1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Avertizare Presiune si de Nivel Ulei aprins in Bord / Consum ulei la A4 B5

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de valy2, 20 Oct 2008.

  1. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Nu poti din cluster ? Nu stiu ce model ai, vezi in pdf-uri daca te ajuta.
     
  2. utzu

    utzu 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Mar 2009
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A4 B5 18i 20V ADR 1996
    asa este bordul daca va ajuta cu ceva....
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai si da-l jos si scoate-i becul responsabil de martorul ulei.
     
  4. utzu

    utzu 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Mar 2009
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A4 B5 18i 20V ADR 1996
    martorul apare pe afisaj ..... nu e bec ca si la airbag sau frana de mana....
     
  5. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Oricum trebuie dat jos, vazut macar ce marca e, sunt scheme cu pinout-ul diferite pe marca IC-ului, dar din ce vad nu prea te deranjezi sa faci ce zicem noi...
     
  6. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Cea mai simpla treaba e sa ii iei baie de ulei cu senzor de nivel. Ce ai facut la masina se numeste " tiganie". Cat poate costa o baie de ulei ? Facand punte intre pini mufei de la senzorul de nivel al uleuilui nu veu face mare branza pt ca e posibil sa iti ramana eroarea in bord, senzorul nu e doar in intrerupator ci in el ar trebui sa aibe si o rezistenta. Dar asta e alta discutie. Cauta si punei baie cu senzor de nivel ca nu o fii o avere. P.S masinile astea au fost si ele gandite intrun anume mod si daca ne apucam sa le reparam ca pe Dacia lu bunicu cu cine stie ce modificari si adaptari de piese se vor umple de erori si vom sta cu ele pe la servisuri si mecanici cu zilele .
     
  7. Mihai fireman 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2016
    Locație:
    Telega
    Masina:
    A4 ,1.6 adp 1996
    Salut! Sunt nou pe acest forum. Va rog sa mă ajutati cu o informație: am un Audi A4 B5 1996 1.6 benzina, cod motor ADP - trebuie demontata distribuția pentru a schimba pompa de ulei?
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Da, trebuie sa umbli la distributie.
     
  9. Mihai fireman 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2016
    Locație:
    Telega
    Masina:
    A4 ,1.6 adp 1996
    Multumesc! Se potriveste pompa de ulei de la orice cod de motor? Am vazut la magazinele de piese auto ca nu dau poma de ulei pe cod motor ADP.
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu, nu se potriveste de la orice cod motor. Pompa de ulei pentru ADP are cod 050 115 105 A.
     
  11. Mihai fireman 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2016
    Locație:
    Telega
    Masina:
    A4 ,1.6 adp 1996
    Mai sunt si alte coduri ca nu gasesc pompa?
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Doar ala. Codul a fost eliminat acum 4 luni dar poate ai noroc sa o mai gasesti pe undeva pe stoc, sau in dezmembrari.
     
  13. Mihai fireman 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2016
    Locație:
    Telega
    Masina:
    A4 ,1.6 adp 1996
    Mersi !!!Cu ajutorul tau am găsit-o pe original la 245 lei ,cei de la magazin nu aveau habar de cod .Acum l-au scris pe o agenda ca sa il aibă la nevoie......
     
  14. DragosM90 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0TDI CAGA, 2008
    Salut!

    Masina: Audi A4 B5 1.9TDI 90CP 66kW cod motor 1Z anul 1996

    Azi dimineata mergand spre lucru mi-a aparut pe display martorul de ulei ...a fost ceva in genu s-a aprins a palpait de 3 ori...s-a stins ai dupa 30 secunde s-a aprins iar si tot asa a palpait de 3 ori s-a stins si dupa aceea nu s-a mai aprins. Am verificat nivel ulei e la maxim, am desfacut busonul de la ulei sa vad daca arunca ulei si da stropeste ulei....am pus vagcom si nu apare nicio eroare, de la ce poate sa fie? Am mai pățit asta acum aproximativ o luna...
    Specific ca eu am ceasuri cu display adaptate pt ca masina mea a fost prevazuta cu ceasuri cu 4 martori in loc de display

    Va rog daca imi puteti spune unde este pozitionat senzorul de presiune la motorul 1z sa il verific ...poate el e vinovat sau poate ma ajutati cu informatii despre ce am de facut cu problema mea....martorul nu mai sta aprins acum
     
  15. DoubleV 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2015
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi 80 B4, 2.0, 92
    Salutare,
    Am si eu aceasta problemă, e prima data cand întâlnesc asta, dupa cum se vede in poza cu bordul(mai mult sau mai putin) imi arata cu GALBEN, CHECK engine oil level, și dupa un drum de 100 de km a inceput in mers să scoată UN beep. Cand am ajuns acasa, am oprit masina, am pus din nou contactul, BEEP si acest mesaj pe bord si am facut poza. Am lasat 2 ore sa se aseze uleiul si am verificat nivelul si acesta era in limitele normale(poze). Acum nu mai imi apare nimic in bord, nu mai suna nici un beep, motorul nu troncane, nu bate, nimic. Totul e normal acum, aștept un sfat pentru ce ar trebui sa fac mai departe, completat ulei? Schimbat ulei? Schimbat senzor? Sa fie ceva la pompa de ulei?

    Masina este un Audi A4 B5 1.9 tdi din 2001
     
  16. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    O diagnoza/o verificare a presiunii uleiului/luata borna de + pt.30 min.

    In poze(prima)vad ca nu ai nimic ulei pe joja/in ultima probabil dupa ce ai completat ai.
     
  17. Alx11 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Dec 2017
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi a4 1.8 benzină an 1996
    Va salut,
    Am si eu aceeași problemă sau ceva asemanator. La mine se aprinde uleiul numai in turatii si nu stiu de ce. Schimbul de ulei l-am facut de 2 ori intr-o săptămână si degeaba. Sub 2000 de turatii se aprinde cam pe la 1.800 iar daca sare de 2000 se stinge si culmea la ralantiu nu se aprinde. Va rog, stie cineva ceva sau a întâlnit aceeași chestie si cum a rezolvat ? Pe mine ma sperie. Multumesc.
     
  18. A(u)di

    A(u)di 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2012
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    Audi A4 B5,1.8 NA 20v,125CP,12/1999, Cod motor ARG , FWD
    Salut,
    Am un Audi A4 B5, 1.8 aspirat, 92kW, cod motor ARG
    De 2 ani de cand am adus masina am o problema cu consumul de ulei,in sensul ca la un schimb de ulei (15.000km) imi consuma intre 1,5-3l ulei).
    Consumul de ulei este variabil dar nu stiu in functie de ce: cand este cald afara si merg turat(3000rpm-4200rpm) la drum lung ,nu se vede nicio diferenta de ulei pe joja; in aceleasi conditii de mers, dar cand este mai rece afara, masina consuma ulei.(ciudat)
    Masina trage foarte bine, nu scoate deloc fum(nici albastru nici alb , nimic) , ci doar are un consum ciudat de ulei,variabil.
    Ce am observat ca pe partea cu evacuarea(motor dispus longitudinal), capacul culbutorilor prezinta pete de ulei(etansare necorespunzatoare)
    Sa fie ghidurile supapelor de vina?
     

Distribuie pagina asta