1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A8 3.0 TDI 2012

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de TaZZuLeTz, 1 Apr 2017.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cat vrea masina. Are vreo relevanta asta cand esti proprietar de A8 ?
     
  2. TaZZuLeTz

    TaZZuLeTz Bronze Member

    Înscris:
    1 Apr 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI 2012 CDTA
    În principiu Da, cum a zis @Cristi nu stau sa ma uit prea des la asta. Ma intereseaza sa meargă masina sa fie confortabilă si sa aiba putere când am nevoie de ea.

    O sa iti raspund si tie si altora care poate vor întreba această întrebare si gen ca sa nu se mai repete intrebarea. În București undeva la 13. Cand e liber seara si 10, când e trafic bara la bara si 17.

    Afara, daca merg ca mamaie de 80 de ani am vazut si 6.4 dar in general la mersul meu mai agresiv cu clima pornită tot timpul cam 8-8.5 depinde de drum.

    Exclusiv Bucuresti ma tine un plin aproape 700 km iar afară un pic peste 1000 km mers autostrada, fără DN. Astea la rezervor de 90 litrii.
     
    Cata_ADC, Iasmin90 și stefan550 apreciază asta.
  3. seby9966@yahoo.com 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2015
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Nu am Audi deocamdata
    ce porc gras.....ce bine poate sa arate!
     
    TaZZuLeTz apreciază asta.
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu te-a incantat nici o varianta ?
     
  5. TaZZuLeTz

    TaZZuLeTz Bronze Member

    Înscris:
    1 Apr 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI 2012 CDTA
    @audi66 Sincer, nu prea. Iti zic si de ce. Eu fac cam 40 mii km pe an. Fac destul de multi km in afara tarii si pe autostrăzi in Romania. Deci clar aveam nevoie de diesel. W12 deja mi se pare un pic aberant pe platforma D4. Pe D3 era cea mai puternică motorizare, scoțând timpi mai buni ca S8 pe accelerari. Pe D4 e mai slab ca S8 deci nu ii vad rostul.

    Referitor la S8, la vremea când mi-am luat masina nu dispuneam de fondurile necesare pentru un S8 si din nou - aveam nevoie de ceva diesel pentru drumurile mele lungi.

    Așadar, am ajuns la 3.0 diesel nu pentru ca nu mi-aș fi dorit 4.2 tdi dar nu am gasit 4.2 tdi cu ce opțiuni cautam eu. Oricum, dintr-un simplu soft am ajuns la performante de 4.2 tdi la costuri reduse (impozit si consum) si nu am bătăi de cap. Asta si datorita faptului ca 4.2 tdi e cu mult mai greu fata de 3.0 tdi ca masina per total ( peste 100 kg diferenta).

    ----------------------------------------------------
    O idee mai pe evenimentele recente legate de masina, am fost astăzi pana la @Cata_ADC la service sa vad daca am span in rampe, pilitura de la pompa. M-a speriat cineva cum ca as avea cantități mari si am fost pana la el sa verific. Pe lângă faptul că este un om de nota 3000 (si el si stimabilul sau tata) pentru tot ajutorul si sfaturile date, s-a constatat că era o alarma falsă. Tot sistemul este curat. Tin sa ii multumesc inca odata pentru ajutor si pe aceasta cale!

    Zilele trecute am schimbat si bieletele antiruliu si bucsile de la bara stabilizatoare pe fata pentru ca începuse să troncane la gropi si mai ales la cocoasele limitatoare de viteză.

    Înainte de asta am mai schimbat bateria cu una Varta aftermarket 105 Ah ca la reprezentanta imi cereau 26 milioane pe una originală.

    Totodată, am schimbat si antena de recepție semnal navigație, cea de pe plafon, pentru ca uneori ma dădea ca fiind in neant - harta neagră fără urmă de drum.

    ----------------------------------------------------
    Referitor la partea de performanță, am facut modificările specificate, turbina, injectoare, senzori si soft iar masina ruleaza foarte bine la 360 cai si 780 Nm într-o configurație beta sa zic asa...urmând să mai umblu la cate ceva sa pot sa ating acei 380 cai.

    Am facut teste de 0-100 kmh cu noua specificație. În varianta stock masina scotea 6.1 secunde, în varianta soft si dpf off masina scotea 5.5-5.6 secunde iar la ora actuala cu modificările fizice masina scoate 0-100 in 4.7-4.8. Diferenta cea mai mare se vede intre 100-200 la ora unde efectiv rupe norma fata de inainte. Urcă repede de tot la 200 cu mare ușurință.
    20171221_071947.jpg 20171219_151652.jpg received_10155273664812865.jpeg 20171211_163141.jpg 20171211_164713.jpg 20171211_163152.jpg 20171211_163148.jpg
     
    Ultima editare: 21 Dec 2017
    Chriss_Deejay, Andu333, bobalex18 și alți 3 apreciază asta.
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @TaZZuLeTz Ma refeream strict la diffuser si tips-urile din poza, nu la masinile in sine. :)
     
  7. TaZZuLeTz

    TaZZuLeTz Bronze Member

    Înscris:
    1 Apr 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI 2012 CDTA
    @audi66 mii de scuze :asskicking: :keule::faint: am crezut ca te referi la masini. E vina mea, am inteles gresit.

