1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A7 - reintoarcerea la 4 cerculete

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de barladi, 26 Mai 2015.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
    Multumesc tuturor pentru raspunsuri. Ideea este ca in unele programe apare ca intra 6,4 litri, in alte programe apare sa bag 8 litri. Avand in vedere ca eu am bagat 7 litri si imi spune ca e pe maxim, tind sa cred ca e valabila prima varianta cu 6,4 litri. Joja nu imi voi pune. Atat timp cat motorul nu mananca gram de ulei si avand in vedere ca are senzor si de "prea mult" nu ii vad rostul. Vorba lui Marian...daca aveam TFSI ii vedeam rostul :))))

    PS. Ca piesele cu care iese masina din fabrica nimic nu se compara, oricat de originale ar fi ele ;)
     
    MarianMaxx apreciază asta.
  2. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Legat de faptul cu piesele din fabrica tind sa te contrazic.
    Toate masinile au mici defecte tipice si iti pot enumera cam la fiecare model de audi.
    Nu cred ca o amarata de joja poate sa aduca ceva negativ.
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Era vorba de stergatoare. :)
     
  4. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Eu consider ca acea joja e un plus, un upgrade foarte util care iti poate fi de ajutor in situatia in care senzorul e dus (iar pana sa-ti dai seama, te cam scuteste de alte neplaceri).
    Nu e necesar sa verifici de fiecare data nivelul precum o faceam parintii la batrana dacie, dar ar fi utila si pt un double check (eu cred ca e mai acurat ce 'zice' joja decat senzorul - care are anumite range uri).
     
  5. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
    163.950 km - facut update de soft la cutie (cu bani) si update de soft la caseta de directie (gratis, fiind actiune la serviceurile VW-Audi). Masina se comporta la fel. Nu am vazut nici beneficii nu merge nici mai rau :)
     
    Cata_ADC apreciază asta.
  6. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Ai intrebat ce caseta de directie ai, daca tot este gratis?:):):)
     
  7. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Este electronic asistata nu ai ce sa intervi în ea.
    Eu am schimbat-o la fosta după ce a luat apa printr-un burduf spart


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  8. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
    Da, este electrica. Stiu ca de obicei pica la generatia C7. Nu am avut nici o problema cu ea pana acum, dar ducandu-ma in service, am vazut ca a mai avut 4 actiuni in Germania cu update de soft. Cred ca e ceva gen anual. Nu stiu in ce masura ajuta, dar daca tot e gratis, de ce sa nu o fac :)
     
  9. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
    164 750 km - trecem iar la rotile de vara. Rulaj roti de iarna 3710+4050 = 7760 km. Continuam cu cele de vara de la 17.300 km
     
    Ionitoaia Ovidiu, Dobritan sorin și MARRIUS24 apreciază asta.
  10. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Precis... ca un ceas Elvetian, fara erori.:)
     
    barladi și Dobritan sorin apreciază asta.
  11. cristea

    cristea 5th Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2013
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    A6 c7 2.0 TDI 177HP COD CGLC COD CUTIE NSL
    @barladi ceva poze cand pui?:):)
    Sa te tina incontinuare fara probleme!
     
  12. TOOOOM 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Mar 2017
    Locație:
    Resita
    Masina:
    A7 2011 3.0tdi 245cp; A8L 2004 3.0i 220cp
    @barladi
    vad ca ai cod motor cduc, ca al meu. din cate stiu la mine intra 6.8 si eu ii bag 6 litrii cand merg la serviceuri si stiu ca nu e bine sa pui mai mult decat trebuie deci eu zic sa lasi la 6.4 cum zice acolo

    vezi ca ai senzor la capacul de la ulei, cand il mai dai jos spala calumea acolo si s-ar putea sa nu iti mai dea nivel full

    te-am salutat
     
    barladi apreciază asta.
  13. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
    165 065 km - facut schimb de ulei la cutie. Nu ca as fi vrut eu, ci ca a vrut ea. Mai pe romaneste s-a crapat carcasa filtrului extern de ulei si mi-a aruncat tot uleiul. O alta boala a cutiei S-tronic......chiar ma intrebam cand se va fisura si la mine, avand in vedere ca il ultima vreme auzeam si in stanga si in dreapta la diverse persoane ca au patit-o.
    Partea intetesanta e ca m-a prins intr-o curba unde aveam cam 140 kmh.....noroc ca masina nu e vreo barca si am putut sa o redresez rapid, dar daca eram pe zapada nu stiu daca iesea la fel de bine. Spun asta deoarece in momentul cand s-a fisurat, a pierdut presiune si s-a taiat demarajul, dupa care in secunda urmatoare a cuplat iar la maxim. Dupa 2-3 chestii de genul asta in curba destul de periculoasa, masina a inceput pitin sa danseze.
    Ideea e ca in afara de dieselgate, grupului VAG ii place sa polueze murdarind si asfaltul de ulei
     
  14. sel

    sel Silver Member

    Înscris:
    17 Iun 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 TDI (2O12) CDUC
    Același lucru s-a întâmplat si la mine, fisurat carcasa si trebuit înlocuit uleiul. Nu stiu, dar ma bate tare gândul sa trec la altceva, audi da prea multe rateuri in ultima vreme.
     
  15. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
    Daca stiam, il inlocuiam cand am facut schimbul de ulei, sau cand am reparat cutia. Costa 185 lei in reprezentanta. E mai mult platforma sau uleiul pierdut decat carcasa respectiva. Dar pe vremea aia nu auzeam asa des si nu am stiut...
     
  16. cristea

    cristea 5th Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2013
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    A6 c7 2.0 TDI 177HP COD CGLC COD CUTIE NSL
    Adevarul este ca cea mai mare ingrijorare a noastra este cutia automata ! Cu restul ne mai descurcam....
     
    barladi apreciază asta.
  17. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
    Ce model dintre cele 3 tipuri de jante va place mai mult? JR11, JR20 sau JR21?
     
    eKKoMan82, larrix și audi66 apreciază asta.
  18. MARRIUS24 Silver Member

    Înscris:
    3 Apr 2010
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi
    Am văzut jr 21 ( 20x10.5 ) super frumoase și extrem de concave
     
    eKKoMan82 apreciază asta.
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Toate. :))
     
  20. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Tot ce am incercuit in poza. :)))
     
    djxme200 apreciază asta.
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta