1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi Drive Select la A4 B8 - Instalare buton si/sau activare buton ADS

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de george, 10 Iul 2012.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Poti sa-l pui la cutie manuala fara probleme.
     
  2. iony.S

    iony.S 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2016
    Locație:
    italia
    Masina:
    audi a5 sportback 2011 170 cp
    Se poate monta..merită.
     
  3. Ratiu gabriel 2nd Gear Member

    Înscris:
    27 Iul 2017
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A4 B8 Limusine 2014, 2.0 TDI S-line 177 cp ,Cod motor CGLC
    Multumesc pentru raspunsul promt.“Alta intrebare“ , trebuie neaparat montat acel buton pentru ADS sau e de ajuns doar codarea cu VCDS? AM MMI 3G. Multumesc.
     
  4. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Poti folosi functia si fara buton, inse vei ramane cu o eroare pe modulul 09 .
    Si functionarea e un pic diferita, trebuie sa tot schimbi din MMI setarile.
     
    Ciochitos apreciază asta.
  5. Ratiu gabriel 2nd Gear Member

    Înscris:
    27 Iul 2017
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A4 B8 Limusine 2014, 2.0 TDI S-line 177 cp ,Cod motor CGLC
    Am activat ADS din VCDS, totul a mers bine . Din pacate nu mi se pare a fi vre-o diferenta...poate am facut ceva gresit ?
     
  6. iony.S

    iony.S 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2016
    Locație:
    italia
    Masina:
    audi a5 sportback 2011 170 cp
    Pune si butonul..e frumos si estetic iar seara se vede frumos,luminat..sa ai grija la codarea cu vagul sa-l faci să lumineze corect,eu l-am făcut să nu actioneze si asupra suspensiei si volanului, doar asupra motorului.
     
  7. Ratiu gabriel 2nd Gear Member

    Înscris:
    27 Iul 2017
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A4 B8 Limusine 2014, 2.0 TDI S-line 177 cp ,Cod motor CGLC
    Cred ca o sa incerc sa revin la setarile initiale, fara ADS, din pacate, ma repet: nu vad nici o diferenta cu sau fara ADS-ul activat. Pentru a reveni la setarile initiale fara ADS presupun ca trebuie sa reiau codarea, doar ca de data asta de la cap la coada la cap nu ?
    Va multumesc tuturor celor care ati avut timp de mine. :)
     
  8. iony.S

    iony.S 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2016
    Locație:
    italia
    Masina:
    audi a5 sportback 2011 170 cp
    Sa incepem cu inceputul,,
    - pin 1 de la butonul drive select merge la siguranta de 5 a
    - pin 2 merge la pin nr 4 de la mufa cu 16 pini culoare marode sub volan, daca ai alt fir legat la acea "gaura", ii tai un pic izolatia si il legi impreuna cu cel care e deja montat.
    - pin 3 la masa
    acum codarile cu vagul: mergi in long code de la centralina 09-byte 07-bit 5 treci de la 0 la 1 (selectionezi audi drive select) , byte 8 bit 2,3,4,5 stergi zero si pui 1 cutie automata - byte 8 bit 0 il modifici de la 0 la 1 , byte 8 bit 1 de la 0 la 1 cutie manuala - byte 8 bit 2 de la 0 la 1
    - mergi la byte17 si activezi bit 7 de la 0 la 1 (sa-l vezi in MMI)
    tot in centralina 09 - security code scrii valoarea 20113 si ok----mergi in adaptation -canal 66 schimbi valoarea in 47 si ok. dupa-menu mmi-car-cardevicelist select. carisma,dupa te intorci la car - carmenuoperation si modifici valoare carisma la 5, ok, si restartezi.

    Aceste modificari mi le-a facut un prieten. Sper sa-ti fi fost de folos.
     
    lowlife și Ratiu gabriel apreciază asta.
  9. Ratiu gabriel 2nd Gear Member

    Înscris:
    27 Iul 2017
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A4 B8 Limusine 2014, 2.0 TDI S-line 177 cp ,Cod motor CGLC
    Ms de ajutor. 1. Inca nu am cumparat butonul pentru drive select. E activat doar in mmi.
    2. Nu am cutie automata ,ci manuala in 6+1 trepte.
    Vreo direfenta intre buton si fara? si cu sau fara automata ?
    Ms mult.
     
  10. iony.S

    iony.S 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2016
    Locație:
    italia
    Masina:
    audi a5 sportback 2011 170 cp
    Acele modificari mi le-a facut un prieten pe masina mea e a5 dar motorul e acelasi,si eu am cutie manuală, diferența e doar la activare,nu este diferența la altceva (cutie automată sau manuală) ,in schimb eu am pus butonul ca e mai frumos si mai simplu,dacă vrei să schimbi nu mai trebuie umblat prin mmi si luminează frumos.
     