    Difuser de S8 caut de ceva vreme si nu prea reusesc sa dau de unul sa nu fie busit sau cu cleme rupte. Cred ca o sa mai caut. Versiunea de S8 intr-adevar imi place tare mult. Soției îi place versiunea de W12 cu găurile la evacuare asa ovale. Sincer sa fiu nu le consider urâte dar nici superbe, prefer aspectul S8ului. Acuma sa vedem ce o vrea Dumnezeu, oi gasi sau nu de S8 si daca nu merge si W12 mai ales că soția si-a exprimat clar dorința :hubbahubba:
     
    audi66, Cata_ADC și stefan550 apreciază asta.
  8. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Acum poți sărbătorii happy dar mai ales liniștit Crăciunul , cu placere ai tot suportul nostru!!
    Ma oftic ca nu am putut sa trec sa va vad

    Sent from my SM-N950F using Tapatalk
     
    TaZZuLeTz apreciază asta.
  9. VlaD_Q5

    VlaD_Q5 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Dec 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Q5 8R 2.0 TDI 190hp CNHA 2015
    Si eu sunt de parere ca versiunea de la S8 arata mult mai sexy si se potrivesc mai bine cu spiritul sportiv al masinii lui Tazzuletz.
    Cele de pe W12 sunt prea "protocolare" si te duc cu gandul la o masina de ambasada mai degraba.
     
    TaZZuLeTz apreciază asta.
  10. TaZZuLeTz

    TaZZuLeTz Bronze Member

    Înscris:
    1 Apr 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI 2012 CDTA
    @VlaD_Q5 asa ziceam si eu. Din pacate sunt putine A8uri la dezmembrat darmite S8. Voi mai astepta poate pana la vara sa vad ce gasesc, daca gasesc si sa vedem ce oi face. Momentan prioritatea mea e sa termin pe partea mecanica si sa pot sa scot o fișa dyno. În rest, noi sa fim sănătoși ca se rezolva toate.

    @Cata_ADC Lasă că imi fac eu drum pana la tine sa stam de vorba ca lumea. Sunt vesnic recunoscător pentru tot!!!
     
    Cata_ADC apreciază asta.
  11. Cain

    Cain 6th Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2018
    Locație:
    UK
    Masina:
    Audi A8 D5 55 TFSI 2020 ( CZSE )
    @TaZZuLeTz felicitari pentru toate modificarile ce le-ai facut la masina. Am luat topic-ul de la prima pagina pana la ultima, chiar ai facut ceva modificari. Vreau sa te intreb alta. Ai schimbat vreodata uleiul in cutie ? Eu inainte sa mi-l cumpar pe al meu, mi-a zis cineva ca la a8 nu se schimba uleiul in cutie ca ar fi unul mai special decat la alte modele de audi. Am sunat ieri la reprezentanta si am discutat cu ei pe tema asta. Mi-au zis ca modelul de a8 nu se schimba, ca e pe viata. L-am contrazis putin pe baza ca am avut un a6 inainte cu dublu ambreiaj si la ala l-am schimbat la fiecare 64k kilometrii. A zis ca difera foarte mult audi-urile intre ele la cutie si ca a8 ar fi unul dintre ele, care nu necesita schimbarea uleiului in cutie. Acum , tu cu atatea modificari, electricieni, tuneri si mecanici, unul ti-a zis ceva pe tema asta. Imparte si cu mine te rog, ca sunt in dilema pe subiectul asta. Merci fain
     
  12. TaZZuLeTz

    TaZZuLeTz Bronze Member

    Înscris:
    1 Apr 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI 2012 CDTA
    Salutări. Eu intre timp am ajuns la 380 cai si 828 Nm pe dyno. Nu am mai avut prea mult timp sa postez tot dar o s-o fac într-un viitor apropiat.

    Uleiul la cutie Audi zice ca nu se schimba. Cutia 8HP55A cea de pe 3.0 tdi si celelalte 8HPuri de pe Audi sunt facute de firma nemteasca ZF daca ai auzit de ei. Am contactat firma ZF din Germania si mi-au spus ca este recomandat la 100-120 mii km schimb de ulei si filtru la cutie. Cand le-am spus ce au zis cei de la Audi au ras si mi-au raspuns sec: marketing pentru a vinde cutii noi si a face un profit plus manopere.

    Am fost la cei din Romania, Service Faur, de care nu am fost multumit pentru ca au bajbait si cand i-am intrebat de cati litrii ati scos si cat ati bagat mi-au raspuns ca atat cat am scos cu pompa am si bagat. Mi s-a parut o aberatie mai ales ca 8HP are buson de umplere si de nivel. Totodata, mi-au marturisit ca nu prea se pricep la Audi ca ei fac numai BMWuri. M-am lamurit pe loc.

    Am facut programare si in luna imediat urmatoare am fost in Viena la reprezentanta ZF care in 5 ore maximum m-au si rezolvat. Mi-au zis din start ca in loc sa-mi bage 6 7 litrii cum fac cei din Romania ei fac full flush (adica si convertizor) si deci folosesc in jur de 10 litrii. Uleiul si filtrele numai originale ZF si vei fi in regula.

    Orientativ, am platit 12 milioane in Romania pentru 5 litrii filtru si manopera iar in Viena 610 Euro pentru 10 litrii filtru si manopera.

    Deci eu m-am lecuit. Nu tot ce zice reprezentanta e adevarat. Producatorul cutiei mi-a spus clar 100-120 mii km, avand in vedere ca esti din Romania si nu aveti autostrazi cam la 80 mii km si avand in vedere ca ai tuning si diverse m-au sfatuit pe mine personal sa fac schimb de ulei si filtru la 40, maxim 60 mii km.

    Deci cand o sa mai am timp sa scriu mai multe o sa mai postez ce am mai facut. Ideea e ca am facut multe caci am plecat de la 250 cai si 550 Nm si am ajuns la 380 cai si 828 Nm dintr-un 3.0 diesel cu o singura turbina, nu versiunea bitdi cu doua turbine.

    Sper ca am putut sa te ajut si voi posta cand pot mai multe detalii. Am avut o pauza pe motive de sanatate si diverse evenimente din viata mea.
     
    tavicosma, Cain, Andu333 și încă o persoană apreciază asta.
  13. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    @TaZZuLeTz, in tot raul ce iti poate oferii reprezentanta din Romania (si nu numai)... au procedat corect. Cine repara cutii automate, cand am avut eu problema la mine, am intrebat ei ce sfat imi dau in legatura cu schimbul de ulei la tiptronic. M-au sfatuit sa inlocuiesc treptat uleiul si nu tot impreuna, astfel riscul de a strica ceva este mai mic. Cum eu aveam 200k km si fara nici-un schimb, recomandau sa scot pentru inceput 4-5 litri... iar daca nu sunt probleme, dupa ce fac 10k sa inlocuiesc tot uleiul din cutie si convertizor. Din acel moment puteam sa fac linistit schimbul la fiecare 80k.
     
  14. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
    Confirm ce zice @TaZZuLeTz - uleiul se schimba.

    Eu am pe q7 tot zf pentru 3.0tdi si este in planul de revizii trecut schimb ulei la 60k.

    Succes!
     
    TaZZuLeTz, stefan550 și Cain apreciază asta.
  15. Cain

    Cain 6th Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2018
    Locație:
    UK
    Masina:
    Audi A8 D5 55 TFSI 2020 ( CZSE )
    @TaZZuLeTz multumesc frumos de raspunsul detaliat. Ce mi se pare totusi suspect la reprezentanta audi cu care am lucrat pe cand aveam a6, nu s-au obosit sa ma minta si sa imi spuna ca nu se schimba. Cu toate ca daca o iei din punct de vedere al costului, o cutie automata cu 8 trepte si dublu ambreiaj, ar trebui sa coste mult mai mult decat o cutie automata cu 8 trepte singur ambreiaj. Acum , o sa incerc sa discut iarasi cu ei sa le spun ca eu vreau neaparat sa imi schimbe uleiul si sa vad cat imi cer. Daca nu, cel mai fericit caz, o sa iau legatura cu firma ZF din UK ( sper sa fie una ) sa schimb cu ei si atunci am liniste si pace
     
    TaZZuLeTz apreciază asta.
  16. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    probabil pe A6 ai avut S-tronic, care este cu dublu ambreiaj si 7 rapoarte, si ar fi chiar idioti sa te minta ca nu se schimba uleiul cand scrie clar in cartea ei ca se schimba. Poveste e diferita la cele cu 8 rapoarte si convertizor, adica o automata clasica sa-i spunem, la care inca de la inceput au venit cu strategia ca uleiul este lifetime, deci ca nu se schimba. O alta poveste mai e si aceea ca A8 are un ulei special, o alta vorba inteleapta din partea lor, are exact acelasi ulei in cutie asa cum au toate celelalte cutii cu 8 rapoarte din gama ZF. Concluzia este ca daca tii masina multa vreme si tii la ea, schimba-l.

