m-am razgandit pana la urma cu sudura, am facut programare pentru constatare la CASCO si aia e, sper ca-mi vor da una noua. Din pacate d-abia martea viitoare aveau liber deci se pare ca ma intorc la rotile de iarna
Si eu sunt curios cum se rezolva acest caz la casco cu janta fisurata. Eu cand am avut dauna cu s-ul, zgarietura laterala a prins si janta si s-a revipsit pe casco. Dar fisura n-am avut. Bafta!
Am avut si eu un mic eveniment care a julit si janta si intr-adevar au dat-o la vopsit. Cu fisura totusi nu cred ca vor da tot reparatie...
Pai nu ar trebui sa accepti alta varianta decat inlocuirea ei,ca nu cred ca merita sa folosesti casco pentru reparatia jantei.
mie mi le-au schimbat-o cu doua noi pentru ca 2 erau indoite, la fisura nici nu se pune problema sa nu o inlocuiasca cu reper nou.
eu am schimbat 4 jante OE in intervale de timp diferite pe casco si nici macar 1 data nu mi-au zis ceva. Cand e fisurata sau indoita grav nu zic nimic ba din contra colegul de la daune spunea agentul ''domne la 2500euro cat platiti'' pe an as putea sa le fac in fiecare luna , tinand cont ca am aprox 7 ani de casco pe A5. Jantele mele sunt r19 cu talie de 35 De fiecare data a scapat anvelopa , pentru ca si ea se poate la fel de bine inlocui in 200.000 km 4 jante eu zic ca e bine pe drumurile noastre , culmea nici macar 1 element de suspensie picat
Eu sunt inca la prima “abatere”, sper sa raman l recordul asta ) Mai ciudat e ca nici nu stiu cand s-a intamplat, n-am luat nicio groapa serioasa. Cred ca e posibil sa fie asa de luni de zile.
nu cred @Ice_2k pentru ca in timp scapa 100% aer si in plus cu alte lovituri pleca si mai tare deci foarte bine ca ati vazut-o
Păi de-aia zic, nu am observat nimic în neregulă. Le-am scos astă toamnă ca să pun gumele de iarnă și acum am observat-o. Nu am folosit-o în timpul ăsta, a stat în magazie.
nu erau indoite vizibil, dar se vedeau puse pe masinaria de echilibrat. Uitasem, mi-au schimbat si gumele atunci, tot noi mi-au dat, ca si celelalte de pe masina, Continental si am mai cumparat eu 2. E drept ca la gume a fost tipul de la asigurari ok si el a venit de fapt cu sugestia, eu nu ma gandisem, dar daca tot s-a putut, am zis ok .
Asta chiar e interesant că și eu le aveam ușor strâmbe dar le-am îndreptat. Totuși cum te duci la constatare dacă se vede doar pe mașina de îndreptat că sunt strâmbe? Te crede pe cuvânt, îți deschide dosarul și apoi se face o reconstatare la vulcanizare?
Depinde mult de inspectorul de asigurari. Daca e baiat ok si apreciaza calitatea, fii convins ca iti va da inlocuire, fara sa-i ceri tu. Lucrez in reprezentanta si vad zilnic fel si fel de cazuri.. intotdeauna totul pleaca de la inspectorul de asigurari. Succes!
Da, asta mă îngrijorează. Data trecută am fost cam dezamăgit de ei, s-au țigănit chiar și la un far și au încercat să-l repare în loc să dea din prima înlocuit. A fost nevoie să le zică serviceul că nu au ce să-i facă ca să aprobe înlocuirea. La fel și aripa, care era și ea zgâriată, au cerut mai întâi polish deși era zgâriată destul de bine. Sper să nimeresc la alt inspector de data asta.
Daca dai peste un "recalcitrant" d-asta, vorbeste cu baietii de la service sa se certe cu asiguratorul. Saptamanal il aud pe colegul meu tipand la ei la telefoane ca nu e normal ca la un casco pentru care clientul plateste peste 1.500 Euro / an, sa ii dea la reparat anumite repere. Voiau sa indrepte o usa la o masina iesita din showroom cu 3 zile inainte. S-a tiganit cu ei, le-a spus clar ca e masina noua, are 300 km rulati si gata, s-a rezolvat - inlocuire direct. Depinde si de relatia inspector asigurari - service.
De curiozitate ce presiune bagi in roti? La roti asa mari si anvelope cu talon mic trebuie presiune mare altfel ai riscul sa lovesti direct janta la o groapa mai serioasa.
Pe usa am vazut ca recomandat, la mine cel putin cu jante pe 19, este 3.0. Deocamdata am 3.0 fata/spate. Intradevar cu presiune mai mica se simte un plus la confort dar eu unul nu as risca avand in vedere costurile pe dimensiunile astea de jante/anvelope