1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Avertizare Presiune / Nivel Ulei aprins in bord / Joja ulei - Verificare nivel ulei la A4 B6

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de jane_a4, 19 Apr 2012.

  1. tavi27ro

    tavi27ro 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2015
    Locație:
    Harghita
    Masina:
    A4 B6 Avant, 1.9D,2003.
    t_qua77ro Nu nu imi arata, chiar acum verificam ,sa fie si aia o problema?


    nucugheri merci foarte mult pentru explicatie, scurt si la obiect. Am sa verific asa cum ai zis tu, sigur am sa ma descurc. Din pacate in orasul asta nu prea cunosc meseriasi sau electricieni, eu fiind din Cluj si m-am mutat cu serviciul aici. Ii destul ca am dus masina sa imi schimb ambreiajul la un mecanic cica renumit si m-am trezit cu suporti motor destransi aproape sa-mi cada piulita, noroc ca am dat jos scutul si am vazut, in momentul ce am schimbat senzoru de pe baie. Decat sa ajung pe mana unui electrician ca si mecanicul, mai bine intreb aici pe forum, ca sigur primesc mai mult ajutor. Toate cele bune si o seara faina.
     
    Ultima editare de un moderator: 2 Noi 2015
    marius_bv apreciază asta.
  2. tavi27ro

    tavi27ro 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2015
    Locație:
    Harghita
    Masina:
    A4 B6 Avant, 1.9D,2003.
    Salutare, am reusit sa rezolv problema senzorului. Multumesc Nucugheri inca o data. Problema a fost ca lipsea siguranta de 10A. Dar sunt nedumerit pentru ca eu nu am atins panoul de sigurante niciodata si nici nu am dat jos capacul,si nu stiu cum a functionat fara siguanta senzoru de nivel ulei. Oricum ma bucur ca am dat de capat.
    Va multumesc si o seara faina.
     
  3. lord1

    lord1 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2010
    Locație:
    Fetești
    Masina:
    A4 avant 1.9 TDI AVF
    o problema ciudata la mine, am dat uleiul jos sa il schimb si surpriza, am pus contactul cu uleiul dat jos si nu se aprinde nimic in bord ....am scos mufa senzorului si atunci imi apare pe display ,,sensor".
    ce poate fi?
     
  4. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Salutare.
    Cam pe unde trebuie sa fie nivelul la ulei pe joja ca sa se aprinda senzorul? La mine l-am lasat sa scada pana se aprinde senzorul si a ajuns deja de se mai vede ulei doar pe varful la joja. Am pus ulei ca nu vreau sa ma trezesc ca stric motorul.
    Motorul este ALT
     
  5. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    Eu stiu ca se aprinde cand e sub minim nu pe minim. Insa e cam riscant sa faci ceea ca ai facut tu, posibil ca senzorul sa nu functioneze si atunci....
     
  6. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Alta belea. S-a aprins senzorul de nivel minim, am completat si nu se mai stinge senzorul :). S-a mai intamplat o data cand am cumparat masina. S-a stins singurel atunci parca. Dar acum deja merg de vreo 2 zile cu el aprins.
     
  7. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Verifica-i cablajul/mufa.Schema de pe pagina precedenta e valabila si la tine.
    Sunt aceleasi culori la fire, pinul 1 12V, pinul 2 minus si pinul 3 in ceasuri.
     
  8. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Acolo studiam acum. tavi27ro spunea ca a schimbat o siguranta de 10A, dar nu imi dau seama care.
     
    giorge apreciază asta.
  9. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    S5 rosie de 10A. De acolo vine alimentarea de 12V. Nu apare pe schema, e pe alta pagina.
     
  10. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Ii arat maine unui electrician ca ma uit ca matza in calendar :). Nici capota motor nu mi-o arata deschisa, ca întreba un coleg mai sus.
     
  11. tot_io

    tot_io 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Oct 2012
    Locație:
    Pascani
    Masina:
    A4 1.6 2002
    Salutare tuturor,
    La masina mea imi apare in bord senzorul de ulei tot timpul la cateva secunde de la pornirea motorului si nu mai dispare.
    Am fost la mai multi mecanici si toti mi-au spus ca trebuie schimbat senzorul de ulei, am facut-o si pe asta dar degeaba, cand pun testerul pe ea imi zice simplu : MASA CU CAROSERIA. Ce parere aveti si ce ma sfatuiti ? Multumesc anticipat.
     
  12. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    pune exact eroarea/erorile care o/le da pe diagnoza!
     
