1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Auto Hold Assist la A4 B8 - montare ulterioara - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de alecs.ro, 3 Iul 2014.

  1. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    geor schimbi pompa de ABS și montajul butonului cu cablajul aferent.
     
  2. sica79

    sica79 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2015
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B8 2.0TDI 2009 CAGA
    Salut, daca codul de unitate este 0 265 236 107 pe pompa, poate cineva sa confirme daca e 1AT
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Din cautarile mele nu este 1AT.
     
  4. sica79

    sica79 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2015
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B8 2.0TDI 2009 CAGA
    Mulțumesc, între timp am găsit în cartea service unde scrie 1AT am nevoie de cablaj și o sa încerc.
     
  5. Adrian Cazacu 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2016
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 Avant 2012
    Salutare. Am si eu o nedumerire: Ma uit acum sa achizitionez un Audi A4 B8 Facelift (2012-2015) si tin neaparat sa aiba Auto Hold (adica la pornirea din rampa, masina sa ramana pe loc 1-2 secunde pana apas frana de acceleratie). Am vazut ca unele modele au butonul de (A), chiar sub butonul de la frana de mana, iar alte modele nu au. Intrebarea mea este: Modelele care nu au butonul (A) sub butonul de frana de mana, inseamna ca nu au Auto Hold deloc? Adica, la pornirea din rampa, daca mut piciorul de pe frana pe acceleratie, masina va scapa putin pe spate?

    Va multumesc anticipat!
     
  6. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Exact.
     
  7. Adrian Cazacu 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2016
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 Avant 2012
    Am vb acum cu 2 amici care mi-au spus ca desi nu au butonul acela de (A) sub butonul de frana de mana, ei au asistenta la pornire din rampa (le tine masina in rampa pana la 5 secunde). Care este adevarul pana la urma? Toate modelele Audi A4 B8 facelift au asistenta la pornire din rampa, chiar daca nu au butonul acela (A) ?
     
  8. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Daca au cutie automata, poate sa le ceeze aceasta impresie, daca au cutie manuala, atunci chiar au aceasta impresie ;)
     
  9. Adrian Cazacu 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2016
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 Avant 2012
    Citind manualul, zice asa: Cand asistenta la pornire este activa si se opreste autovehiculul, frana de serviciu nu trebuie actionata permanent pentru mentinerea autovehiculului. Dupa oprire, asistenta mentine autovehiculul pe loc.

    Din asta inteleg ca butonul (A) iti activeaza/dezactiveaza asistenta la pornire din rampa (in cazul acesta masina iti ramane pe loc pana actionezi acceleratia). Modelele care nu au butonul (A), nu au asistenta la pornire din rampa (definitia de mai sus), dar tot au un fel de asistent la pornire din rampa care iti mentine masina pe loc 4-5 secunde. Asa am momentan pe VW Polo 2010, care desi nu are buton de activare/dezactivare asistenta in rampa, la pornirea din rampa, masina imi sta pe loc 4-5 secunde.

    Oare e bine ce zic?
     
  10. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Astazi am reusit sa fac si eu retrofitul de la 1AS la 1AT si implicit activarea TPMS si AHHA. Pentru retrofit am cumparat o pompa ABS compatibila 1AT, cod 8K0 614 517 CH cu modul electronic de comanda 8K0 907 379 AG. Pompa inlocuita 1AS are codul 8K0 614 517 ED / 8K0 907 379 BF. Deoarece nu am vrut sa mai golesc instalatia de lichid de frana ca apoi sa o reumplu si sa fac aerisirea circutului, am inlocuit pe masina, doar modulul electronic de comanda de pe pompa ,,noua" pe cea a masinii. Ambele pompe au aceeasi revizie HW 04. Configuratia conductelor de frana pe A4 B8 permit acest lucru. Trebuie doar declipsate de pe contraaripa stanga conductele care duc la roti. Dupa montare am refacut codarea, pe noul modul, cu vechiul cod salvat din modulul electronic vechi (8K0 907 379 BF). Am testat noua configuratie si nu am avut niciun fel de eroare, in plus am facut teste si in trafic sa verific functionarea ABS, din nou fara probleme. ABS-ul a intrat la franari mai prompte. De asemenea nici pe partea de ESP nu am avut probleme. Dupa testele efectuate am montat butonul de frana de mana cu Auto Hold. Am tras firele aferente din mufa ABS in buton, iar alimentarea pinului 11 a butonului Auto Hold am luat-o din pinul 7 al butonului pentru frana de mana. @mabalaru multumesc ptr. pontul din pagina ta. Dupa terminarea lucrarii am codat si functia HHA in ABS si am verificat functionarea corecta si pot spune ca functioneaza exact ca in descrierea din manualul masinii.
    In concluzie cei care doresc acest retrofit, ieftin as putea spune si usor de realizat, pot ,,imperechea" un modul electronic de comanda 1AT cu pompa hidraulica 1AS atat timp cat ambele sunt pentru acelasi tip de tractiune: fata sa Quattro. Nu merge un modul/pompa ABS, 1AT de Quattro pe FWD sau invers.
    Cateva imagini la inceperea retrofitului si dupa finalizare:
    P1000010.jpg P1000013.jpg P1000014.jpg P1000015.jpg P1000018.jpg
     
