1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A8 3.0 TDI 2012

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de TaZZuLeTz, 1 Apr 2017.

  1. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Se potrivesc jantele la masina fiind o limuzină insa totusi ma uitam la poze si nu mi se pare ca alegera la culoarea etrierilor a fost ce-a mai inspirată.
    Parca gri erau mai clasic si ieseau si in evidenta.
     
    MDU și TaZZuLeTz apreciază asta.
  2. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Sa le porti cu placere! Dau foarte bine
     
    TaZZuLeTz apreciază asta.
  3. TaZZuLeTz

    TaZZuLeTz Bronze Member

    Înscris:
    1 Apr 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI 2012 CDTA
    Mulțumesc frumos pentru urări dragi colegi. Eu sunt chiar super fericit ca am reușit sa definitivez și ca a ieșit ceva bine cu rotile astea.

    @gabitza121 eu aveam în cap trei opțiuni...Un gri gen carbon, o nuanță de albastru și acest rosu...albastru nu mi-a plăcut la probe iar griul mi s-a părut prea monoton. Am vrut sa sparg monotonia și sa fie ceva care să-ți ia ochii la propriu. Pana la urma am făcut roșu cu accent gri pe centrul celor din față, ca sa dea mai bine.
     
  4. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    modelul de jante e fain, dar in poze par mici :), cred ca trebuia un ET mai agresiv, poate niste distantiere ar merge sau poate un 21, e caroseria mare si parca le inghite :)
     
  5. TaZZuLeTz

    TaZZuLeTz Bronze Member

    Înscris:
    1 Apr 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI 2012 CDTA
    @mik15 da :)) si eu tot la asta ma uitam...ca am schimbat din 19 la 20 și arata ciudat și pentru ochii mei...la asa mașină merita ca la americani dalea de 22-24 în nesimțire...dar la drumurile noastre :( am opțiunea și de distanțier pentru viitor...momentan sa ma obișnuiesc cu noile gume câteva zile și sa vedem mai departe...Intr-adevar e o mașină imensa :))
     
  6. TaZZuLeTz

    TaZZuLeTz Bronze Member

    Înscris:
    1 Apr 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI 2012 CDTA
    Revin cu o părere după o vacanta în Grecia și un drum de aproximativ 3340 km cu noile jante și noile cauciucuri.

    La capitolul fermitate, s-a lăsat mai ferma pe sosea pe confort, ca și cum as fi pe dynamic. Pe dynamic, e rigida însă nu cu mult fata de ce era înainte pe aceasta setare. Una peste alta, rigiditatea a fost îmbunătățită însă confortul total nu a fost compromis.

    La capitolul performante, mașina sta mult mult mai bine pe sosea cu noile cauciucuri. Zici ca se lipește de sosea la propriu iar volanul și drumul se simt mult mai bine.

    Totodată, dat fiind faptul ca am avut jante originale și nu fakeuri ca celelalte de dinainte pe 20, nu am avut nicio problema cu vreo pana chiar dacă involuntar am mai dat în niște gropi din neatenție.

    Per total, mașina se simte mult mai bine iar după 3340 km pot spune ca am făcut o investiție super, mai ales ca eu merg tare pe autostrăzi și la 200+ în curbe ajuta orice mica îmbunătățire a ținutei de drum și a aderentei.
     
    Stefan și bobalex18 apreciază asta.
  7. TaZZuLeTz

    TaZZuLeTz Bronze Member

    Înscris:
    1 Apr 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI 2012 CDTA
    Revin cu un update referitor la suspensia mașinii. Ieri a fost coborata cu 10 mm pentru proba si daca e ok o mai cobor inca 10 mm.

    Pe modul confort nu pot sa spun ca am sesizat vreo diferență, masina tot confortabilă ă rămas. Pe dynamic însă, se simte o ușoară rigidizare, mai ales în curbe unde deja aveam o îmbunătățire semnificativă datorată noilor cauciucuri.

    Așadar, mai astept o săptămână si o voi coborî din nou daca totul decurge bine.
     
