - Oglinzi rabatabile electric, cu side-assist si poate 360:p.....

    20181025_153931.jpg 20180809_210341.jpg IMG-20180801-WA0018.jpg IMG-20180801-WA0017.jpg IMG-20180804-WA0015.jpeg 20181013_232040.jpg
     
    MarianMaxx, gavryus, arazvan2002 și alți 6 apreciază asta.
  2. A4CAGBLove 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Iul 2018
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B8, CAGB 136 CP, 2009
    Foarte frumoasă masina! Și da, merită neaaparat o schimbare la scaune deoarece sunt din alt film. Spor la modificări deoarece ai atatea exemple in topicul de prezentare a mașinilor, mai ales că C7-le permite asta.
     
    Mihael03 apreciază asta.
  3. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Uite ce isi pune un coleg. :)
    Fata este in lucru.... electrice si memorie driver.
     
    Mihael03 apreciază asta.
  4. Mihael03

    Mihael03 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Sep 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 4G C7.5, 3.0 BiTDI Competition 2016, TipTronic
    Salut! Dupa cateva luni agitate cu sarbatorile si ce a mai fost intre timp de la deschiderea acestui topic, am revenit cu cateva updateuri. Nu am fost activ pe forum, dar mi-am facut de treaba cu masina, mai exact cam 13.000 de km :) Asadar, de la prima postare o sa scriu in 2 postari ce am facut, o parte mecanica pentru cei interesati (pe langa revizia tipica a aparut o micuta problema:() si partea estetica, retrofituri(acolo "problemele" facute cu mana mea).

    Deci, pe partea mecanica masina a stat foarte bine pana am ajuns la reprezentata cu ea, dar sa incepem cu inceputul:
    - Am schimbat uleiul si filtrele : Ulei Polytron 0W-30 (pe la toate masinile am avut de asta si se comporatu exemplar. le porneam si dupa o saptamana si la sfert de cheie erau pornite) o sa vad cum se va comporta... Filtrele sunt Mann (Ulei, aer, polen), iar cel de motorina e Knetch..
    - Placute fata am pus cum aveam pe spate: ATE
    Si schimbul de ulei in cutie am vrut sa il fac la reprezentanta (cele de mai sus fiind facute la un mecanic foarte bun in oras) pentru ca imi e destul de frica la cutie sa umble altcineva, dar.... dupa ce am lasat masina la reprezentanta am fost sunat ca au gasit scurgeri (la imbinare era umezita) si ca nu pot face schimbul, trebuie pusa baia de ulei la loc, stranse suruburile fiecare in parte, dat cu pudra de talc si mers 1000km cu ea sa vedem daca mai umezeste pentru ca aparent (asa mi s-a zis) au fost instiintati de catre reprezentanta ca sunt unele A6 cu aceasta problema.. Am facut 1000 km, am lasat-o iar, insa a fost gasita aceeasi problema asa ca acum astept ca vineri sa schimb baia de ulei la cutie, sa schimb uleiul, sa o resofteze sau sa o calibreze (cutia... nu am inteles exact) si poate de data asta totul va fi bine....

    cam atat cu partea mecanica, masina are bucsele noi, arcurile aratau bine, iar bratele cred ca erau schimbate de la ultima intrare in service...
     
    Ultima editare: 1 Mai 2019
    eKKoMan82, MarianMaxx, Chriss_Deejay și alți 2 apreciază asta.
  5. Mihael03

    Mihael03 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Sep 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 4G C7.5, 3.0 BiTDI Competition 2016, TipTronic
    Pe partea estetica:

    - Interior S-Line cu alcantara si piele, scaune electrice, incalzite si memorie sofer... Multumesc @cata181 care m-a suportat si a facut o treaba excelenta!!

    - Pedale S-Line...

    - Jante 19'' originale Audi cu cauciucuri noi Dunlop... Din ce stiu sunt de modelul S-Line cu pachet shadow.... De cand a aparut A6 facelift in 2015 am vrut aceste jante daca va fi vreodata cazul sa imi iau aceasta masina [​IMG]

    si..... Montat astazi dupa cca. 7 ore de munca si mici "impovizatii"
    - Pachet S-Line exterior...lucru ce a schimbat-o radical... Nu e 100% gata, nestiind ca unele chestii nu se potrivesc... Mai trebuie scutul ce se afla imediat dupa bara care e mai scurt la S-Line din ce am inteles, 2 capacele de "air flow" in spatele grilelor laterale si capacele de la spalatoare pentru care as avea nevoie de un cod, daca ma poate ajuta cineva [​IMG]

    Pentru S-Line cine va vrea sa isi mai faca si ajunge pe aici eu am trecut prin urmatoarea aventura:

    - la praguri sunt mai mult "plug & play", trebuie taiata o mica buza ca sa nu se loveasca de pragul de metal din capat, in rest totul s-a potrivit. Atentie pentru cei care cumpara pentru ca sunt foarte asemanatoare pragurile stock cu acestea! Cele de S-Line au 2 capace pe fiecare parte, unde se pune cricul, ele se vad din exterior daca te uiti atent! Coduri sunt postate in topicul destinat Modificarilor Exterioare de colegul @MarianMaxx . In rest clipsurile sunt la fel... mai trebuie niste banda dublu adeziva in partea spate[​IMG] (sfat pentru cei care demonteaza pentru prima oara un prag si nu stiau...)

