1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Avertizare Presiune / Nivel Ulei aprins in bord / Joja ulei - Verificare nivel ulei la A4 B6

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de jane_a4, 19 Apr 2012.

  1. dragos77

    dragos77 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2009
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4 B8 An-2008;1.8 cabb 160 cp.
    Multumesc CRISTI de indrumari.
    Ce am luat dupa net este un fel de trusa nu dau numele aci pentru a nu face reclama,cu tot cu transport ma costa 96 ron sper sa ajunga pe luni,marti.voi atasa o poza cu ce am luat.
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Este ok, o trusa asemanatoare am si eu.
     
  3. dragos77

    dragos77 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2009
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4 B8 An-2008;1.8 cabb 160 cp.
    Ce sa zic, sper sa ii dau de cap la ce am eu. Le iau si prin eliminarea sper sa nu ajung sa dau jos baia de ulei sa umblu la pompa de ulei si ma tem ca nu scap decat cu curatarea sorbului de ulei
    Din ce am vazut pe net pompa este angrenata de un lant si ma gandesc ca daca o demontez trebuie pusa pe pozitie. Pare o masinarie complexa, am mai demontat pompe de ulei in trecut la Opel dar nici pe departe nu erau atat de complexe.
     
  4. FlorinDTS 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2015
    Locație:
    Drobeta Turnu Severin
    Masina:
    Volkswagen Passat B6 2.0Tdi 140cp 2006
    Dupa cum spui tu,e vorba de senzorul care citeste nivelul de ulei,este amplasat pe baia de ulei.
    Cred ca te-ai dat peste cap degeaba cu senzorul de presiune ulei.
     
  5. dragos77

    dragos77 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2009
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4 B8 An-2008;1.8 cabb 160 cp.
    Salut.
    Acel senzor de care spui este pentru avertizarea nivelului de MINIM din ce stiu eu,daca nu este cum spun eu ma puteti contrazice.
     
  6. daniel 07

    daniel 07 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2014
    Locație:
    Ilfov
    Masina:
    Audi A4, alz.2004
    Salut baieti.
    A-ti intalnit urmatoarea problema?
    La 1.6 alz se aprinde nivel ulei minim. din 100-100KM.
    Pornesc motorul,apoi salt capota si astept cateva secunde si se stinge Nivel ninim ulei. apoi se repeta din 100-100km.
    Motorul nu consuma ulei si nici nu pierde.
    Ulei motul 5W30.
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    De ce nu controlezi senzorul de nivel ulei ? Topicul asta l-ai citit integral ?
     
  8. dragos77

    dragos77 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2009
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4 B8 An-2008;1.8 cabb 160 cp.
    Salut,
    Astazi a ajuns manometrul. Am scos senzorul de presiune am bagat manometrul si am gsit urmatoarea valoare la relanti adica 780 RPM.temperatura motorului era la 70 de grade, voi atasa o poza .
    Accelerata la 3000 de ture pana in 6 bari. Nu am putut face poza pentru ca nu avea cine sa tina de manometru, furtunul lui nu are mai mult de 50 de cm.
    Astept parerea cuiva care stie mai bine daca este bine sau nu ce am gasit eu la acest motor 2.0 ALT.
    Tot am cauta pe net pana am dat aci de acest site: http://www.audizine.com/forum/showt...essure-Survival-Guide-and-troubleshooting-DIY Poate ajuta pe viitor si pe alti si sa nu mai pateasca ca a mine.
    Daca nu este normal sa pun aci adresa rog un moderator sa steaga adresa.
    In sumar se pare ca am gasit problema care o am eu. Acest lucru nu trebuie confundat cu avertismentul senzor galben arătat de asemenea, ceea ce indică un eșec senzor al nivelului de ulei si nu are nimic de a face cu presiunea uleiului .
     
  9. dragos77

    dragos77 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2009
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4 B8 An-2008;1.8 cabb 160 cp.
    Salut.
    Sanbata am prins ceva timp frumos pana sa incepa grindina si am inceput sa mesteresc la masina pentru a rezolva problema ce am avut-o.
    Am schimbat senzorul de pe baia de ulei si am rezolvat problema...
    Am fost la un pas sa dau jos baia de ulei si sa umblu la pompa de ulei si implicit la cuzineti..
     