  11. Ratiu gabriel 2nd Gear Member

    Înscris:
    27 Iul 2017
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A4 B8 Limusine 2014, 2.0 TDI S-line 177 cp ,Cod motor CGLC
    Sti cumva care din urmatoare 2 butoane imi trebuiesc mie ? klima mea este ca cea din a doua poza. Ms mult . dpcxzn.jpg drive-select-195523562236904561.JPG
     
  12. AndreiF92

    AndreiF92 Silver Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    Arad - București
    Masina:
    A4 B8 2009 2.0 TFSI 270 HP CDNC
    Eu am cutie manuala si se simte destul diferenta. Daca selectez Dynamic pe ADS urca mai fluent in turatie. Daca pun pe Confort se simte cum ingreuneaza masina si trage mai greu. M-a lasat placut surprins, prima tura cu masina dupa activare am zis "uau."
     
  13. iony.S

    iony.S 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2016
    Locație:
    italia
    Masina:
    audi a5 sportback 2011 170 cp
    Dacă îmi faci o poză cu ce ai tu,incerc să te ajut.
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Gabriel s-a spus tot ce vrei sa stii in acest topic si nu numai aici s-a discutat. Este asa de greu sa citesti, sa inveti si sa te ajuti singur ? Vezi ca repetarea abuziva a unor mesaje deja scrise / mentionate si existente se lasa cu penalizare si ar fi pacat. Incheiem aici subiectul asta care nu mai are rost sa continue. Multumesc.
     
  15. aSD_91

    aSD_91 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2016
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A5 Sportback, FL, 2.0 TDi 177 CP Quattro
    Am refacut de 5 ori toti pasii si tot nu simt vreo diferenta intre dynamic si comfort. Atasez niste capturi cu fiecare byte modificat, poate totusi mi-a scapat ceva, daca remarcati ceva v-as fi recunoscator.

    Byte 7
    byte7.png

    Byte 8
    byte8.png

    Byte 17
    byte17.png

    Pe MMI imi arata asa :

    ads.jpg

    ads2.jpg

    Dupa acesti pasi am modificat canalele necesare din Adaption si am introdus Security Access code-ul.
     
    Ratiu gabriel și lowlife apreciază asta.
  16. BogdanDE Silver Member

    Înscris:
    3 Dec 2015
    Locație:
    Schmalkalden
    Masina:
    AUDI A4 8K , Avant 2.7 TDI (140 kW) 2011
    Sal,
    Am facut și eu din interfață, am comfort și dynamic, pentru direcție și motor, dar nu văd nici o diferență! Poate puțin rigid volanul, dar la motor nu observ nimic nou. Nu am pus tasta vfl, voi observa ceva dacă pun tasta?

    Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
     
  17. cruise74

    cruise74 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Iun 2017
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi A5, Sportback, 1.8 tfsi, multitronic, fabricatie 2013
    Sal...astazi, mi-a fost montat butonul ADS pe masina din semnatura. Desi am mers putin dupa, pot spune ca masina in modul dynamic se transforma (cuplu maxim, rupe aderenta, intra esp ul). In modul comfort, masina are un comportament liniar, motorul si cutia avand o doza de elasticitate. In modul auto, perceptia este de mix, intre sportivitate si comfort.
    In concluzie, merita...este o investitie acceptabila in comparatie cu o remapare.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    BRT apreciază asta.
  18. Azlat 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2011
    Locație:
    Maramureș
    Masina:
    Audi SQ5 2014 3.0 BiTDI
  19. Agsiel 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    audi A4,2.0 CJCA 143CP,2013
    Salut,
    La mine am instalat butonul acum 2 saptamani in care am facut vreo 2k KM ( Urban - Bucuresti 200KM , Extraurban - restu)

    ce am observat la masina mea:
    ECO in Bucuresti - de la 12% consum mediu(inainte de ADS) la 10,5-11% consum mediu dupa ADS(acelasi stil de condus , schimbat trepte la 2500-2800 ture)
    Confort- masina e domoala, nu te bruscheaza , pana si nevasta a observat - fata de AUTO cum era /pre instalare ADS
    Dynamic(Sport) - o ia razna,directie se simte mult mai rigida, acceleratie foarte diferita - diferente majore pe treptele 3 si 4 fata de pre ADS si fata de celalte module(facut depasiri si cu celelalte moduri: confort,auto si ECO)


    All in all , personal consider ca a meritat ADS.
     
  20. Pana Azzaro

    Pana Azzaro 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Apr 2016
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI CJCD 150 CP, 2014 Multitronic 8+1
    salut, imi puteti spune daca la a4 b8 facelift se potriveste butonul vechi (poza 1) sau trebuie sa caut butonul nou(poza 2), pentru un retrofit?
     
    Lucicreta92 apreciază asta.
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta