1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A8 3.0 TDI 2012

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de TaZZuLeTz, 1 Apr 2017.

  1. TaZZuLeTz

    TaZZuLeTz Bronze Member

    Înscris:
    1 Apr 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI 2012 CDTA
    Mersi foarte frumos colegii pentru opiniile voastre...se conturează doi favoriți, cele argintii și rotor. La una din astea doua o sa ma hotărăsc și eu și o sa fac achiziția în cel mai scurt timp, sper ca în câteva săptămâni (tine de cum strâng bani).

    Maine sunt programat la schimb de ulei la cutie și ieri am făcut revizia cap coada ulei și filtre și deci am dat ceva bani aici.

    Va mulțumesc foarte foarte frumos pentru opinii si cu siguranță o sa fiți primii care afla de decizie și vor vedea ce încălțări noi are masina.
     
  2. Zuzg7 5th Gear Member

    Înscris:
    19 Oct 2009
    Locație:
    Tămași
    Masina:
    A5 Cabrio 3.0 Tdi MB R350 Cdi
    Eu unul asi opta pentru Oz Ultraleggera - sunt 9,9 kg bucata fata de 16,4 kg cat are Rotor-ul .
    Este pe net o comparatie cu o masuratoare Dyno la un Camaro de 371 HP - cu jante mai usoare cu 3,4 kg/bucata , este o diferenta de aproape 9 hp pe stand .
    Si Oz-urile dau bine pe masina - cu o culoare "corespunzatoare" .
    P.S. OZ-urile am vrut sa le iau eu ca si alternativa la Rotoare ( momentan am Rotor pe 20" model de RS5 - ET26 - concave) insa lipsa de flexibilitate a vanzatorului m-a facut sa ma razgandesc .
     
    Ultima editare: 19 Apr 2017
    atti206 și bobalex18 apreciază asta.
  3. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Dupa mine vad un singur model pe masina ta :)

    s8.jpg
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Astea sunt jantele de pe S8 D3.
     
  5. ryoraul

    ryoraul Bronze Member

    Înscris:
    8 Feb 2013
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B5 2001 AVANT 1.9 TDI AJM
    Sau acest model de jante.
     
  6. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
    @TaZZuLeTz - o sa imi sara in cap colegii de pe aici dar eu nu as pune jante prea mari. Pentru mine, pe masura ce inaintez in varsta, confortul devine tot mai important.

    Pentru S5 pe 19" tinand cont ca inaltimea e de 35% din 255 (latimea) este foarte putin pentru Romania plus suspensia sport de pe masina. Cu cele de 18 de iarna era mai bine.

    Nu stiu in schimb cum este pe o masina confortabila cu jante mari, nu am avut, posibil sa fie bune. Pe C5 am balonul de 55 pe R17/225 latime si sunt FOARTE comode.

    Ia in calcul si jantele puse de @Cosmin ZKG , le am pe iarna , sunt la fel FOARTE frumoase.
     
  7. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    @lucianmarius pe A8 cu suspensie pneumatica o roata de 19" poate fi la fel de confortabila ca si una de 17" pe S-urile noastre fiindca sunt setup-uri total diferite. Pe A8-ul meu, care avea suspensie sport, desi pneumatica, nu am simtit niciodata ca rulez roti pe 19", as indrazni sa spun ca pe A8 D4 se poate merge lejer cu roti pe 20''. Zilele trecute am condus Q7-le unui prieten apropiat echipat cu roti pe 21" imediat dupa trecerea de la rotile de iarna, care erau pe 19", insa nu mi-a lasat o clipa senzatia ca as conduce o masina rigida.

    @TaZZuLeTz intru si eu in discute cu cateva sugestii:

    Rotor

    S-Line din gama celor pe care le am si eu pe S4.

    Sau ar mai fi modelul acesta care, spre rusinea mea, nu stiu exact ce specificatii are.

    A8-ul este o masina putin mai sobra dar am convingerea ca va da bine cu niste roti mai deosebite din gama OEM, ii vor oferii masinii aerul cool.
    Felicitari pentru masina, este deosebita, personal imi place foarte mult si sunt convins ca a incaput pe maini bune. Succes la modificari!
     
  8. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
    Daca nu se compromite confortul atunci as merge pe Rotoare toata ziua!

    Dpmdv, nu se poate compara nimic cu ele, parca sunt "turnate" pentru Audi!
     
  9. TaZZuLeTz

    TaZZuLeTz Bronze Member

    Înscris:
    1 Apr 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI 2012 CDTA
    Salutari la toată lumea,

    Scuze ca nu am apucat sa intru pe forum azi asa de des pe cat as fi vrut, am avut destulă treaba prin oraș.

