1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A8 3.0 TDI 2012

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de TaZZuLeTz, 1 Apr 2017.

  1. clauuualc

    clauuualc Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2015
    Locație:
    Graz-AT/ Deva-RO
    Masina:
    A6 4G 3.0 BiTDI 2013, Allroad 4G 3.0 BiTDI 2013, TT 8S 2.0TFSI Quattro 2015.
    Frumoasa masina, felicitari!
    Ai si un grafic dyno? Valorile obtinute sunt chiar bune pentru 3.0TDI. :)
     
    TaZZuLeTz apreciază asta.
  2. TaZZuLeTz

    TaZZuLeTz Bronze Member

    Înscris:
    1 Apr 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI 2012 CDTA
    Salutari! Mersi frumos de complimente și da, am grafic dyno dar îl am în mașină alături de asigurare. Când ajung la ea o să-i fac poza și postez.
     
  3. TaZZuLeTz

    TaZZuLeTz Bronze Member

    Înscris:
    1 Apr 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI 2012 CDTA
    Aici va atașez valorile cu dyno înainte de optimizare cu dpf off și după optimizare. Rezultatul pe foaie este 313-314 PS și 693 Nm. În ziua aceea, aparatul, nu dyno ci softul, a avut o eroare de funcționare și defapt a arătat cu 28 Nm mai puțin la printare. Deci totalul la cuplu este 693+28=721 Nm cuplu. DSC_0082.JPG DSC_0083.JPG
     
  4. TaZZuLeTz

    TaZZuLeTz Bronze Member

    Înscris:
    1 Apr 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI 2012 CDTA
    Am reușit s-o modez un pic. Pe lângă needle sweep care o făcusem acu jumătate de luna, am reușit sa fac portbagajul electric sa se închidă din cheia mașinii, înainte nevrând de nicio culoare.

    Totodată, am dezactivat definitiv și scos becul de la start-stop deoarece ma stresa sa îl tot dezactivez când porneam la drum.

    Urmează pedalele de aluminiu sa sosească săptămâna asta care vine și o sa postez poze cu înainte/după la pedale.

    Ma tentează și volanul în 3 spițe căci îmi doream acel volan de când am cumpărat-o dar nu a fost sa fie și bancheta spate electrica și volan în 3 spițe.
     
    stefan550 apreciază asta.
  5. TaZZuLeTz

    TaZZuLeTz Bronze Member

    Înscris:
    1 Apr 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI 2012 CDTA
    Ieri și astăzi m-am luptat cu o problema. Mi-a picat hard disk-ul. Era original al mașinii și deci a ținut un total de 5 ani. Am înlocuit hardul, am reparat ce era de reparat prin soft și acuma îmi merge și google maps. Înainte de acest eveniment, nu-mi mergea google maps ca nu încărca, probabil tot de la hard.

    Una peste alta, masina are navigație cu hărți la zi, hard nou, google maps și totul se mișcă fluid și frumos.
     
    dvr și Stefan apreciază asta.
  6. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Tot raul spre bine
    Sa navighezi cu placere [emoji57]
     
    TaZZuLeTz apreciază asta.
  7. TaZZuLeTz

    TaZZuLeTz Bronze Member

    Înscris:
    1 Apr 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI 2012 CDTA
    Ma tot gândesc la jante pe 20 de ceva vreme și ma gândeam sa va cer opinia voastră. Ma gândeam la doua modele, una fiind originala Audi și cealaltă niște OZuri forjate super ușoare. Ce părere aveți de ele? În sensul ca va întreb din opinii personale, care ar da mai bine pe masina mea. Screenshot_20170417-154351.png Screenshot_20170417-154711.png
     
  8. djxme200

    djxme200 Silver Member

    Înscris:
    31 Ian 2011
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B9 avant, 2.0tdi, quattro, 2016 Ex A8, 3.0TDI, 2006, B&O
    Parerea mea e sa mergi pe oem. Cele de la oz sunt frumoase, dar nu cred ca se preteaza pe A8, decat poate impreuna cu alte modificari.
     
  9. TaZZuLeTz

    TaZZuLeTz Bronze Member

    Înscris:
    1 Apr 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI 2012 CDTA
    @djxme200 când te referi la alte modificări, la ce te gândești? Ca ai în minte...m-ai făcut curios
     
  10. djxme200

    djxme200 Silver Member

    Înscris:
    31 Ian 2011
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B9 avant, 2.0tdi, quattro, 2016 Ex A8, 3.0TDI, 2006, B&O
    Garda la sol coborata mult, o vopsea deosebita, altfel nu cred ca s-ar potrivi sa pui un set de jante pe care mai si scrie "oz racing". Mai sunt si alte variante de tunning pentru A8, dar nu se potriveste chiar orice. Kit-ul de la Moshammer cred ca da bine.

    audi-a8-moshammer-2.jpg audi-a8-moshammer-3.jpg audi-a8-moshammer-5.jpg
     
  11. TaZZuLeTz

    TaZZuLeTz Bronze Member

    Înscris:
    1 Apr 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI 2012 CDTA
    @djxme200 Da, înțeleg ce spui. Am in vedere pentru viitor un body kit, nu știu când însă, în funcție de bani și timp. Ca tot veni vorba și vad ca ești bine informat, ce zici de kit-ul de la Hofele?
     
