1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Bare transversale plafon la A4 B5

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de nathann05, 19 Mar 2012.

  1. nathann05 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2009
    Locație:
    BISTRITA
    Masina:
    A4 2.0 2006
    Bare portbagaj la A4 B5 - discutii diverse

    Buna !
    Ma intereseaza sa cumpar un set de bare portbagaj pentru un A4 din 2001.
    Astept o recomandare din partea dvs!
    Multumesc!
     
  2. speedy_bob 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2008
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    AUDI A4 AVANT 1.9TDI
    Salut,

    Si eu sunt interesat de bare transversale.
    As vrea sa stiu daca trebuie montate in puncte fixe pe masina. Din cate am vazut nu cred ca am pe masina puncte de prindere special pt barele transversale. Poate cei care au achizitionat asa ceva ne dau detalii si sfaturi.

    Multumesc.
     
  3. bushman

    bushman Gold Member

    Înscris:
    26 Iul 2009
    Locație:
    București / Titu
    Masina:
    Audi A4 B5 , 1.8 ,ADR, 1996,125cai
    Salut eu am niste bare care au venit cu masina cred ca sunt nemtesti marca e ALTEA sunt din aluminiu si da au puncte special de prindere sunt marcate cu sagesti albe pe chederul interior al usilor pe partea e sus .
    Ca dezavantaje in timp chederul acela se va crapa la mine asta s-a intamplat si au tendnta sa fuga lateral la grutate mai mare (au fost stranse in limita sa nu rup chederul si mai tare ).
    Ca avantaje sunt practice am carat multe chestii cu ele inclusiv mobila din pal , la modeulul meu limita de greutate este de 20kg/bara iar palfonul masinii este protejat printrun tampon de cauciuc mare la fiecare colt al barii deci, nu va faceti probleme ca o sa zgariati vopseaua , fata de altele acestea nu fac zgomot la viteza si usile se inchid bine nefiind probleme cu scurgerile de apa de exemplu cand plua afara , dar repet ale mele sunt originale asa a venti din germania masina .
    Montarea/demontarea e relativ usoara se face cam in 5-10 minute depind cat de repede le cetrati pe semne .
     
    Ultima editare: 24 Oct 2012
  4. gtincu 4th Gear Member

    Înscris:
    18 Mai 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 B5.5 Avant 1.9 TDI AJM 2000
    Bare transversale HAKR 0013

    Eu am bare longitudinale de fabrica pe masina si am cumparat acum vreo 3 ani bare transversale HAKR 0013 (cu o simpla cautare se gasesc toate info + poze).
    Sunt finisate bine, se monteaza si demonteaza usor, accesibile ca pret si fiind negre arata bine pe o masina neagra, parerea mea :). Husele de plastic cu care sunt imbracate barele sunt rezistente si nu se julesc foarte usor.
    Nu imi place ca la gheara de prindere, in exterior, curbura nu se imbina perfect cu cea a barei longitudinale, acolo ramane un pic de loc, sesizabil doar daca bagi nasul acolo.
    Oricum stau foarte bine si au si buza dedesupt, asta nu se vede in poza.
    Nu am cutie speciala de bagaje pt ele, eu am carat doar lucruri puse direct pe ele si pe distante relativ scurte si asa si'au facut treaba cu brio.
     
  5. bh99mes

    bh99mes 5th Gear Member

    Înscris:
    30 Dec 2010
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    A4 avant 1.9 AFN 1997
    exista vreunul dintre noi/voi :D sa monteze asaceva ulterior? cam la ce sa ma astept? locul pentru suruburi oare exista si trebuie doar gaurit tabla spre exterior la locul potrivit?
    vreu sa le montez neaparat dar mie cam groaza de manopera si m-am gandit sa va intreb prima data.
     
  6. costel71

    costel71 6th Gear Member

    Înscris:
    6 Mar 2013
    Locație:
    Brad , Hunedoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant / 1.6 AHL / 1997
    Am observat că la mine, pe partea de "interior" există, pe fiecare bară în parte, două perechi de găuri, care nu sunt străpunse până la capăt. Posibil că acela să fie rolul lor, de a centra barele montate suplimentar.
     
