1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A7 3.0 TDI quattro 2015

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de Caprita Emanuel, 20 Noi 2018.

  1. bobalex18

    bobalex18 Platinum Member

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4, B6, 1.9 TDI, multitronic 2004; A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    @mirceacml ai prins glas în discuțiile despre ulei? Mai trebuie sa se bage și juniorul @Cata_ADC ...
    Distracție plăcută. Mașina asta pt așa ceva a fost proiectată. Sa mănânce km in cel mai frumos mod posibil
     
    gicu, MarianMaxx și Caprita Emanuel apreciază asta.
  2. mirceacml

    mirceacml Platinum Member

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploiesti / Caransebes
    Masina:
    A3, 2.0 TDI BMM 175 cp 400 Nm RBN, 2007
    De cand fac parte din grupul lui @Kspic pe whatsapp, am mai prins si eu cate una alta :).
     
    Kspic apreciază asta.
  3. Kspic

    Kspic Gold Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI Stage 1 Powertech
    Când ești la prima mașină și rămâi cu ea mult timp ai mereu impresia că este ceea ce ai nevoie . Când pui mana pe ceva superior îți dai seama că parcă nu a fost o idee rea și că este mult mai fain .
    .

    Mașina este superbă. Bik like !

    Ca idee ea din fabrica vine cu Shell Helix Ultra 0w30 ECT C2/C3.
    Uleiul original Audi este fabricat de către Aral și are cu totul altă rețetă fata de acel Castrol .
    Audi Motorsport este în parteneriat cu Ravenol .
    Castrol mai rămâne doar un nume pe bușon la fel cum este reclama unui ulei pe un perete .

    Legat de cutie singura recomandare este ca revizia sa fie facuta cu un aparat care extrage uleiul vechi din cutie, spala cutia și introduce cantitatea corecta de ulei înapoi in cutie .
    Cătălin ADC are o astfel de jucărie pe mână și știe ceea ce poate face .


    Sent from my GM1913 using Tapatalk
     
    borsy, stefan550, bobalex18 și alți 2 apreciază asta.
  4. Caprita Emanuel

    Caprita Emanuel 5th Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2018
    Locație:
    Rastatt De
    Masina:
    A 7 3000 TDI 2015 (CRTE)
    mirceacml
    Am încercat altceva dar nu pe audi si nu am fost deloc mulțumit si era un ulei mult lăudat. Am un Passat B6 din 2007 cu 317.000 km in bord făcuți numai cu Castrol si merge ca si in prima zi. De la schimb la schimb nu e nevoie de completare.

    Kspic
    Da într-adevăr mașina a avut până acuma Shell Helix Ultra 0w30. Nu sunt la prima mașina din clasa premium am mai avut si altele dar parcă Audi sta altcumva pe șosea si in curbe mai ales. Am luat si alte marci premium in probă dar nu m-au impresionat.
     
    stefan550, bobalex18 și mirceacml apreciază asta.
  5. Kspic

    Kspic Gold Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI Stage 1 Powertech
    La pomul lăudat sa nu te duci cu sacul .
    Acum ce sa zic există și excepții .
    Cu așa rezultat pot spune doar că șoferul a fost elementul cheie din ecuația succesului.

    Ideea cu prima mașină samd era alta . Când nu ai experimentat și alte produse de mentenanță parerile sunt împărțite .
    Piața este una de consum și mentenanța unei mașini nu tine doar de produsele folosite ci și de felul în care este exploatata.
    Fiecare este liber să folosească ceea ce dorește . Atâta timp cât produsul folosit atinge un minim de protecție impus de către producătorul mașinii la nivel de teorie totul este ok.

    Noi ne facem datoria de colegi și încercăm să oferim un sfat .


    Sent from my GM1913 using Tapatalk
     
    borsy, Adi24 și Caprita Emanuel apreciază asta.
  6. Caprita Emanuel

    Caprita Emanuel 5th Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2018
    Locație:
    Rastatt De
    Masina:
    A 7 3000 TDI 2015 (CRTE)
    Kspic
    Eu sunt de părere că sunt cam la fel doar numele si eticheta diferă. Legat de ulei eu cred ca toate sunt cam la fel numai numele si eticheta sunt altele. Ca doar nu stă să facă cineva ulei special pentru Audi sau alte marci. E acelasi ulei inbuteliat in alte canistre. Cumnatul meu lucrează ca mecanic într-un service mare si aceași treaba spune si el care schimbă in fiecare zi uleiuri. Cu uleiurile suntem păcăliți toți așa cred eu. Cat despre schimbul de ulei in cutie am să merg la reprezentanța Audi dar nu știu ce fel de procedură folosesc, dar nu cred ca spăla cutia.
    Am un prieten care s-a dus cu mașina lui la o firmă care se ocupă numai cu cutii de viteze a schimbat uleiul, i-a fost spălată cutia si nu a mai mers așa cum trebuia dupa aceea. Poate nu a fost destul ulei înăuntru sau cine știe ce s-a întâmplat dar omul nu a fost mulțumit. E păcat ca nu poți asista la operațiunea cu spălarea, pentru ca pe încredere este discutabila treaba.
     