  12. djxme200

    djxme200 Silver Member

    Înscris:
    31 Ian 2011
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B9 avant, 2.0tdi, quattro, 2016 Ex A8, 3.0TDI, 2006, B&O
    Legat de Hofele, la kit-ul de facelift imi place mult spatele, evacuarile marite parca dau mult mai bine. In schimb fata si pragurile imi plac cele pentru non-facelift, cele pentru facelift mi se par cam agresive. Totusi, la A8 cred ca de ajuns este kit-ul de S, jante frumoase si o culoare deosebita.
     
  13. TaZZuLeTz

    TaZZuLeTz Bronze Member

    Înscris:
    1 Apr 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI 2012 CDTA
    Da, știu ce zici. Referitor la S line, ori sunt eu noob complet, ori e piața slaba pe segmentul asta. Nu găsesc interior sa fie de S8 sau dintr-acelea Balaobraun, etc (exclusive sau individual nu țin minte exact cum le numesc).

    La jante, asta sper sa fac printre următoarele chestii iar culoarea, am un albastru închis de noapte perlat și îmi place la nebunie.

    P.S.:

    Am mai găsit următorul model de jante. Ce ziceți de el, ca dacă rămân pe OEM și aceasta ar fi o opțiune.

    Screenshot_20170418-153141.png
     
    annabudala și Stefan apreciază asta.
  14. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    imi place modelul asta B7 RS4, si eu le-am avut pe un C5 RS6, dar pe D4 nu cred ca e ce trebuie, nici nu am vazut vreunul cu jantele astea ce-i drept, poate live dau ok, mai degraba ceva a la S8 D4 sau rotor, care dau bine pe caroseria asta.
     
  15. TaZZuLeTz

    TaZZuLeTz Bronze Member

    Înscris:
    1 Apr 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI 2012 CDTA
    Înțeleg ce spui și îți mulțumesc pentru opinia ta, chiar o sa țin cont.

    Vreau sa menționez stilul de jante rotor. Ma feresc de ele din mai multe motive...sunt atât de râvnite încât au început sa iasă contrafăcute, toată lumea are rotor în zilele noastre și nu mai e ceva cine știe ce. Am văzut rotor pe skoda, pe dacii duster, pe toate tipurile de mașini și parca nu mai sunt ce-au fost. Asta cel puțin e opinia mea.

    În consecință, o sa ma orientez spre ceva clasic OEM de A6, A7, A8, modele stil nou nu versiuni vechi.
     
    Stefan apreciază asta.
  16. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    e adevarat ca sunt multe replici, dar una e sa vezi rotor pe Audi si o marime de la 19 in sus si alta e sa-l vezi pe Dacia sau Skoda, cine stie face diferenta, cine nu nici nu conteaza pentru ei sunt cei pentru care toate masinile au 4 roti si un volan :). Frumoase sunt sunt iarasi cele de pe RS6 C7 Performance si sunt si replici pe piata, originale sunt evident mega scumpe.

    Si cele de B7 RS4 au fost mega copiate, pe mine nu m-a interesat pentru ca stiam ca eu am originalul iar ce credea lumea nu era important atata timp cat dadeau bine pe masina in ochii mei si nu numai.
     
    Stefan apreciază asta.
  17. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
    Salut!

    Eu as merge pe OEM cele argintii.
    Le am pe s5, arata bomba.
    Cred ca pe A8 vor arata pe masura.
     
  18. TaZZuLeTz

    TaZZuLeTz Bronze Member

    Înscris:
    1 Apr 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI 2012 CDTA
    Salut Lucian! Da, e în top acel set de jante. Ca tot le ai, asa e - uitasem, pe cat sunt ale tale și cum te împaci cu gropile cu jante masive?

    Ma ajuta părerea ta despre ele în procesul de a ma hotărî :)
     
  19. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Pentru A8 iti vor trebui minim jante pe 20 pentru ca ai balonul mare. Asa cum au zis colegii, cu un model OEM nu ai cum sa dai gres
    La A8 e si un mode rotor care este argintiu si mi se pare ca ar arata genial pe masina ta
     
    TaZZuLeTz apreciază asta.
  20. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    oem cele argintii si de la mine minim pe 20 , merg atat pe un body kit cat si pe standard
     
    Cosmin790 și TaZZuLeTz apreciază asta.

Distribuie pagina asta