1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi Q3 - same old me.

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de GabryelPH, 24 Sep 2018.

  1. GabryelPH

    GabryelPH 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Mai 2016
    Locație:
    Busteni
    Masina:
    Q3, 2.0 TDI CFGC 177 cai, 2014
    Va salut,
    După o perioada de timp destul de mare de absența pe forum - plecat din tara și cu munca la cote maxime - am revenit cu o noua jucărie. Este vorba de un Audi Q3 din 2014, 2.0 TDI, 177 cp quattro de care m-am îndrăgostit la prima vedere . Nu sunt la primul Audi, am mai deținut un A4 B7 pe care l-am prezentat la momentul achiziției dar pe care l-am neglijat cu retrofiturile "promise".
    Decizia achiziției acestei masini a constat în faptul ca locuiesc în Bușteni și quattro este foarte util, când 4-5 luni pe an te gândești dimineața dacă iei cheile de la mașină sau clăparii în picioare. Mi-am dorit o mașină mai mică (fosta B7 era break, îmi plac foarte mult dar am vrut sa încerc și altceva) având în vedere ca sunt cu un picior mutat în București cu jobul. Mașina mica, viata ușoară în parcare.
    Mașina am găsit-o în București pe internet, însă am fost sceptic ca poate fi ceva real din ce declara vânzatorul, având în vedere ca am găsit modele mai puțin dotate, la un preț cu 2-3000 euro mai scumpe. Însă ce m-a convins sa o verific a fost un raport de istoric (nu vreau sa fac reclama) cumpărat online în care am găsit pozele mașinii cumpărate de la autohouse în Germania, cu toate defectele prezentate în poze, cu km afișați la vânzare. Acelea erau întocmai cu ce declara vânzătorul. Câteva telefoane, drumul la București, testat masina cu ajutorul unui inspector auto. Am rămas surprins de calitatea acestor servicii "la domiciliu", rezultatul fiind în raport complex în care mi s-au prezentat defectele mașinii: aripa, ușă stânga, capota revopsita profi, cel mai probabil în reprezentanța - în urma testerului de vopsea, mașina are totul original pe ea, fără accidente. Singura problema depistata a fost pompa de presiune de la Haldex, pe care am in plan sa o schimb prima oara, imediat când masina va cunoaște service-ul pentru revizia de 120k.
    Dotările o sa le pun pe cele care ies în evidență, restul se pot vedea în poze :
    Pachet S-line, camera spate ( e un moft dar recunosc ca este foarte utila), keyless go/entry, cutie viteze manuală ( a fost ceva decisiv deoarece nu sunt fan automata deloc și cu greu am găsit manuală pe acest model), pachet confort și cu lumini ambientale (se vad seara super).
    Urmeaza foarte curand sa ii fac revizia la 120k km și în același timp sa rezolv pompa de la Haldex ( cu ocazia asta, dacă e cineva amabil să îmi confirme dacă la acest model - haldex generatia 4 - se schimba și filtrul). In același timp, trebuie sa rezolv cu înmatriculat, casco, RCA etc ca sa intru în normalitate cu ea. O sa continui cu niște codari VCDS pentru a activa drive select, auto fold mirrors și alte câteva funcții utile și mă gândeam la un ECO TUNING ( ceva păreri? Nu mă interesează economia de carburant câștigată ci faptul ca sunt arderile mai bune, rezultând un DPF fericit).
    PS : scuzați postul lung dar încă sunt entuziasmat de masina
    PS2: urmează și poze mai noi, acestea sunt din ziua achiziționarii mașinii.
     
    stefan550, Andu333, Kox și alți 6 apreciază asta.
  2. Alexandru Bârbu

    Alexandru Bârbu 5th Gear Member

    Înscris:
    31 Ian 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi rs4
    Drumuri bune și fără incidente. Sa te bucuri de mașina!
     