  8. trefla08743 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2015
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A7 2015 Facelift 3.0 TDI Remapped 328 HP
    Ai facut o alegere buna cu jantele :) Daca ai coborat masina cu VCDS ai grija ca este posibil sa iti apara cateodata "air suspension fault" si alte nebunii prin bord. Opreste si pornesto din nou si ar trebuii sa dispara singure erorile.
    Cand am coborato mi-a dat eroarea astea de vreo 3 ori intro luna si dupa nu am avut probleme.
     
    TaZZuLeTz apreciază asta.
  9. TaZZuLeTz

    TaZZuLeTz Bronze Member

    Înscris:
    1 Apr 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI 2012 CDTA
    Multumesc frumos pentru apreciere cât și pentru avertisment. Am coborat-o doar 10 mm din VCDS si vreau s-o las asa momentan deoarece mai intru si pe teren accidentat uneori si am nevoie de gardă la sol când o ridic.

    Ma gândeam sa-mi achiziționez un drOEp box de la air force suspensions, un mecanism care lasa masina pe burta când e staționara, practic pentru show. Încă tatonez terenul.
     
  10. djxme200

    djxme200 Silver Member

    Înscris:
    31 Ian 2011
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B9 avant, 2.0tdi, quattro, 2016 Ex A8, 3.0TDI, 2006, B&O
    Sa le stapanesti sanatos, cred ca unghiul vertical al pozelor nu e optim, si de aceea rotile par bagate mult sub aripi. In orice caz, cred ca minim 10mm distantiere ar fi binevenite.
     
    TaZZuLeTz apreciază asta.
  11. TaZZuLeTz

    TaZZuLeTz Bronze Member

    Înscris:
    1 Apr 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI 2012 CDTA
    Da, si eu ma uitam la distantiere de 20 mm. Deși am roti destul de late la 275 lățime tot nu ajung la limita caroseriei. Treaba e ca as dori ceva de Doamne ajuta nu chinezarii si as prefera eventual daca se poate sa fie cu prezoane mai lungi, gen set.
     
  12. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Păi poți lua ca mine diatantiere sparco de 20 mm cu prezoane mai lungi incluse. Si eu am cautat la fel ca tine ceva mai serios. Le am de 1 an si nu am nicio problemă gen vibratii in volan sau probleme cu direcția. Am facut geometria cu ele montate si aia a fost.
     
    TaZZuLeTz apreciază asta.
  13. trefla08743 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2015
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A7 2015 Facelift 3.0 TDI Remapped 328 HP
    Nu stiu cum este la A8 dar la A7 se frecau cauciucurile foarte mult cand am incercat distantiere de 20 mm si masina fiind coborata cu 18 mm din vcds.
     
  14. TaZZuLeTz

    TaZZuLeTz Bronze Member

    Înscris:
    1 Apr 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI 2012 CDTA
    Scuzati de absența mea, am fost plecat din tara cam toata vara prin Germania si Austria, mai mult cu treaba dar si in vacanta un pic.

    Revin cu un update la Masina, am reusit sa-i montez un asa zis drOEp box de la Air Force Suspensions, practic o cutie care e legată la conductele de aer si care prin apăsarea unui buton scoate aerul din instalație. Masina se lasa pe burta si intra in modul de show/expo. Aveam si optiunea sa ii cobor garda la sol și în mers prin înlocuirea la articulatie cu niste drop links însă eu mai intru si pe teren accidentat si am nevoie de gardă la sol.

    Așadar, va atasez poze înainte si după, cum arata masina standard (nu este ridicată la maximum pe lift) si cum arata cu tot aerul scos din instalație, in show mode - pe burta.

    Sper ca va place noua mea jucărie caci cel putin mie mi se pare superba când e lăsată pe burta.

    20170930_123707.jpg 20170930_121119.jpg 20170930_121128.jpg 20170930_123800.jpg 20170930_123858.jpg 20170930_123941.jpg 20170930_121300.jpg 20170930_124040.jpg 20170930_124139.jpg
     
    Ultima editare: 30 Sep 2017
    Ionut BZ, paul.sergiu75, Andu333 și alți 3 apreciază asta.
  15. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    daca o lasi asa parcata in fata blocului o sa zica aia ca e parasita cu pernele duse si poate se apuca sa ti-o dezmembreze :) . Arata cool trantita pe burta si cred ca niste distantiere de 10mm ar fi excelente pentru definitivarea stance-ului, sunt putin bagate in interiro jantele. Dau o nota sportiva in schimb acest model de jante, a fost o alegere buna!
     
