1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Avertizare Presiune / Nivel Ulei aprins in bord / Joja ulei - Verificare nivel ulei la A4 B6

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de jane_a4, 19 Apr 2012.

  1. geohnt 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Noi 2015
    Locație:
    Ploiesti/ España
    Masina:
    AUDI A4, 2.5 TDI (BFC) 120kw, 2003
    Salutare
    Aceeasi problema cu martor ulei aprins am si eu (rosu intermitent urmat de 3 semnale sonore la turatii de peste 1600) Am schimbat pompa de ulei, senzorul de presiune si am masurat cu manometrul (intre 3 si 3.5bar la o turatie de 2000) senzorul capotei functioneaza....nici o eroare pe tester. M am contrazis cu cei de la service pentru ca insistau ca e senzorul de nivel iar cand am scos mufa de la cel de nivel s a aprins martorul galben. Ei imi spun ca trebuie schimbat si ala doar ca daca eroarea persista nu se fac responsabili... I am rugat sa masoare tensiunea mufei si imi tot repeta ca nu are cum sa fie cablajul pentru ca martorul s a aprins cand au scos mufa senzorului de presiune(deci exista semnal) Ce sa mai incerc? Sa schimb si senzorul de nivel? Toate piesele schimbate sunt noi cumparate de la reprezentanta. Multumesc anticipat.
    A4 2002 Motor 2.5 tdi cod bfc
     
  2. Claudiu Pascar 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mar 2017
    Locație:
    Reșița
    Masina:
    Audi A4 , 1.9 TDI , AWX 2002
    Salutare ,
    Eu am schimbat mufa cu cablaj dar nu pana in calculator si este Ok . Vezi ca trebuie făcută de un specialist nu pur si simplu inadesti cablu , trebuie lipit cu pistolul si pus Manson peste sudura .
    Bafta !

    Bineînțeles înainte am schimbat senzorul de presiune ulei .
     
  3. geohnt 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Noi 2015
    Locație:
    Ploiesti/ España
    Masina:
    AUDI A4, 2.5 TDI (BFC) 120kw, 2003
    Revin cu noutati.
    Am scos mufele de la ambii senzori de ulei si le am dat cu spray de contacte. Dupa toata treaba asta tot se aprinde martorul insa daca apas pe butonul check dupa aparitia martorului urmat de cele 3 beepuri imi scrie sa opresc motorul si sa verific nivelul de ulei lucru care nu imi aparea inainte. Probabil mufa de la senzorul de presiune avea vre un contact imperfect iar sonda nu citea bine si nu avea cum sa imi afiseze ambele mesaje. Am sa schimb sonda de nivel si revin cu rezultatul. O seara buna tuturor.
     
  4. alanb1

    alanb1 Bronze Member

    Înscris:
    11 Noi 2016
    Locație:
    Petroșani - Hunedoara
    Masina:
    Audi A4, 1.9TDI AWX, 2001
    Salut,

    Intervin si in topicu asta cu o problema la masina din semnatura (alta)
    De la ultimul schimb de ulei, adica de acum aprox. 2500 de km am completat in jur de 800ml-1litru de ulei. Am observat ca toata pierderea e pe la EGR, adica daca acum il sterg, el fiind plin de ulei, dupa 5 minute de mers balteste iarasi uleiul in jurul lui si pe el.
    In cazul asta, mecanicul meu m-a sfatuit, in alb, fara vreo verificare. Mecanicul urmeaza sa fie schimbat de acum inainte pentru ca pana in momentul de fata, doar a schimbat piese (noi), iar mai apoi a tras concluzii.
    Acum va intreb si va rog pe voi sa ma luminati si sa ma ajutati, ca de obicei, si cu problema asta, adica, e posibil ca pe la EGR sa pierd atat ulei sau pe altundeva pe traseu, cu toate ca doar in zona lui vad?
    Mersi!
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da, uleiul se poate pierde pe la EGR. Este asa un capat de tara 500 lei ca sa-l schimbi cu unul nou si original ? De ce nu desfaci galeria d eadmisie sa o cureti si sa schimbi toate garniturile dintre galerie si chiulasa dintre EGR si galerie si asa mai departe. Eu nu inteleg de ce intrebati pe forum cand masinile astea au deja o vechime si trebuie foarte multi bani ca sa fie intretinute asa cum trebuie cu piese noi originale.
     
  6. alanb1

    alanb1 Bronze Member

    Înscris:
    11 Noi 2016
    Locație:
    Petroșani - Hunedoara
    Masina:
    Audi A4, 1.9TDI AWX, 2001
    Mersi de raspuns. Eu ma gandeam ca 1litru pe la EGR e mult. Nu e un capat de tara, nu sunt banii o problema, dar vreau sa fiu sigur pe ce ii dau.
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Sigur nu o sa fi niciodata cu niste piese uzate si cu o masina veche deja. Inlocuiesti si daca nu s-a remediat macar ai eliminat o problema.
     
  8. giradu 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Iul 2014
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    audi a4 b6 1.9, 131cp, 2002, motor awx
    Buna ziua, detin un audi a4b6 1.9 tdi, 2002, 131cp, motor awx.
    Va rog frumos daca puteti sa ma ajutati cu eroarea care o primesc in bord. Parcurg cu masina 4-5km si pentru 3 minute imi apare senzorul de ulei in bord dupa care dispare de tot, asta se intampla la fiecare pornire zilnica. Am facut si un test cu vcds dar nu imi apare absolut nicio eroare. Are rost sa cumpar un senzor de ulei sau pompa de ulei? Tin sa precizez ca nivelul uleiului este la nivelul corespunzator, iar daca incerc in timp ce imi apare senzorul de ulei sa deschid capota si sa scot joja, avertizarea din bord nu se stinge decat singur dupa cateva minute.
    https://ibb.co/mC782k
     
    Ultima editare: 20 Iun 2017
  9. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Posibil senzor defect. Poti insa desface si clusterul sa verifici daca mufele sunt clipsate bine .
    Am intalnit aceeasi eroare tot la un B6 si era de la mufe.
     
  10. Bogdan_fiscu

    Bogdan_fiscu 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2016
    Locație:
    Siret
    Masina:
    Audi A4,2002, motor 1.9 AVB 101cp
    Salutare.am o problema legata de ulei.
    Dupa un drum de circa 40 km i-mi apare senzor ulei cu minim..verific imediat nivelul si intradevar era pe minim...dupa 5 minute de stat a revenit la loc,adica la maxim..folosesc 5w40 lique molly...inainte de asta am folosit 5w30 long life lique molly si tot asa i-mi facea si am zis sa-l schimb ca poate e din cauza vascozitatii,dar nu.mentionez ca senzorul de nivel e schimbat in mai cu unul aftermarchet.daca umblu prin oras nu i-mi apare..doar la drum lung si turata...
    Sa fie supapa de la filtru de ulei,sa mi-l tina in filtru?
    Ciudata treaba...luni ma duc sa schimb senzorul cu unul original..dar totusi dupa ce sa aprins am verificat si era pe minim..a mai patit cineva asa ceva?
     
  11. Emanuel2017 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Sep 2017
    Locație:
    Mures
    Masina:
    Audi a4 2.5 163 CP break 2003
    Salut.
    Eu am cumparat masina acuma 10 luni. Am rulat asa cu ea vreo 4 luni, dupa care i-am facut schimbul de ulei + toate filtrele. Pana atunci nu imi aparea absolut nici o eroare la nimic, dar dupa aceea, mergand cu masina, are momente cand se aprinde senzorul de la ulei, scrie doar "HUILE" ulei si cu semnul specific.
    Tine cat tine, apoi se stinge singur in mers. Tin sa precizez ca masina nu a pierdut nici macar un gram de ulei de cand o am, singura chestie ar fi ca eu cred ca totusi e putin cam mult ulei in masina, chiar daca mecanicul mi-a zis ca e ok. O sa incerc sa fac o poza exacta la eroare,chiar daca va fi greu pt ca apare neasteptata si nu dureaza foarte mult. E ceva de felul asta eroarea:

    hqdefault.jpg
     
  12. Ionut Andrei Avram 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2017
    Locație:
    Ramnicu Valcea, Sibiu
    Masina:
    Audi A4 Avant, 1.9 TDI 131cp, 2002
    Salutare.
    Azi dimineata cand am pornit masina mi-a aparut eroarea asta in bord.
    Am verificat uleiul, am completat, dar eroarea tot ni dispare.
    Mentionez ca saptamana trecuta am facut toate schimburile.
    P.S. Nici acul de la vitezometru nu mai merge. Tot de azi dimineata.
    A mai intampinat cineva problema asta?
    Ce e de facut?
    Multumesc.
     
