Dragi Audi-isti, Nu credeam sa fac informarea atat de repede, am ajuns cu masina la...351.000 Km. Nu am avut nici o problema cu ea. Am citit ca sunt probleme la masinile acestea si ma asteptam la tot felul de defectiuni mai ales ca masina avea 338.000 cand a ajuns la mine. Are ceva gaze de carter dar vad ca un tratament cu teflon i-a facut bine. Ma gandeam sa o vand undeva la 360.000 Km dar sincer m-am indragostit de ea si am renuntat la masina care o aveam pregatita in Germania (BMW 530, 2006, 78450 Km). Masina pur si simplu face ce trebuie sa faca si nu am nici un motiv sa ma pling. NU ma ingrozeste nici consumul ci chiar ca ma incanta..in Timisoara - oras aglomerat -consuma undeva 13-14 litri care pentru un V8 este foarte rezonabil. Nu pot sa spun decat ca imi dau jos palaria in fatza siglei cu cercuri.
Salut ! Poti sa faci si tu un mini jurnal de bord cu masina ta sa ne spui ce "aventuri" ai cu ea mai ales ca are si foarte multi km !
Sustin ideea lui Alexp87ro,ar interesant,mai ales ca sunt multi forumisti(printre care si eu) care au multi km in bord;te aseptam.
Mini jurnal Ca sa va spund de la inceput ce am facut la masina aceasta..In momentul achizitionarii am schimbat kitul de distributie..atentie trebuie sa contzina si pompa de apa...deci l-a sfarsit m-a costat undeva spre 30 milioane. Am schimbat si filtrele de habitaclu inclusiv polen. Am un mic jos la o bieleta lucru care va fi schimbat undeva in ianuarie. Pe diagnoza nimic de semnalat. Puncte de rezolvat: 1. spalatorul de faruri 2. bieleta 3. mirosul cumplit din clima Cu spalatorul de faruri am observat ca se ridica cele 2 diuze dar nu iese lichid... Nu am manual de reparatie asa ca sincer nu stiu unde sa ma uit.. Mirosul din clima este o poveste care am incercat de la inceput eu sa o rezolv cu un spray special...fara succes. Am apelat la o firma din TM specializata, tot ceva bazat pe un spray..ma rog ceva mai sofisticat dar tot fara succes. In prezent, circul mai mult cu Passatul meu din cauza mirosului din Audi.
Multa bafta cu masina si poate ajungi la milionul de km fara probleme.In legatura cu spalatoarele de faruri,am avut si eu probleme la A4 B6,in momentul in care puneam solutie pierdeam prin dreptul aripii stanga.Am fost la un service,dar baietii fiind prea ocupati sa se uite la masina mea mi-au motivat ca este spart rezervorul si ca este necesara demontarea barii pentru a avea acces.Intre timp am observat ca atunci cand tin maneta apasata mai mult si se declanseaza spalatoarele de faruri,acestea ies foarte putin din bara si iar curge lichid de sub masina.Am dat roata stanga fata jos,am demontat contraaripa(plasticul acela)si am ajuns la rezervorul cu lichid.La modelul meu rezervorul mare are incorporat un rezervor mic,detasabil.L-am scos si am vazut problema,din el pleaca un furtun rigid in forma de "U",care se mufeaza intr-o parte in rezervor si in cealalta intr-un furtun de cauciuc ce duce la spalatoare.Imbinarea intre furtunul in forma de U si cel de cauciuc era desfacuta(mufa sarita)si am clipsat mufa.Am pus totul la loc si merg perfect de jumatate de an,fara a mai pierde lichid.M-am gandit ulterior ca acea mufa ar trebui sa aiba o siguranta ceva si ca ar fi fost bine daca o asiguram cu un clips ceva,dar era deja tarziu.Oricum nu a mai sarit de atunci.Poate te ajuta si pe tine in rezolvarea problemei.Sunt utile spalatoarele de faruri,dar nu trebuie folosita o solutie prea concentrata,pentru ca aceasta se usuca pe far,lasandu-l mat,iar in loc sa-l cureti,il murdaresti mai rau.O solutie slab concentrata curata farul bine(presiunea fiind mare,solutia oricum face spuma si indeparteaza jegul)si petele sunt aproape inexistente.
Scurgeri de ulei Mici probleme.. Poate inerente la 355000 Km. Am observat pete de ulei sub masina. Repede la service..pareri multe...distributie, semeringuri etc..Am demontat bara si pasticaraia din fata...uleiul curge...de la ventilator..Piesa noua de negasit in Romania..comandata in Germania. Va tzin la curent cu costurile reparatziei...