    Cata_ADC și TaZZuLeTz apreciază asta.
  16. TaZZuLeTz

    TaZZuLeTz Bronze Member

    Înscris:
    1 Apr 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI 2012 CDTA
    Poate sa o ia si cu platforma si sa o dezmembreze într-o curte sau garaj...am casco si e asigurata la mai mult decât valoarea de piață...deci ies in castig :beerchug:

    Pe o notă mai pe subiect, am amânat treaba cu distantierele pentru ca vreau sa ma mut de pe jantele astea de 20 pe ceva 21 sau 22 cu J mai mare si sa vedem cum dau in cazul asta. În funcție de noile jante, cred ca voi opta pentru ceva 21 original audi totusi, voi monta si distantiere.

    Jantele astea, deși pe 20, par mici rau de tot pe Masina, zici ca sunt pe 18.
     
  17. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Exact pentru cât de mare e gabaritul ei 20 par mici :)
    Mișto jucăria de la afs
    Iti permite setarea și în mers? Sau e doar un drop box?

    Sent from my Pixel XL using Tapatalk
     
    TaZZuLeTz apreciază asta.
  18. TaZZuLeTz

    TaZZuLeTz Bronze Member

    Înscris:
    1 Apr 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI 2012 CDTA
    Par minuscule jantele dar daca le pui pe orice alta masina cu dimensiuni medii par intr-adevar de 20. Pe a8 nu par de 20 :blink:

    Practic e un drop box care imi permite sa o las când vreau, chiar si in mers. Treaba e ca in mers oricât o las, calculatorul mașinii o va ridica inapoi ca detectează anomalie de nivel. Eu apas si o las, masina o ridica. Deci daca vreau sa termin compresorul tin apăsat pe buton si in mers de nebun :keule:

    Deci cel mai indicat ar fi când e masina oprită si pe loc. Plus ca eu nu as merge cu ea asa de jos pe străzile patriei in niciun chip. Am luat in 40 km de bucuresti când m-am întors mai multe gropi decât în 10 mii km in germania si austria.

    Inclus în preț am si niste drop linkuri care pot coborî masina si pentru mers dar dupa cum am zis si mai sus, am lăsat-o stock in mers căci mai intru pe teren accidentat, neasfaltat, etc si acolo chiar am nevoie de gardă ridicată.
     
  19. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Am înțeles
    Cred ca este ceva diferit fata de modulul celor de la Cete unde poți seta din aplicație garda la sol pe fiecare roata plus multe altele
    https://www.active-sound.eu/en/active-suspension-control
    Lowering links sunt pentru a fenta calculatorul și a scăpa de eroarea cu ridicatul ei în mers, ție probabil iti afișează Vehicle to low controlling ride height ;)


    Referitor la jante știu ce spui, insa mărind diametrul vei scădea din înălțimea balonului și de aici din confort precum și riscul da a da într-o groapa și a rămâne pe strada...
    Cu 20 ai compromisul perfect, dacă ai merge pe un ET și J mai agresiv poate te-ai apropia de ce îți dorești

    Sent from my Pixel XL using Tapatalk
     
  20. TaZZuLeTz

    TaZZuLeTz Bronze Member

    Înscris:
    1 Apr 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI 2012 CDTA
    Da, si ce ai postat tu era o optiune dar am comparat exact cat voi folosi funcția din telefon sa ma joc si cat o sa vreau sa o las pe burta. Totodată, pretul a fost un alt factor decisiv. La 1300 euro fara montaj mi se pare scump pentru ceva ce poate fi facut cu 25 milioane cu montaj inclus cum am facut eu. Da, nu am aplicatie pe telefon dar nu asta a fost decisiv pentru mine.

    Referitor la jante, momentan am o dimensiune nerecomandata de audi si anume 275/35/20 in loc de 265/40/20. Dacă mă mut la jante pe 21 o sa aleg optiunea recomandată de audi si anume 275/35/21 ca sa nu mai am eroarea de kilometraj pe care o am în prezent. Momentan la 100 kmh in bord am defapt 97 reali, 140 in bord sunt 135 reali si tot asa.

    Așadar, balonul ar ramane la fel, janta ar umple mai mult spatiu.
     

Distribuie pagina asta