1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A7 - reintoarcerea la 4 cerculete

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de barladi, 26 Mai 2015.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. TOOOOM 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Mar 2017
    Locație:
    Resita
    Masina:
    A7 2011 3.0tdi 245cp; A8L 2004 3.0i 220cp
    Salut.

    Parerea mea e ca nu ar trebui sa schimbi jantele tale, cel putin nu cu astea. Ai niste jante superbe in 5 spite care stau bine de tot pe masina ta chiar si inainte sa ii faci botul de facelift si culoarea de pe ele e bestiala, mai ales daca iti iei putin din timp sa le cureti tu calumea cu perie si niste solutii de calitate. Jentile astea care le-ai postat sunt prea sport pentru un A7 care e totusi o masina de lux cu un aspect sportiv la exterior de care toti ne-am indragostit parca si normal ca vrem sa complementam imaginea. Mai un lucru de luat in calcul - daca masina e daily driver si o rulezi mult prin romania nu cred ca vrei sa ai 20 sau 21 inch pe masina cu profil foarte mic la cat de varza sunt drumurile, vei simti si cele mai mici pietricele de pe drum si per total comfortul se reduce destul de mult

    o mica idee - daca tot ai grija complet neagra acum eu zic sa mergi la un shop de infolieri auto sa dai elementele cromate jos de la geamuri si sa le infoliezi cu ceva misto, poti tot negru sau carbon etc etc.


    oricum te-ai decide te rog sa nu iei alea pe negru ca o sa arate oribil :)
     
    Ultima editare: 22 Mar 2017
    barladi apreciază asta.
  2. eKKoMan82

    eKKoMan82 5th Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2011
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A7 2011
    Mie unul imi plac f f mult optiunile tale Barladi !!! Orice ai alege o sa arate absolut fabulos masina. Daca as fi sa aleg , as merge cu cele negre din ultima poza. Bafta !
     
    barladi apreciază asta.
  3. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Eu as alege JR11, argintii.

    Spor!
     
    barladi apreciază asta.
  4. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
    Multumesc tuturor pentru pareri. Si eu as opta tot pentru JR11 , pe culoarea hyper black care de fapt e un gri inchis lucios. Si acum tot 20 am, deci diferenta la comfort nu va fi. Doar ca majoritatea masinilor din poze au talia mai mica la anvelopa decat e la mine si automat se vede mai bine la ei. La mine va fi probabil ca la acel RS6 gri
     
  5. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
    Anvelopele care au 21 000 km, toate sunt tocite in valuri, si mai au cca 2 mm pana la limita de uzura si vreo 5 mm pana la cel mai adanc sant. Oricum aveam de gand la primavara sa le schimb, dar si voi patiti la fel? Sa se faca praf dupa 21 000 km, atat ca uzura cat si sa faca valuri? Goodyear Eagle F1 Asymetric 2
     
  6. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    De Goodyear Eagle F1 Assymetric 3 nici eu nu sunt incantat prea tare, foarte bune ca grip pe uscat si umed, zgomot redus, dar ca longevitate stau cam rau, ale mele au nici 25k km rulate si deja sunt la cca 5mm, si nu am tras de ele ca nu e masina de asa ceva, eu nu mai iau Goodyear, iau Michelin, Conti, Pirelli, cu astea am facut mai multi km si cu masini mai puternice si la fel de grele si au vazut viata mult mai grea ca Goodyear pe care le am.
     
    Ultima editare de un moderator: 20 Mai 2017
  7. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Nu neapărat
    Ai verificat geometria rotilor?

    Crestele pot apărea atât de la un reglaj prost al direcției cât și dacă ai probleme la suspensie un amortizor curs , ineficacitate etc
    Dar și dacă ai obiceiul sa accelerezi brusc sau frânezi agresiv.

