1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Axe Came - Tacheti si Culbutori la motor 2.5 TDI - discutii - probleme si rezolvari

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de Proaudi, 25 Noi 2007.

  1. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    Buna!

    Ebay?Autokarma e in Romania,si pretul mult mai ieftin.Ideea e ca trebuie musai sa schimbi si tachetii si culbutorii.
     
  2. mr_x4you 4th Gear Member

    Înscris:
    13 Iun 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A6 2.5 TDI 2002
    La pretul ala de pe ebay e kitul complet, cu tot cu tacheti, culbutori, pastile, garnituri, semeringuri, kit blocare distributie. Cele cu pret mai mare includ si filtre + kitul de distributie.
     
  3. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    Buna!

    Cumpara frate atunci de pe ebay. Din tara era o garantie. Numai ca vezi ca meseriasii sau serviceruri-le adevarate nu accepta schimbul decat daca aduc ei piesele. Deci cu piesele tale, nu iesi mai ieftin. Ai sa le schimbi dupa colt si ai sa ceri ajutor pe alta problema. Ideal este sa mergi undeva sa-ti aduca piesele la pret bun si sa-ti faca si lucrarea.
     
    Ultima editare de un moderator: 13 Feb 2014
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Rodyca tu personal ai putea sa numai influentezi omul de unde si ce sa cumpere amenintand ca nu il mai ajuti. Sincer nici nu stiu cat de mult l-ai putea ajuta. Tot timpul esti Gică contra. Te rugam lasa-ne. Poate omul se simte mai in siguranta cumparand un kit complet cu tot ce ii trebuie dupa eBay. Intrebarea lui a fost daca a mers cineva mai mult de 30-40.000km fara probleme dupa ce le-a schimbat si daca putem sa ii recomandam o firma anume. Din cate am vazut ai stiut sa critici in legatura cu achizitionarea dupa eBay dar la intrebarile lui, nici un raspuns.
     
    Ultima editare: 13 Feb 2014
  5. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Avem si noi un feed-back de la cei ce au schimbat axele cu came cati km au facut si cum merge agregatul.
    Merci.
     
  6. Farfetnugins

    Farfetnugins 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi 80 B4,1.9TDI,1995
    intentionez sa cumpar un audi a4 b5 2.5 tdi din 99.Am mers pana acum aproape 1000 km cu el si se comporta excelent, trage bine de tot, nu face zgomote suspecte cu exceptia unui zgomot putin ciudat in primele 10 secunde dupa ce il pornesc cand e rece dar care dispare imediat.Masina a fost adusa in vara in Romania, are 270k km si nu are istoric deci nu pot sa stiu la ce sa ma astept.Am fost chitit sa o cumpar chiar de saptamana trecuta dar citind postarile voastre am devenit putin sceptic, si nu vreau sa fac vreo prostie.Ma gandesc sa merg saptamana viitoare la un service ca sa dea capacul jos de la chiuloase si sa-mi faca o constatare ca sa stiu la ce sa ma astept.
    Exista totusi posibilitatea ca la 270k km sa aibe inca axele cu came, culbutorii si tachetii originali neschimbati si sa mearga atat de bine?
     
  7. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Dupa parerea mea este imposibil,
    La axele cu came problema este de ungere,astfel ca toti arborii ar trebui sa aiba probleme la seriile respective.

    Asteptam un feed-back de la cei ce le-au schimbat cu piese din titan sa ne spuna daca s-a imbunatatit.
     
    Ultima editare: 15 Feb 2014
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Fiecare cu parerea lui, eu de exemplu am un C5 cu 265.000 si nu garantez ca sunt reali si inca nu am probleme cu axele, am o mica bataie la tacheti cand este motorul rece, bataie care o am de 1 an si inca nu s-a accentuat. Schimb mereu uleiul la 10k, Castrol 5w30.
     
  9. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Nu ai prins discutia,noi ne referim la: AFB,AKN ,AKE ,AYM ,BFC.
    Atat timp cat sistemul de ungere este bine proiectat,faceti schimburile de ulei la timp si uleiul este conform nu ar trebui sa aveti probleme la axe,din aceata cauza este interesant daca prinn schimbarea materialului de la axele problema ungerii se rezolva la motoarele respective.


    Util pentru cei ce doresc sa aprofundeze fenomenul,in 2008 pe prima pagina un coleg istet scrie:
     
    Ultima editare: 16 Feb 2014
  10. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    Buna!

    Uita-te si la Renault,Citroen,Ford,Opel,Bmw,pe aceesi clasa acelasi an si vezi daca ele au ceva probleme.Eu cred ca alea sunt perfecte!Numai la Audi a fost o greseala,scuza-ne.
     
