dvr Multumesc frumos. Momentan n-am nimic in plan cu franele, am fost de cateva ori singur pe niste drumuri virajate unde am dus-o pana la limita si n-am avut absolut nicio problema cu franele stock. Cata_ADC Nu stiu ce sa zic cu fulia, dupa adaugarea filtrului si furtunului de admisie ar trebuie sa fie pe la 450, as tinde sa zic ca e enough, n-as vrea sa intind coarda pentru inca 25-30cp si sa plezneasca ceva. Din ce-am vazut pe site-ul MRC, nu mai urca foarte mult puterea, pe la 47x parca. Cuplul insa urca semnificativ si n-as vrea sa risc sa trozneasca ceva in cutie. Referitor la evacuare se aude muuuuult mai bine din mers, revin cu un filmulet De look eu sunt perfect multumit, e fix cum voiam sa fie, n-am vrut sa fie prea agresive. Mi-a umblat intr-adevar si la launch control, stock era de la 3000rpm iar acum, in functie de cat de tare apas pedala, il pot face de la 2500rpm, 3000rpm sau 4000rpm. dreiutz Multumesc pentru aprecieri Nu e doar de pe RS, l-au inlocuit pe mai multe modele ca urmare a problemelor cu primul model. Pentru masina mea, desi a venit cu cel normal, daca dau acum comanda de buton de start engine dupa seria de sasiu, vine cel rosu. In rest, masina a mai primit o grila RS7-style, am scos V6T de pe aripi si am inlocuit cu V6 Supercharged si cam atat.
Foarte frumoasa ! S-o stapanesti sanatos si ... sa ne incanti cu poze si detalii despre modificari ! :-) Toate bune !
Multumesc frumos Cateva detalii despre softul MRC: In primul rand, cam asa stau cifrele, stock vs tuned (I'm a geek, I know, get over it ): Cuplu maxim 440Nm / 504Nm (+64Nm, +14.5%) 395Nm / 425Nm @ 2000rpm (+30Nm, +7.5%) 112cp / 120cp @ 2000rpm (+8cp, +7.5%) 182cp / 200cp @ 3000rpm (+18cp, +10%) 250cp / 285cp @ 4000rpm (+35cp, +14%) 310cp / 355cp @ 5000rpm (+45cp, +14.5%) 331cp / 402cp @ 6000rpm (+71cp, +22%) 329cp / 415cp @ 6400rpm (+86cp, +26%) N/A / 427cp @ 6800-7000rpm (+97cp, +30%) Putere medie pe zona 4000-redline, unde stai de-obicei cand vrei sa scoti tot ce se poate din masina: 300cp / 372cp (+72cp, +24%) Dupa cum spun si cifrele, diferenta fata de stock devine cu atat mai mare cu cat cresc turele. Cu toate acestea, diferenta este observabila imediat ce ajungi la un 2500-3000rpm. Fiind vorba doar de 20-30cp, in mod evident acolo jos nu este night and day. Simti ca e mai sprintena, simti ca se duc turele mai repede in sus dar nu zici ca e alta masina. Dupa 4000-4500 insa, diferenta devine mai mult decat semnificativa, este cu totul altceva iar daca vorbim de accelerare de pe la 5000 incolo, e animal in toata regula. Iar faptul ca softul S-Tronic a mutat shift-point-ul de la 6400rpm la 7000rpm face o diferenta uriasa. Nu numai ca puterea continua sa creasca dupa 6400 si o tot face pana la 7000 dar chiar se simte faptul ca ramai semnificativ mai mult in treapta inferioara (in 4th spre exemplu castigi vreo 20km/h). Primul drum mai serios pe care l-am facut dupa soft prin afara orasului a fost constituit in intregime din "holy fuck"-uri. No joke Cum accelereaza la viteze gen sub 100 e una. E violenta, te tranteste in scaun si te tine acolo. E exact cum trebuie, iti da senzatia aia de masina cu adevarat brutala. Ce face insa la viteze gen 150-160 e pur si simplu ridicol. Nu credeam ca e posibil sa mergi constant cu 160, sa te infigi in acceleratie (4th, ~5500rpm daca-mi amintesc corect) si sa te tranteasca in scaun. In primele cateva drumuri pe care le-am facut prin afara dupa modificarea softurilor ECU&TCU, depasirile n-au mai fost fun. Au fost properly scary, la modul cel mai serios. Te sui pe acceleratie la un 120, simti acceleratia foarte frumos, te baga bine-n scaun, toate cele. Dar dupa nici 2s, te copleseste complet senzatia de viteza si mai ales viteza pe care o ai fata de celelalte masini. Overall, masina e absolut spectaculoasa si se simte intr-adevar ca o masina de peste 400cp. Tare-as fi curios de o comparatie cu un RS4/5 Despre softul S-Tronic, doar de bine. In afara de shift-point-ul mutat la 7000rpm, au mai aparut cateva imbunatatiri. Inainte, cand masina schimba singura la 6400, simteai o usoara intrerupere/scadere temporara a acceleratiei. Nu era mare, dar era acolo si doar cand schimba ea singura la redline, daca schimba la 5000 spre exemplu, era instanta schimbarea. Dupa ceva research am descoperit ca asa fac toate si am bagat-o la categoria "asa e facuta