  13. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Daca e la nivel uleiul posibil senzorul de nivel defect.
     
  14. Georgexnet

    Georgexnet 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0 CAGB 136cp
    Stie cineva cum rezolv aceasta problema , nu mi se aprinde becul cand uleiul ajunge la minim , in poza sunt niste valori .
     
  15. F33lings

    F33lings Bronze Member

    Înscris:
    21 Feb 2014
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 1.8 T Denim Blue Pearl Effect
    Salut,
    va descriu pe scurt problema mea , aseara s-a aprins becul de nivel de ulei.. verific nivelul (nivel verificat in 30 dec 2017 si complectat 200 ml) nivelul uleiului pe joja este OK.
    Inchid tot. si plec mai departe.. dupa 20 de min.. acelasi bec ma avertizeaza... ma mai opresc odata.. totul OK
    .. mi-a repetat faza asta de cateva ori.. ultima oara .. am venit cu avertizarea pornit.. deoarece nu il mai "credeam"
    am ajuns acasa, saltat capota pe al 11 noaptea.. si uleiul inca exista in motor...

    oare ii senzorul de vina.. ? ma gandeam sa il inlocuiesc cu unul Hella 6PR 008 079-041..

    sau aveti alte pareri .. ?
     
  16. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Fa intai o diagnoza apoi apuca te de cumparat/schimbat piese aiurea!
     
    tasefin apreciază asta.
  17. iahim4 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Noi 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4,1.6 benzina,2002
    F33lings Salut,
    Am avut o problema foarte asemanatoare cu a ta. Cand ridicam capota, martorul de nivel de ulei disparea. Asta pana cand mi-a aparut martorul cu "SENSOR". Am fost la un service, au facut o diagnoza, am schimbat senzorul de ulei cu unul HELLA, cu multe peripetii. Adica am luat-o din service de 5 ori, de fiecare data dupa cativa km aparea din nou martorul. Se pare ca senzorul nou comandat, care a costat 320 de lei, a fost defect. Au comandat altul si problema s-a rezolvat. Nu sunt in masura sa recomand marci de piese, insa daca as da timpul inapoi, as lua un senzor mai ieftin. Exista si la 140 de lei.
    Pe scurt, mergi si fa-i o diagnoza, si daca apare ca senzorul e de vina, schimba-l. Am citit pe forumuri si aparent e greu de reparat acel senzor. Problema mai poate fi de la contactul senzorului, sau de la vreun cablu vechi si oxidat. Deci inainte sa comande un senzor nou, merita sa verifice contactele. Deci nu as merge la un service care nu stie sa se ocupe de astfel de probleme. Asa am facut eu, si a durat 2 saptamani si multi nervi.

    Zi buna!
     
    mzoican apreciază asta.
  18. F33lings

    F33lings Bronze Member

    Înscris:
    21 Feb 2014
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 1.8 T Denim Blue Pearl Effect
    Salut,
    problema e ca senzorul l-am schimbat cam de un an jumate.. si am pus Hella.. posibil sa fi cedat psihic?
     
  19. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Off topic.
    Psihic o sa cedam noi daca tot o sa pui intrebari fara sa inteprinzi ceva(o diagnoza in cazul de fata).
     
  20. F33lings

    F33lings Bronze Member

    Înscris:
    21 Feb 2014
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 1.8 T Denim Blue Pearl Effect
    Salutare,

    nu am nici o erare in urma unui full scan.. care sa se refere la parte a de motor..
    am doar la usa dreapta spate - won't de-safe..
    si cel de la climatronic ca nu corespunde serialul.
     

Distribuie pagina asta