    - la bara spate trebuie o bara noua, difuzor se S-Line (pana in 2016 e cu gri cum am pus eu, din 2017 se gaseste cu negru ca cel stock)... e putin mai scurt difuzorul, deci nu incercati "smecherii" ca nu merge si pierdeti timpul aiurea... Mai trebuie si prinderi pentru tips-uri, difuzorul fiind mai "ingramadit" e si suportul putin mai "strans", iar ca prinderi de stopuri eu am reusit sa largesc putin gaura unde venea un ghidaj pentru bara stock, ghidajul de la bara S-line venea putin mai jos si nu a fost problema...

    - la bara fata incepe nebunia.... avem bara (completa daca se gaseste e ideal, eu am luat-o cheala, pana si prinderile de sub far prinse cu nituri erau scoase, dar na... la banii dati sa zic sarut-mana ca era intreaga), daca e cazul meu, suruburi se pot lua de pe bara stock, dar !! Scutul e altul, prinderea de la carenaj e diferita (mai e nevoie de 2 clipsuri, unul pe fiecare parte, 2 nituri si o bara micuta pe fiecare parte pentru a il putea prinde in toate gaurile, vorbesc de prinderea de pe bara, pe etka sunt 25,26,27 la bara de s-line), aparent capacele de la spalator sunt diferite, dar provizoriu merg puse cele stock(pentru cei nefixisti merg lasate asa.. vin decent), mai avem 2 "air flow vents" sau cum le zice, in spatele grilelor laterale si un spoiler pe mijloc jos care acopera locul unde intra scutul, cred ca atat...... a fost o intreaga aventura sa fac acest kit bucatica cu bucatica, dar am iesit bine momentan....

    Ce am scris mai sus e pentru cei care vor ca fiecare liniuta sa fie asezata, adica fixisti asa si perfectionisti ca mine [​IMG][​IMG]. Cateva chestii merg adaptate, inlocuite, facute etc etc. Nu prea ma complic, prefer sa dau un ban si sa fie OEM....

    Ca planuri viitoare sunt in discutii pentru niste oglinzi 360, dar imi trebuie fire si sa vedem cu suspensia pe aer daca originala sau de la AFS pentru ca vreau sa fie lasata foarte tare........

    Cateva poze cu masina acum :):
     
    Iulian06, eKKoMan82, Alex_WeS și alți 24 apreciază asta.
  6. seftaka

    seftaka Silver Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Ex: Audi A6 2.0 TDI CGLD 2012 & Porsche Cayenne 3.0d 2016
    Felicitari pentru dedicare! Nu as avea rabdare sa fac toate aceste modificari, chiar daca as avea timpul necesar. Cu puterea ai facut ceva? Cat timp ai de gand sa tii masina?
     
    Mihael03 și Pauoloo apreciază asta.
  7. Mihael03

    Mihael03 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Sep 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 4G C7.5, 3.0 BiTDI Competition 2016, TipTronic
    seftaka
    Multumesc. Cu puterea momentan nu fac nimic. Am mers cu un prieten care are aceeasi masina, dar cu 190 de cai si nu mi s-a parut o diferenta considerabilă incat sa dau 400 de euro... Va urma probabil ceva, dar trebuie sa ma documentez sa nu se strice cutia si sa duca ceea ce vreau :).
    De tinut, masina va sta la mine ceva timp de acum, abia am luat-o si am multe planuri pentru ea.

    Cateva update-uri:

    - cutia a primit baie de ulei noua si uleiul a fost schimbat. Cei de la Scorpion Focsani s-au miscat excelent, (ba chiar mi-au lipit si pragurile pentru ca nu a tinut banda dublu adeziva pusa de mine) simt o usoara diferenta in schimburile treptelor. Aveam niste vibratii mici la plecatul de pe loc, dar au disparut si mi se pare ca schimba mai "frumos".
    - masina a primit un polish peste toate elementele, dar a facut si un drum de ~200 km pe drumurile noastre minunate si prima "pietricica" nu a ezitat sa apara pe partea de jos a barei :3sadwalk:
     
    cata181 apreciază asta.
  8. Pauoloo

    Pauoloo 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Ex: Audi A6, 2.0 TDI, 2010
    Mie mi s a apărut total alta mașina după resoftare. De la 136 la 170CP! Total alta mașina, total alta putere. Eu am avut și cutie manuala și a putut sa facă treaba serioasă! Nu știu ce ai condus tu cu 190CP de nu ți s a părut diferenta fata de 150...


