Ok, merci o sa ma uit la el sa vedem ce e acolo si mai am o intrebare se poate schimba intinzatorul fara sa desfac camele , sau se vor deregla daca al desfac ?
Nu stiu cum este la B5 dar la B6 si B7 se desface integral distributia pentru schimbarea lantului la pompa de ulei si implicit trebuie sa pui la punct distributia cand montezi inapoi. Cel mai grav este ca nu se mai fabrica lant pentru pompa de ulei la modelul B7. Sper ca la tine (la tipul tau de motor) sa se gaseasca lant si intinzatorul lantului cu patina. Bafta.
Bine deci o sa fac la service reparatia pentru ca se complica treaba. M-am uitat si pe net si se pare ca trebuiesc desfacute axele cu came nu de tot dar cat sa se scoata intinzatorul .
Salutare tuturor, bushman stiu ca sunt pe din afara discutiei dar as vrea sa te intreb daca ai idee cum se da baia de ulei jos, am spart-o. Am observat ca masina ta din profil este la fel ca a mea. Eu i-am desfacut toate suruburile care o tin dar fara succes, se misca foarte putin dar nu se desprinde de motor. Tin sa spun ca m-am uitat cu atentie si nu a ramas niciun surub nedesfacut. Sau poate un alt membru din club ma poate ajuta cu un raspuns. Va multumesc anticipat.
Salut dmx eu nu am dat baia jos pana acum, dar din ce am mai discutat cu colegii ,respectiv cu cristian zicea ca trebuie motorul ridicat ca sa poti avea acces la baie si sa poti sa o dai jos .
Multumesc pentru raspunsul tau rapid!Cristian are dreptate,motorul trebuie cat mai sus ridicat altfel nu poti scoate baia din cauza jugului si asa o sa incurce un pic sorbul pompei de ulei,spun asta pentru cei care vreo data vor avea probleme pe acolo ceea ce nu le doresc.Dar ce vreau sa adaug este ca m-am inselat cu ideea ca am dat toate suruburile jos,sunt 2 suruburi imbus(5mm) care sunt pozitionate exact in dreptul volantei si aparent nu pot fi scoase din cauza ei dar daca motorul este invartit putin cate putin in volanta se va observa o fanta mica exact cat sa permita intrarea imbusului pe acolo.Sper ca o sa fie de ajutor si pentru altii.Drumuri bune tuturor.....
Pentru motorul AFN,cunoaste cineva procedura de demontare a baii de ulei? Pierde ulei pe langa garnitura.
Salut, imi poate spune cineva cum se da baia de ulei jos la un AFN ? vreau sa schimb garnitura. Daca slabesc putin cadrul motor ?
Am o curiozitate: știe cineva dacă baia de ulei de la ADP se potrivește și la ADR ? Întreb asta pentru că am cumpărat inelul acela de etanșare din cupru pentru bușonul de golire, dar supriză: este mai mare. Din ce îmi dau seama, pare să fie șurubul de la ADP, adică M14x1,5 în loc de M26x1,5. Nu știu nici cheia de deschidere care ar trebui să fie la ADR, pentru că la mine se desface bușonul cu 19, deși am impresia că ar trebui să fie 17.
Deci ceva este în neregulă la mine, în cazul acesta. Îmi poți spune și în ce loc este poziționat bușonul ? La mine este pe partea lateral stângă a băii, partea șoferului.
Poate e facuta vre-o improvizatie. Nu vreau sa te induc in eroare, o sa ma uit la mine si o sa te anunt .
Astăzi am avut ocazia să mă uit iar acolo că am dat scutul jos. Până la urmă este ok, bușonul este cel care trebuie, deci mi-am făcut griji degeaba. Mulțumesc, Ogyo.
Am spart baia de ulei la masina mea, Audi A4 B5 facelift , motor AJM ! Rog un coleg care a demontat la un asemenea motor baia de ulei, sa-mi puncteze pricipalii pasi ai operatiunii !