Am editat fotografiile pentru ca nu erau toate cu TT RS referitor la motorizare, sunt numai zonuri deocamdata. unii spun 3.0 V6Turbo 300CP altii spun 2.5 Bi-Turbo 5 Cyl 350 CP (cred ca este mai plauzibila varianta asta) un Spy Video: http://www.youtube.com/watch?v=ByZc2kiXGmQ
Din ce-am citit si eu(barfe pe net) va fi motorul de 2.5 care va fi si foarte economic pentru targetul pe care il are.300 de cai nu as crede sa aiba pentru ca e prea aproape de TTS (272) , mai degraba 350.Oricum sa vedem si la ce pret va aparea, am impresia ca ala ne va da pe spate de fapt .
super varianta cu motorul 2,5 biturbo in 5 cilindrii,motoarele audi in 5 au fost dintotdeauna cele mai reusite,abia astept sa apara pe piata
Cica se lanseaza in martie la Geneva: http://www.worldcarfans.com/9090129.011/audi-to-unveil-tt-rs--a4-allroad-in-geneva
TT-RS va fi cu 5 cilindri 2.5litri si putere undeva la 340-350CP. motivul pt care nu e un V6 pe TT-RS este dat de faptul ca si cei de la audi s-au trezit din somn. si asa la TT, motorul este amplasat in fata puntii fata si nu in spatele ei ca la noile generatii de audi: A4/A5/Q5 sau ca la fiecare model de BMW si mercedes daca ii punea V6 pe un motor amplasat in fata puntii fata, iarasi raportul greutatii pe punti era 60% fata-40% spate si aparea subvirarea si radeau aia de la BMW in nas. Pana la urma sa inteleg ca incepand cu TT-RS audi vor incepe sa produca cel putin doua RS-uri in paralel? pana acum nu produceau decat unul. s-ar parea ca imediat urmeaza si RS5 pe care il vor produce in paralel cu RS6 si TT-RS. nu de alta dar mercedes au vandut 24.200 de AMG-uri , BMW vreo 23.000 de M-uri si probabil Audi cateva sute de RS-uri in 2008.
Audi a dat publicitatii cateva poze "teaser" cu TT RS inaintea prezentarii oficiale a modelului in cadrul Salonului Auto de la Geneva (5-15 martie 2009)
Fourtitude si RS6.com au obtinut o serie de fotografii pregatite pentru micrositeul special Audi TT RS, ce va putea fi accesat dupa lansarea oficiala a modelului.
foarte multe detalii: 2.5 litri 340cp, 450NM. 0-100km/h in 5 sec: http://www.worldcarfans.com/9090221.002/audi-tt-rs-surfaces-ahead-of-schedule in poze este SUPERBA. pozele publicate de germancarfans sunt la fel cu cele de mai sus.
ar fi fost cazul sa scoata sub 5 secunde tinand cont ca masina este mai usoara cu probabil 200 kg fata de audi S4 iar motorul este tot pe acolo(cu un plus aproape de neglijat pt TT-RS). s-ar putea ca vinovat pt demarajul slab(asa il consider si eu) al lui TT-RS sa fie tractiunea integrala cu diferential haldex care are la baza tractiunea pe puntea fata si doar cand se rupe aderenta se transfera mai mult cuplu catre puntea spate. la demarajele in tromba , cu siguranta se transfera suficient cuplu si pe puntea spate(pt ca sigur se rupe aderenta) insa se intampla asta suficient de repede astfel incat sa nu fie afectat demarajul? cartile spun ca transferul cuplului se face in milisecunde, insa rezultatul in practica este identic cu situatia care ai fi avut torsen pe masina si din prima cuplul ar fi fost repartizat constiincios si pe puntea spate(minim 50%) ?? nu stiu daca opinia de mai sus este corecta , insa e o presupunere.
eu cred ca fabricantul cand testeaza 0-100, nu face o plecare din 6500 rpm..ci o plecare normala din 3000...si din cauza asta demarajul este ceva mai slab, si asta clar se traduce in ceva subunitati de secunda. si demarajul de GTR este declarat de constructor la 3.7 sec parca...dar masina face un pic peste 3.3 e subiectiva treaba pt ca nu stim conditiile de testare. nu as da vina pe Haldex....