    Sent from my Pixel XL using Tapatalk
     
  8. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
    Geometria am facut-o anul trecut cand am pus arcurile sport. Anortizoarele nu le banuiesc, pentru ca toate sunt curate, nu au zgomot si toate 4 anvelopele au valuri. Mi-e greu sa cred ca sunt praf toate amortizoarele, mai ales la stilul meu de mers, care ocolesc orice gropita. Daca erau tocite doar pe fata, as fi banuit ca e din cauza discurilor (ca de la asta a plecat discutia dar mi s-au tot mutat mesajele in alta arie) care sunt putin ovalizate. Dar si cele de pe spate sunt la fel. Culmea e ca nu am trepidatii iar masina merge ca noua. Am observat chestia asta ca am facut o pana si daca tot era masina pe elevator am profitat si am cercetat ce mai are pe dedesubt.
    Accelerari bruste mai am din cand in cand...nu la ordinea zilei dar nu pot spune nici ca merg constant ca pe pilot :D

    PS. Cand aveti timp, intrati si la aria de A7 la sistemul de franare, sa va dati o parere ca mai mult de asta am postat. Asta cu cauciucurile era mai mult o completare :)
     
  9. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Daca poți pune o poză cu anvelopele insa văzute în plan de pe un elevator

    Curios că sunt toate 4 ...
    Nu este exclus nici un defect de fabricație al anvelopelor daca mașina spui că este verificată și totul este dpdv mecanic in regulă

    Goodyear nu sunt din gama low cost exclus sa fie un pneu slab[​IMG]

    Sent from my Pixel XL using Tapatalk
     
    stefan550 și Cosmin ZKG apreciază asta.
  10. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
    Nu ma doare chiar asa tare ca oricum era ultimul sezon cand aveam de gand sa merg cu ele. Mai dureros mi se pare ca in ziua de azi un set de anvelope te tin 25 000 km :D Bineinteles...daca esti genul care mergi cu ele pana la piele probabil duc 50 000 :))) Oricum...s-au dus vremurile cand tineai 80-90 000 km o anvelopa (la un microbuz am mers 130 000 km cu anvelopele cu care a venit din fabrica - Hankook)
     
  11. PurAlex

    PurAlex 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Oct 2013
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 Avant Quattro 2002 , 2.5 TDI swap cu 1.9 TDI .
    barladi , scuza-ma daca te jignesc , dar la faza cum ca o anvelopa te tine 25000 km chiar mi se pare deplasata . am a4 2.5 tdi quattro stock , merg destul de tare ( zic eu , desigur nu tare gen schumacher tare ) , am SYRON ( no name , parnai ) 215/55/16 luate noi in Mai 2016 , de atunci am facut cu ele 25000 km si mai au 6 mm in carne . 25000 km clar nu te duc mai ales la un quattro care se uzeaza mai uniform decat la o tractiune fata / spate .
     
  12. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Nimic anormal legat de uzura, tinand cont de dimensiunea anvelopei si de masina pe care au fost folosite. Daca vrei ceva mai rezistent, mergi pe Continental.
     
  13. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Gripul bun e motivul pt care se duc repede. Aceeasi "problema" o au toate cauciucurile din gama asta, inclusiv Conti Sport Contact 5. Nu exista aderenta buna si rulaj de 100,000km.
    Cele no name duc mult si bine din motive usor de dedus.
     
    borsy și snipe apreciază asta.
  14. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Eu cu un set de Michelin PSS ( pilot super sport ) daca ma chunui nu prind 2 sezoane, daca esti Schumacher like o vara ca si km sub 25.000 ...
    Nimic anormal cum spune @lowlife
    Si totusi nu trebuiesc sa se uzeze cu creste ( feathered like )
    Insa da quattro le termina extrem de repede , ca si comparatie cu x-drive mergi mai mult decat dublu :3sadwalk:

    revenind ontopic @barladi e normal nu te speria doar avem Audi :)
     
  15. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    X-drive e fake, Quattro(ohne Haldex :) ) e proper integrala :). Corect, cele cu aderenta buna e normal ca se duc mai usor, dar si intre ele sunt diferente, iar Michelin sta bine la acest capitol ca si Pirelli, Conti si Goodyear stau cel mai slab, dupa experienta mea, in segmentul premium.

    Anyways, pana la urma ce jante te-ai decis? Sunt curios sa vad ce schimbare ai facut :), mi-mi plac cele din poza a 4a.
     
