1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A8 3.0 TDI 2012

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de TaZZuLeTz, 1 Apr 2017.

  1. clauuualc

    clauuualc Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2015
    Locație:
    Graz-AT/ Deva-RO
    Masina:
    A6 4G 3.0 BiTDI 2013, Allroad 4G 3.0 BiTDI 2013, TT 8S 2.0TFSI Quattro 2015.
    Nu cred ca va fi o problema la cutie chiar si cu valori aproape de 800NM. Pana la urma 8HP55 este aceeasi cutie ca si la bitdi a6/a7.
    Bafta, asteptam rezultate. O sa te contactez pentru detalii daca spui ca exista ZF in Vienna.
     
    TaZZuLeTz apreciază asta.
  2. Zuzg7 5th Gear Member

    Înscris:
    19 Oct 2009
    Locație:
    Tămași
    Masina:
    A5 Cabrio 3.0 Tdi MB R350 Cdi
    Eu am scos pe A5 376 cai frumosi 750 nm "fara fum" ( fum insesizabil in oglinda retrovizoare - sesizabil usor daca esti masina din spate).
    Turbo hibrid .
    FARA upgrade injectoare .
    Evacuare turboback
    Dyno pesimist
    Se poate - succes in ceea ce ti-ai propus - totuși colegii au dreptate- daca ar fi sa o iau de la capat asi opta pt un s5 care cu modificari minore ajunge la timpi de 11.9×
     
    TaZZuLeTz și Cata_ADC apreciază asta.
  3. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Mi-a plăcut asta cu tractor style :))
    Eu le zic truck style ceva mai light și fix la asta ma gândesc


    Ei duc fenomenul la extrem și fac din asta un stil de viața.
    Revenind
    Când te apuci de big upgrades cum o faci și tu în the end trebuie sa fi conștient ca bănuții aia sunt practic "aruncați" eu unul iau piese doar noi și dacă le vând ulterior ca SH tot la pret de SH le valorific cu toate ca pot fi aproape noi :)
    Nici pt mine caii nu contează ci modul cum se misca masina, cum schimba cutia, plaja pe care se împarte cuplul etc

    Dar de regula nu toți sunt asa, unii au setat un x nr de cai și privesc straight problema de asta am zis de la început ca ești optimist legat de 400 și fără fum sau cu fum la fel ca și e setup-ul actual

    Acum la tine nu se poate pune la socoteala trecerea pe alta masina pentru ca o folosești ca și family car iar dacă ai nevoie de spațiu ce masina este peste A8 :)
    Tu ca upgrade ai putea lua în calcul doar un W12

    Nu se merita dpdv al taxelor și impozitelor și dacă privești ca și un inner challenge proiectul atunci go for it pentru ca viata este scurta de ce sa nu ne facem și piticii.

    Succes

    Sent from my SM-N950F using Tapatalk
     
    stefan550 și TaZZuLeTz apreciază asta.
  4. TaZZuLeTz

    TaZZuLeTz Bronze Member

    Înscris:
    1 Apr 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI 2012 CDTA
    @Zuzg7 da...eu am nevoie de masina family car si mie personal imi e cam greu sa justific un 4.2 tdi de exemplu dpdv taxe impozite rca consum când cu un soft am scos din 3.0 tdi aceleași performanțe (cai mai mulți pe o masina cu aprox 100 kg mai usoara ca 4.2 tdi).

    De aici am si zis ca am piticii mei pe creier sa am masina si de consum (fac totusi destul de multi km pe autostrada la viteza de croazieră) dar sa am si performanta pentru când sunt singur in masina (mai rar cei drept dar nah).

    @Cata_ADC hahaha am ras tare de tot la video tau...foarte funny. Sa fiu sincer cu tine si eu când mai ma enervează cineva in trafic ii dau o talpă sa imi scot norul din tobe :box: deci si eu sunt vinovat de ceva de genu :p guilty as charged :eyebrows::haha:

    Cu privire la bani, cam asta e adevarat. Banii in upgrades sunt oarecum aruncați. Cam aproape orice investiție într-o masina pentru iubirea pentru ea sau pasiunea mobilistica se poate clasifica ca bani pierduti.
    Marele Ferdinand Porsche avea o sintagmă pe care o si citez, "I couldn't find the sports car of my dreams, so I built it myself."

