1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A6 C7 Phantom

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de quattro2001, 18 Dec 2016.

  1. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Nu am cum sa imi dau seama daca e mai bun sau nu crown-gear fata de Torsen. Probabil pentru uz normal al masinii nu ajungi sa vezi daca rezista la fel de mult in timp crown-gear, desi are niste discuri ce se pot uza. Descrierea sistemului e in link-ul de mai jos, fiind prezentat pe RS5. As fi preferat Torsen pentru ca in opinia mea e mai bun, are mai putine componente ce se pot uza si cred ca asta au gandit si cei de la Audi, l-au pus doar pe variantele scumpe si mai solicitate unde voiau sa fie siguri ca nu apar probleme. Intradevar spatele cutiei arata asemanator, insa inauntru difera. La cele cu torsen iesirea e cu flansa nu ca la tine.



    Iti urez succes la partea cu cardanul si sper ca ai nimenit niste meseriasi care inteleg ca trebuie sa iasa perfect.
     
    Chriss_Deejay apreciază asta.
  2. quattro2001

    quattro2001 Silver Member

    Înscris:
    3 Oct 2012
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A8L D4 2016 3.0TDI CTBD 262CP 580Nm
    Am finalizat si upgrade-ul acesta !:arco:singurul audi a6 c7 2.0 tdi Quattro manual 6 trepte .
    Daca mai exista vreo unul as vrea sa stiu si eu de el :lmfao:
    Cardanul se pare ca este ok am apucat sa testez pana la 140km/h la 4000rpm am zis sa o iau usor sa vad cum se comporta.
    Este o diferenta imensa la cum se aseaza masina pe curba , nu mai misca deloc de spate .
    Acum urmeaza sa vina si calutii :undwech:
    Urmeaza sa vad cum se comporta masina pacat ca nu este zapada sa vac cum se descurca dar va veni ea :jump:
     
    Bogdan20cj, Marco_audi, AlexMaroga și alți 23 apreciază asta.
  3. mabalaru

    mabalaru Platinum Member

    Înscris:
    12 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 D4 FL 2017, 3.0 TDI 262CP, Exclusive
    Super. Felicitari. Pai pune si tu un ambreiaj mai ok ca sa ai de unde sa scoti mai multi cai :).

    Toate bune
     
  4. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Felicitari pentru finalizare. Pe partea de software e totul ok? codare ECU/ABS, ceasuri...etc?
    Cum a fost lungit cardanul? Poate faci public si numele firmei care l-a facut.
     
  5. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Eurocardan Reparatii e numele firmei.
     
    quattro2001 apreciază asta.
  6. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Super tare!!! la 2.0TFSI o merge shparla? :)
    Cum ai procedat, ai prelungit cardanul la capete?

    E trist ca majoritatea cred ca quattro e doar pt plecat de pe loc pe zapada :)
     
  7. quattro2001

    quattro2001 Silver Member

    Înscris:
    3 Oct 2012
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A8L D4 2016 3.0TDI CTBD 262CP 580Nm
    Mai am cateva disfunctionalitati (start stop .TMPS.si autohold) fata de prima data cand nu mai aveam nici macar servo ,ca sa nu mai vorbesc de airbag uri abs si esp dar alea s au rezolvad prin codari .
    Problema este ca la modelul asta de abs nu sunt descrisi bitii si codezi pe orbeste incercand sa iei o parte dintr-un coding si o parte din alta sa le combini si sa vezi daca e ce trebuie .
    Este cam greu dar am sa scap pana la urma de toate erorile ,cam asa arata cercetarea :readit:

    Este in analiza un ambreiaj de a5 de 3.0tdi :tocktock: dar dupa ce trece iarna cred ca o sa il pun si atunci o sa urmeze si o resoftare
     
    paul14, seba18, lowlife și încă o persoană apreciază asta.
  8. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Daca păstrezi dpf, atunci un ambreiaj eventual întărit puțin e suficient pentru ce obții. Bănuiesc că nu ai luat-o pentru curse. Trage de cel actual cat o tine, e prea multa migala sa dai cutia jos des.

    Ar fi interesant daca ar merge cel de 3.0 dual disc. Teoretic trebuie doar sudate piulițele lipsa pe placa aia unde se prinde volanta. Acum sta în 3 șuruburi și 3 nu au piuliță sa le prinzi. La 3.0 toate găurile au piulițe.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  9. turbo_diessel

    turbo_diessel Bronze Member

    Înscris:
    15 Mar 2013
    Locație:
    Belgia/Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 2.7 TDI CAND 163CP quattro
    Felicitari pentru realizare!:applaus::icon_thumright: Ai intampinat tu ceva greutati pe parcurs dar sunt sigur ca satisfactia e mai mare la final. Cum spunea si un coleg mai sus, quattro nu e doar pentru zapada si ai observat si tu deja lucrul asta;). Sa te bucuri din plin de el.
     
    lowlife apreciază asta.
  10. Balasa Ionut

    Balasa Ionut 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    TT MK2
    Felicitari!! Si...cand o vinzi sau te mai las putin sa ii mai faci 2 3 chestii pe la ea:)))
    Frumos proiect!
     
