Bare portbagaj la A4 B5 - discutii diverse Buna ! Ma intereseaza sa cumpar un set de bare portbagaj pentru un A4 din 2001. Astept o recomandare din partea dvs! Multumesc!
Salut, Si eu sunt interesat de bare transversale. As vrea sa stiu daca trebuie montate in puncte fixe pe masina. Din cate am vazut nu cred ca am pe masina puncte de prindere special pt barele transversale. Poate cei care au achizitionat asa ceva ne dau detalii si sfaturi. Multumesc.
Salut eu am niste bare care au venit cu masina cred ca sunt nemtesti marca e ALTEA sunt din aluminiu si da au puncte special de prindere sunt marcate cu sagesti albe pe chederul interior al usilor pe partea e sus . Ca dezavantaje in timp chederul acela se va crapa la mine asta s-a intamplat si au tendnta sa fuga lateral la grutate mai mare (au fost stranse in limita sa nu rup chederul si mai tare ). Ca avantaje sunt practice am carat multe chestii cu ele inclusiv mobila din pal , la modeulul meu limita de greutate este de 20kg/bara iar palfonul masinii este protejat printrun tampon de cauciuc mare la fiecare colt al barii deci, nu va faceti probleme ca o sa zgariati vopseaua , fata de altele acestea nu fac zgomot la viteza si usile se inchid bine nefiind probleme cu scurgerile de apa de exemplu cand plua afara , dar repet ale mele sunt originale asa a venti din germania masina . Montarea/demontarea e relativ usoara se face cam in 5-10 minute depind cat de repede le cetrati pe semne .
Bare transversale HAKR 0013 Eu am bare longitudinale de fabrica pe masina si am cumparat acum vreo 3 ani bare transversale HAKR 0013 (cu o simpla cautare se gasesc toate info + poze). Sunt finisate bine, se monteaza si demonteaza usor, accesibile ca pret si fiind negre arata bine pe o masina neagra, parerea mea . Husele de plastic cu care sunt imbracate barele sunt rezistente si nu se julesc foarte usor. Nu imi place ca la gheara de prindere, in exterior, curbura nu se imbina perfect cu cea a barei longitudinale, acolo ramane un pic de loc, sesizabil doar daca bagi nasul acolo. Oricum stau foarte bine si au si buza dedesupt, asta nu se vede in poza. Nu am cutie speciala de bagaje pt ele, eu am carat doar lucruri puse direct pe ele si pe distante relativ scurte si asa si'au facut treaba cu brio.
exista vreunul dintre noi/voi :D sa monteze asaceva ulterior? cam la ce sa ma astept? locul pentru suruburi oare exista si trebuie doar gaurit tabla spre exterior la locul potrivit? vreu sa le montez neaparat dar mie cam groaza de manopera si m-am gandit sa va intreb prima data.
Am observat că la mine, pe partea de "interior" există, pe fiecare bară în parte, două perechi de găuri, care nu sunt străpunse până la capăt. Posibil că acela să fie rolul lor, de a centra barele montate suplimentar.
Explicare montare Bara Longitudinala Buna! Sambata trecuta am montat pe masina mea doua bare longitudinala.Daca as fi stiut ca cat de greu o sa fie montarea acestora nu m-as fi pierdut vremea cu ele. Pe toate cele patru invelitoare de pe stalturi din interior l-am crapat, mi-a sarit si o centura din fata fiinda este montata pe stalp si mi-au sarit doua lame care tin clapeta cu care se poate regla inaltimea centurii de pe stalp. Sunt multe suruburi de scos la ambele parasolare.Luminile de pe paviloin fata interior trebuie demontate, celelalte doua nu necesita demontare totala numai a cablurilor finda daca nu e pusa mufa la primul nici celelalte nu functioneaza. Tapiteria de pe pavilion trebuie scoasa total. La mine nu au fost demontate piese din interior inca de cand a iesit din fabrica, si sau desprins foarte greu.Dupa ce ati demontat piesele din interior + chedere puteti vedea daca probati barele pe deasupra masinii ca unde va trebui sa gauriti pavilionul. Cand dati gaurile atunci ele sa nu fie chiar verticale ci sa tineti bormasina intr-un unghi de 10 grade spre exterior. Prima data sa dati gaura la prinderea din mijloc a barii, dupa aceea la prinderea din spate iar dupa aceea in fata. La fiecare gaura data sa probati barele. Cum puteti vedea, gaurile de prindere pe bara adica in mijloc are forma de cerc si pe fata respectiv spate nu au forma de cerc. La gaura din fata unde decuparea trebuie sa fie mai mare decat in spate se poate folosi si flex cu panza subtire. La invelitoarele de pe stalpi sunt puse capse din otel ci nu din plastic.Astea se vor desprinde greu. Uneltele necesare pentru montare sunt: -cleste pentru capse mic si mijlociu -surubelnita plata si cruce -cricet mic si mijlociu cu couplere -prelungitor pentru cricet -torxuri -bituri -hexagon de 6 pentru coupler -lanterna -bormasina -flex -burghie de opt si zece -pila rounda -dispozitiv de filetat -vazelina pentru gaurile din bara -panza flex subtire -scoci de hartie -silicon de lipit Va sfatuiesc daca aveti posibilitatea sa aveti Trusa Mannesmann Mammut 215 fiindca in asta toate biturile si prelungitoarele etc..Asa am si eu . Scociul se foloseste pentru lipirea langa gauri ca sa nu zgariati vopseaua. Inainte de montarea finala bagati cu o surubelnita mica putina vazelina in gauri, dar inainte de asta verificati filetul si daca e nevoie filetati-o. Dupa asta si dupa ungerea cu vaselina a gaurilor pentru a evita sa intre apa puneti putin silicon pe 'stuturile' de pe bara(dupa ce ati pus garniturile). Aveti grija cum bagati vazelina in gauri fiinda cu timpul asta poate manca garniturile.Strangeti suruburile si montati napoi piesele demontate. Desi sunt meserias in domeniul auto pe mine ma tinut opt ore montarea acestor doua bari. Si am mai si polishat masina. Bafta la montare si multa rabdare. Pentru eventuale intrebari scrieti-mi un mesaj in privat si va ajut. Pe curand.
Salut . Am o mica nelamurire , daca se potrivesc barele transversale de pe B6 pe B5 . Vreau sa fiu independent cu caratul bicicletei, multumesc anticipat.