  7. Linispower 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2015
    Locație:
    Zalau
    Masina:
    audi A4 B5 1.9 TDI 90CP 2000
    Explicare montare Bara Longitudinala

    Buna!

    Sambata trecuta am montat pe masina mea doua bare longitudinala.Daca as fi stiut ca cat de greu o sa fie montarea acestora nu m-as fi pierdut vremea cu ele.

    Pe toate cele patru invelitoare de pe stalturi din interior l-am crapat, mi-a sarit si o centura din fata fiinda este montata pe stalp si mi-au sarit doua lame care tin clapeta cu care se poate regla inaltimea centurii de pe stalp.
    Sunt multe suruburi de scos la ambele parasolare.Luminile de pe paviloin fata interior trebuie demontate, celelalte doua nu necesita demontare totala numai a cablurilor finda daca nu e pusa mufa la primul nici celelalte nu functioneaza.

    Tapiteria de pe pavilion trebuie scoasa total.
    La mine nu au fost demontate piese din interior inca de cand a iesit din fabrica, si sau desprins foarte greu.Dupa ce ati demontat piesele din interior + chedere
    puteti vedea daca probati barele pe deasupra masinii ca unde va trebui sa gauriti pavilionul.
    Cand dati gaurile atunci ele sa nu fie chiar verticale ci sa tineti bormasina intr-un unghi de 10 grade spre exterior.
    Prima data sa dati gaura la prinderea din mijloc a barii, dupa aceea la prinderea din spate iar dupa aceea in fata.
    La fiecare gaura data sa probati barele.
    Cum puteti vedea, gaurile de prindere pe bara adica in mijloc are forma de cerc si pe fata respectiv spate nu au forma de cerc.
    La gaura din fata unde decuparea trebuie sa fie mai mare decat in spate se poate folosi si flex cu panza subtire.
    La invelitoarele de pe stalpi sunt puse capse din otel ci nu din plastic.Astea se vor desprinde greu.

    Uneltele necesare pentru montare sunt:

    -cleste pentru capse mic si mijlociu
    -surubelnita plata si cruce
    -cricet mic si mijlociu cu couplere
    -prelungitor pentru cricet
    -torxuri
    -bituri
    -hexagon de 6 pentru coupler
    -lanterna
    -bormasina
    -flex
    -burghie de opt si zece
    -pila rounda
    -dispozitiv de filetat
    -vazelina pentru gaurile din bara
    -panza flex subtire
    -scoci de hartie
    -silicon de lipit

    Va sfatuiesc daca aveti posibilitatea sa aveti Trusa Mannesmann Mammut 215 fiindca in asta toate biturile si prelungitoarele etc..Asa am si eu .

    Scociul se foloseste pentru lipirea langa gauri ca sa nu zgariati vopseaua.
    Inainte de montarea finala bagati cu o surubelnita mica putina vazelina in gauri, dar inainte de asta verificati filetul si daca e nevoie filetati-o.
    Dupa asta si dupa ungerea cu vaselina a gaurilor pentru a evita sa intre apa puneti putin silicon pe 'stuturile' de pe bara(dupa ce ati pus garniturile).

    Aveti grija cum bagati vazelina in gauri fiinda cu timpul asta poate manca garniturile.Strangeti suruburile si montati napoi piesele demontate.

    Desi sunt meserias in domeniul auto pe mine ma tinut opt ore montarea acestor doua bari.

    Si am mai si polishat masina.

    Bafta la montare si multa rabdare.

    Pentru eventuale intrebari scrieti-mi un mesaj in privat si va ajut.

    Pe curand.
     
    Nitu Petrisor apreciază asta.
  8. aladin

    aladin 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Mar 2010
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    A4 B5 1997 ADP
    Salut .
    Am o mica nelamurire , daca se potrivesc barele transversale de pe B6 pe B5 . Vreau sa fiu independent cu caratul bicicletei, multumesc anticipat.
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu se potrivesc.
     
  10. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    As dorii daca se poate un cod pentru barele transversale pt a4 b5 avant si un pret? Va multumesc!
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    ETKA nu da coduri nici pentru cele longitudinale, nici pentru cele transversale.

    Incearca la Thule.
     

Distribuie pagina asta