    Eu in fond urmăresc o îmbunătățire sesizabilă pe accelerare si un top speed mai mare (mi-aș dori sa iau bordul cum face si 4.2 tdi - 300 kmh) pentru ca momentan mai mult de 280 nu merge.

    Si la momentul actual fata de masina stock se simte ca e altceva, alta bestie. @lucianmarius a condus a8 uri stock pentru când vroia sa isi achiziționeze una si a mers puțin si cu ă mea, iar după spusele lui ă rămas plăcut surprins ca masina "se misca mai bine" in jargon românesc. L-am dat pe el ca exemplu ca nah, eu pot fi mai înclinat să îmi laud puiul ca orice proprietar pasionat.

    Fum, orice diesel mai modern fără DPF si cat va da ceva fum. Acuma sa vedem cum, cât și la ce turatii. În orice caz, cum am mai zis, nu voi accepta un nivel de fum mai mare decât cel prezent care in opinia mea cât de cât mai obiectiva nu e nici truck style dar nu e nici "fără gram de Fum."
     
    boresque, stefan550 și Cata_ADC apreciază asta.
  5. tavicosma

    tavicosma Bronze Member

    Înscris:
    18 Aug 2016
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 B8 Avant 2011 3.0 TDI CCWA Quattro S-Tronic
    Cred ca ce vrea lumea sa iti spuna e sa te documentezi bine inainte sa te apuci de operatie, vorbeste cu mai multi tuneri, nu te increde intr-unul singur care iti promite marea cu sarea.
    Asta ca sa nu ramai dezamagit dupa ce bagi atatia bani in ea.
    Faptul ca dupa upgrade-uri masina scoate *doar 360 in loc de 380 e un caz mai fericit decat cei care s-au apucat de modificari si le-au crapat motorul si/sau cutia.
    PS: am fost si eu pe ruta asta :D
    PPS: vezi ca la modificari mai extreme e posibil sa ai nevoie si de un traseu custom de intercooler
     
    SebiReKinu, TaZZuLeTz și Cata_ADC apreciază asta.
  6. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Corect și adevărata sintagma lui Porsche o știam este motto-ul de la un colaborator.
    Pana la urmă asta ne definește ca om / pasionați dar cum spune @tavicosma unii promit marea cu sarea extrem de usor ca si cum pragul celor 400 de cai se atinge asa ca din pix :P

    Dpmdv un A6, un A7 sau A8 sunt mașinile premium ale grupului, un fel de model ca si fratele mai mare
    Când le vad la liniuțe, cu smoke ca la trucks imi vine sa le zic proprietarilor ca nu sunt normali.

    Ori un drag race cu un seria 7 sau A8 Dpmdv este un pariu mai mult decât o performanță

    Am mers cu 740D softata agresiv și crede-mă patina cutia de o lua gaia, intra în avarie și apărea pe bord gearbox overheating please reduce speed... Proprietarul nu dădea 2 cenți pe eroare și a mers asa pana a prajit-o total. SI asa a si vandut-o punand softul stoc care si el facea probleme deja

    Ori poate suntem noi nebuni, dar eu cu Allroadul nu am făcut in viata mea o singura plecare cu launch control, de ce pt ca o consider o masina pe care sa ma pot baza sa merg 4000 km dus întors într-un concediu fără stres și defapt asta este și scopul pentru care a fost luata

    400 cp pe o masina de + 2 T nu se compara cu 350cp pe un pocket rocket ca si rs3, S4, S5 etc

    Eu am un A5 Sportback resoftat care pleacă ca din pușcă sa zic asa cu o singura resoftare stage 1 și pune 300km/h pe bord mai rapid decât Allroadul care se oprește la 290-295 deși au puteri diferite contează și cutia de viteze, tiptronic pe A6 s-tronic pe A5
    Sa nu zic și de aerodinamica

    Acum întrebarea mea frânele la vitezele astea mai țin? De la un heavy breaking 300-0 discurile standard se vor ovaliza la câteva frâne repetitive
    Poti vana un kit de S8 văzusem ceva oferte interesante pe bătrânul olx

    That's the way

    Sent from my SM-N950F using Tapatalk
     
    TaZZuLeTz apreciază asta.
  7. TaZZuLeTz

    TaZZuLeTz Bronze Member

    Înscris:
    1 Apr 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI 2012 CDTA
    @tavicosma Da stiu exact ce vrei sa zici si ziceți si asa este. Eu din fericire am 2 tuneri cu care am colaborat si colaborez si sunt ferm convins că nu voi fi tractor sau truck.