    Ultima editare: 27 Mar 2017
    a.m_klaus, Cafix, lowlife și alți 7 apreciază asta.
  11. Red_

    Red_ Gold Member

    Înscris:
    7 Feb 2010
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 Allroad
    Oare asistenta la coborare in panta nu se poate coda pe pompa de ABS 1AT ?
    Ideea mi-a venit de la acest buton

    asistenta la coborarea din panta.jpg
     
  12. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Din ce am vazut la o cautare scurta, sistemul (Hill Descent Control ?) s-a montat pe Q7, Q5, Q3 dar sufera la capitolul functionalitate.
    Comparatiile erau facute cu adversarul beamveu, la care cica sistemul e mai complet si functioneaza cum trebuie.
    Mai multe afli tu daca nu ai si facut-o deja :)
     
  13. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Acel buton provine cel mai probabil de pe un Q5. Din cate stiu pe B8 nu a existat aceasta optiune.
     
  14. Red_

    Red_ Gold Member

    Înscris:
    7 Feb 2010
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 Allroad
    Da, provine de la un Q5 si am ajuns la acea poza cautand "butonul" care sa populeze compartimentul ramas liber in zona aia :):) si am ajuns la aceasta optiune care dupa capul meu daca a fos tmontata pe Q5 poate o putem punte si pe B8 (B8 allroad in cazul meu) chiar daca sufera la capitolul functionalitate!In ideea ca pe Q5 s-a folosit aceasi pompa de ABS, nu stiu daca mai sunt implicati si alti senzori/calculatoare
     
    Ultima editare: 24 Mai 2017
  15. Red_

    Red_ Gold Member

    Înscris:
    7 Feb 2010
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 Allroad
    Ieri am montat si eu butonul pt. AHHA, tras fire cablat, codat, totul functioneaza ca la carte, mai putin faptul ca atunci cand AHHA e activ, NU se aprinde martorul de pe buton ( bareta LED rosie) doar P-ul verde de pe bord.
    Mentionez ca pictograma A se lumineaza o data cu celelate pictograme ale celorlalte butone.
    Deasemenea bareta-martor de la frana de mana se aprinde si ea cand e activa frana de mana.

    Oare am gresit ceva ? Sa fie LED ul ars din bareta-martor de la A ? Bunonul nu e nou.
     
  16. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Daca optiunea functioneaza cum trebuie, cel mai probabil ledul din buton este ars, sau contact imperfect.
     
    Ultima editare: 3 Iun 2017
    Asdfghjkl apreciază asta.
  17. Red_

    Red_ Gold Member

    Înscris:
    7 Feb 2010
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 Allroad
    Este perfect functionala optiunea...dar oare ce sanse sa fie sa se arda acel LED...oricum scot butonul afara si-l demontez sa vedem ce si cum
     
  18. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Ars sau contact imperfect. Cine stie in ce conditii a fost depozitat butonul dupa demontarea de pe masina pe care a fost montat initial.
     
  19. Red_

    Red_ Gold Member

    Înscris:
    7 Feb 2010
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 Allroad
    Tocmai am demontat butonul contactele sunt ok, nu mai inteleg nimic, mai ales ca pentru luminarea baretei-martor nu e un singur led, ci doua.
    Butonul e versiunea C.

    20170603_190238.jpg 20170603_190250.jpg
     
  20. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Verifica ledurile cu un multimetru. Daca sunt inseriate si unul dintre ele este ars, e normal sa nu se aprinda. La fel de bine poate fi o rezistenta de pe circuitul de alimentare a ledurilor.
     

Distribuie pagina asta