  11. raresicu76

    raresicu76 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2007
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi a3 Sportback 1.2TFSI S-tronic Pro S-line
    Rezolvare problema tacheti 2.5tdi

    Salut. Am avut probleme si eu cu câțiva culbutori la 2.5 tdi. Ideea e ca la masina mea eu i-am distrus. Am bagat uleiul care il recomanda Castrol, 5w30 fully syntetic si am facut un drum pana in Franța si inapoi (in Germania nu am last-o sub 180km/h). Cand am am ajuns acasă dupa 6000km imi băteau vreo 2-3. Am schimbat repede uleiul cu castrol 10w60 , cu care mersesem inainte si nu am avut nici o problema, dar nu am simțit mare îmbunătățirile.Apoi am schimbat uleiul cu liqui molly 10w60 si din 2-3 culbutori cred ca mai bătea tare doar unul( in price caz nu se mai auzea decat intr-o linie de cilindrii). M-am incordat , am cumparat toti culbitorii( ei nu sunt extrem de scumpi dar sunt 24 de bucati) si i-am schimbat pe toti. Acum masina toarce ca o pisica, cum era inainte sa o distrug cu castrol 5w30. Folosesc in continuare Liqui-Molly 10w60 ( faptul ca scrie made in germany pe eticheta si ca mi-a anulat zgomotul la 2 culbutori cand aveam problema mi-a castigat încrederea ). La la propietati, temperatura -viascozitate,castrol10w60 si liqui-moly 10w60 sunt la fel, dar LM se fabrica numai in Germania. Asta e tot��
     
    Ultima editare: 30 Mar 2014
  12. b0n3s

    b0n3s 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Allroad, 2.5 TDI, 2001
    raresicu76 - sper ca glumesti cu tot ce-ai scris mai sus.
    Daca nu, iti doresc cat mai multi km fara probleme :)
     
  13. lxl

    lxl Gold Member

    Înscris:
    27 Ian 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi allroad 2002.2,5 TDI AKE,A2 2002. 1,4TDI AMF,A4 2017 2.0 DETA.A4 2.0 2017 deta,A4 2015,2.0,CNHA
    Deci concluzie este ca un ulei cu vascozitate mai mare ajunge mai repede sus in chiuloase si binenteles ajunge cu mai multa usurinta prin cele doua gauri 0,4mm ale culbutorului prin care atenuiaza frecarea dintre cama si culbutor;).
    Apropo daca au cazut culbutori ,cama respectiva nu are uzura,s-au uleiul va compensa lipsa din varful camei:think:?
     
  14. b0n3s

    b0n3s 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Allroad, 2.5 TDI, 2001
    Eu zic ca postul sa fie mutat la sectiunea de "Glume & Bancuri" , nu de alta dar poate alti colegi o iau de buna.
     
  15. laur >> 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Iul 2014
    Locație:
    Valcea
    Masina:
    a6 2.5 tdi 12/2002
    a6

    Salut ! am un a6 2.5 tdi v6 quattro si acum o saptamana am facut vreao 70 de km cu ea dupa care am bagato in garaj . dupa o ora am vrut sa o pornesc si avea o bataie puternica la motor ( dintr-o data ) nu a stat pornita decat vreo 10 secunde . ce ar putea avea mai exact ca pareri am auzit o gramada ! :) motoru bate identic cu acesta : https://www.youtube.com/watch?v=FcSj1aZcL7E . Astept pareri !! Multumesc !!
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    laur >> te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina care o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uite-te la profilul meu si ai sa intelegi despre cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.
     
  17. Achimoto 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Aug 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 Quattro 2.5 TDI
    Salutare, poate ajuta pe cineva, e vb. de 2 supape de sens care au rolul de a retine uleiul in partea superioara a motorului, adica in zona axelor cu came, documentatia spune:

    "In the event of irregular valve noise which disappears after a lengthy drive but repeatedly re-occurs when travelling short distances, the oil retention valves must be renewed.

    l Oil filter bracket must be removed.
    1 - O-ring - renew
    2 - O-ring - renew
    3 - Oil retention valve for cylinder head (left-side), 20 Nm
    4 - Banjo bolt, 15 Nm
    5 - Spray nozzle valve for piston cooling spray nozzles, 20 Nm
    6 - Oil pipe
    7 - O-ring - renew
    8 - Oil retention valve for cylinder head (right-side), 20 Nm
    9 - O-ring - renew

    Cod piesa 059 103 175 F 2 buc. pret aprox 136 ron/buc
     
  18. Daniel007 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Iun 2012
    Locație:
    Braila
    Masina:
    A4, 2.5 tdi quatro AKE, 2002
    laur >> Salutare,
    Aceeasi bataie o am si au la motor ca in clipul atasat de tine. Nu am mai mers de trei luni cu masina. Bataia a survenit dupa 10km dupa ce am schimbat uleiul. Sa aibe vreo legatura ? Merci.
     
    Ultima editare de un moderator: 5 Noi 2014
  19. Daniel007 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Iun 2012
    Locație:
    Braila
    Masina:
    A4, 2.5 tdi quatro AKE, 2002
    Ca o completare, am folosit la schimbul de ulei Castrol edge 5W-40, ceea ce am citit mai sus ca nu e deloc indicat pentru AKE 2002, 2,5tdi quatro.
     
  20. cta1979

    cta1979 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2010
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A6, 2.5tdi, 180cp, 2003, AKE
    Ultima editare de un moderator: 23 Apr 2015

Distribuie pagina asta