Multumesc @Cosmin ZKG! Lasa ca adaug eu o pata mare Sper sa ma tina nervii pana la final ca acum urmeaza partea cea mai stresanta, de desfacut este usor dar cu putina rabdare o duc la bun sfarsit. Sunt motivat sa continui cel putin cum am inceput, chiar vreau sa iasa ceva de care sa fiu mandru si la care surubaresc cu placere. @DonDoneL LZ1A/L1 este codul, cum a zis si @AlexPTB. Eu am renuntat etrieri colorati deschis pe daily pentru ca la toate masinile mele am facut galben de la Porsche si sunt foarte greu de tinut curati fara frane ceramice. Pentru B5 voi alege Gunmetal Grey ori Lizard Green.
Salut si La Multi Ani ! Pentru ca sarbatori si relaxare bineinteles ca masinile au ramas pe un plan secundar dar revenind la lucru trebuie sa incheiem si un capitol din albinuta asa ca ne reapucam de treaba. Momentan ma gandesc sa-i aplic ceva protectie pentru vopseaua din compartimentul motor (in primul rand sa fie protejata iar in al 2-lea pentru o curatare mai usoara in timp). Dar cea mai mare problema acum este legata de o protectie termica, reper ce vine pe lonjeron langa evacuare 8D0804162B, nu mai este livrabila. Era foarte coapta si nu am reusit sa o scot intreaga dar de destept ce am fost nu am pastrat-o ca sablon Pentru cei care au mai inlocuit/refacut protectii termice, daca se poate un sfat daca sa o refac din foaie de aluminiu pentru protectii termice sau daca pot pune folie de aluminiu termoziolanta care teoretic rezista constant la 450 grade si maxim la 1000 ? Multumesc anticipat !
Asta este raspunsul. Este greu de refacut tiparul original chiar daca aveai protectia bucati la indemana. Cauta una de pe o masina din dezmembrari si vezi cum o poti scoate cat mai intreaga. Eventual o demontezi tu, nu lasi maimutele din parcul pentru dezmembrari sa o desfac ei.
Sperand ca se va face frumos afara pana punem tot pe masina ca sa-i facem direct rodajul incepem sa adunam piesele. Nu ne grabim cu el ca masina sta la caldura si nu as vrea sa fie gata si sa stea apoi facuta in parcarea subterana.
Multumesc @AlexPTB ! M-am inarmat cu rabdare si dam inainte Pentru moment pregatim terenul, astazi am aplicat protectia ceramica pe interiorul capotei si tot compartimentul motor. Nu am aplicat-o “de fita”, doar pentru ca as vrea sa fie cat mai usor de curatat si de ce sa mint, imi place cum luceste si as vrea sa-l mentin asa mereu. Suruburile si piulitele facute negre imi plac la nebunie cum (nu)se vad la fel si piesele sablate si vopsite In rest nu am reusit fac prea multe astazi in timpul ramas, doar am montat cateva plastice, inlocuit tampoanele de la pompa de aer secundara si cam atat, maine sper sa am mult mai mult spor
Daca ceilalti au sindroame tu sigur esti BOLNAV! Am 2 cutii de ceara care zac sub birou ca nu mi-am facut curaj sa le dau pe masina iar tu dai ceramica la motor. La interior mai apar modificari? Nu ti-e uzat materialul de pe fata de usa? Ps: Imi place "boala" ta , tine-o tot asa!
Butonez... Rs6 C8...stai așa! George Stoica a mai făcut ceva interesant ! de fiecare data când intru aici știu ca mai văd vreo nebunie Duci proiectul cu bătrânele in alta liga ! Felicitări !
@TalosCosmin, nu puteam sa-l las asa pentru ca nu i-am acordat atentie in ultima perioada avand belele si cu cealalta, ma simteam dator sa o fac sa straluceasca din nou Cred ca cele mai mari planuri pe care le am sunt legate de interior, acum fetele de usi arata decent (o sa fac maine poze la fetele de usi). In final vreau sa imbrac fetele de usi si consola in piele, iar plafonul si stalpii sa-i retapitez in negru dar ma abtin ca altfel voi incepe mai multe deodata si nu fac nimic bine. @Cosmin ZKG ma inclin vreau sa fac zilnic cate o nebunie daca se poate sau macar saptamanal
A venit ziua sa-l vad relativ intregit Comandam sper ultimul rand de piese si il punem pe masina. A trecut ceva timp de cand am desfacut tot ce era in compartimentul motor, a durat o zi demontatul iar de montat deja sunt la a 4-a si mai am nevoie de una norocul meu a fost ca am facut multe poze pentru ca dupa atata vreme doar vag imi mai amintesc pe unde vin trase fiecare dar asezate pe masina iti dai seama cum ar trebui sa se aseze corect si mai desfaci din nou, tragi cum trebuie... Am reusit sa sparg fundul pompei de servo pentru ca erau foarte ruginite suruburile iar atunci cand am batut sa intre imbusul a lovit axul in capac Un mic before & after intr-o zona care ma speria cum arata atunci cand am inceput sa desfac si releul ventilatorului tuflit Mai asteptam turbo, ambreiajul cu volanta, ceva furtune, cleme de care uitasem, bobinele iar saptamana viitoare trebuie sa ii dam prima cheie, sunt tare nerabdator in momentul acesta
Un mare like pt ceea ce faci . Se vede ca faci totul din pasiune fara limite financiare si cu siguranta va iesi ceea ce iti doresti ! Spor si felicitari pt implicare !
@Lucian189 lasă omul cu nebuniile,uite ce frumos arata motorul ăla. Felicitări @George Stoica cred că în clipa asta ai cel mai interesant proiect de pe forum
@Ciobanu Cristian, @mirceacml multumesc ! Sa-l vad mergand ca acolo sunt tare curios ca aspect momentam ma multumeste. @Lucian189 daca va crapa asta cu siguranta o sa iau in calcul un swap, sper sa nu se intample asta. Sanatosi sa fim ca poate in viitor mai facem proiecte si cu motoare mai potente. @gabitza121 esti generos cu afirmatia, mai sunt o gramada de proiecte interesante. Astept cu nerabdare sa ma apuc de interior, acolo o sa fie partea cea mai frumoasa si care nu are legatura cu anul in care a fost produsa masina Astazi a ajuns si ambreiajul, am ales Sachs Performance disc si placa ce ar trebui sa tina pana la 420NM ceea ce imi vine manusa daca chiar va tine cat spun ei.
Cat a fost pachetul? e DMF stock? Eu am luat un kit RA4 stage 2, SMF ECStuning cu ambreiaj de RS4 B5 (440nm stock) - vreo 3700 lei...