    GabryelPH apreciază asta.
  3. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Bine ai revenit și felicitări pentru achiziție ! Nu e o postare lunga, de fapt așa ar trebui sa arate o postare de prezentare a mașinii :icon_thumright:
     
    GabryelPH apreciază asta.
  4. A6 VERDE

    A6 VERDE 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2008
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A8L D4 3.0 TDI si Audi Q3 2.0 TDI
    Ai Haldex gen.4 si se schimba si filtrul. La reprezentanta nu schimba filtrul si de aici si problema care apare (se arde pompa). Spor
     
    GabryelPH apreciază asta.
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Pompa se repara. Citeste aici: https://vwforum.ro/topic/107015-schimb-ulei-cutie-vitezehaldex/ si aici: https://vwforum.ro/topic/132007-tiguan-5n2-20-tdi-4motion-the-new-explorer/

    Ce scrie in primul topic se aplica identic si la tine. Ai acelasi Haldex, aceeasi generatie.

    In alta ordine de idei ca sa fie treaba clara de la inceput si sa nu iasa discuti ulterioare deoarece acum am facut o exceptie si ai primit informatiile necesare dar pe viitor mesajele neconforme vor fi sterse: pentru intrebari te rog sa folosesti topicurile dedicate din aria masinii pe care o ai acum. Aici pe acest topic nu intrebam ce facem la masina ci doar exemplificam ce am facut deja la masina. Multumesc foarte mult pentru intelegere.

    Adica mai in detaliu: aici pe acest topic si in aceasta arie ne prezentam masinile, ce modificari le aducem adica modificarile pe care le facem la masina, rezolvarile problemelor care le-am avut cu masina si cam atat.

    Nu mai intrebati in aceste topicuri de prezentare cum rezolvati probleme tehnice sau alte probleme care le aveti cu masina.

    Nu mai scrieti/puneti, in aceste topicuri de prezentare, intrebari despre probleme tehnice sau puneti alte intrebari despre probleme care le aveti cu masina ci scrieti doar cum ati rezolvat acele probleme si atat.

    Va rog eu sa intelegeti ceva si am mai repetat: nu citesc aceste topicuri toate persoanele indreptatite si in masura sa va dea sfaturi cu privire la problemele tehnice ale masinii.
    In plus, este mult mai important ca in eventualitatea unor probleme si implict a rezolvarilor existente este foarte indicat sa scrieti in topicurile dedicate fiecarei probleme tehnice in parte.

    In plus nu transformam acest topic in arie tehnica sub nici o forma. Deci, pe viitor, despre probleme tehnice sau ce retrofituri vrei sa faci / vreti sa faceti si cum sa le faci / faceti te adresezi / va adresati in topicurile dedicate din ariile dedicate problemelor care le ai / aveti. Multumesc pentru intelegere.
     
  6. GabryelPH

    GabryelPH 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Mai 2016
    Locație:
    Busteni
    Masina:
    Q3, 2.0 TDI CFGC 177 cai, 2014
    Mulțumesc pentru recomandări. O sa ma conformez și voi posta unde trebuie.
     
  7. GabryelPH

    GabryelPH 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Mai 2016
    Locație:
    Busteni
    Masina:
    Q3, 2.0 TDI CFGC 177 cai, 2014
    În timp ce TYM-utul (numele răposatului câine a trecut la mașină :sign_omg:) își așteaptă numerele provizorii și într-un final cele permanente, a sosit și pachetul de revizii OEM, presuri de cauciuc și câteva produse de detailing pentru a o menține la starea aceasta impecabila. Cu puțin noroc de vreme bună (credeam ca va ninge la Bușteni la ce vreme a fost în ultima perioada), am reușit să îi fac o aerisire/ cosmetizare la interior. Și mi-am dat seama ca este un domeniu destul de complicat, având în vedere gama de produse, care mai de care mai bune și mai specializate. Dar încet-încet învățăm și cu răbdare...o ducem la capăt exact unde ne propunem. :cool: Din păcate, am avut și parte de ceva neplăcut dar lecția pe care mi-a oferit-o e mai importanta: am comandat ornamente pentru pedale - sport -, în ideea de a schimba un pic look-ul însă nu au fost OEM. Bineînțeles, atâția bani, atâta face, nu am apucat să montez bine la pedala de frână că...s-a dezlipit partea metalica de cauciuc. :) Secunda doi, direcția tomberon. Nu ma las și voi cauta ceva OEM. La așa mașina e și păcat sa investesti în ieftineli și lucruri de prost gust. Urmează să îmi pun săptămâna viitoare folii negre pe lunetă și geamurile din spate, în polish la faruri/stopuri și folie pe ele. De asemenea, sunt în căutare de roți pentru iarna și sunt indecis ce sa aleg, 16 sau 17, sau sa pun jante de tabla / aliaj. Continui sa studiez și sa găsesc un raport intre preț - look și confort. Câteva poze de azi, cu telefonul:
     
    smurff, dvr, asusx51r și alți 2 apreciază asta.
  8. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Hi hi hi! :)
     
