1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi TT 8j-MK2 2008 - 2.0 TFSI - jurnal de bord

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de Balasa Ionut, 26 Dec 2018.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. Balasa Ionut

    Balasa Ionut 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    TT MK2
    Duminica am avut 2 pacienti in lucru, al meu TT si al ei A3.
    Am mai incercat produse de la Fusso si este la fel de senzationala si aceasta ceara cu un luciu pe masura.
     
    stefan550, Chriss_Deejay, mirceacml și alți 4 apreciază asta.
  2. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Si eu sunt foarte multumit de cum se vede masina cu ceara asta... mai ales pe ploaie sau zile umbroase. Pe negru am exagerat putin si in soare se vede usor urme de holograme, mai bine spus semnele de la carpa dupa stergere. Trebuie sa te uiti atent si din unghiul bun. :)
     
  3. Balasa Ionut

    Balasa Ionut 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    TT MK2
    Am sa revin cu un feedback pe culoarea neagra daca raman semne, cu toate ca sunt sceptic pentru ca folosesc niste carpe chiar premium cu bureti la fel de soft incat sa nu provoace daune lacului.
     
  4. smurff

    smurff Gold Member

    Înscris:
    22 Ian 2015
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A4 (B9 - DEUC - 2016 - sedan)
    Aveti idee care este diferenta intre cea cu ambalajul negru si cea cu ambalajul alb?
     
  5. slick007

    slick007 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Sep 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A7 C7.5 BiTDI Competition 2015 / Q7 4M 2017
    Spun ca ar fi recomandata pentru culori închise / deschise.
     
    smurff apreciază asta.
  6. Balasa Ionut

    Balasa Ionut 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    TT MK2
    Smurff, asa cum spune si colegul slick007 sunt dedicate pentru culori inchise si deschise.
    Eu am aplicat pe ambele culori cand am avut fusso 12M si am avut acelasi rezultat.
    La fel si cu KOG, am aplicat pe A3 si arata senzatie, astept zile cu soare sa vedem daca raman ceva urme de la rezidurile de ceara sau alte diferente.
     
    smurff apreciază asta.
  7. Balasa Ionut

    Balasa Ionut 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    TT MK2
    Intre timp masina a mai primit ceva schimbari sesizabile si trage mult mai bine si mai rotund si nu este placebo:)
    Bujii schimbate - Denso, am constatat ca era o bujie originala Bosch si 3 Denso pe masina.
    Curea accesorii Contitech, intinzatorul a fost schimbat incercand se atenueze un sunet de scartait dar nu era de acolo era de la distributie dar mai trebuia schimbata si cureaua asa ca am facut pachet complet si aici.
    Termostat Mahle, foarte complicat de schimbat, multe chestii de desfacut pana ajungi la el, nu imi statea la 90 de grade apa cand mergeam la drum lung,
    Un oring de la pompa de intalte pentru ca arunca putin ulei pe acolo si cam atat....mai am un singur lucru de facut dar vreau sa analizez putin situatia sa stiu ce varianta aleg si anume:
    https://www.ebay.co.uk/itm/322699742225?ul_noapp=true
    Sa anulez clapeta de la admiseie sau sa iau o admisie noua, SH este exclusa pt ca arunc banii pe geam, este o problema arhicunoscuta cu aceasta admisie unde clapetele se blocheaza si nu mai sunt functionale.
    Am de ales varianta de mai sus sa le anulz, un cost total de 450 lei plus montaj 288 lei. Avantaj putere mai mare dar nu o sa mai imi iasa noxele ok
    Sau de schimbat admisia cu totul, fara motoras, 1700 lei tva inclus, tind sa merg mai mult pe varianta asta, dar am sa citesc putin si despre varianta de anulre, se spune ca au facut o imbunatatire la noua admisie si este made in Romania:))
    In rest este aranjata cap coada pe partea de mecanica, a fost putin neglijata masina dar un lucru este clar, a nimerit unde trebuia!
     
    Ciobanu Cristian, Oudi și asusx51r apreciază asta.
  8. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Pt piese originale ia o oferta de la ahw-shop.de sau chiar si stoauto.ro. Eu am dat 300€ pe admisie de B8, cand in tara erau pe la 1700+ lei ;)

    Sigur castigi ceva anuland clapetele?! Mai ales pe turbina stock si cu catalizatorul pe masina? Sincer, m-as mira. Eu as merge pe admisie noua OE sau HPA/IE daca ai nebunii in plan.
     