  11. quattro2001

    quattro2001 Silver Member

    Înscris:
    3 Oct 2012
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A8L D4 2016 3.0TDI CTBD 262CP 580Nm
    Nu știu când o sa o vând dar nu prea curând, poate când o sa ajungă c8 pe la 30k pana atunci o sa mai primească ceva upgrade_uri suspensie pneumatica, o evacuare, interior negru cu alcantara etc sunt destule de făcut:)
     
    stefan550 apreciază asta.
  12. mabalaru

    mabalaru Platinum Member

    Înscris:
    12 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 D4 FL 2017, 3.0 TDI 262CP, Exclusive
    O intrebare rapida. Cum o sa faci cu ITP-ul ? Treaba e cam groasa pentru ca in carte ai trecut tractiune fata si la ITP nu pot alege tractiune integrala in programul ala al lor ca sa invarta rolele cum trebuie pentru 4x4.

    Spor
     
  13. quattro2001

    quattro2001 Silver Member

    Înscris:
    3 Oct 2012
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A8L D4 2016 3.0TDI CTBD 262CP 580Nm
    :blahblah1: de când am început retrofitul asta am avut în program și omologarea lui am nevoie de niște acte etc cum ar fi un certificat EG (ala mic ca un vocabular) de la un C7 de 2.0 QUATTRO. Niște fise din autodatabsau un stand de geometrie roti din care sa se convingă domnii de la rar ca nu difera unghiurile între tracțiune fata și QUATTRO și alte foi de maculatura... Și nu în ultimul rand ca lucrarea a fost făcută în service autorizat, aici răspunsul din partea mea a fost maxim:arco:am spus ca că nu service ul trebuie autorizat ci cel care face lucrarea degeaba e făcută în service autorizat dacă e făcută de un p.... iar lucrare a fost făcută de mine iar eu am diploma de la școală profesionala auto de 3 ani mai am una de tehnician transporturi de la liceu și ultima de inginer auto:arco: deci știu ce am făcut acolo.
    Printre altele mai trebuie sa fac un test de frâne și unul de noxe și sa se încadreze cu ce este în cartea masinii:puke2:parca nu ar fi același motor.... În fine.
    Alta varianta, varianta,, romania" sau muncesc o zi și schimb cutiile între ele :salute:
     
    stefan550 apreciază asta.
  14. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    La ce ai facut acolo nu o va omologa nimeni niciodata legal
     
  15. quattro2001

    quattro2001 Silver Member

    Înscris:
    3 Oct 2012
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A8L D4 2016 3.0TDI CTBD 262CP 580Nm
    Vedem ce o sa iasă mai este o grămadă de timp, înainte se omologa dacia papuc 4x4 pe banda rulanta :)
     
  16. quattro2001

    quattro2001 Silver Member

    Înscris:
    3 Oct 2012
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A8L D4 2016 3.0TDI CTBD 262CP 580Nm
    Incepem iar cu prima proba :)
    Ambreiaj dual disc capabil de 550nm si 245cp din fabrica :moa:
     
  17. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    E bine ca ai cu ce testa. Și volanta ? Cu ea ai testat deja ? Eu cred ca va merge fără probleme daca o prinzi în toate 6 șuruburile.
     
  18. Lucian189

    Lucian189 Bronze Member

    Înscris:
    3 Ian 2011
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    BMW 335d
    Spor la șurubărit.
    Îmi place ce vad!.
     
  19. quattro2001

    quattro2001 Silver Member

    Înscris:
    3 Oct 2012
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A8L D4 2016 3.0TDI CTBD 262CP 580Nm
    Cumparaturi de iarna :p Ma poate ajuta cineva cu un tutorial cum il scot pe cel vechi sa il bag pe asta in masina :readit:
     
    Chriss_Deejay, Mihael03, mabalaru și alți 3 apreciază asta.
  20. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Nu ai fost atent! Lasi pe spate scaunul de la pasager si il scoti pe usa din fata, dreapta. Sau il tai in doua... si il cosi inauntru. :)
     
    Mihael03, stefan550, borsy și încă o persoană apreciază asta.

Distribuie pagina asta