    @TaZZuLeTz - ai pierdut cuplul pe turatii joase sub 2k RPM? impresionante cifre, suna bine :)
     
    TaZZuLeTz și Cain apreciază asta.
  17. Cain

    Cain 6th Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2018
    Locație:
    UK
    Masina:
    Audi A8 D5 55 TFSI 2020 ( CZSE )
    @mik15 ma gandesc si eu ca nu poate fi mai special uleiul in cutie , decat la alte modele din gama audi. Am gasit firma si parteneri ZF in UK, i-am contactat ca sa imi dea o estimare la schimbare ulei / filtru si manopera. Astept sa vad ce pret imi dau. In consecinta, nu cred ca insistenta mea la reprezentanta audi m-ar ajuta cu ceva cand ei sunt setati pe anumite povesti , gen ulei lifetime si special etc.


    @TaZZuLeTz scuze ca m-am bagat cu atatea intrebari in topicul tau, dar sunt interesat de problema pentru ca sunt la kilometrii in care ar trebui sa schimb uleiul in cutie si sunt nou in domeniul a8
     
  18. TaZZuLeTz

    TaZZuLeTz Bronze Member

    Înscris:
    1 Apr 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI 2012 CDTA
    @mik15 nu am pierdut chiar nimic. Pe dyno si in mers masina e mult mai responsive la pedala de acceleratie. O mica apasare milimetrica si simti zvacul imediat cam ca la un benzinar. Intr-adevar trasul grav se petrece mai sus datorita turbinei marite dar la joase s-a compensat prin pompa de inalte, injectoare si restul modificărilor care au permis mentinerea unui cuplu bun si pe turatii joase. Totodata, consumul a scazut drastic. Daca merg cu 70 pe tempomat la drum lung, fara efficiency, consum in jur de 4.5. In general la traficul din Bucuresti cand e bara la bara am cam 11 maxim 12 consum si nu o menajez. Cand e mai liber orasul in jur de 9 spre 10 iar la drum lung depinde cum merg, niciodata peste 7.5 insa. Am avut si un drum extern cu consum de 5.6 fara sa ma strofoc sa merg in efficiency. Toate pe confort, pe efficiency cred ca ar mai scadea nitel dar nu cu mult, poate un 0.2 - 0.3 maxim.

    @Cain stai linistit nu e nicio problema imi place cand pot sa ajut si sa fiu de folos. Intr-adevar cutiile Stronic de pe A6 A7 au 7 rapoarte si au schimb obligatoriu declarat si de Audi la 60 mii km. Tiptronicele cu 8 rapoarte de pe A8 sau A6 A7 bitdi de 313 320 cai Audi zice ca uleiul e pe viata. Mie mi se pare o mare vrajeala pentru ca la urma urmei e tot un ulei si isi pierde din proprietati iar filtrul din cutie trebuie schimbat si el. Cei de la ZF mi-au zis ca recomanda schimb de ulei si filtru full flush la 100-120 mii km in functie de mers, autostrada sau oras mult. Mi-au mai zis ca avand in vedere ca sunt din Romania ar fi bine la cam 80 mii km si daca am si softuri si nebunii ar fi bine la cam 40-60 mii km sa schimb ulei si filtru. Astea toate fiind spuse de ZF Vienna de pe Carlbergergasse 70 pentru cine cunoaste sau are drum. Ii recomand cu mare placere, foarte profi.

    Una peste alta ar trebui sa ai optiuni bune in lumea civilizata ai anume UK si imprejurimi. ZF e mare, multe reprezentante ca numar, in tarile dezvoltate spre deosebire de economiile est europene.
     
    Cain, mik15 și Mitiy apreciază asta.
  19. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Tiptronic e o cutie care nu se strica in garantie daca nu schimbi uleiul.
    DSG, multitronic se strica in garantie daca nu schimbi uleiul. Cred ca asta e destul ca sa intelegeti pozitia Audi in privinta ATF.

    Servicii apar in functie de cerere. E cineva dispus sa construiasca o hala care sa stea goala? Loganele si Cielo au cutii ZF? :)
     
    MDU apreciază asta.
  20. A6 VERDE

    A6 VERDE 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2008
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A8L D4 3.0 TDI si Audi Q3 2.0 TDI
    Consum de 4,5? Cred ca glumesti. Asta sfideaza legile fizicii. Eu sub 7 nu am vazut indiferent cum as fi mers. Poate daca cobor de la Paltinis in frana de motor, sa obtin si eu consum sub 6. Poti sa si demonstrezi afirmatia facuta mai sus? Nu vreau sa fiu malitios, dar imi vine greu sa cred asa ceva.
     

Distribuie pagina asta