    Ultima editare: 1 Mar 2016
  13. dragos77

    dragos77 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2009
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4 B8 An-2008;1.8 cabb 160 cp.
    Salut,
    Am si eu o problema la masina din semnatura 2.0 cod motor ALT. De 3zile sta aprins in bord pe fond galben SENZOR. Am cumparat respectivul senzor de presiune de ulei pe original, l-am schimbat si eroarea este in continuare.
    Urmatorul pas a fost sa masor tensiunea pe firul ce intra in senzor si am gasit tensiune de 11,3 Volti cu contactul pus si pornita masina avea 13 Volti. Dupa care am inceput sa sap dupa acel fir pana in cutia unde este calculatorul principal.
    In acea cutie acel fir de culoare Alb cu 2 dungi Gri, ce vine de la senzor se mufeaza cu o mufa in care acest fir are pozitia 3, am deconctat mufa am pus contactul si culmea eroarea persista. Cu alte cuvinte am cumparat de pomana acel senzor.
    Am montat tot la loc ce am demontat si am inceput demontatul in interiorul masini urmand traseul firului ce se duce direct in mufa de culoare verde pin 16. Am scos pinul respectiv, am pus contacul si pentru circa 30 de secunde nu a mai aparut SENZORUL pe fundal galben in bord dupa care am pornit motorul si am masurat tensiunea ce pleaca din ceasurile de bord tensiunea fiind aceeasi 13Volti.
    Am demontat si ceasurile, am aruncat un ochi si in inetrior am scos toate cele 4 mufe le-am reconectat iar pe placa de baza nu parea nimic suspect nimic inegrit urme de scurt sau piese umflate. Am pus toul la loc, am pus contactul aceeasi problema..
    Poate ma ajuata cineva mai priceput decat mine pe aci.
    Mentionez ca uleiul si filtrul de ulei au fost schimbate chiar in prima zi in care a aparut problema. Masina merga in parametri optimi, presiune de ulei fiind dearece am scos capacul pe unde se pune ulei si imi arunca picaturi de ulei afara si in rampa este ulei deci urca.
    Multumesc anticipat pentru eventualele raspunsuri.
     
  14. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Mie cand imi scade nivelul de ulei , chiar daca refac nivelul senzorul tot ramane aprins. La mine s-a rezolvat pur si simplu prin scoaterea bornei de la baterie pentru un minut.
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Poate aveti sorbul baii infundat sau presiunea slaba la ulei.
     
  16. dragos77

    dragos77 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2009
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4 B8 An-2008;1.8 cabb 160 cp.
    Nu este nici sorbul nici presiunea slaba,de eara asa se aprindea in bord martorul pe fond galben cu inscrisul SENZOR dupa ce porneam motorul nu cand pun contactul Am si scos firul de la senzorul de presiune la ulei si am puscontactul/pornit motorul si aceeasi eroare in bord...
     
  17. dragos77

    dragos77 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2009
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4 B8 An-2008;1.8 cabb 160 cp.
    Salut.
    Care stiti daca cu un tester VCDS 12-10 (o interfata Vag China dupa piata) se poate masura persiunea de ulei daca da unde trebuie sa intru si care este presiune de ulei pentru 2.0 Alt benzina.
    Intreb pentru ca nici acum nu am rezolvat problema mea de mai sus si nu as vrea sa dau baia de ulei jos sa vad pompa de ulei care am inteles ca este cam complicata...
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Presiunea de ulei o verifici cu manometrul, nu cu VCDS.
     
    kojak13 apreciază asta.
  19. dragos77

    dragos77 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2009
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4 B8 An-2008;1.8 cabb 160 cp.
    Tocmai acum am comandat un manometru dupa net. Poate ma ajuta cineva cu ce valori trebui sa gasesc la acest tip de motot 2.0 ALT. Tot caut de o ora dar n-am gasit numic. Multumesc.
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Manometrul cu sonda de citire (daca exista) il infiletezi in locul sondei presiune ulei. Demontezi sonda cu traductorul de presiune si infiletezi acolo manometrul. Vezi ca mai mult ca sigur, daca nu ai luat tester dedicat, trebuie sa faci o vizita la strungar ca sa-ti faca o piesa de legatura care se infileteaza in bloc si care o legi la furtunul ce duce la manometru. La ralanti trebuie sa ai 2 bari minim si in turatie daca ajungi la 6 bari este totul Ok. Bafta.
     
    ovidiutm apreciază asta.

Distribuie pagina asta