1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Avertizare Presiune / Nivel Ulei aprins in bord / Joja ulei - Verificare nivel ulei la A4 B6

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de jane_a4, 19 Apr 2012.

  1. Lion

    Lion 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2015
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi A4 B6, 1.9 TDI, 2002
    Maine dupa constatare am sa revin cu informatii despre aceasta problema si costurile de reparatie.
     
  2. Lion

    Lion 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2015
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi A4 B6, 1.9 TDI, 2002
    Salutare,
    S-a rezolvat si problema mea.... problema a fost termoflotul :)
    iar costul de reparatie a fost de 550 ron (termoflot SH + manopera)
     
  3. CosminCatrinoiu

    CosminCatrinoiu 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Dec 2007
    Locație:
    Rovinari
    Masina:
    A4,1.9,2002
    Senzor Lampa ulei+mesajul sensor

    De 3 zile ma confrunt cu urmatoarea problema:in bord imi apare lampa de ulei+mesajul SENSOR.metionez faptul ca am schimbat senzorul dar nu cu unul original si erroarea tot apare.ma poate ajuta cineva cu un sfat?
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ai luat alt senzor nou sau SH ? De ce nu ai cumparat nou OEM ? Sunt anumite piese care nu se cumpara decat originale. Poate si ala care l-ai montat este defect mai ales daca este SH. Nu ar fi prima oara cand se intampla asta.
     
  5. CosminCatrinoiu

    CosminCatrinoiu 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Dec 2007
    Locație:
    Rovinari
    Masina:
    A4,1.9,2002
    Cristi senzorul a fost nou, dar nu cel mai scump.
     
    Ultima editare de un moderator: 24 Oct 2015
  6. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Poate fi defect și asta sau poate fi fir intrerupt între senzor și ceasuri.
     
  7. CosminCatrinoiu

    CosminCatrinoiu 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Dec 2007
    Locație:
    Rovinari
    Masina:
    A4,1.9,2002
    Am verificat mufa si vine tensiune
     
  8. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Nu numai tensiunea, ai verificat si ce zicea Ovidiu, cablajul/continuitatea pana la ceasuri?
     
  9. CosminCatrinoiu

    CosminCatrinoiu 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Dec 2007
    Locație:
    Rovinari
    Masina:
    A4,1.9,2002
    Asta nu am verificat
     
  10. tavi27ro

    tavi27ro 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2015
    Locație:
    Harghita
    Masina:
    A4 B6 Avant, 1.9D,2003.
    Schimbare senzor nivel ulei

    Salutare, am o intrebare, pentru schimbarea senzorului nivel ulei de pe baia de ulei este obliatoriu sa dau jos uleiul, ca am auzit diferite variante,ca pot sa il schimb fara sa dau uleiul deoarece este pe alt circuit, acum nu stiu ce sa zic. Voi ce ziceti? Am vazut ca, Cristi a zis ca trebuie dat jos uleiul. Va multumesc de intelegere si o zi buna
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da, trebuie scos uleiul. Asteapta pana la urmatorul schimb daca tocmai ai pus ulei nou in masina. Bafta
     
  12. tavi27ro

    tavi27ro 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2015
    Locație:
    Harghita
    Masina:
    A4 B6 Avant, 1.9D,2003.
    Ms Cristi, tocmai am facut schimbul de ulei de o saptamana, dar sincer ma deranjeaza martorul ala cu senzor aprins in bord, o sa dau jos uleiul si am sa schimb senzoru si pe urma bag uleiul inapoi. Ms mult inca o data si o zi buna.
     
  13. tavi27ro

    tavi27ro 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2015
    Locație:
    Harghita
    Masina:
    A4 B6 Avant, 1.9D,2003.
    Salutare, azi am schimbat senzorul, dar eroarea ramane, intrebarea mea este daca se poate sa imi spuneti unde duc firele de la senzorul de nivel ulei. Am citit ca duc la ceasuri dar as vrea sa stiu unde sa verific. O seara frumoasa.
     
    Ultima editare de un moderator: 30 Oct 2015
  14. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Ai schema in imagine. Aici gasesti conectorul T10a, nu apare la Legenda. "T10a - 10-pin connector, brown, connector point, electronics box, plenum chamber "
     
  15. tavi27ro

    tavi27ro 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2015
    Locație:
    Harghita
    Masina:
    A4 B6 Avant, 1.9D,2003.
    Ms mult, am sa verific sa vad cu un aparat de masura. Ce tensiune am pe fire 12v. Ms mult de intelegere si o zii buna
     
  16. tavi27ro

    tavi27ro 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2015
    Locație:
    Harghita
    Masina:
    A4 B6 Avant, 1.9D,2003.
    Salutare, azi, am mai schimbat doi senzori si unul dintre ei l-am luat de pe o masina la care nu ii aparea eroarea si din pacate tot nu a disparut eroarea.Eu nu ma prea pricep pe partea electrica dar un prieten de al meu a masurat si pe firul rosul cu gri am tensiune 10,64v , maro este masa, si cel de-al treilea negru cu rosu nu am deloc tensiune.Acum nu stiu ce sa cred, oare sa am ceva scurt pe fire desi imi este greu sa cred.
    Atasez o poza cu mufa in care in pinul 1- negru cu rosu,pinul 2-maro su pinul 3- rosu cu gri.
    Poate ma puteti ajuta ca deja ma enerveaza la culme eroarea asta pe bord.
    Va multumesc de intelegere
     
  17. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Tavi, daca te enervezi tot nu rezolvi nimic.
    Spune-i prietenulul tau sa masoare continuitatea firelor pana in mufele respective, (de pe schema) apoi mai departe pana in IC. La fel, verifica si daca firul de masa "are masa", ca sa zic asa. Acolo trebuie sa gasesti problema, petraseul firelor.
     
  18. tavi27ro

    tavi27ro 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2015
    Locație:
    Harghita
    Masina:
    A4 B6 Avant, 1.9D,2003.
    Ms mult nucugheri, ma enerveaza faptul ca am schimat 3 senzori si nu dau de problema, prietenul meu se uita si el la schema ce mi-ai trimis-o ca si mine ca nu pricepe nici el prea mult dar am sa ma duc la un electrician. Problema este ca a aparut eroarea asa dintr-o data cu masina in stationare.Masa am,ca am verificat, tensiune imi vine doar pe firul gri cu rosu 10,64 V,iar pe celalt deloc. Oare firele de la senzor duc direct la IC?
    Va multumesc de intelegere.
     
  19. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Nu. Trec intai printr-o mufa , T10a pe schema, care am si detaliat-o in acel post. Este o mufa cu 10 pini, de culoare maro si se gaseste in cutia cu ECU, in spatele acestuia. Verifici continuitatea firului rosu/gri de la senzor pana in mufa maro, pinul 9, apoi din mufa maro pana in IC, mufa albastra pinul 23. Celalalt fir, rosu/negru , la fel, dar la pinul 2, iar din mufa maro , merge la o siguranta de 10 A, S5. Celalalt e clar, e masa.
    Data viitoare, daca nu stii tu, apeleaza la cineva care stie sa citesca o schema. Acum am avut timp sa iti explic, dar nu am intotdeauna.
     
  20. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Cand deschizi capota iti arata in bord faptul ca e deschisa? Asta inainte sa te apuci de masurat firele pana in IC.
     

Distribuie pagina asta