    Momentan o sa ma opresc la valori in jur de 380 cai. Dacă urcam peste 400 cai Da, trebuia si alta cutie si intercooler custom si multe altele.

    Motorul în sine duce deoarece e acelasi motor ca si la bitdi doar ca e single turbo. Cutia de viteze exact aceeași situație. Limitare la 800Nm si la revedere (mai ales că stau linistit ca cutia e tipla - schimburi la timp si nu "maintenance free" cum zice reprezentanta).

    @Cata_ADC Eu cu a8 nu o fac de liniute. O fac sa am extra putere pentru ocaziile când se ivesc. Am fost odata cu ea pe adancata cu setarea actuală de 314 cai de fun sa vad ce poate într-un mediu controlat. În rest launch control nu am folosit decât la început când am luat masina vreo luna pana mi-am dat seama ca daca continui o sa am un convertizor de schimbat.

    Scopul mașinii în sine e sa fie family car in continuare, nu o forjez ca nebunul, launch control nu am mai facut de peste un an. Dacă vroiam LC luam frumos un S sau RS si terminam povestea. Sau luam o corsa sau honda crx puneam motor de neam prost si o făceam de comanda, viteză in coasta style.

    La capitolul frane, ai dreptate. Le am in vedere dar abia pentru anul viitor. Oricum anul asta nu cred ca mai am drum in germania sa pot sai dau. In austria da, am drum, dar nu am autobahn fara limita. La noi nu i-aș da nici sa-mi dea bani - nu avem drumuri de asa ceva.

    Oricum tot la capitolul frane, am pus asta vara câteva frane de la 250-260 Si s-au ținut bine discurile si plăcuțele. Spre uimirea mea nu s-au ovlizat.

    Una peste alta, deși vanez acest upgrade, nu am de gand sa schimb si utilizarea mașinii din zi de zi pe liniute sau alte dastea.

    Singurul meu avantaj la faptul că fac upgrade e ca am o masina "usoara" la doar 1840 kg goală (mersi Audi Space Frame) Si orice îmbunătățire se simte mai bine decat la o balenă gen seria 7 care are peste 2000 kg.
     
    bobalex18, gavryus și Cata_ADC apreciază asta.
  8. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
    380 de cai mi se pare incredibil la 3.0 tdi. Sper ca tunerii stiu ce fac.

    Vezi ca reprezentanta nu zice maintanance free la cutia zf in 8 rapoarte. In planul de revizii la q7 este inclus din 60 in 60 de mii de km schimb de ulei si filtru cutie.
     
    TaZZuLeTz apreciază asta.
  9. TaZZuLeTz

    TaZZuLeTz Bronze Member

    Înscris:
    1 Apr 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI 2012 CDTA
    Da, am doi tuneri care se aliniază si din recenzii si tot se pare ca stiu ce fac. Au un nume in romania si o sa merg pe mana lor cu incredere.

    La mine la a8 mi-au zis peste tot ca e maintenance free si am citit si pe forumuri din strainatate si multi se plâng de reprezentantele audi din lume ca recomanda sa nu se umble la tiptronic.

    Acuma ca mai nou s-or fi deșteptat, e posibil.

    Pentru un stage 2-3 eu zic ca 380 nu e woooow. Bitdi scoate 370-380 la stage 1 cu dpf off din 313 cai stock.
     
  10. Zuzg7 5th Gear Member

    Înscris:
    19 Oct 2009
    Locație:
    Tămași
    Masina:
    A5 Cabrio 3.0 Tdi MB R350 Cdi
    Eu am cca 10.000 km dupa ce a ajuns masina la 376 Hp/750nm - so far so good.
    Nu patineaza , nu smuceste, nu tremura , nu am erori de nici un fel ( cutie , senzori etc)
    O sa fiti uimiți de capacitatea/onestitatea unor tuneri români.
    Peste valoarea asta necesita alt turbo care atrage lag dupa sine la plecare - e bun pt pista dar pentru everyday car e incomod ( parerea mea).
    @TaZZuLeTz - go for it - pentru restul există mastercard:)
    P.S. Franele de S5 in cazul meu a fost primul upgrade dupa ce am ajuns la 320 HP
     
    Ultima editare: 15 Noi 2017
    stefan550 și TaZZuLeTz apreciază asta.
  11. TaZZuLeTz

    TaZZuLeTz Bronze Member

    Înscris:
    1 Apr 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI 2012 CDTA
    @Zuzg7 Da, ai niste performanțe de invidiat pe bolidul tau.

    Eu merg la peste 700 Nm din luna 07 anul 2016, deci de peste un an. Nicio problemă.

    Eu zic ca bazandu-ma la ce softuri s-au făcut pe bitdi uri prin tara...cutia mea 8hp55 tine 800 Nm fără stres, dar nu mai mult ca dupaia pot aparea intr-adevar probleme. De aceea am si zis ca vreau limitare la 800 Nm ca nu risc o cutie degeaba.

    Din pacate la mine, kituri de S8 sunt rare iar prețurile pe masura. Sunt pe ebay niste preturi de ma jur ca pot sa le iau la acelasi pret de noi din reprezentanta. De aceea e si mai greu sa gasesc ceva la un pret ok.

    Oricum pana in primavara vara o sa am timp sa caut frane pentru ca pana atunci nu mai am unde sa testez viteză maximă. Adică am cum si unde dar nu vreau pentru ca infrastructura si riscurile prezente face sa nu se merite.
     
  12. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Cat a costat revizia la zf viena? Vreau sa merg si eu la faur si aici merg pe metoda gravitationala..
     
  13. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Te cam contrazici in afirmatii. Spui ca nu scoate fum si ca ai trecut ITP fara spaga, desi eu nu cred asta nici in ruptul capului. Am avut masini diesel cu DPF scos si nici mama softului bine facut nu iti scapa masina din a deveni un tractor care scoate fum, asta e diesel-ul fara filtru, ne place sa recunoastem sau nu. Dupa asta spui ca daca te enerveaza cineva, scoti "norul din tobe", deci exact ce spuneam eu mai devreme.
    Cat despre puterile preconizate acolo, i don't buy it. Alea sunt cifre de BI-TDI. Eu unul as povesti putin cu mai multi tuneri, atat din tara cat si de afara.
    Una peste alta, de banii seriosi pe care trebuie sa-i bagi in ea poti cumpara o masina sport "cu pedigree" cu care sa faci trackday si sa te si distrezi pe cinste. Imi pare rau, dar eu nu prea vad cum te-ai putea distra cu un A8 pe circuit. Mers tare in linie dreapta pt mult timp in siguranta si comfort? DA! Circuit? Nah. :)
    PS. Corsa si CRX nu au ce cauta in aceeasi propozitie. Nu de alta, dar opelistii nici pana in ziua de azi n-au facut un motor precum B16. :)
     
    Mitiy, TaZZuLeTz și Cata_ADC apreciază asta.
  14. TaZZuLeTz

    TaZZuLeTz Bronze Member

    Înscris:
    1 Apr 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI 2012 CDTA
    @R.Z.V. m-a dus cu tot cu 9-10 litrii de Lifeguard aproximativ 600 euro plus minus ceva fractii. Ă durat aproximativ jumătate de zi iar totul a fost facut bine si cu simțul răspunderii.

    @iVladBogdan dacă ai citit cu atentie...ai sa vezi ca am zis ca pana in 3000 turatii nu scot fum iar la talpă abia după 3000 până unde schimba viteză la cam 4300 Da, dau cu fum.

    Pentru itp, masina pe loc are protecție anti bemveisti care le plac sa tureze motoare in gol - se tureaza pana la 2500-2600 turatii.

    Așadar, având în vedere că abia după 3000 dau cu fum, la 2500 turatii nu am cum sa dau fum, logic vorbind luând afirmațiile si punandu-le cap la cap. Am iesit cu opacitatea de 0.02.

    Acuma nu stiu exact ce să-ți zic. Nu inteleg de unde atata înverșunare ca nu se poate cu dpf si cat off sa iau itp fără șpagă. Uite ca s-a putut. Nu vad ce as avea de castigat daca as minti cu privire la asta si ce beneficii as avea (nu ma sponsorizează nimeni sa zic ce zic).

    Din nou am zis si repet, daca am fost odata si ma voi mai duce alta data pe adancata sa pot sa fac "figuri" într-un mediu controlat nu inseamna ca fac masina de circuit. Pur si simplu am poftă de niste experiențe mai deosebite si nu vreau sa pun viețile oamenilor in pericol făcând slalom printre alți traficanți. Deși pe altii ii doare undeva de ceilalți, eu nu sunt asa.

    Masina e si va fi in principal pentru confort siguranță, iar când se va mai ivi o ocazie voi putea s-o mai frig din an in paste.

    În loc să tin două mașini, una sa o folosesc zilnic si alta s-o scot 10 zile pe an pe șosele prefer solutia pe care am abordat-o eu pentru ca in opinia mea ies mai ieftin decat sa iau o ă două masina, s-o repar si s-o pun la punct, s-o întrețin, taxe impozite, casco, etc.

    P.s. Da, si eu sunt fan Honda peste Opel, asa ca o mica paranteza. Am avut si eu o Honda in trecut si Mi-a placut tare masina.
     
    Ultima editare: 16 Noi 2017
    bobalex18 și iVladBogdan apreciază asta.
  15. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    nici eu nu mai am DPF, tot un stage 1 si a trecut ITP fara nicio problema, nu scoate fum deloc la 2500rpm, nu degeaba si-au luat cartonas ca pacaleau :) limitarea asta la 2500rpm nu stiu daca are sau nu legatura, dar ideea e ca nu da fum, iar cand da e un puf albicios pentru 1-2 sec care in lumina naturala de pe zi nu se vede in oglinda, seara il vezi daca bat faruri din spate, nicidecum nu e un fum negru de diesel vremelnic. Acum, la 380cp vor sta diferit lucrurile cu siguranta, dar vine la pachet din pacate.
     
    Cata_ADC și TaZZuLeTz apreciază asta.
  16. TaZZuLeTz

    TaZZuLeTz Bronze Member

    Înscris:
    1 Apr 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI 2012 CDTA
    On topic:
    Da, pentru mine si ce urmăresc eu in termeni generali e sa iasa norul de fum care e inevitabil abia după 3000 turatii, fix cum se întâmplă si la momentul actual. Înainte de 3000 turatii imi doresc sa fie smoke free cum se prezintă masina si in prezent, sa nu dau fum in oras sau la mers la croazieră sau când e timpul de itp sau vreun control RAR.

    Putin off-topic:
    Cel dinaintea mea avea probleme cu noxele. I-a băgat sonda si a iesit nasol (era benzinar, un opel astra h 1.6 mi se pare). Dupa spaga, a luat nenea de la itp un fel de joystick de la aparat si a manipulat de acolo valorile ca sa iasa cum trebuie. Voila! A trecut itp. Eu nu am dat șpagă si nici nu voi da. Dacă sunt conform si nu dau fum pana in 2500 nu am de ce sa dau șpagă...doar ca am a8? Niciodată.
     
  17. TaZZuLeTz

    TaZZuLeTz Bronze Member

    Înscris:
    1 Apr 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI 2012 CDTA
    Revin cu un scurt update.

    Am revenit in setupul de iarna deoarece temperaturile au impus schimbarea.

    Va atasez poze cu masina cu jantele de iarna pe 19 si gumele Michelin LA2 pe 235/50/19.
    20171117_112618.jpg 20171117_112629.jpg 20171117_122354.jpg 20171117_123811.jpg
     
    bobalex18, mihaicristian, Andu333 și alți 5 apreciază asta.
  18. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Nu arata deloc rau jantele de iarna

    Sent from my SM-N950F using Tapatalk
     
    TaZZuLeTz apreciază asta.
  19. Red_

    Red_ Gold Member

    Înscris:
    7 Feb 2010
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 Allroad
    Frumoase rotile ! Stii sa imi spui cumva cate kg au o roata, asa cu cacuciucurile de iarna ?
     
    TaZZuLeTz apreciază asta.
  20. TaZZuLeTz

    TaZZuLeTz Bronze Member

    Înscris:
    1 Apr 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI 2012 CDTA
    @Cata_ADC da, eu sunt obisnuit cu ele...sincer nu mi se par nici extraordinare dar nici urâte...sunt ok

    @Red_ sincer sa fiu, nu am nici cea mai vagă idee...nu am cantarit vreo roata de la masina niciodată de când am masina.

    Dacă le vrei tu sau vrea oricine altcineva, sunt dispus să le dau. Nu cer ceva pret exorbitant, nu cer cât am dat pe ele sau ceva. Vreau doar un pret corect, nu oferte nesimtite cum se gasesc deseori doritori de donații.

    Vreau sa fac jantele pe 20 ca cele principale de iarna iar la vara să-mi iau ceva pe 21 sau 22, ce o fi.
     

Distribuie pagina asta