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  9. Mihael03

    Mihael03 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Sep 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 4G C7.5, 3.0 BiTDI Competition 2016, TipTronic
    Si eu am avut un Golf 6 si l-am resoftat de la 105 la 141, iar diferenta am simtit-o. Am spus doar ca nu am simtit o diferenta intre cele doua incat sa dau acum 400 de euro. Interesul il am si va veni si acolo o modificare. :)
     
  10. Ionut Stancu Bronze Member

    Înscris:
    5 Dec 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7 FL, 3.0BiTDI, CVUA, 2016
    Frumoasa masina.. cred ca am vazut-o ieri parcata pe Iuliu Maniu parcata pe partea cu shaormeria. Corect? Mi-au atras privirea jantele, frumoase cu aspectul acesta gun metal.
    Pentru greutatea masinii si eu iti recomand un soft.. probabil ca nu ai simtit ca trage puternic, sa te bage in scaun.. dar pentru greutatea masinii sigur vei avea un mare plus.
    Toate bune!
     
    Mihael03 apreciază asta.
  11. Pauoloo

    Pauoloo 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Ex: Audi A6, 2.0 TDI, 2010
    La varianta 2010 greutatea era aceeași cu a unui A4, 1400kg. Nu se simțea grea mașina...
     
  12. Ionut Stancu Bronze Member

    Înscris:
    5 Dec 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7 FL, 3.0BiTDI, CVUA, 2016
    Scuze, poate gresesc, insa peste tot gasesc aceleasi informatii, in jur de 1600-1650kg. Daca ma insel, sorry.
    Oricum, jantele de 19inch cu 255mm isi fac si ele simtita prezenta intr-un demaraj mai greoi.
     
    Mihael03 apreciază asta.
  13. Pauoloo

    Pauoloo 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Ex: Audi A6, 2.0 TDI, 2010
    Eu vorbesc de varianta 2010 de A6. 2011, 2.0TDI nu știu ce greutate are. Eu am găsit jante pe 20” de la Japan Racing mai ușoare decât cele pe 18 ale mașinii..


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Mihael03 apreciază asta.
  14. Mihael03

    Mihael03 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Sep 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 4G C7.5, 3.0 BiTDI Competition 2016, TipTronic
    @Ionut Stancu Multumesc! Da, era parcata la bulevard :p. Cat despre soft, nu am spus ca nu va veni, doar ca momentan sunt alte prioritati ;)
    @Pauoloo In talon scrie ca are 1735kg, e putin grea pentru 150 de cai. Nu pot nega acest aspect :))))
     
  15. Pauoloo

    Pauoloo 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Ex: Audi A6, 2.0 TDI, 2010
    Pff 335 kg fata de varianta precedenta de A6...enorm de mare diferenta!


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  16. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    @Pauoloo, esti informat gresit. Vechiul A6 cantarea cam 1650-1750 kg in functie de dotari. A6 C7 este cu 100 kg mai mult, maxim.

    @Mihael03, felicitari pentru achizitie si spor la modificari! Imi place ca nu pierzi timpul si te ti de ea!:applaus:
     
    Marco_audi și Mihael03 apreciază asta.
  17. Pauoloo

    Pauoloo 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Ex: Audi A6, 2.0 TDI, 2010
    Acum vroiam sa ti trimit o poza si sa ma iau la tranta cu tine! :)
    Dar ai dreptate, 1625Kg are. Nu stiu de ce tineam minte ca are 1400Kg. 5 ani de zile am crezut asta! :banghead:
    Mi se parea mie destul de ciudat sa aiba aceeasi greutate ca un A4. Dar in acelasi timp, mi se parea mult mai usor decat A6 2004 Combi 2.5TDI de 180CP fara quttro care avea 1725kg. Si cred ca de asta m am dus singur in eroare... (cu certificatul in mana :banghead:)
     
  18. Mihael03

    Mihael03 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Sep 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 4G C7.5, 3.0 BiTDI Competition 2016, TipTronic
    Dupa cateva luni de cautat, dat mesaje, stresat oameni si dat telefoane am reusit sa adun piesele necesare pentru a schimba oglinzile si a pune 360 View (nu stiu daca le am pe toate, pe hartie asa pare, dar vedem cand ajungem la "medic").
    Intre timp am reusit sa gasesc ce mai aveam nevoie pentru a completa bara fata si anume: scutul, capacelele de la spalatoare si prinderile laterale, acestea urmand sa fie montate odata cu oglinzile.
    A primit si o baie masina, dar ca de obicei fix dupa ce o spal ploua si se face la fel :(

    Urmeaza montarea oglinzilor si cred ca o colantare a elementelor cromate in negru lucios(elementele de la geamuri si grila fata), dar nu sunt hotarat inca la cine sa fac acest lucru. Daca are cineva sugestii in Bucuresti sunt numai urechi :)
     
    Yoromica, cata181, stefan550 și încă o persoană apreciază asta.
  19. Yoromica

    Yoromica Silver Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Castelnuovo Scrivia-Italia
    Masina:
    A6 C7 3.0 tdi CDUC s-tronic Golf 6 1.4 tsi CAVD DQ200 Polo 9N BBY
    Acum mai ai de pus și radare in bara spate pentru ledurile din oglinzi.:)
     
  20. Mihael03

    Mihael03 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Sep 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 4G C7.5, 3.0 BiTDI Competition 2016, TipTronic
    @Yoromica sunt si acelea luate si pregatite :p ori fac ca la carte ori nu mai fac:)))
     
    Yoromica apreciază asta.
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta