Audi S7 surprins fara camuflaj. Zvonurile dau lansarea pentru Salonul de la Paris, la inceput de octombrie
Alte poze ! http://www.autoblog.com/2010/09/21/spy-shots-2012-audi-s7-caught-but-whats-under-the-hood/
Oare ce motor o sa puna pe el?Personal cred ca o sa fie ceva pana in 400 cai...dar ramane de vazut. Off topic: uitandu-ma la pozele cu S7 m-am intrebat daca oare urmatoarea generatie de A5 va fi asemanator la partea fata cu A7/S7
sa se fi aflat secretul motorizarilor pe pe variantele S si rs de la audi ? pt S pare a fi vorba de un 4.0cu o singura turbina si max 420cp iar pt RS, acelasi motor insa cu doua turbine si 563cp. In an effort to reduce emissions and improve fuel-economy ultra premium brand Bentley is looking to downsize with the introduction of an all-new V8 engine. As previously reported, Bentley is looking to sister brand Audi to co-develop a new direct-injection 4.0 liter V8 engine to be used in the Continental GT and future Audi performance models. Bentley says the new 4.0 liter direct-injection V8 will cut CO2 emission on the Continental GT model by a substantial 40 percent. Latest reports reveal the new V8 unit will be available in two versions. According to Autocar, the first version will have a single turbocharger producing 415 bhp (309 kW / 420 PS). The second version will be twin-turbocharged unit making 555 bhp (413 kW / 563 PS) - in line with Bentley's target output of at least 100 bhp per liter. The 4.0 liter V8 engine will debut in the Bentley Continental GT near the end 2011. Meanwhile, Autocar also reports that 2011 production for the Mulsanne is already reserved. The Arnage successor which starts at £220,000 is powered by a 6.75-liter twin-turbo V8 producing 505 bhp (377 kW / 512 PS) and 752 lb-ft (1020 Nm) of torque. Read more: http://www.worldcarfans.com/111020130586/new-bentley-v8-engine-to-get-turbos#ixzz1CkI4jVHr
@traian: eu cred ca va pune acelas motor de pe RS6 si pe RS7 , sunt convins , au fost o multime de zvonuri pe site-uri/forum-uri auto. Pe S7 va fi ceva pana in 450 de cai exact cam ce ai zis tu.
ar fi total gresit sa refoloseasca acel 5.0 v10 biturbo. motorul ala este destul de vechi la baza si cantareste si aproape 300 de kg. un v8 biturbo de ultima generatie, care sa cantareasca ceva peste 200kg ar fi cel mai indicat pt un handling superior si masina s-ar descurca mai bine cu ceva peste 550 cp decat cu acel v10 dar cu aproape 600.
Referitor la fotografiile de mai sus, unii sustin ca ar fi vorba de un testmule car pentr RS7, nu pentru S7. Argumente pro: bara fata tipic RS, cu prize mari de aer Argumente contra: masina a fost fotografiata in teste la "baza" de testari a Audi din Ingolstadt, nu la Neckarsulm (Heilbronn) acolo unde quattro GmbH testeaza modelele RS.
Cu evacuariile alea 4 tin sa cred ca este vorba despre S7...sau poate daia au pus 4, ca sa-l "camufleze" Oricum si bara fata aduce a RS dar parca nu e mare diferenta de la un S-Line, poate pentru ca e pe negru si nu prea imi dau eu seama.
RS7 testat in Las Vegas, practic "nedeghizat" Pentru prima oara o fotografie si cu motorul, 4.0L Biturbo TFSI acelasi de la Bentley Continental GT si despre care quattroworld spune ca va avea 550 cai Intr-una din fotografii apare si RS6 Avant, dar despre asta in topicul dedicat. http://www.quattroworld.com/spy-shots/spied-the-audi-rs7-and-new-4-0l-biturbo-tfsi-engine/
Arata prea tare pe negru mat Iar 550 cai inseamna un 0-100 pe undeva la 4 secunde Sa vedem cum o sa fie in comparatie cu CLS 63 AMG
optimista cifra de 4 secunde pana la 100km/h, desi cu tractiune integrala, e posibil. m5 cu aproximativ acelasi motor, aceeasi greutate a masinii, dar fara tractiune integrala, are 4.4 secunde.
Motorul vechi de M5 te referi. Ca are deja o vechime sub centura. Motorul asta nou, sunt sigur ca are un twist. PS: Am condus un M5. Eu unul il consider o blasfemie. Nu l-as putea folosi niciodata. Este o masina de Formula 1.