1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Avertizare Presiune / Nivel Ulei aprins in bord / Joja ulei - Verificare nivel ulei la A4 B6

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de jane_a4, 19 Apr 2012.

  1. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    Salut,

    voi in zona mentineti nivelul uleiului pe joja?
    eu merg cu el in zona "a". Conform manualului de utilizare(creaza putina confuzie) zona "a" ar fii indicata atunci cand motorul este suprasolicitat(vezi poza 2).Cu toate ca circul 90% in oras fara remorca..etc...eu prefer sa il mentin in zona "a".
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Asa este cel mai bine, sa stai cu el permanent in zona A.
     
    Danygeorge apreciază asta.
  3. Saulin 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mar 2018
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi a4 avf 2004
    Salut
    Am un audi A4 B6 an 2004 si mi se aprinde becul rosu in bord cand accelerez dupa 1700 ture. I-am schimbat uleiul si senzorul presiune si nimic. Am fost la reprezentanta Audi si mi-au zis ca-i bordul defect. Am controlat si senzorul la capota si nimic, tot la fel face, imi aprinde martorul in bord.
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Saulin cum ai controlat tu senzorul de la capota ? Cu multimetrul ? cu diagnoza in blocurile de masura ? Ai masurat continuitatea firelor din mufa ?

    Cred ca nu ai facut nimic din ce ti-am spus. Eu te inteleg ca esti in Italia si aia sunt praf, dar trebuie neaparat sa mergi la electrician auto profesionist.

    La electrician auto profesionist, nu un agarici, ai fost ? Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai.
    Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema.
     
    Saulin apreciază asta.
  5. Saulin 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mar 2018
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi a4 avf 2004
    Am fost la reprezentanta audi. Ce ma sfatui sa fac ca sa pot sa circul acum. Multumesc frumos.
     
  6. George Predoi 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4, 2004, 1.8T, BFB, Benzina
    Salut baieti

    Acum cateva zile am schimbat joja, cea veche pierduse cerculetul de plastic si era mai greu de manevrat. Cea noua (Vaico) are aceiasi lungime ca cea veche (care era originala) insa partea metalica pare un pic mai lata.

    La nici 24h dupa schimbare a aparut martorul de SENZOR presiune ulei. Si de atunci ba se aprinde, ba se stinge.

    E posibil ca o joja neconforma sa produca evenimentul asta?

    Multumesc mult!
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da, e posibil. De ce va zgarciti la "2 lei" nu inteleg. Joja si corpul jojei se cumpara originala.
     
  8. George Predoi 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4, 2004, 1.8T, BFB, Benzina
    Mersi de raspuns!
     
  9. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Din punctul meu de vedere, joja nu are legatura.
    1. Si eu sunt de parere ca trebuia sa cumperi o joja originala pentru ca nu e scumpa si pentru ca o consider mai calitativa decat una AM.
    2. Problema ta e ca senzorul (ce sta pe fundul baii de ulei) te avertizeaza cu privire la nivel. Ori o joja la fel de lunga cu cea originala (chiar daca e mai lata) nu are cum sa provoace acea avertizare. Pe principiul asta - daca vrei sa fi sigur, scoate joja si astupa gaura cu niste banda de mascare si plimba-te cu masina sa vezi daca iti mai da avertizari.

    Concluzia mea e ca avertizarea ta actuala (care poate fi din vina senzorului, a mufei sau a cablajului) a aparut dintr-o coincidenta dupa ce ai schimbat joja.
     
    F33lings apreciază asta.
  10. George Predoi 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4, 2004, 1.8T, BFB, Benzina
    Mersi mult!
     
  11. Bebe grasu

    Bebe grasu 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B6
    Salut . Am un B6 din 2001 cu motor ALT 2.0 . In urma cu 5000 km am facut schimbul de ulei si filtru . Mecanicul a pus Mobil 5w40 . Masina consuma cam 1.5L ulei la 1000km, nu.i bai la 270.000 rulaj. In timp am completat consumul cu acelasi ulei cumparat la litru de la dif magazine , dar de curand am luat un bidon de 4L am zis ca daca tot consuma macar sa am. Surpriza ,uleiul era vizibil mai gros ( nu sunt nebun, mobil 5/40 ). Dupa vreo 300 k.cu uleiul asta mi sa aprins martor de ulei . Am verificat si nivelul este ok mai ales ca verific inainte de orice plecare ( stiind ca e papacioasa ) . Ciudat este ca se apride cand accelerez peste 1700 ture dar doar in drive , daca o pun in P sau N si accelerez nu se aprinde . Si daca opresc motorul se stinge .
    Am citit tot ce ati scris si am dedus ca poate fi senzorul de presiune dar nu mi.ar strica niste pateri de ale voastre .
    Multumesc anticipat
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Citeste integral topicul despre motorul tau ALT chiar daca este inchis. Rezolva problemele exact cum scrie in acel topic.
     
  13. Florin Dedu

    Florin Dedu 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B7, 2.0 tdi 125kW 170cp

    Si eu am aceesi problema, dar nu am completat inainte de a verifica uleiul, adica daca senzorul e stricat si uleiul este la nivel este ok, schimbare sensor la urmatorul schimb.
     
  14. a4avantnl 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Ian 2008
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    a4avant,BKE,2005
    Intrebarea a mai fost pusa dar nu a primit un raspuns.
    Am schimbat uleiul si filtrul .Uleiul a fost scos pe la busonul baii nu prin extragere si mecanicul, iute de mana, a turnat tot uleiul din bidonul de 4L .
    Corect motorul ar "lua" 3,8 L . Acum nivelul pe joja depaseste indoitura de la max cu cca 2mm - pe la linia roz din poza pusa de un coleg, atasata .
    Este obligatoriu sau indicat extragerea a 2-300 ml de ulei din motor sau se poate merge asa asteptand sa scada "natural" prin consumul motorului ?
     
  15. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Lasa-l asa.
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Lasa-l asa. Dispare surplusul in timp. Nu se intampla nimic.
     
  17. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Daca ai fi avut filtru de particule era alta poveste.
    Pentru ca nu ai DPF, poti lasa nivelul asa cum este, nu are nimic.
     
  18. a4avantnl 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Ian 2008
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    a4avant,BKE,2005
    Multumesc tuturor pentru raspunsuri .
     
  19. Grizzly.CRF 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2018
    Locație:
    Mureș
    Masina:
    Audi a4 1.9 tdi 2002
    Astăzi am vazut o balta de ulei sub masina,am un audi a4 b6 1.9tdi an 2002 cod motor AWX,cand am deschis capota am vazut ca dopul era sărit afara de la loc.Tin sa mentionez ca izolatia de sub capota si motorul erau împroșcate cu ulei.Oare care ar fi cauza?
     
    Ultima editare: 28 Sep 2018
    Sergiu184 apreciază asta.
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ce dop ?
     

Distribuie pagina asta