    @Zuzg7 ma gândeam și eu la acelea ușoare de la OZ dar mi-am luat repede gândul când am văzut ca sunt 8.5J și 32 ET...și mi-e frica mare ca nu-mi vin. Momentan am 9J cu 33 ET pe 19, iar majoritatea roților pe 20 pe A8 D4 sunt 9J 37 ET. Deci, cum ziceam, mi-e frica ca o sa atingă și n-o să-mi vina.

    @lucianmarius înțeleg ce spui...la tine pe dimensiunea de 19 ai balonul de 8.25 cm, iar eu la un 255/40/20 as avea 10.2 cm, diferența care zic eu contează spre confortul mașinii. Cealaltă varianta la care ma gândeam ar fi 275/35/20 dar as avea 9.625 cm balonul și îmi e frica ca ma apropii de teritorii prea rigide pentru România, Mai ales București.

    La mine marele avantaj spre deosebire de tine ar fi suspensia Pneumatica, mașina fiind orientata clar spre confortul ocupanților.

    Totodată, vreau sa îmbin utilul cu plăcutul, dat fiind faptul ca am probleme cu coloana și merg destul de des și cu familia (soție și copil mic), sa găsesc un echilibru intre performanta, a da bine și confort.

    @stefan550 în primul rand vreau să-ți mulțumesc pentru urări și complimente și cu siguranță voi încerca să o ocrotesc cu cea mai mare grija - fapt pentru care luni sunt programat la polish de întreținere pentru sezonul cald.

    Ai mare dreptate cu privire la diferențele între o mașină sportiva și una bazata pe confort, și anume suspensia. Pe marea majoritate a mașinilor cu suspensii pe perne de aer, jantele și rotile se simt altfel decât la o mașină normala, darmite cu suspensie sport - amortizează mult și Ajuta la confort.

    Referitor la rotor, am o oarecare reținere pentru ca masina a venit cu niște rotoare pe 20 cu cauciucuri 275/35 și la câteva gropi mai mărișoare s-au strâmbat fix pe fata, fix pe spita. Îmi e groaza dacă pica în groapa cu o parte intre spițe considerata mai moale. Acuma eu le bănuiesc ca au fost niște falsuri datorita faptului ca prea la orice groapa se strambau și pierdea presiune și necesita drum la vulcanizare + îndreptat.

    Treaba este ca nu sunt 100% nici ca erau originale, nici fake. M-ar speria gândul ca niște rotoare s-ar deforma asa ușor căci nu vreau sa repet experientele acelea neplăcute (asta în eventualitatea în care chiar erau originale).

    Și deci de aici am eu o oarecare reținere cu privire la ele, deoarece am avut un episod mai puțin plăcut cu o pereche care nu sunt sigur ca erau pe bune sau falsuri aftermarket.

    As fi ipocrit sa zic ca nu-mi plac rotor. Le ador, sunt perfecțiune însă v-am spus ce ma trage înapoi...nu aparentele lor ci posibilele probleme cu fiabilitatea.
     
  10. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    @TaZZuLeTz inteleg perfect ceea ce spui legat de calitatea drumurilor și efectele pe care le au asupra jucăriilor noastre cu patru roti însă nu cred ca este cazul sa te sperii, este foarte posibil ca rotile cu care a venit mașina ta sa fi fost, poate, afectate la nivel de rezistența a materialului plecând de la premisa ca au fost roti originale. In China dacă ar fi fost replici nu poți avea pretenții, se îndoaie la primele gropi.
    Rotoarele de la A1 al soției au întâlnit aceleași drumuri proaste, pline cu denivelări, gropi, sine de tramvai, etc însă nu am reușit sa îndoim niciuna pana in prezent. Ce-i drept nu-s pe 20" însă sunt 18" cu un balon foarte mic, montate pe o mașina cu suspensie sport, însă cred ca se pot păstra proporțiile.
     
    TaZZuLeTz apreciază asta.
  11. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Acum am descoperit si eu topicul de prezentare.

    Felicitari si aici pentru masina si sa va poarte doar cu zabetul pe buze!

    Desi discutia despre roti este deja maturata, sfatul meu este unul generalist: anume, sa iei in calcul doar jante OEM sau jante fabricate de firme de top, consacrate in domeniu. Din pacate piata fake-urilor este extrem de mare, iar o janta de calitate iti va oferi nu doar ride control-ul cel mai bun, dar si linistea unei utilizari indelungate fara batai de cap.

    In opinia mea poti merge pe et-uti mai mici, platforma fiind destul de permisiva la astfel de setup-uri. Prin roata mai iesita spre exterior, nu ma refer sa iasa din caroserie, nu castigi doar aspect ci si un handling mult mai bun in viraje.

    Spor!
     
    Ultima editare: 20 Apr 2017
  12. TaZZuLeTz

    TaZZuLeTz Bronze Member

    Înscris:
    1 Apr 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI 2012 CDTA
    Înțeleg ce spui @stefan550 dar ma gândesc ca la mine cântărește masina doua tone și gen afectează și asta dinamica jantei, cel puțin asta e impresia mea.