  10. danfery 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2014
    Locație:
    IASI
    Masina:
    A4, 1,9L 131CP AWX, 2002
    Am si eu o problema la un audi A4 2002, 131cp AWX: mi s-a aprins avertizarea senzor de ulei si nu mai dispare. Am facut resetarea si reapare dupa maxim 4 porniri ale motorului. Multumesc anticipat.
     
  11. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    Daca ai răbdare si citești topicul o sa găsești toate cauzele posibile,înainte de toate ar fi normal sa ii faci o scanare vag com..si daca am vrea sa te ajutam nu avem cum pana nu vezi ce spune diagnoza.

    Bafta
     
    mzoican apreciază asta.
  12. glmy 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Ian 2010
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A4, 1.9 tdi, AVF, 130 cp, 2003
    Audi a4 B6 1,9 tdi motor AVF, masina mea. Despre senzorul G266 amplasat pe baia de ulei. Am fost in situatia multora de pe acest forum. Multumesc pe aceasta cale tuturor pentru postari. Dupa stergerea erorii cu VCDS aparea din nou in bord eroarea cu sunetul deranjant. Am verificat continuitatea firelor din mufa senzorului pana in compartimentul calculatorului si totul a fost ok. Rezolvarea a venit verificand siguranta numarul 5 (10 A). Acolo a fost problema. Ea arata frumos, nu era intrerupta, cand am pus aparatul pe ea sa verific continuitatea am avut o mare surpriza, nu conducea curentul! Am curatat bine cu o surubelnita siguranta, am pus-o inapoi, am pus contactul de 2 ori si a disparut eroarea din bord. Am curatat dupa aceea una cate una toate sigurantele din panou, erau oxidate, unele deabia mai faceau contact. Acum vine si explicatia de ce meseriasii nu spun ce a avut masina. Cum poate sa spuna omul ca a fost de vina o siguranta? Cat poate sa ceara pentru o siguranta?
     
    Colectionarul apreciază asta.
  13. Jymmy 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 1.9 2003
    Bună ziua,
    Sunt nou pe forum și sunt posesor de 1.9 TDI 131 cp. As dori niște ajutor daca se poate. Am verificat uleiul la mașină și joja era curata doar puțin ulei pe vârf dar martorul de la ulei nu s-a aprins. Asa trebuie sa fie adica sa se fi consumat uleiul de cand l-am schimbat acum 8.700 km (parcursi in aproximativ 4 luni). Ce ar putea sa fie ?
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Jymmy te rog te rog si este foarte important, sa modifici/completezi profilul tau cu masina care o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi despre cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.
     
  15. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Martorul se aprinde mai tarziu, cand joja nu mai ajunge in ulei. Deci e normal.
    Sa pierzi insa atat de mult ulei in 8700 km, nu e normal.
     
  16. silvio

    silvio Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2010
    Locație:
    Milano
    Masina:
    audi a6 4f 2.0 tdi 2006 audi a6 4f 3.0 Tdi 2011
    Dar in 4 luni, nu ai mai controlat nivelul uleiului,nivelul antigelului,nivelul la servodirectie???....chiar daca era noua...si tot mai ridicai capota.

    Inviato dal mio PRO 5 utilizzando Tapatalk
     
  17. Pau 3rd Gear Member

    Înscris:
    3 Apr 2016
    Locație:
    Germania / Lugoj - Romania
    Masina:
    A6 3.0 CZVA 2016
    Salutare,

    Ieris mi sa aprins martorul de la ulei, cel galben. Am completat 0.5l ,cam asa si tot nu sa stins. Nivelul uleiului e bun, am verificat. La diagnoza nu a iesit nimic. Pana acum am parcursi cam 8000 km. Atasat sunt 2 poze cu martorul de la ulei si uleiul folosit. Va rog putin ajutor :D
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ai incercat sa cureti mufa senzorului de pe baie cu spray de contacte ?
     
  19. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Da-i jos uleiul, apoi baia si scoti sorbul... Ai mizerie acolo. Cureti si pui la loc uleiul.
     
  20. Pau 3rd Gear Member

    Înscris:
    3 Apr 2016
    Locație:
    Germania / Lugoj - Romania
    Masina:
    A6 3.0 CZVA 2016
    O sa merg mâine la mecanic, sper sa o rezolv. Revin cu mai multe detalii :)
     

Distribuie pagina asta