    ryoraul apreciază asta.
  7. Kspic

    Kspic Gold Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI Stage 1 Powertech
    Nu as vrea sa dezbatem aici acest subiect. Citeste daca te intereseaza un asa subiect pentru ca este o munca de 4 ani de informare corecta si tradusa pe scurt si sumar.
    https://docs.google.com/document/d/1nZ6rq_H4RAU5GDg4UtpNhXpHThNuzGNNwSZkVF0tWQ8/edit

    La reprezentanta se face schimbul de ulei la cutia de viteze automata prin scurgere. Mai precis este eliberata din cutia de viteze o anumita cantitate de ulei si este introdusa alta. Manevra mai mult sau mai putin safe si daca o sa urmesti topicul lui Catalin ADC si experienta lui cu cutia de viteze automata, cu ambele variante de schimb de ulei o sa intelegi.
    La service se intampla multe magarii la care am asistat. Au aparat Ravenol care stie sa lucreze doar cu uleiurile ravenol. Bine, daca ai alt ulei si ai o fisa tehnica completa ( nici un producator nu o ofera din pacate ) poti face si cu apratul ravenol schmbul de ulei pentru CVA.
    Ce se intampla daca pui alt ulei cu aparatul ravenol si nu ai toti paramterii tehnici ? Mai zboara un furtun de la aparat, mai sare ulei din cutie pe parcursul operatiunii...... si la final nici in cutie nu ai cantitatea necesara de ulei sau ai mai mult decat trebuie.

    In romania exista multi lautari cu titlul de mecanici si multe interse comerciale . Motiv pentru care am decis pe forumul asta sa ajut pe oricine cere o informatie legat de uleiuri samd.
    Eu am cutie de viteze manuala desfacuta de doua ori cu aroganta de a schimba uleiuil de cutie de viteze ( evident la acel moment am pus original ). Rulmenti diferential si a doua oara un sincron. Catalin ADC cu ulei original schimbat , dupa prea putin timp avea probleme dpdv al felului in care cutia se comporta.
    Sfatul meu este sa culegi informatiile tehnice de la cei patitit si care stiu sa iti prezinte o ecuatie cu datele problemei exacte.
    Un prieten care are alt prieten si care a fost la un service, posibil Sorin Nedelea aka Regele si a avut rezultate proaste cu nu stiu ce ulei ..... nu este o sursa corecta de informare.

    Uleiurile sunt ca si bauturile. Toate fac fix acelasi lucru, in sensul ca toate uleiurile stiu sa asigure ungere si toate bauturile stiu sa te imbete. Dpdv al ceea ce contine fiecare si dpdv al efectelor produse putem discuta despre calitatea produsului.
    Sa poti sa te inbeti fara sa ai cateva zile proaste as traduce cu o masina pe care poti sa o alergi fara ca a doua zi sa il intrebi pe google sau pe mecanic de ce masina mea face fenomenele x,y,z. Evident, discutam despre un comportament repetitiv, nu ocazii unice si izolate.

    Cu toate ca este posibil sa se simta jignite unele persoane dar am o mentiune de facut .
    - daca are levator si costum pe el plus ulei pe maini si pe rastul de haine si se prezinta ca fiind mecanic asta nu inseamna ca stie sa iti ofere un sfat corect.
    - daca mergi cu masina la service si patronul acelui service este un afacerist simplu care angajeaza pe oricine ai mers in locul gresit . Asta pentru ca nu orice carciuma este restarunt cum nu orice cabinet cu titlul de clinica nu este un centru de incredere.
    - daca nu te informezi singur in ziua de azi sau cel putin nu apelezi la bunatatea colegilor de forum cu experienta ai sanse sa pici in plasa sau mai bine spus dorinta VAG ca masina ta sa mai mearga si pe la service si evident sa inghita bani reprezentati de piese si manopera.
    - pe youtube si mai ales cu canalele de youtube din Romania ai sanse sa dai de multi " experti" care fac materiale pentru ca au de castigat bani. Dar la nivel de informare omul stie marketing.

    Ai aici pe forum o mina de aur reprezentata de colegi care au patit, s-au documentat si stiu ce sa faca.
    Borsy este un tatic al uleiurilor iar multi colegi sunt bazati pe partea tehnica. Apeleaza cu incredere la ei.
     
    Ultima editare: 12 Iun 2019 la 11:07
    Sorin192, stefan550, RazvanRXR și alți 5 apreciază asta.
  8. Caprita Emanuel

    Caprita Emanuel 5th Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2018
    Locație:
    Rastatt De
    Masina:
    A 7 3000 TDI 2015 (CRTE)
    Multumesc pentru sfaturi!
     

Distribuie pagina asta