  16. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
    Probabil asta se intampla la anvelopele cu indice de viteza 300. La dimensiunile "normale" sa le zic asa, am mers si eu 50 000 km. Nu stiu ce sa zic....poate sunt si eu pretentios ca depinde fiecare cum apreciaza....la acelasi grad de uzura o persoana poate sa intre in panica iar alta considera ca abia au ajuns la jumatatea vietii :D E relativa treaba. Oricum la primavara le schimb. La franare si la anvelope nu prea imi place sa ma joc. Ce mi se pare mie curios este ca cele de pe spate, vizual parca par mai tocite decat cele de pe fata

    Mik15 - momentan nu m-am decis la nici un set de jante. Au aparut intre timp 1 copil si 2 ATV-uri si s-a cam dus bugetul alocat pentru asa ceva :lmfao: Vedem ce-o fi pana la primavara ca de obicei primavara ma ia pofta de modificari, imbunatatiri si alte chestii.
    PS. Daca te referi la ultima postare cu jante, toate 4 pozele reprezinta acelasi model si aceeasi culoare
     
  17. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    asa este, spatele la Quattro se toceste mai tare ca fata, eu le rotesc la fiecare 10k km, tocmai din cauza asta. Sa fie sanatos noul venit si mai e timp de jante si la anul :)
     
    barladi apreciază asta.
  18. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
    172.200 km pe bord.

    A venit vremea sa schimb discurile de frana, deoarece cele vechi incepuse sa se ovalizeze. Se spune ca cele noi au fost revizuite si studiindu-le in paralel, chiar asa este. Cele noi au 15 picioruse de prindere pe disc fata de 12 cat aveau cele vechi, fantele de ventilatie la cele noi, sunt cu 1 mm mai late si cu 3 mm mai lungi fata de cele vechi, forma butucului difera putin. Nu stiu daca s-a umblat si la calitatea propriu zisa a discului. Oricum, la prima vedere par ok. Dupa ce am intrebat in stanga si in dreapta ce placute ar fi mai moi, am ales TRW. Sper sa fie ok ...nu ma intereseaza daca scartie sau lasa praf.....ma intereseaza sa fie cat mai moi pentru a minimaliza posibilitatea de a se ovaliza si cele noi

    O data cu schimbarea discurilor am trecut si la rotile de iarna. Nu ca ar fi prea frig ci pentru ca rotile de vara erau "patrate". Intr-adevar, au fost luate noi, au 24.750 km facuti in 2 ani si erau toate tocite in valuri, dar niste valuri atat de mari ca ziceai ca sunt patrate rotile. Ma mir cum nu se simtea deloc in masina. Chiar nu stiu care sa fie cauza.....amortizoarele sunt verificate si sunt ok. Nu pot sa ma gandesc decat la un lot cu defect de fabricatie, sau poate faptul ca au 265 si au fost puse pe jante de 8,5 sau cine stie ce alte cauze. Culmea, cu toate ca Audi e reconoscut ca trage mai mult fata la un mers normal, cele de pe spate erau cele mai tocite si mai in valuri. In ciuda faptului ca pe fata am avut discurile ovalizate, anvelopele se prezentau mult mai bine fata de cele de pe spate.

    Continuam cu rotile de iarna de la 7760 km
     
  19. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    Am văzut mașina in trafic pe lângă Ploiești in urma cu doua săptămâni și pot spune ca arata mai bine in realitate, iar jantele vin interesant pe mașina desi in poze, personal, mi-au displăcut.

    Arată interesant discurile, ce producător sunt?

    Cât despre raportul de transmisie la toate modelele fabricate începând cu anul 2009, din câte știu, raportul este 40%fata și 50% spate, de aceea in manual, cel puțin la mine, este recomandata modificarea încrucișată a rotilor pe mașina pentru a preveni uzura neuniforma asupra anvelopelor.
     
    Iasmin90 apreciază asta.
  20. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    incrucisat nu merge pentru ca de obicei la marimile astea vin cu sens de rotatie cauciucurile, eu trec spatele pe fata si invers, pastrandu-le pe aceeasi parte, nu le pot incrucisa, si e la fel si la cele de iarna, au sens de rotatie.
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta