1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A8 D3 2003 - 4.2 benzina

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de Replici, 25 Apr 2017.

  1. Replici

    Replici 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2017
    Locație:
    Micul Paris
    Masina:
    Audi A8 D3 4.2 335hp 2004
    Salutare!

    In ciuda asteptarilor am devenit posesor de 4 cerculete si m-am gandit sa postez si eu pe un forum dedicat asa cum o faceam in "tineretile" mele cand eram mare fan tuning, hot hatches etc. Nu fac asta sa ma "laud" ca n-am cu ce, e totusi o masina veche sub 10k Euro, fac asta in speranta ca intalnesc alti membrii care imi pot da sfaturi utile si ma pot ajuta in anumite probleme.

    First of all, poze:

    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]

    Am adus masina din Germania, asa cum face tot romanul din februarie incoa'. Pe drum totul a fost perfect, dar de cand am intrat in tara au inceput problemele, mai exact domnul MMI n-a mai vrut sa porneasca, aparea ecranul de "boot" sa-i zic asa apoi se oprea. Am fost frumos la o constatare la Viper Systems, i-am gasit aici pe forum si ii recomand cu caldura. De vina a fost amplificatorul Bose, s-a inlocuit si totul e back to normal.

    Ca planuri de viitor (si aici as avea nevoie de sfaturile voastre):

    1. UPDATE Firmware MMI 5570 - cine e din Bucuresti si e dispus sa ma ajute (contracost, evident) sa imi dea un SMS sau un apel, las numarul la sfarsitul postarii.

    2. Inlocuire rotite ecran - la fel ca la punctul 1, am nevoie de cineva priceput sa faca asta. Rotitele le-am comandat deja de pe ebay multumita unui link postat de audi66 (cheers!)

    3. Activare meniu secret MMI - help

    4. Modul bluetooth - am tot citit pe forum dar n-am inteles exact ce trebuie cumparat, poate isi ia cineva inima in dinti si ma ajuta cu toate cele 4 puncte, repet, contracost.

    Daca mai exista "trick-uri" sunt deschis la propuneri, nu cunosc masina mai deloc. Aveam in plan si un facelift (stopuri si bara fata doar) dar m-am lasat pagubas, prea multi bani pe niste LED-uri si o grila cat un aragaz :D

    O alta problema ar fi o "rasuflare" a evacuarii, dar nu imi dau seama pe unde. Pe tester a dat o eroare de sonda lambda (cred ca asa se numeste) si cam atat. Poate e cineva in tema cu problema asta. Miercurea viitoare e programata la doctor, voi face revizia, distributia, schimbul de ulei in cutie + filtrul si inlocuire bielete antiruliu, toate 4, in urma unei scurte constatari.

    Astept cu interes niste raspunsuri!

    Cu stima,

    Marius
    0742.587.524
     
    11TUN, Cosmin ZKG și bobalex18 apreciază asta.
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Salut,

    Bine ai venit aici pe forum. Ca sa nu avem discutii ulterior te rog sa postezi fiecare problema / nelamurire care o ai in topicurile dedicate fara sa intrebi nimic aici in acest topic despre cum rezolvi anumite probleme intervenite la masina. Exista topicuri dedicate, pe care te rog sa le citesti, pentru fiecare intrebare a ta.
    Aici pe acest topic si in aceasta arie ne prezentam masinile, ce modificari le aducem adica modificarile pe care le facem la masina, rezolvarile problemelor care le-am avut cu masina si cam atat. Nu discutam despre problemele tehnice si nu punem intrebari tehnice pe care le avem / aveti la masina pentru ca nu toata lumea citeste aceasta arie si uneori astepti / asteptati un raspuns degeaba.

    In plus nu transformam acest topic in arie tehnica sub nici o forma. Deci, pe viitor, despre probleme tehnice sau ce retrofituri vrei sa faci / vreti sa faceti si cum sa le faci / faceti te adresezi / va adresati in topicurile dedicate din ariile dedicate problemelor care le ai / aveti. Multumesc foarte mult pentru intelegere. O zi buna.
     
    Replici apreciază asta.
  3. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Felicitări pentru achiziție și bun venit in club ! :icon_thumright:

    Practic nu ai o mașina, ai un mic tanc :) cum de ai ales această motorizare ? Bănuiesc că consumul de carburant nu a fost un factor decisiv în alegerea ta, de obicei majoritatea sunt "pământene" cu motor de 3.0 tdi .

    Trapa este una cu celule fotovoltaice ?

    Și o revizie așa zis "normală" se lasă cu o mică gaura in buget, chiar sunt curios cat te va ajunge revizia pe care ai de gând să o faci in viitorul apropiat.

    Multă baftă și succes cu noul tanc :hi:
     
  4. Replici

    Replici 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2017
    Locație:
    Micul Paris
    Masina:
    Audi A8 D3 4.2 335hp 2004
    Cristi Got it, mersi!


    Cosmin ZKG Multumesc pentru urari!
    Da, trapa e "solara", dar habar n-am ce rol are :))
    Clar, consumul si impozitul nu au fost factori decisivi, am luat masina asta intamplator dar nu-mi pare rau. Piesele pentru revizie au costat 2393 RON, mai exact: 4 bielete antiruliu Lemförder, un burduf de planetara pe dreapta, filtru hidraulic CV Vaico + garnitura, kit distributie Gates, pompa de apa Hepu, 8L ulei Castrol, filtre ulei, aer, habitaclu, combustibil Mann, 7L ulei cutie Ravenoil ATF 6HP. Manopera o sa coste 820 RON.
     
    Cosmin ZKG apreciază asta.
  5. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Trapa cu celule are rolul de a acționa un ventilator care menține temperatura constanta în zilele toride de vară, un fel de webasto de vară.
     
    Replici apreciază asta.
  6. Replici

    Replici 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2017
    Locație:
    Micul Paris
    Masina:
    Audi A8 D3 4.2 335hp 2004
    Multumesc ca mi-ai deslusit misterul!!!

    :keule: Si eu ca idiotul credeam ca e ceva stricat la masina, chiar discutam cu un amic despre "problema" ventilatiei, ii spuneam ca functioneaza si dupa ce opresc motor si toate cele... I'm a fuckin' dumbass... :haha:
     
    bobalex18 apreciază asta.
  7. Scorpyon

    Scorpyon Silver Member

    Înscris:
    10 Iun 2011
    Locație:
    Maramures
    Masina:
    A4 B7, 1.9 TDI
    O inmatriculezi la noi pe impozitul exorbitant ? In 5-6 ani ajungi sa mai platesti odata masina.

    E dementiala, mi-as dori una :)
     
  8. Replici

    Replici 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2017
    Locație:
    Micul Paris
    Masina:
    Audi A8 D3 4.2 335hp 2004
    Salut! Da, o inmatriculez in RO, bineinteles. Oricum nu sta mult masina la mine, deci nu-i bai un an de impozit.
     
  9. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    e foarte frumoasa masina, o stiam de pe un site de vanzari, mi-o salvasem la favorite :) . Sa te bucuri de ea cat o tii si la cat mai putine probleme iti doresc, ce ai tu acum nu sunt probleme, sunt mici incoveniente.
     
  10. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
    Nice car. Acem acelasi motor? Sau pe a8 e alt v8?
     
  11. Replici

    Replici 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2017
    Locație:
    Micul Paris
    Masina:
    Audi A8 D3 4.2 335hp 2004

Distribuie pagina asta