cutia, it is what it is". Acum, treaba asta a disparut 100%, schimba absolut perceptibil. De asemenea si la mers semi-sportiv cu schimbat din padele, inainte iti dadea un mic "sut in cur" la fiecare schimbare (care nu era acolo pe D/S, doar pe manual), acum a disparut complet. In plus, presiunea marita la aplicarea ambreiajelor se simte, inainte la schimbarile in WOT daca filmai bordul si te uitai apoi cu atentie, vedeai o mica "nehotarare" cand prindea turatia in treapta urmatoare, ca si cum incerca sa-l prinda, apoi turatia crestea putin (clutch slip, gen 50-100rpm), cobora inapoi si-si continua accelerarea. Nu era big deal, nici nu-l observai in mod normal, l-am vazut doar cand am facut filmul cu 80-120 dar acum a disparut complet. A mai modificat si launch control-ul (pot controla la ce turatie vreau sa-l faca, 2500, 3000 sau 4000) desi asta nu prea conteaza ca nu-l folosesc. L-am facut de cateva ori cand am luat masina si apoi am renuntat pt ca mi se pare prea brutal pt transmisie. Un added bonus a fost ca au aparut "pops & bangs" Sunt infundate, nu va ganditi la RS level of noise dar sunt acolo si sunt mai mult decat observabile. Singurul catch e ca trebuie sa fie incinsa evacuarea (lucru care se intampla dupa o acceleratie puternica pe 200m, deci nu e greu de obtinut ) iar apoi de fiecare data cand accelerezi puternic pana la un 4000 macar si iei piciorul de pe acceleratie.... bum-bum-poc-bum in spate
in conditiile astea e probabil mai rapida ca RS4/5, probabil ai vazut si tu comparatia lui Chris Harris . Cel mai interesant si foarte bun mi se pare soft-ul pentru cutie, pentru ca din ce ai relatat tu aici am regasit si eu pe diferitele cutii automate de la Audi pe care le-am avut de-a lungul timpului dar pe care si eu le-am pus pe seama "asa fac ele". Din pacate nu stiu cine in RO modifica cu la fel de mult succes soft-ul pentru tiptronic sau S-tronic, de MRC stiam ca fac dar acelasi impediment, e pesta mana din cauza locatiei lor. Acum problema cu dupa 5k rpm e faptul ca doar la drumuri lungi te poti bucura de ea sau pe track, iar la noi pe un drum virajat stai doar in tr. 2 si 3 unde esti deja cred pe la +160kmh. E oricum addictive masina si de posibilitatile ei nu te plictisesti curand, sunt sigur ca de fiecare data te suprinde in mod placut . Un max speed ai facut cu ea?
Nu e chiar asa greu de exploatat in regimul asta, a 2a @4000rpm inseamna 60km/h, deja face ca o disperata la viteza asta. Pana pe la 105 ramane in a 2a, apoi cade in a 3a la 5000 deci e f ok. Pe drumuri virajate e perfect, sta perfect in combinatia 2-3. De viteza maxima nu stiu, nu imi vine sa incerc pe drumurile din RO, prea mare diferenta fata de celelalte masini. Din ce-am vz pe site-ul MRC, pe la 285 ar trebui sa ajunga.
Frumoasa relatarea cu softul Nu vrei tu sa faci upgrade de fulie sa vezi atunci cum mănâncă asfaltul Legat de top speed nu cred ca e relevanta insa 280 am luat eu fără probleme cu Allroadul sunt sigur ca a ta fiind benzina și supercharged va urca mai sus fără probleme. By the way ce greutate are trecuta in talon, ai apucat sa o cântărești la un itp? Sent from my Pixel XL using Tapatalk
Nush ce sa zic cu fulia, mai stau oe ganduri si vedem la primavara, momentan astept sa-mi vina admisia peste vreo 3 saptamani si sa merg sa refac dyno-ul. In talon are 1760 parca, nu am apucat s-o cantaresc efectiv.
In urma unei vizite prin Poiana Brasov unde m-am jucat putin cu un GoPro si un microfon extern, m-am apucat sa fac un mic driving movie. Pana-l termin pe tot, am facut un scurt preview
Asa e, e supercharger whine (@cogdao iti fuge gandul la vin/wine? :P), se aude asa pentru ca bagasem microfonul in cutia filtrului de aer. Prin state multa lume schimba toata admisia si renunta la airbox ca sa iasa afara suieratul asta, eu n-as vrea sa faca asa din afara masinii, e prea extrem. @MarianMaxx Aici nu auzi deloc motorul, ori supercharger-ul ori evacuarea Vezi c-am pus acu’ cateva zile un film 80-120 din interior unde se aude motorul.
De ce nu ai zis nimic @Ice_2k , poiana e la o aruncatura de bat de mine te puteai vedea de sus din drona Asta pentru ca iti place editat-ul eu nu ma prea impac cu lucrurile de genu For free of charge bineinteles Maybe next time P.S. sunetul este splendid atat ca supercharger , cat despre evacuare pops & drops specifice S5 ului ... drive it safe