1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Bateria auto - Alternator - Electromotor la A3 8P - discutii diverse - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de lucian324, 4 Dec 2008.

  1. RobertPas 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Ian 2016
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A3 8P 2004
    Salutare,
    Acum 3 zile am schimbat bateria mașinii ( Audi A3 8P - 2004 2 portiere). Însă după ce am schimbat-o am observat problema cu radio-ul ( când apărea textul Safe ), dar am rezolvat-o, însă apoi am mai observat că nici geamurile nu mai pot fi acționate de pe portiera șoferului, nici avariile nu se mai aprind când deschid/închid mașina din cheie și nici nu mai poate fi închisă/deschisă din butoanele de pe mânerul de pe portiera șoferului.
    Știe cineva de la ce ar putea fi și care ar fi soluțiile?
     
  2. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
  3. Sergiu Statache 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2016
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 8PA, 2.0 TDI BKD
    Salut,
    Vreau sa fac revizia la electromotor si am inteles ca am nevoie de seria acestuia pentru a lua piesele. Intrebarea mea este: se poate afla seria acestuia fara sa-l demontez si sa-l pun apoi la loc ? De exemplu prin interogare cu VAG COM se poate ? Prin seria de la sasiu am inteles ca nu merge :(
    Fara sa demontez nimic, abia am reusit sa-l vad partial, dar in niciun caz sa pot citi si ceva pe el.
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu ai cum fara sa-l demontezi. Cu VCDS nu se poate face diagnoza la electromotor. Intotdeauna intai se demonteaza piesa si pe urma sa cumpara ce ai nevoie.
     
  5. Sergiu Statache 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2016
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 8PA, 2.0 TDI BKD
    Am inteles... merci!
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sergiu, daca ai fisierul *.txt poti sa filtrezi cu ETKA, asa vezi exact ce cod are alternatorul montat pe masina. Scrii codul pe Google si dupa aia iti notezi toate detaliile necesare de pe el.
     
  7. Sergiu Statache 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2016
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 8PA, 2.0 TDI BKD
    Da, am fisierul TXT :D dar nu am ETKA :( Ma poti ajuta?
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sigur, o sa iti dau codurile imediat cum ajung acasa.
    Banuiesc ca te intereseaza platoul de carbuni, nu ?
     
  9. Sergiu Statache 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2016
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 8PA, 2.0 TDI BKD
    Da, carbunii si bucsile am inteles ca trebuie sa le schimb.
    Merci mult!
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ai 2 variante :

    Bosch 02M 911 023 P (0001123014)
    Valeo 02M 911 023 N

    Te uiti pe eticheta si vezi ce marca ai.
     
    Ultima editare: 31 Mai 2016
  11. Sergiu Statache 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2016
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 8PA, 2.0 TDI BKD
    Merci mult!
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Vezi ca alea sunt codurile electromotorului. Sa nu ai impresia ca sunt codurile platoului de carbuni. :)
    Carbunii si cele 2 bucse le cumperi in functie de ce ai pe masina Bosch sau Valeo.
     
  13. Sergiu Statache 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2016
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 8PA, 2.0 TDI BKD
    Da, stiu :) ramane sa aflu ce marca e. Cred ca nu scap de demontarea filtrului de aer...
     
  14. Eduard B

    Eduard B 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Noi 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 8p, 2.0 Tdi BKD 2003
    Buna seara,
    Cat este normal sa incarce un alternator la relanti la un audi a3 din 2004 2.0 tdi bkd?
    Am fost la un service si am pus-o pe tester si imi arata 14,7. Domnii de la service au spus ca este prea mult si ca ar trebui schimbat releul de incarcare. Mentionez ca am schimbat releul de incarcare acum 3-4 luni deoarece imi incarca prea putin.
    Multumesc!
     
  15. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    14,2-14,4 e incarcarea normala la relanti, fara consumatori porniti.
     
  16. Eduard B

    Eduard B 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Noi 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 8p, 2.0 Tdi BKD 2003
    Eu aveam doar casetofonul pornit cand a testat. Sa inteleg ca trebuie sa schimb iarasi releul de incarcare?
     
  17. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Nu stiu ce sa zic, dar nici o incarcare prea mare nu face bine bateriei.
    Poate se pronunta un coleg mai specialist pe problema.
     
  18. as055b 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2016
    Locație:
    Targu Mures
    Masina:
    A3, 2.0 140 hp, BKD, 2005
    Salutare. De cand am achzitionat a3-ul meu a venit cu o eroare. Mai exact martorul de ESP se aprinde la exact 10 minute de la pornirea motorului Oprirea motorului duce la stingerea matrorului dar reapare dupa 1o minute de functionare. Eroarea vine insotita de VAG 17911 in vcds.Am umblat cu masina prin service-uri si pe la electricieni, totul a fost verificat cablaj/incarcare/alternator/baterie etc. Problema ar fi urmatoarea: masina a fost achizitionata cu un alt model de alternator decat cel original. Alternatorul a fost schimbat, deci prin urmare si releul de incarcare. Releul de pe alternatorul actual, nefiind original de audi, NU comunica cu computerul de bord. Acesta nedetectand incarcare incepe sa opreasca din consumatori(ESP cel mai mare consumator). Incarcare este, bateria e ok dar nu s-a rezolvat cu releul de incarcare(martorul de ESP). Va rog cine are cunostinte poate sa imi dea un cod de piesa pentru A3 2.0 140 hp, BKD?
    Va multumesc
     
  19. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Lasa seria de caroserie.
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pentru ce alternator, Bosch sau Valeo, 90 sau 110A ?
     

Distribuie pagina asta