O.CT este un tuner cu ceva renume din Austria. Un prim aspect interesant este faptul ca O.CT nu a ales un S3 din actuala generatie, ci unul din precedenta, ceea ce devine oarecum interesant pentru clientii pietei second-hand. Nu se stiu exact motivele alegerii austriecilor, dar se stiu cate ceva despre mecanica acestui monstru. Care nu mai are nici o legatura cu produsul de serie: in locul tractiunii integrale a aparut un sistem ce livreaza puterea exclusiv rotilor posterioare, iar motorul original a lasat locul unui 2,7 litri V6 biturbo capabil de 550 CP! Nu numai ca agregatul dezvolta o putere mai mare ca al unui Ferrari F430 Scuderia, dar inginerii lui O.CT nu s-au lasat pana ce nu au echilibrat perfect masele pe cele doua punti ale masinii, mutand toate componentele grupului motopropulosor (mai putin motorul, evident) in spate. Rotile impresionante, bumperele supradimensionate sau interiorul garnisit cu “scoici” Porsche si cu un pedalier realiniat pentru a permite manevre de heel-and-toe sunt principalele modalitati de averitzare cu privire la caracterul acestui S3, despre care O.CT spune, simplu, “ca ii plac derapajele controlate”. Noroc ca ne-a spus...
fie sa zicem dar putem considera asta un tuning adevarat nu gluma! schimbare radicala :D nu m-as baga la asa ceva...cred ca a costat enorm..
fi sigur ca, costa enorm ) dar si performantele sunt pe masura! oricum si din 1.8t cat are s3`ul initial se poate scoate mai greu ce e drept si cu la fel de multi bani ceva de genu +/- 500 hp
da...dar il schimbi practic aproape pe tot pt 500 HP iti dai seama.. mai bine iei un alt bloc , 3.2 si ii pui turbo :P
Se vede ca sunteti cu adevarat pasionati de S3. Chiar speram sa va captez atentia cu threadul asta, a fost primul lucru la care m-am gandit inainte sa-l deschid.
decat sa dau bani pe r32 apoi pe turbo kit si sa ma chinui sa il fac mai bine fac cum au fact astia direct v6 2,7 BiTurbo 2x t28rs sa nu zic 30 si aia e ; (bine cu modif aferente pompe inj bla bla stiti voi) iesi mai ieftin si mai bine! motoru asta de era pe rs4 are semnatura cosworth
asta daca vrei sa folosesti cushca de S3...ca sa te coste si mai putin, aduci din america un S4, refaci motorul, GT28RS-urile...ai deja transmisia torqsen...si cred ca te costa mai putin. si cel mai bine este sa iai un RS2..numai ca sunt cam scumpe! vezi cazul LEmioux, are S4 Stg3, >500HP+ iar vorbim mult si facem treaba putina )
cat a bagat bani in masina asta... doamne e super ( gusturile mele spun ca de banii astai rs4+ hks = 600 cp) dar ma rog s3 e o masina mai micuta greutate mai mica deci fuge repede asa ca nam ce va face pasiunea pasiune ramane fan jante work si borduri de astea gen fia gt super that rocks
Cred ca in curand iti vei schimba parerea in legatura cu "facem putin" Sunt convins ca s-a urmarit excentricul in acest proiect, un 1.8T se poate urca la 500+ poate chiar cu un buget mult mai redus si avand in vedere greutatea sensibil mai mica a grupului motor propulsor ar fi cel putin la fel de performant. Logica mea spune ca a fost ales motorul V6 de pe RS4 datorita amplasarii longitudinale pe acel model si, transpusa pe S3 a permis o transformare mult mai usoara a modelului din integral in tractiune posterioara, care in mod cert a fost laitmotivul proiectului Cu totii stim ca modelele care dispus de tractiune spate si motor pe axa fatza au motorul instalat longitudinal. Cat despre 3.2 Bi-turbo, discutam la primavara. RBN are in proiect asa ceva dupa proiectul S3 ce este in desfasurare. Pe noi nu ne deranjeaza sa investim mai mult de dragul tuningului Avem in plan achizitionarea unui astfel de model spre sfarsitul anului. Ramane de vazut daca vom alege tot Audi sau vom trece la VW.
si eu tot pe Audi zic sa ramai P.S. daca iese proiectul 3.2 turbo ma intereseaza si pe mine pt TT meu, eu am 3.2 mai ramane doar sa ii pui tu turbo
TT 3.2 DSG P.S. Dar au loc turbinele ca la mine nu prea este loc deloc la motor?? Cati cai preconizezi ca va avea 3.2 biturbo?
Daca nu va fi loc, ii vom face noi loc. Nici la S3 nu era loc pentru turbina pe care o avem dar prin repozitionarea turbinei pe galeria de evacuare am facut loc