1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi S7 / RS7

Discuție în 'Stiri Audi' creată de teg, 21 Sep 2010.

  1. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    Audi a prezentat la Detroit RS7 Sportback, motorizat de o unitate V8 bi-turbo de 4,0 litri/560 CP. Acesta accelereaza de la 0 la 100 km/h in doar 3,9 secunde si poate atinge o viteza maxima de 305 km/h.

    Inima lui RS7 e motorul 4.0 TFSI, care reflecta strategia Audi de downsizing in acest segment select. Motorul V8 bi-turbo, de 3.993 cmc dezvolta puterea maxima de 560 CP intre 5.700 si 6.700 rpm, oferind in acelasi timp un cuplu constant, de 700 Nm, pe o plaja de turatii cuprinsa intre 1.750 si 5.500 rpm. Cele doua turbine produc o presiune de supraalimentare de 1,2 bari, fiind positionate intre cele doua bancuri de cilindri impreuna cu intercoolerul. In felul acesta, traseul gazelor este foarte scurt, imbunatatind raspunsul motorului. Caracterul spontan lui RS7 este influentat si de faptul ca admisia aerului in cilindri se face liber, fiind reglata doar de supapele de admisie. Sunetul motorului este rafinat gratie flapsurilor reglabile din sistemul de evacuare, care pot fi declansate la apasarea unui buton sau in timpul acceleratiilor puternice.

    RS7 Sportback accelereaza de la 0 la 100 km/h in 3,9 secunde si atinge o viteza maxima limitata la 250 km/h. Viteza maxima poate ajunge la 305 km/h prin configurarea pachetului dinamic optional. Consumul de combustibil atinge o valoare de numai 9,8 l/100 km pe ciclul mixt, la aceastya contribyuind sistemul start&stop si ciclul termodinamic eficient. Nu in ultimul rand, tehnologia Cilinder on Demand dezactiveaza cilindrii 2, 3, 5 si 8 la sarcini medii si joase, functionand practic ca un motor cu patru cilindri. ACeasta tehnologie permite reducerea consumului de combustibil cu 5 pana la 10%.

    Puterea motorului este transmisa la toate cele patru roti, gratie sistemului de transmisie integrala quattro, prin intermediul unei cutii de viteze Tiptronic cu opt trepte.Aceasta are o etajare scurta pentru primele trepte, favorizand caracterul dinamic, in timp ce ultima treapta functioneaza ca overdrive pentru economia de combustibil. Pentru un comportament imbunatatit in viraje, RS7 Sportback ofera standard un sistem de torque vectoring software, care franeaza usor rotile care pierd aderenta. Optional, este disponibil si un diferential sport pentru puntea spate.

    Franele ceramice, directia dinamica si suspensia sport cu control dinamic (DRC), ambele disponibile optional, completeaza imaginea unui model sportiv prin excelenta. Rigiditatea caroserie este exemplare, distributia maselor fiind imbunataita prin folosirea extensiva a aluminiului (20% din totalul masei).

    auto-bild.ro
     

    Fișiere atașate:

  2. VdTAFAN

    VdTAFAN Silver Member

    Înscris:
    22 Oct 2012
    Locație:
    Craiova/Caracal
    Masina:
    Audi A6, 3.0TDI, BMK,6HP19A,2006
    Foarte frumos cel gri sobolan. Ce frumos ar fi sa locuim in Ingolstad. Testdrive cu toate rs-urile. Ar fi frumos un Rs7 vs Cls Amg vs M6.
     
  3. traian si decebal Platinum Member

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    BMW 520xd, G30
    arata fff tare.
    un singur lucru nu suport in continuare la audi: front overhang-ul.
    daca la A7 este 936mm, la S7 este 941mm iar aici s-a ajuns la 960mm.
    este mult prea mult.

    totusi, pt orice derivat din A6, A7 ar trebui ca cifra asta sa fie maxim 900mm, desenand inteligent spoilerul fata. 900 mm sunt suficienti chiar si pt o arhitectura fwd biased. masina cu un fromt overhang scurt arata mult, mult mai elegant.

    la A8 este deja bataie de joc, cifra asta fiind de 1003, respectiv 1012 pt S8, adica mai mult decat vechile generatii, desi arhitectura este noua, adica cea MPL si ar fi trebuit sa castige 70-80 mm la front overhang.
     
    Ultima editare: 16 Ian 2013
  4. wug

    wug Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C6 Avant 2.0 Tdi BRE 2007
  5. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    Eu cred ca voi aveti setarea aia smechera din vagcom, de pune totul in masina pe romana ... ;)

    - wikipedia
     

    Fișiere atașate:

  6. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
  7. mariuSTM 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Feb 2013
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A4 b8,5 , cod motor CJCD, 2014 (ex 2.0 TDI, BLB, 2006)
    fain..
     
    Ultima editare: 9 Mai 2013
  8. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
  9. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    Audi RS7
     

    Fișiere atașate:

  10. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Superba masina ! Din punctul meu de vedere este perfecta ;). Sunt efectiv topit dupa design-ul exterior :p
     
  11. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"


     
    Bozonc Andrei apreciază asta.
  12. vibeup

    vibeup Silver Member

    Înscris:
    1 Mar 2015
    Locație:
    Stuttgart
    Masina:
    A4 B9 sedan, 2.0 TFSI ultra(CVKB), S-tronic, 190CP, Model 2017
     
    MDU și bobalex18 apreciază asta.
  13. MDU

    MDU Silver Member

    Înscris:
    30 Oct 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 quattro, 2.0 TDI CGLC, 2014
    Si una cu un mic test drive:
     
  14. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"

Distribuie pagina asta