    Totodată, înțeleg ce vrei sa spui. Și eu sunt cam sceptic ca alea au fost originale prin simplul fapt ca la orice groapa se deformau, dar nu pot fi 100% însă.

    @rotitza mulțumesc frumos pentru cuvintele tale de bine și urări.

    Înțeleg ce vrei sa spui, sa pun niște concave. Jos pălăria pentru sugestie, foarte foarte buna ideea, doar ca un set de concave ca lumea originale (gen rotor) sunt greu de găsit (și aici ma refer chiar dacă sunt sh sa nu fie matrasite).

    Partea trista e ca ăștia care fac fakeuri sunt deja maeștrii și le vând pe net cu surle și trâmbițe ca "uite domne are stante, e made în germany, ce mai vrei."

    Una peste alta, acuma sunt în căutări pentru ceva OEM și de ce nu, niște rotoare. Dar la rotor vreau sa fiu extra sigur ca sunt originale ca sunt printre cele mai contrafăcute jante la momentul actual.

    Totodată, am montat pedalele noi de frână și accelerație și aștept vreme mai buna sa montez și footrestul.
     
  13. clauuualc

    clauuualc Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2015
    Locație:
    Graz-AT/ Deva-RO
    Masina:
    A6 4G 3.0 BiTDI 2013, Allroad 4G 3.0 BiTDI 2013, TT 8S 2.0TFSI Quattro 2015.
    TaZZuLeTz - Cel mai simplu cauti sa aiba part number stantat pe ele. Un alt indiciu este sa cauti pe net dimensiunile (Dimensiunea, J-ul si ET-ul) daca intradevar exista pe original asa.
    Grija la dimensiunea butucului daca vrei sa pui jante de pe generatiile anterioare. Stiu ca la generatia ta este ca la A6 C7, deci 66.5mm.
    Este posibil ca la generatiile anterioare sa fie de 57mm.
     
  14. TaZZuLeTz

    TaZZuLeTz Bronze Member

    Înscris:
    1 Apr 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI 2012 CDTA
    Da, pentru asemenea operațiuni folosesc realoem, dacă aveți alte site-uri mai bune sunt deschis la sugestii.

    Da, la butuc sunt ca pe A6, A7 generațiile noi, 66.5 cat ai spus și tu.
     
  15. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
  16. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Claudiu, si asa e destul de riscant. Eu caut niste jante si am dat de un set identic al carui PR code nu se afla in ETKA.

    E vorba de janta cu acest cod: 4F0601025CR. Cred (nu sunt 100% sigur) ca e varianta 'fake' a 4F0601025BQ. Caracteristicile : ET, J si Hub sunt identice intre cele doua modele.
     
  17. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
  18. TaZZuLeTz

    TaZZuLeTz Bronze Member

    Înscris:
    1 Apr 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI 2012 CDTA
    @Stefan @lucianmarius nu știam ca domnul de pe acel site e coleg cu noi...de la el am luat jantele mele de pe mașină și am fost hiper mulțumit de ele, clar fiind originale. În cazul asta, nu am decât sa apelez la dansul din nou.

    @waf da ai mare mare dreptate. S-au deșteptat ăștia și pun stante false. Și rotoarele mele care eu cred ca erau false, aveau stante tot însă nu am găsit codul lor ca fiind o janta valabila și reală.

    Update cu uleiul la cutie: am fost și am schimbat astăzi uleiul la cutia de viteze 8HP55A la Faur service și au fost foarte profi oamenii, amabili și mai mult decât dispuși sa stea de vorba cu mine vis-a-vis de mașini și cutii de viteze. Nu a fost scump devizul, undeva la 13 milioane lei vechi. Ii recomand pentru cine are Tiptronic și vrea schimb la cutie ca nu halește vrăjeală de reprezentanta ca e sigilata pe viata. Mulțumesc @K U L pentru îndrumare și recomandare la ei.
     
    stefan550 și Stefan apreciază asta.
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    TaZZuLeTz incheiem aici epopeea jantelor. In mod normal trebuia sa discuti acest subiect in topicul dedicat. Este indeajuns cu intrebarile aici despre asta. Mai departe daca doresti sa dezbati subiectul discuti in topicul dedicat jantelor si anvelopelor la modelul tau de masina din aria dedicata. Multumesc.
     
    gabitza121 apreciază asta.
  20. TaZZuLeTz

    TaZZuLeTz Bronze Member

    Înscris:
    1 Apr 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI 2012 CDTA
    @Cristi Da, îmi cer scuze de off topic dar am făcut topic pe tema asta și am primit 0 răspunsuri și am zis ca nu strica sa întreb aici dar ai dreptate, s-a făcut discuție de-a dreptul. O sa încerc sa ma rezum la modurile aduse mașinii pe viitor. Mersi și eu și scuze dacă am deranjat!
     

Distribuie pagina asta