1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi R8 5.2 Fsi

Discuție în 'Audi R8' creată de Miti Bucur, 9 Dec 2008.

  1. cristi231077

    cristi231077 Audi Expert

    Înscris:
    5 Sep 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    <<<<===
    Detroit 2009: Audi R8 V10 5.2 FSI Quattro 12

    Dupa o lunga perioada in care l-am putut admira doar in timpul nenumaratelor teste pe care le-a efectuat sub forma de prototip bine camuflat, in sfarsit, noul Audi R8 cu motor V10 5.2 FSI Quattro a fost dezvaluit publicului larg in cadrul editiei din acest an a Salonului Auto de la Detroit.
    Propulsorul de 5,2 litri natural aspirat, provenit de pe Lambprghini Gallardo LP560-4, dezvolta o putere maxima de 525 CP si un cuplu impresionant de 530 Nm, aceste resurse fiind transmise standard catre cele patru roti prin intermediul unei cutii de viteze manuala S-tronic cu 6 trepte, care este capabila sa schimbe rapoartele in mai putin de o zecime de secunda. Tractiunea este integrala si este asigurata de sistemul de casa 4x4 Quattro.

    Printr-o simpla apasare a butonului "launch control", noul Audi R8 V10 5.2 FSI sprinteaza de pe loc pana la 100 km/h in doar 3,9 secunde si atinge o viteza de top de 316 km/h.


    Sportiva germana este "incaltata" cu jante de 19 inch cu dimensiunile 235/35 pe fata si 295/30 pe spate, care ascund un set de frane ceramice (oferite optional) care asigura masinii o forta de franare excelenta. De asemenea, bolidul a primit noi suspensii magnetice.

    Diferentele dintre R8 V10 si "vechiul" R8 V8 constau in detalii aerodinamice, dar si in aspecte de ordin estetic. Noul model a primit praguri laterale mai profilate si un nou difuzor de aer montat in spoilerul spate care ofera o apasare aerodinamica mai mare, care este incadrat de noua evacuare dubla ovala.

    La capitolul "vizual", se remarca blocurile optice cu LED-uri pentru faza scurta si, in premiera, pentru luminile de pozitie pentru rularea pe timp de zi, precum si cele doua grile de evacuare din aluminiu care incadreaza luneta.

    Sursa:auto.ro
     
  2. cristi231077

    cristi231077 Audi Expert

    Înscris:
    5 Sep 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    <<<<===
    Detroit 2009: Audi R8 V10 5.2 FSI Quattro

    Iata ca masina a ajuns si in salonul auto de la DETROIT ...

    Dupa o lunga perioada in care l-am putut admira doar in timpul nenumaratelor teste pe care le-a efectuat sub forma de prototip bine camuflat, in sfarsit, noul Audi R8 cu motor V10 5.2 FSI Quattro a fost dezvaluit publicului larg in cadrul editiei din acest an a Salonului Auto de la Detroit.

    Propulsorul de 5,2 litri natural aspirat, provenit de pe Lambprghini Gallardo LP560-4, dezvolta o putere maxima de 525 CP si un cuplu impresionant de 530 Nm, aceste resurse fiind transmise standard catre cele patru roti prin intermediul unei cutii de viteze manuala S-tronic cu 6 trepte, care este capabila sa schimbe rapoartele in mai putin de o zecime de secunda. Tractiunea este integrala si este asigurata de sistemul de casa 4x4 Quattro.

    Printr-o simpla apasare a butonului "launch control", noul Audi R8 V10 5.2 FSI sprinteaza de pe loc pana la 100 km/h in doar 3,9 secunde si atinge o viteza de top de 316 km/h.


    Sportiva germana este "incaltata" cu jante de 19 inch cu dimensiunile 235/35 pe fata si 295/30 pe spate, care ascund un set de frane ceramice (oferite optional) care asigura masinii o forta de franare excelenta. De asemenea, bolidul a primit noi suspensii magnetice.

    Diferentele dintre R8 V10 si "vechiul" R8 V8 constau in detalii aerodinamice, dar si in aspecte de ordin estetic. Noul model a primit praguri laterale mai profilate si un nou difuzor de aer montat in spoilerul spate care ofera o apasare aerodinamica mai mare, care este incadrat de noua evacuare dubla ovala.

    La capitolul "vizual", se remarca blocurile optice cu LED-uri pentru faza scurta si, in premiera, pentru luminile de pozitie pentru rularea pe timp de zi, precum si cele doua grile de evacuare din aluminiu care incadreaza luneta.

    Sursa:auto.ro
     
    Ultima editare: 14 Ian 2009
  3. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Frumos supercarul si pretul cred ca va fi unul pe masura :)
     
  4. taz

    taz Banned

    Înscris:
    16 Aug 2008
    Locație:
    Sadr al Yusufiyah
    Masina:
    Audi A4 B6 S-line 2.5 V6 TDI quattro, fost -132 KW 180 CP actualmente 151 KW 205 CP
  5. Miti Bucur

    Miti Bucur Gold Member

    Înscris:
    23 Iun 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    AUDI
  6. taz

    taz Banned

    Înscris:
    16 Aug 2008
    Locație:
    Sadr al Yusufiyah
    Masina:
    Audi A4 B6 S-line 2.5 V6 TDI quattro, fost -132 KW 180 CP actualmente 151 KW 205 CP
    asa m-am gandit si eu.
    face/backlift sau e nou nouta din toate punctele de vedere?
     
  7. Miti Bucur

    Miti Bucur Gold Member

    Înscris:
    23 Iun 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    AUDI
    :)E varianta cu facelift (tu inca nu ai vazut-o !?) singurul lucru nou ce-l remarc sunt jentele cromate (deh... americanii)
     
  8. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
  9. cristi231077

    cristi231077 Audi Expert

    Înscris:
    5 Sep 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    <<<<===
    Haideti sa nu deviem ... :meeting:
     
  10. kellu

    kellu Platinum Member

    Înscris:
    19 Aug 2007
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Opel Corsa
    eu unul deviez numai cand ma uit la masina asta (R8-5.2) ;)
     
  11. TA2A2

    TA2A2 Banned

    Înscris:
    22 Ian 2008
    Locație:
    GRANTHAM ENGLAND UK.
    Masina:
    AUDI A4 1.8TURBO-SPORT PACK(163)
    ...o masina venita prea tirziu......cu un motor putin depasit...V10 si doar 525cp
    ....nu cred ca o sa aiba faima care a avuto prima data.......din cauza crizei economice si de ce nu a pretului foarte mare...
    www.youtube.com/watch?v=EdVAw-R8qoE
     
  12. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    nu inteleg la ce te referi? scartaie vanzarile la TT?


    eu zic ca intentionat nu au pus mai multi cp pe aceasta masina pt ca deja cu r8 fie el 4.2 sau 5.2 audi intra pe teritoriul lui lamborghini gallardo, masina ce provine de sub acelasi acoperis dar costa dublu(parca) si nu cred ca ei isi doresc ca omoare afacerea cu laborghini gallardo.
    se mai trezeste un bogatan atins de criza care inainte isi permitea Lamborghini Murcielago de peste 600 cp ca i s-au subtiat fondurile si se uita acum la r8 5.2 fsi ceea ce iar nu e bine.
    r8 este pozitionat f bine adica undeva un pic sub gallardo si trebuie sa ne amintim ca ei fac o echipa si nici intr-un caz nu cred ca se doreste sa se concureze.
     
  13. cristi231077

    cristi231077 Audi Expert

    Înscris:
    5 Sep 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    <<<<===
    Interesant punctul de vedere ... :thumbs-up:
     
  14. TA2A2

    TA2A2 Banned

    Înscris:
    22 Ian 2008
    Locație:
    GRANTHAM ENGLAND UK.
    Masina:
    AUDI A4 1.8TURBO-SPORT PACK(163)
    asa este ai dreptate toti bogatasi din cauza crizei economice o sa-si vinda toti Lamborghini Murcielago(600cp) si o sa cumpere R8 V10-525 CP:think:......
    chiar m-ai convins........merita investitia pt 75cp mai putin.....face si economie la benzina:jester:
    PREA TIRZIU PT ACEASATA MOTORIZARE.......
     
  15. Miti Bucur

    Miti Bucur Gold Member

    Înscris:
    23 Iun 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    AUDI
    Noutati R8 5.2 FSI

    :) Iata cateva date noi privind varful actual de gama AUDI. Atasat aveti si comunicatul de presea.
    Highlights:
    Motor
    – noul motor V10 dezvoltata de AUDI cu 5.2 litri cilindree, injectie directa FSI, sistem de ungere cu carter uscat
    – 525 CP / 8.000 Rpm, 530 Nm / 6.500 Rpm
    – performante: 0 – 100 km/h in 3.9 secunde, viteza maxima 316 km/h
    Tren de rulare
    – transmisie manuala cu 6 viteza; optional transmisie secventiala R-tronic cu comenzi pe volan si functie “Launch Control”
    – quattro cu distributie 40:60
    Sasiu
    – Suspensie multi-link cu brate din aluminiu fata/spate
    – Frane High-performance, optional cu discuri ceramice
    – Jante19-inch
    – Audi magnetic ride adaptive suspension standard
    Caroserie si designn
    – ASF - usor si estrem de rigid (210 Kg !!!)
    – Interior spatios utilizabil curent
    – Design exterior si interior cu elemente disctinctive
    – All-LED faruri fata / spate in standard
     
  16. raduc

    raduc 6th Gear Member

    Înscris:
    19 Iun 2008
    Locație:
    Bușteni
    Masina:
    Audi A5 2.7 tdi 2010
    Mi-as vinde amandoi plamanii si rinichii sa imi achizitionez o bestie ca asta.:)
     
  17. TA2A2

    TA2A2 Banned

    Înscris:
    22 Ian 2008
    Locație:
    GRANTHAM ENGLAND UK.
    Masina:
    AUDI A4 1.8TURBO-SPORT PACK(163)
    .....upssssssss....
     
  18. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
  19. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    chiar acum am vazut pe youtube niste liniute cu R8 4.2 fsi
    masina aia e slaba rau. si-o ia de la toata lumea :M3, M5, M6, CLK amg, samd
    bine ca a aparut 5.2fsi.
     
  20. kellu

    kellu Platinum Member

    Înscris:
    19 Aug 2007
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Opel Corsa

Distribuie pagina asta