Salutare! In ciuda asteptarilor am devenit posesor de 4 cerculete si m-am gandit sa postez si eu pe un forum dedicat asa cum o faceam in "tineretile" mele cand eram mare fan tuning, hot hatches etc. Nu fac asta sa ma "laud" ca n-am cu ce, e totusi o masina veche sub 10k Euro, fac asta in speranta ca intalnesc alti membrii care imi pot da sfaturi utile si ma pot ajuta in anumite probleme. First of all, poze: Am adus masina din Germania, asa cum face tot romanul din februarie incoa'. Pe drum totul a fost perfect, dar de cand am intrat in tara au inceput problemele, mai exact domnul MMI n-a mai vrut sa porneasca, aparea ecranul de "boot" sa-i zic asa apoi se oprea. Am fost frumos la o constatare la Viper Systems, i-am gasit aici pe forum si ii recomand cu caldura. De vina a fost amplificatorul Bose, s-a inlocuit si totul e back to normal. Ca planuri de viitor (si aici as avea nevoie de sfaturile voastre): 1. UPDATE Firmware MMI 5570 - cine e din Bucuresti si e dispus sa ma ajute (contracost, evident) sa imi dea un SMS sau un apel, las numarul la sfarsitul postarii. 2. Inlocuire rotite ecran - la fel ca la punctul 1, am nevoie de cineva priceput sa faca asta. Rotitele le-am comandat deja de pe ebay multumita unui link postat de audi66 (cheers!) 3. Activare meniu secret MMI - help 4. Modul bluetooth - am tot citit pe forum dar n-am inteles exact ce trebuie cumparat, poate isi ia cineva inima in dinti si ma ajuta cu toate cele 4 puncte, repet, contracost. Daca mai exista "trick-uri" sunt deschis la propuneri, nu cunosc masina mai deloc. Aveam in plan si un facelift (stopuri si bara fata doar) dar m-am lasat pagubas, prea multi bani pe niste LED-uri si o grila cat un aragaz :D O alta problema ar fi o "rasuflare" a evacuarii, dar nu imi dau seama pe unde. Pe tester a dat o eroare de sonda lambda (cred ca asa se numeste) si cam atat. Poate e cineva in tema cu problema asta. Miercurea viitoare e programata la doctor, voi face revizia, distributia, schimbul de ulei in cutie + filtrul si inlocuire bielete antiruliu, toate 4, in urma unei scurte constatari. Astept cu interes niste raspunsuri! Cu stima, Marius 0742.587.524
Salut, Bine ai venit aici pe forum. Ca sa nu avem discutii ulterior te rog sa postezi fiecare problema / nelamurire care o ai in topicurile dedicate fara sa intrebi nimic aici in acest topic despre cum rezolvi anumite probleme intervenite la masina. Exista topicuri dedicate, pe care te rog sa le citesti, pentru fiecare intrebare a ta. Aici pe acest topic si in aceasta arie ne prezentam masinile, ce modificari le aducem adica modificarile pe care le facem la masina, rezolvarile problemelor care le-am avut cu masina si cam atat. Nu discutam despre problemele tehnice si nu punem intrebari tehnice pe care le avem / aveti la masina pentru ca nu toata lumea citeste aceasta arie si uneori astepti / asteptati un raspuns degeaba. In plus nu transformam acest topic in arie tehnica sub nici o forma. Deci, pe viitor, despre probleme tehnice sau ce retrofituri vrei sa faci / vreti sa faceti si cum sa le faci / faceti te adresezi / va adresati in topicurile dedicate din ariile dedicate problemelor care le ai / aveti. Multumesc foarte mult pentru intelegere. O zi buna.
Felicitări pentru achiziție și bun venit in club ! Practic nu ai o mașina, ai un mic tanc cum de ai ales această motorizare ? Bănuiesc că consumul de carburant nu a fost un factor decisiv în alegerea ta, de obicei majoritatea sunt "pământene" cu motor de 3.0 tdi . Trapa este una cu celule fotovoltaice ? Și o revizie așa zis "normală" se lasă cu o mică gaura in buget, chiar sunt curios cat te va ajunge revizia pe care ai de gând să o faci in viitorul apropiat. Multă baftă și succes cu noul tanc
Cristi Got it, mersi! Cosmin ZKG Multumesc pentru urari! Da, trapa e "solara", dar habar n-am ce rol are ) Clar, consumul si impozitul nu au fost factori decisivi, am luat masina asta intamplator dar nu-mi pare rau. Piesele pentru revizie au costat 2393 RON, mai exact: 4 bielete antiruliu Lemförder, un burduf de planetara pe dreapta, filtru hidraulic CV Vaico + garnitura, kit distributie Gates, pompa de apa Hepu, 8L ulei Castrol, filtre ulei, aer, habitaclu, combustibil Mann, 7L ulei cutie Ravenoil ATF 6HP. Manopera o sa coste 820 RON.
Trapa cu celule are rolul de a acționa un ventilator care menține temperatura constanta în zilele toride de vară, un fel de webasto de vară.
Multumesc ca mi-ai deslusit misterul!!! Si eu ca idiotul credeam ca e ceva stricat la masina, chiar discutam cu un amic despre "problema" ventilatiei, ii spuneam ca functioneaza si dupa ce opresc motor si toate cele... I'm a fuckin' dumbass...
O inmatriculezi la noi pe impozitul exorbitant ? In 5-6 ani ajungi sa mai platesti odata masina. E dementiala, mi-as dori una
Salut! Da, o inmatriculez in RO, bineinteles. Oricum nu sta mult masina la mine, deci nu-i bai un an de impozit.
e foarte frumoasa masina, o stiam de pe un site de vanzari, mi-o salvasem la favorite . Sa te bucuri de ea cat o tii si la cat mai putine probleme iti doresc, ce ai tu acum nu sunt probleme, sunt mici incoveniente.