    GabryelPH apreciază asta.
  9. GabryelPH

    GabryelPH 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Mai 2016
    Locație:
    Busteni
    Masina:
    Q3, 2.0 TDI CFGC 177 cai, 2014
    Iată ca a mai trecut puțin timp și TYM s-a ales cu numere roșii :sly:. EEBB84E1-FB66-4238-B0FC-9D71E7C5A40D.jpeg Sper totuși sa mai prind numerele preferențiale cu TYM sau va trebui sa cresc alt cățel cu alt nume, sa îmi botez mașina conform tradiției. :sign_omg: Intre timp, am făcut prima revizie cu filtre și ulei și am mai aplicat un tratament de piele și detailing la tot interiorul. Produsele recomandate de voi pe forum își fac treaba cu brio și ma declar super mulțumit.
    Asa cum am scris în postul de mai sus, eram în căutări de jante pentru iarna. Am rămas pe ceva mai economy -R16-, echipate cu gume noi, ca pentru Bușteni :)

    1EDE9FCC-592C-4E3E-96DB-BA593BA261A7.jpeg FF78B91A-38D6-44B7-A408-9FF059B9E281.jpeg
    În privința codarilor, m-am descurcat sa activez singur câteva funcții utile, cu un VAG-COM achiziționat. Trebuie sa mai studiez un pic pe forum ca sa activez tot ce mi-am propus dar..încet-încet.
    O chestie interesanta...nu mai îmi apare eroare la HALDEX. Am dat și testare output din VAG și totul e ok, no faults. Sa fii fost doar gripata pompa? Indiferent, uleiul și filtrul tocmai ce au sosit, urmează revizia la quattro și dacă tot va vedea serviceul, se vor mai schimba și discurile (BREMBO) și plăcutele pe fata (TRW) deoarece sunt pe final de viata. Fiind trecuta de 120k o sa ii schimb și uleiul de frână și antigelul ca sa o pregătesc bine pentru zăpadă și temperaturi scăzute.:cold:
     
    mirceacml și bobalex18 apreciază asta.
  10. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Ti-am spus ca as fi mers pe ATE ceramic dar in fine, faci cum crezi, mie nu mi se pare stralucitoarea combinatia aleasa de tine la discuri+placute.
     
    GabryelPH apreciază asta.
  11. A6 VERDE

    A6 VERDE 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2008
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A8L D4 3.0 TDI si Audi Q3 2.0 TDI
    Eu am pus discuri Zimmermann cu placute Textar si se comporta perfect.
     
    Ticticking și GabryelPH apreciază asta.
  12. GabryelPH

    GabryelPH 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Mai 2016
    Locație:
    Busteni
    Masina:
    Q3, 2.0 TDI CFGC 177 cai, 2014
    Iată că a trecut ceva timp și nu am mai postat nimic.:3sadwalk: Mașina a fost botezată cum trebuie, udată și asigurată ca sa stau liniștit. Au trecut peste 7000 km de la revizie (concediul de 2 luni și-a spus cuvântul :)) și mașina se comporta excepțional. În acest post o sa detaliez cum se comporta în diferite condiții deoarece am testat-o la greu.. În primul rand, vreau sa precizez ca nu sunt fan viteza dar uneori mai îmi vine cheful de cate o întrecere mica pe sosea ( în condiții legale, reprize de 0-100). Pai, mașina asta oferă destulă putere sa satisfacă un mers sportiv dar cam atât. Te ajuta în depășiri, are direcție precisă dar nu are valențe de ceva mai mult. De la 120-130 km/h începe sa se simtă ceva zgomot în habitaclu dar este ceva normal la un crossover. Probabil as putea sa ii îmbunătățesc performanțele cu un soft dar ar fi prea mult pentru suspensiile stock..i-ar trebui măcar un s-line sau eibach -ceva mai rigid și mai coborât. Pentru mine e suficient cum e momentan dar o țin în plan de backup cu resoftarea. Comportamentul în oraș este superb - ușor de condus, de parcat -era de așteptat de la o mașină de..oraș. Surpriza plăcută a fost pe off-road unde se descurca bine spre foarte bine :eyebrows:..drumul înzăpezit spre Diham din Predeal a fost ca o plimbare prin parc, cu 5 pasageri (prietenii care nu au mai putut înainta i-am luat eu). Atâta timp cât traseul nu cere garda la sol mai înaltă, nu cred ca exista drum să nu îl poți parcurge cu Q3. Consumul mediu s-a oprit la 7.6, mergând aproape zilnic pe DN1 Brașov-Bucuresti (atâtea ore în coloană :sadlike:). Revenind la mașina în sine, a primit folii negre pe luneta și uși spate, folii pe faruri și anvelope noi de vară - Hankook ventus v12 (le am prins la oferta bunicica de BF). Momentan ajunge pe anul asta, sa trecem peste iarna și vedem pe viitor. 8E483DDC-87B1-41DC-B1ED-5DE26E6D6F5F.jpeg ABF9AB11-CE6D-4264-AEBC-C3FFB470988D.jpeg E1DF8FDF-5954-4C09-A422-25AE9E29078B.jpeg
     
    AndreyPH, cogdao, D@ny și alți 9 apreciază asta.
  13. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Ti-am mai zis de 15 ori sa lipesti numerele direct cu dublu-adeziv ... Vrei sa ti le fac eu intr-o dimineata, pana te trezesti ? :)
     
    GabryelPH apreciază asta.
  14. GabryelPH

    GabryelPH 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Mai 2016
    Locație:
    Busteni
    Masina:
    Q3, 2.0 TDI CFGC 177 cai, 2014
    Hai ca nu faci pe degeaba! Dau o ciorba fierbinte!:w00t:
     
  15. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Say no more, lasa in garaj banda aia pe care ti-am dat-o atunci. ;)
     
  16. twist 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2018
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Quattro
    Simpatica masinuta, sa te bucuri cat mai mult de ea.
    Pacat ca nu are quattro , un minus in opinia mea. In rest bine dotata, frumoasa culoare.
    Frumoase jantele pe 16" ce le-ai luat, detin si eu acelasi model.
    De curiozitate, ce marime de anvelope ai pus ?
    Cat are garda la sol ?
     
    GabryelPH apreciază asta.
  17. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
  18. twist 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2018
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Quattro
    Scuze, reformulez : pacat ca nu are Torsen !
     
  19. GabryelPH

    GabryelPH 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Mai 2016
    Locație:
    Busteni
    Masina:
    Q3, 2.0 TDI CFGC 177 cai, 2014
    :) Mulțumesc frumos. De iarnă are 215 65 R16 iar de vara 245 50 R18. Frumoase jantele dar capacele interioare nu intra cu suruburile originale de pe 18. Trebuie o mărime mai mica la suruburi. Garda la sol din cate cunosc eu e de 17 cm. Legat de torsen/haldex, părerile sunt împărțite. Plusuri și minusuri la fiecare însă pentru ce fac eu cu mașina este arhisuficient.:happy:
     
  20. twist 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2018
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Quattro
    Iti trebuie suruburi cu cap de 17. Alti bani, alta distractie.


    Treaba cu Torsen/Haldex sta in felul urmator : Audi cand a lansat gama de SUV-uri a denumit-o Q de la Quattro, iar inima sistemului Quattro este diferentialul tip Torsen.
    Haldexul este la 4motion-ul lui VW.
    Aici e buba, ca modelul Q3 de fapt este un VW Tiguan/ Skoda Yeti cu sistem 4motion imbracat in haine de lux si denumit comercial Q3.
    Audi in felul asta a apelat la o smecherie de marketing cam deranjanta dupa parerea mea si incorecta fata de istoria tehnica a marcii.
    Nici nu ar fi putut pune sistemul Quattro cu torsen pe Q3 de altfel din cauza montarii motoarelor transversal.
     
    AndreyPH apreciază asta.

Distribuie pagina asta