  9. Balasa Ionut

    Balasa Ionut 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    TT MK2
    Hei, salutari!
    Multumesc de info lowlife:)
    Pana la urma, in timp ce eram in vacanta, am dat comanda de admisie am gasit la pretul de 1600 lei
    Pe data de 13.05.2019 am programare sa o montez, daca nu o sa se regleze acele fluctuatii de relanti o sa apar la stiri , cineva o sa o pateasca:)))
    Intre timp cat masina a fost libera si ea:) cand am ajuns acasa a zis sa imi faca o surpriza si a facut pe ea de emotii, pe partea soferului aveam umezeala in mocheta, cred ca o scurgere este infundata si imi intra apa in masina.
     
    Ciobanu Cristian apreciază asta.
  10. Balasa Ionut

    Balasa Ionut 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    TT MK2
    Caz rezolvat!
    In momentul de fata am schimbat tot ce mi -am propus si tot ce era nevoie din punct de vedere mecanic, acum pot sa storc toti CP din dansa fara emotii!
    Mai jos o poza cu mizeria din spatele galeriei de admisie tipic motoarelor TFSI:D
     
    lowlife apreciază asta.
  11. Adrian_Redmann

    Adrian_Redmann 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 Coupe, 2.0 BKD, 2004, 200+CP, 439NM
    Wow, e ceva mizerie acolo. Stiam ca TFSI-urile aduna multe depuneri acolo, dar nu ma asteptam sa fie chiar asa. Am gasit mai putine in batranul meu TDI.
    Cum trage masina dupa curatare?
     
  12. Balasa Ionut

    Balasa Ionut 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    TT MK2
    Singura sesizare in tot ce am facut din punct de vedere accelerare a fost cand am schimbat bujiile.
    In rest, totul placebo.
    Distributia a inchis subiectul de zgomot la pornire rece.
    Galeria de admisie a anulat fluctuatiile de rpm la relanti.
    Termostatul a stabilizat temperatura apei si sta neclintit fix la 90 de grade asa cum era normal.
     
    mirceacml apreciază asta.
  13. Balasa Ionut

    Balasa Ionut 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    TT MK2
    Intre timp masina a mai adunat KM dar nimic schimbat ca nu mai am ce si ma bate gandul sa ii schimb bara de pe fata cu una de TTS.
    Pe la noi cam greu sa gasesti asa ceva asa ca o sa fiu cu ochii pe la vecini:)
    In weekend am profitat de apus si am executat ceva poze! IMG_20190609_202141-EFFECTS.jpg WhatsApp Image 2019-06-10 at 14.11.48.jpeg
     
    Oudi, Caprita Emanuel, bobalex18 și alți 6 apreciază asta.
  14. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Bai frate auzi tu ..."nu mai am ce". Nu cred ca exista treaba asta, mereu e cate ceva :).
     
  15. Balasa Ionut

    Balasa Ionut 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    TT MK2
    :))) Pei daca am schimabt tot ce mi am propus si nu mai am altele de schimbat ce sa fac sa schimb preventiv chiar daca este functional:hubbahubba:
    Asa ca sunt la ceva vantatoare de partea de caroserie, am gasit astazi si un kit de etrieri de RSQ3 in 4 pistoane ( 8 pistoane set-ul) la 4000 lei si mi se par senzationali,dar vin pe discuri de 310mm si atat am si eu pe masina, era interesant ceva de 350mm.:yahoo:
     
  16. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Păi treci la ceva mai serios. De ex niste 17Z cu 330 mm discul :). Cam mult 4000 lei pe erieri cu 4 pistonase.
     
    Balasa Ionut apreciază asta.
  17. Balasa Ionut

    Balasa Ionut 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    TT MK2
    Stiu ce zici, am mai gasit de Porsche de 350mm cu discuri noi placute noi (TEXTAR) si etrieri cu 6 pistoane complet reconditionati la 3100 lei.
    Daca ai un deal mai bun te rog, hit me:)
     
    stefan550 și mirceacml apreciază asta.
  18. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Mai bun de atat nu exista parerea mea. Pe mine m-a dus aprox. 3500 lei doar pe fata, cu discuri de 330 mm tot Textar, deci ce ai gasit tu eu zic ca e ok, si pe 350. Dar daca ai roti de iarna pe 17, adio la 350 mm, altele pe 18 :)
     
    stefan550 apreciază asta.
  19. Vis87 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Iun 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi TT, 2.0 TFSI, 2007
    Salutare, ai montat jantele pe 19 ? Treci itp_ul cu el ? Eu in talon am.vazut maxim 18 ...
     
  20. Balasa Ionut

    Balasa Ionut 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    TT MK2
    Hey, salutare VIS87, sunt montate din februarie luna viitoare trebuie sa imi reinoiesc si ITP ul se ia fara probleme cu cele pe 19.
    Intre timp vreau sa iau bara de TTS dar ma puteti ajuta cu ceva coduri pentru ce imi lipseste de pe ea?
    Lip ul de jos plus cele 2 grile de la proiectoare si cele 2 capacele de la spalatoare.
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta