1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Avertizare Presiune si de Nivel Ulei aprins in Bord / Consum ulei la A4 B5

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de valy2, 20 Oct 2008.

  1. BogdanAp 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2012
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B5, 1.8, 1995
    Va salut colegi forumisti!
    O problema am si eu cu a mea batranica (A4 1.8i ADR, 95).
    De vreo doua zile pierd ulei masiv prin zona filtrului de ulei (1,5L pe 40km rulati). Din cauza pozitiei filtrului, sub galeria de admisie, nu pot vedea daca este de vina garnitura filtrului de ulei sau altceva. Intrebarea mea este daca in acea zona ar putea fi si alta garnitura sau piesa mecanica de la care ar putea aparea pierderi asa mari?

    iulian_1976:http://www.clubaudi.ro/operatiuni-i...-schimba-un-racitor-ulei-termoflot-a4-b5.html
     
    Ultima editare de un moderator: 27 Noi 2013
  2. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Ultima editare de un moderator: 27 Noi 2013
  3. BogdanAp 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2012
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B5, 1.8, 1995
    Ultima editare de un moderator: 27 Noi 2013
  4. Samy.

    Samy. Gold Member

    Înscris:
    25 Iul 2008
    Locație:
    Argeș
    Masina:
    A4 avant 1.8T AJL 180Hp, Golf4 2.0i AQY 115Hp
    Am patit si eu. S-a rupt garnitura dintre termoflot si blocul motor.
    Si s-a rupt la pornirea motorului pe ger. Acea garnitura se coace cu timpul, nu ai ce-i face, e boala comuna.
    La rece chiar daca accelerezi sau nu presiunea este foarte mare. Ajunge la 7.5 bari la ralanti iarna.
    Garnitura de la filtru iese la acceleratie doar daca nu e strans bine sau e defecta supapa de suprapresiune.

    iulian_1976:http://www.clubaudi.ro/operatiuni-i...-schimba-un-racitor-ulei-termoflot-a4-b5.html
     
    Ultima editare de un moderator: 27 Noi 2013
  5. anaxor 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Mar 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a4 1.8
    consuma exagerat de mult ulei

    Am achizitionat de curand un audi A4 B5 1.8 pe benzina care are si GPL. Am bagat-o in service pentru a face revizia, schimb ulei, placute, filtru aer. Dupa 500 km facuti pe gaz si 100 pe benzina am constat ieri ca joja era uscata. La locul de parcare nu e gram de ulei. Am fost cu ea in 4 service-uri de cand am luat-o, a fost ridicata pe elevator, nici urma ca ar curge pe undeva ulei dar totusi, sa manance atat ulei ? fum alb scoate decat cand o accelerez pentru a trece de pe benzina pe gaz si am observat o data in trafic mergand pe gaz. Oare e posibil sa consume atat ulei ?
     
    Ultima editare de un moderator: 31 Mar 2014
  6. cobi

    cobi Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Ex :Audi
    orice e posibil
     
  7. anaxor 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Mar 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a4 1.8
    Oare sa ajung sa bag ulei ca si benzina ?

    Acum am venit cu masina de la service. Masina papa ulei :( cam mult ce-i drept poate si din cauza uleiului neadecvat pus in ea. Maine ma duc sa schimb uleiul iar in 3 saptamani. Mecanicul mi-a recomandat sa bag un aditiv. Crede-ti ca merita ?
     
    Ultima editare de un moderator: 31 Mar 2014
  8. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Un aditiv cu segmenti daca gasesti pe undeva ! :)
    Cu aditivul nu faci nimic la consumul ala si nici nu prea e recomandat la motoarele audi. Gandeste-te la o segmentare si inlocuire a simeringurilor de la supape. Depinde si de uleiul pe care l-a avut in motor si de vechimea lui. Cu uleiurile din Romania, dupa ce depasesti 8000 km cu ele trebuie sa verifici nivelul zilnic, altfel risti sa-l manance pe tot odata.
     
  9. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    De la gpl se trage de la fostul proprietar ,pentru a merge ok pe gpl ai nevoie de o foarte buna reglare,de alte injectoare,bujii si mers pe gpl doar cand temp.atinge 90 de grade C. foarte putini respecta conditiile acestea.

    Am aceasi parerea ca si campary trebuie sa intri in motor,sa rezolvii situatia;pe un motor mai mare aspirat parca s-ar merita gpl pe 1.8i mi se pare cam fortata treaba.
     
    Ultima editare: 11 Apr 2014
  10. danut_99x 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Mar 2011
    Locație:
    SUCEAVA
    Masina:
    A4 b5, BENZINA, 1996, motor adr 1.8i 1781cm
    Buna ziua stimabililor,

    Am o problema mai ciudata si va rog sa m-a ajutati cu sfaturi/pareri.
    La masina mea, un A4 din 96, 1.8i benzina cod motor ADR,1781 cc, 92 kw simptomele ar fi urmatoarele de vreo 2-3 saptamani:
    - mi se aprinde martorul de ulei dupa ce motorul se incalzeste, mai bine spus dupa ce parcurg vreo 15-20 km si dupa 10-30 sec se STINGE daca motul e turat peste 2300 rot/ min , dupa ce se stinge de aprinde iar dupa vreo 8-10 km cu aceleasi simptome ca mai sus , dupa ce s-a stins pot sa il las la relanti si cateva min si nu se aprinde decat in mers
    - am verificat nivel ulei dupa fiecare aprindere bec presiune ulei si este aproape de nivel maxim, deci nu ar fi problema cu nivel meic de ulei, folosesc ulei castrol Edge 5w30 de la ultimul schimb facut in octombrie 2013.

    Multumesc anticipat pentru intelegere.
     
  11. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Ce uleiuri au fost puse dealungul timpului in motor?

    Eu banuiesc ca vii de pe o vascozitate mai mare de ulei decat ai acum,ai ceva murdarie in motor,depinde cum te misti cu curatarea sistemului daca nu in timp zgomot lant,intinzator lant etc
     
  12. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Daca se schimba zgomotul motorului in timp ce becul e aprins, e defecta pompa de ulei 100%. Daca nu se schimba zgomotul, e posibil ca senzorul sa fie pe duca.
    Parerea mea e sa schimbi senzorul si daca problema persista, schimbi si pompa.
     
  13. mikaela4

    mikaela4 Platinum Member

    Înscris:
    7 Oct 2011
    Locație:
    Barcelona
    Masina:
    Audi A4b5 AFN1,9 TDI feb.1999 Audi A4B5 AFN1,9TDI quattro, august1999
    Din cate stiu, senzorul acela e numai pentru nivelul scazut al uleiului, ma indoiesc ca ai avea senzor de presiune ulei, doar daca masina vine echipata cu IC cu FIS. Daca spui ca ai nivel de ulei, atunci ori e senzorul in sine, ori e ceva din conexiuni (mufa, fire, etc.)
     
    Ultima editare: 11 Apr 2014
  14. B65WZS

    B65WZS 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 1.6i, ADP
    Mda, de rezolvat nu am rezolvat ! update astazi la sfarsit de zi cand revin din service, plus o povestioara !
     
  15. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    E pompa de ulei. Trebuie schimbata cat mai repede.
     
  16. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Cati km are masina? Ar putea fii mai multe cauze 1 de la senzor 2 pompa de ulei 3 cuzinetii uzati . Iao babeste schimba senzorul si daca tot asa face, vezi pompa si cuzinetii
     
  17. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    De la senzor nu bat tachetii, nu se modifica zgomotul motorului odata cu aprinderea martorului in bord.
     
  18. cobi

    cobi Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Ex :Audi
    Inainte sa te apuci sa schimbi piese , schimba inca o data uleiul , pune un ulei mai gros .
     
  19. mikaela4

    mikaela4 Platinum Member

    Înscris:
    7 Oct 2011
    Locație:
    Barcelona
    Masina:
    Audi A4b5 AFN1,9 TDI feb.1999 Audi A4B5 AFN1,9TDI quattro, august1999
    Până la urmă e chestie de logică: pompa nu mai funcţionează cum trebuie, adicătelea uleiul nu mai urcă până la tacheţi. Poţi să pui si ulei de cutie de viteze ca tot asa o să facă.
     
  20. Samy.

    Samy. Gold Member

    Înscris:
    25 Iul 2008
    Locație:
    Argeș
    Masina:
    A4 avant 1.8T AJL 180Hp, Golf4 2.0i AQY 115Hp
    Si eu am avut probleme cu presiunea la 1.8t. Problema a fost sita sorbului pompei de ulei care se infundase cu depunerile din motor. La mine nu bateau tachetii, dar presiunea nu crestea peste 2 bar indiferent de turatie. Se aprindea becul de ulei cand se incalzea motorul. Dupa curatare problema a disparut in totalitate.
     

Distribuie pagina asta