Noutati S8 Principalele noutati nu includ schimbari ale clasicului propulsor V10 5.2 de 450 CP de origine Lamborghini. Sunt prevazute in schimb upgrade-uri ale sistemului de securitate, prin implementarea unor senzori care sa functioneze ca un sistem de asistenta. Acestia vor anunta soferul prin vibratii ale volanului atunci cand exista pericole dinspre punctele oarbe sau cand masina atinge liniile de marcaj delimitatoare ale soselelor, pentru ca cei de la volan sa poata reabilita masina pe o traiectorie corecta. Efectul vizual este schimbat prin ajustarea liniilor cromate ale grilei frontale. S-au facut modificari si la aspectul jantelor, noul S8 venind, in plus, cu indicatoare pe oglinzile laterale. Exista ajustari si in paleta de culori disponibila pentru interior. Galeria foto publicata de germani a reusit, prin caracterul ei artistic, sa fac o impresie buna lucru care ne face sa credem ca noul S8 va atrage privirile si la IAA Frankfurt
Asta se cheama "Lane assist" si se ofera de cel putin 6 luni si pe alte modele insa numai la volan in 4 spite. Sunt curios insa cum functioneaza in Romania unde majoritatea drumurilor nu au marcaje laterale...
Cred ca textul pus de tine e de prin vara sau chiar mai vechi, avand in vedere ca IAA a fost anul asta prin septembrie, iar urmatoarea editie fiind abia in 2009 nu cred ca textul se refera la aceea...
1.ma tot intreb de ce optiunea lane asist vine obligatoriu cu volan in 4 spitze? 2.ce parere aveti de optiunea side asist ? are cineva? merita comandata la noi? dar adaptive cruise control?
Mai interesant ar fi sa stim exact motorizarea. Evident se vehiculeaza acel V8 biturbo facut in colaborarem cu bentley, dar deocamdata sunt extrem de secretosi cu el.
Fiindca locul unde Audi realizeaza testele la altitudine inalta e un secret cunoscut de toata lumea, nu a fost greu pentru paparazzi clubaudi.ro sa surprinda acest S8 testmule car: paparazzi clubaudi.ro = fourtitude.com
Audi lanseaza la Salonul Auto de la Frankfurt (13-25 septembrie) versiuni de inalta performanta pentru trei dintre modele de top ale marcii. Astfel, Audi pune in lumina reflectoarelor modelele S6, S7 si S8 la evenimentul auto al toamnei. Toate vin cu acelasi motor, o unitate V8 de 4 litri, insa puterea este adaptata in functie de model. Practic, acest nou motor turbo V8 il inlocuieste pe cel V10 de 5,2 litri natural aspirat (fara turbo), reusind sa ofere performante superioare si consum mai redus cu 25%. Asa cum era de asteptat, intreaga familie de modele S afiseaza noi trasaturi de design in interior si exterior, cu accentul pe sportivitate. In cazul lui Audi S8, motorul turbo V8 livreaza 520 CP si un cuplu maxim de 650 Nm intre 1.700 si 5.500 rpm. Acceleratia de la 0 la 100 km/h se face in 4,2 secunde, iar consumul mediu este de 13,2 litri de benzina/100 km. Viteza maxima a tuturor acestor masini este limitata electronic la 250 km/h.
Motorul asta e calumea. 4.2 secunde pana la 100 km/h pentru o masina de 2 tone si 520, e bine de tot. Cred ca si multumita cutiei cu 8 trepte foarte scurte. Sunt curios ce e dincolo de 100 km/h.