Tot raul spre bine. Păcat că nu am avut evenimentul la începutul anului. Bănuiesc că se lăsa cu niste "upgradeuri".
Daca tot masina mai sta inca o luna pana ajungem sa desfacem motorul, mai adaugam mici detalii precum fuzetele de S4 si numerele, acum va trebui sa iau etriere fata dar inca nu sunt hotarat daca sa aleg Brembo 18z sau 17z din cauza jantelor. Cu 17z mai exista posibilitatea sa pun jante pe 17 dar poate poate reusim sa trecem 18 in carte si nu am mai avea batai de cap. Diferenta de greutate intre fuzete este destuk de mare, cele de pe masina au 9.8kg iar cele de Al 4.5kg. Multumesc colegului @LKN pentru rabdare si timp in alegerea pieselor pentru motor! Sent from my iPhone using Tapatalk
Foarte frumoasa jucaria! Zilele acestea urmeaza sa achizitionez si eu una aproape identica, tot din Brasov, vad ca aici se gasesc cele mai frumoase B5-uri . Tot 1.8T quattro, 2000, AWT. Daca tot refaci motorul, nu e mai ok o chiuloasa big port de pe AEB si pistoane de AEB care am inteles ca sunt forjate? Un review la suspensie vei face mai incolo, cand iti faci o idee despre ea? :D
+1 pentru etrieri Z18, ca sa nu ai nevoie de adaptoare, la Z17 ai 135 intre gaurile de prindere si fuzeta este de 145, eu incerc acum sa pun pe B6 etrieri Z18 cu jante pe 17, trebuie doar distantieri sa ajungi undeva la ET25 sau chiar jante cu acest ET
Cu rotile pe 18 im carte nu prea se rezolva decat cu omologare individuala Daca ai noroc, ai nr de omologare care trebuie si poti trece pe 17 in carte
Dupa mai bine de 3 luni de asteptare si dupa ceva experiente mai neplacute cu un mecanic destul de renumit din zona care trebuia sa refaca motorul si nu s-a tinut de cuvant m-am saturat de amanari si am dus masina in alta parte. Nu este un pas mare dar tot ce vreau este sa o vad functionala din nou si sa ma pot ocupa mai mult de ea, momentan pentru motor am comandate bielele forjate de la Integrated Engineering (perforate pentru ungerea boltului) si pe care le astept ca pe painea calda sigur ca astept sa vad si motorul bucati ca sa analizam ce ramane si ce se schimba Simt ca a stat oricum prea mult si nu am mai facut nimic asa ca astazi m-am pus pe cumparaturi si dupa mai multe cautari avem pe drum etriere Brembo 18Z care teoretic trebuie sa vina p&p pe fuzetele de S4 doar cu suruburi putin mai lungi , grila RS4 noua si semnalizari negre ca sa ramanem in tema galben/negru la care vreau sa ajung. Siii uitasem ca inainte sa duc masina la mecanic am decis sa-mi bat putin joc de ea pana ajungem la vopsirea integrala nu-i terminata pentru ca m-am gandit tarziu la colantare, trebuie sa adaug si cercurile si sa refac portbagajul dupa ce terminam cu motorul. Autocolantul este o replica usor mai aerisita dupa A4 Super Touring care a facut furori in 1996 la British Touring Car Championship. Este opera proprie colantatul asa ca va rog no hate Sper sa revin cu noutati cat mai curand
Ma bucur tare mult cand vad atata pasiune si determinare pentru a duce lucrurile la punctul dorit! Felicitari si spor in continuare!
