facem abstracție de aspect/siguranță. panourile solare au anumite randamente. acesta diferă foarte mult de înclinație. De aceea mașoritatea se montează pe un anumit unghi. acest unghi nu poate să fie asigurat la o mașină. deci randamentul oferit, implicit cantitatea de energia aborsbită de la soare o să fie jenant/ă suprafața care poate acoperi o mașină este mică. un e-tron nu va sta neapărat în soare. o mașină cu panouri solare pe ea abia va asigura o temperatură corectă în gabitaclu dacă o să fie lăsată în soare.....
Asta cand vorbim de ceea ce este disponibil comercial pe piata. Nici in '93 nu exista pe piata tehnologia auto Start&Stop...
Ce va mai place sa bateti campii cu gratie in afara subiectului. Voi credeti ca aici va aflati pe mizeria aia de facebook. Daca "un nebun" arunca o piatra in apa imediat sa gasesc destui "alti nebuni" sa o caute si sa scoata la suprafata. De asta pe urma va suparati cand va dispar mesajele.
Pare sa urmareasca abordarea altor producatori germani care au decis sa faca variante sportback/coupe pe SUV-uri
Desi la Audi nu imi pare a fi atat de mult cazul, tot am impresia ca incet incet converg toate (de la aproape toti priducatorii) spre o forma... e mult spus unica, dar cu siguranta asemanatoare. Se schimba interiorul si cateva detalii, dar forma pare a "migra" de la un producator la altul.