Multumesc frumos @rotitza ! Pentru mine B5-ul inca este o masina care aranjata intoarce capete iar placerea condusului este aparte. Incerc din toate puterile sa fac ceva cat mai reusit si cat mai bine pus la punct, sunt increzator ca o sa iasa asa cum vreau pentru ca imi place prea mult si am foarte multe idei de aplicat pe ea
Astazi au si ajuns toate piesele ce le aveam pe drum, bielele forjate de la Integrated Engineering, grila RS4 care imi da fiori si un sentiment frumos, semnalizarile care abia astept sa vad cum vor arata cu bec led galben si inca ceva neplanuit, franele spate Brembo cu 4 pistonase de Touareg. Urmeaza sa aleg si ceva etrier pentru frana de mana, dupa ce este gata motorul vreau sa merg sa fac adaptorii pentru franele spate. Motorul este desfacut aproape complet, ieri a intrat in operatie asa ca maine sper sa am deja lista cu ce-i de schimbat. Bineinteles ca nu m-am putut abtine si am cumparat plafonierele negre fata-spate pentru ca devin din ce in ce mai rare. Ma sperie putin partea de stalpi, manere, plasticele negre de interior si parasolare dar daca am intrat in hora cu interiorul complet negru... jucam pana la capat
Au fost $696.43 USD + 469 lei vama, au si instructiuni pentru cat trebuiesc stranse prezoanele, i-am explicat mecanicului
Motorul este dat jos si desfacut aproape in totalitate, urmand sa duc chiulasa si blocul la verificat, blocul arata surprinzator de bine dupa spusele mecanicului. Pana acum am gasit turbina facuta praf, fisurata pe partea de evacure si joc in ax ca la balamuc si urmele ca masina a stat timp indelungat. Din ce stiu eu ca si istoric a stat doi ani pana a fost pusa la vanzare si depunerile de ulei arata cam acelasi lucru. Pentru moment voi cumpara turbina identica deoarece refacerea completa a motorului costa ceva banuti si prefer sa mai astept pana am toate piesele pentru upgrade (turbina, injectoare, evacuare, fmic, etc.) si sa-l fac dintr-un foc chiar daca mai scot din nou motorul din ea, consider ca este mai important sa fie refacut complet si sa nu-l mai desfac cu alta ocazie.
Daca tot am avut timp liber in weekend am mai luat cateva piese pentru curatat ca sa le trimit la vopsit, am folosit Degresol 301 si Super Mafrasol, lasate peste noapte in baie de solutie si frecate bine. Sper sa reziste culoarea pentru ca le fac cu vopsea normala, nu rezistenta la temperaturi ridicate. Urmeaza sa curat baia de ulei si fuzetele Pentru ca a trebuit sa stau mai mult cu gandul la culoare am ales ca masina sa fie Vegas Yellow Voi face doar capacul si galeria in culoarea masinii si daca tot am motorul dat jos acum ma gandesc serios sa dau jos tot ca sa vopsesc compartimentul motor. Adaug si cateva poze before & after.
La cum decurge proiectul asta si la sumele pe care le investesti eu zic sa faci neaparat si compartimentul motor. O sa concurezi la engine bay porn la evenimente
Nebunie ce faci tu acolo.felicitarile mele!si mult spor in continuare.chiar sunt curios cum decurge proiectul asta
Claudiu Ziros Multumesc de aprecieri si astept tot timpul cu interes orice sfat, parere din partea voastra. Nu sunt atat de priceput dar incerc sa gasesc cele mai bune solutii. AlexMaroga Ar merge sincer un cable management sa ramana compartimentul motor cat mai curat dar o sa vad ce presupune asta atunci cand o sa incerc sa desfac cablaraia. Mecanicul saracul se uita cat ii de munca acolo si nu prea avea zambetul pe buze asa ca am zis ca o sa desfac eu cablaraia, notata si documentata nu cred ca as avea cum sa gresesc.
Mai greu avanseaza lucrurile acum dar cu rabdare o sa fie bine, galeria si capacul sunt vopsite dar mai astept dupa suporti (pana la urma am dus la sablat si vopsit tot ce mai era suport de aluminiu pe langa motor pentru ca vreau un aspect cat mai curat). Alternatorul si demarorul sunt si ele reconditionate pentru ca sunt piese mai greu accesibile si au o varsta, la altenator am schimbat rulementul, colectorul si periile iar demarorul nu are nevoie de interventie, a fost doar curatat si gresat. Trebuie sa apara adaptorii pentru bobinele de R8, bobinele, capac ulei si lichid de racire Porsche 911, vas lichid racire si lichid de parbriz noi. Sper sa pot avea o zi intreaga saptamana viitoare sa desfac tot ce este in compartimentul motor si sa pot duce masina la vopsit, pentru toate suruburile de pe langa motor am luat o freza mica cu perie, sper sa le scot ca noi. Blocul si chiulasa ai fost si ele curatate si arata bine, urmeaza sa-l vopsesc cu prima ocazie. Dupa control avem 0.08 pe doi cilindrii din bloc, 0.01 sub cota la biele si cota minima la palier
Astazi au ajuns scaunele (sper ca spun corect) injectoarelor de la AKS Tuning, aluminiu negru si capacele de ulei si lichid de racire.