1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Bateria auto - Alternator - Electromotor la A3 8P - discutii diverse - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de lucian324, 4 Dec 2008.

  1. as055b 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2016
    Locație:
    Targu Mures
    Masina:
    A3, 2.0 140 hp, BKD, 2005
    WAUZZZ8P25A154176
     
  2. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Cred ca exact ce i-ai solicitat tu nu stie...
     
  3. as055b 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2016
    Locație:
    Targu Mures
    Masina:
    A3, 2.0 140 hp, BKD, 2005
    cred ca in acest moment e montat un valeo de 140A....cred
     
  4. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Ai trei variante de alternator, toate bineinteles de 140 A si doua variante de releu, ambele pentru codul tau PR baza de motor, T9G .
    Poate vede Florin si face o incercare si la el in Etka, sa vedem daca si acolo o sa fie trei variante de alternator.
     
  5. as055b 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2016
    Locație:
    Targu Mures
    Masina:
    A3, 2.0 140 hp, BKD, 2005
    da, e cu totul altceva pe a3-ul meu. deci asta poate fi cauza. multumesc de ajutor! apreciez!
     
  6. oviradu 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2011
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A3, 2.0TDI, 2005
    Salutare,
    Postez si eu aici problema mea pentru ca banuiesc ca se incadreaza in topic: am schimbat bateria prin aprilie-mai. Toate bune si frumoase, dar de cand a venit sezonul mai rece, pornirea nu-i ca la "prima tinerete". Mai concret, sunt dimineti cand dau prima cheie si abia invarte de zici ca moare. O las, dau a doua cheie si porneste, dar interesant ca la a doua cheie deja invarte mult mai bine. Cateodata invarte bine la a doua cheie dar nu porneste decat la a treia. Ca si informtie, eu cand dau o cheie nu tin mai mult de 3-4 secunde.
    Ce ma deranjeaza pe mine este de ce la prima cheie invarte asa de greu? A, si de vreo doua ori am observat ca nici ceasul nu a mai aratat ora exacta in bord. Ca si cum ar fi fost luate bornele peste noapte.

    Sa auzim numai de bine!
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Verifica toti consumatorii adica faci cum am scris aici:
     
  8. oviradu 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2011
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A3, 2.0TDI, 2005
    Multumesc de raspuns, voi incepe sa verific consumul in stand-by.
     
  9. yanny89

    yanny89 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2017
    Locație:
    Tulcea
    Masina:
    A3 - sportback , 2.0tdi - 2009 (cod motor CBBB)
    Salut , cred ca ma incadrez si eu printre problemele de mai sus . Am pus VCDS si nu am nicio eroare . Pe scurt mi-a aparut in bord martorul de la alternator , am facut cativa km (2-3) , oprit si repornit dupa cateva ore si din nou 2-3 km parcursi . Am oprit , iar acum masina nu mai porneste , curent inca are , merg toate : lumini , radio si restul . Se aude doar un tacanit enervant cat timp dau la automat. Este posibil sa fie alternatorul sau bateria pe moarte ? Bateria mi se pare micuta 70A - 800CCA(schimbata cel mai sigur de cei de la care am luat masina , bateria fiind GM)
    [​IMG]
     
  10. Alin Stefan

    Alin Stefan 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A3, 1,8 TFSI, 2011
    Am schimbat bateria la Audi A3, 1.8 TFSI, an 2011 și pe VCDS îmi apare acestă eroare:
    001674 - ECM Power Relay Load Circuit: (J271)
    P068A - 000 - De-Energized Performance Too Early - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00100000
    Fault Priority: 0
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 255
    Time Indication: 0
    Date: 2047.15.31
    Time: 31:63:63

    Freeze Frame:
    RPM: 0 /min
    Load: 0.0 %
    Speed: 0.0 km/h
    Temperature: 23.0°C
    Temperature: 24.0°C
    Absolute Pres.: 990.0 mbar
    Voltage: 10.541
    001674 - ECM Power Relay Load Circuit: (J271)
    P068A - 000 - De-Energized Performance Too Early - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00100000
    Fault Priority: 0
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 255
    Time Indication: 0
    Date: 2047.15.31
    Time: 31:63:63

    Freeze Frame:
    RPM: 0 /min
    Load: 0.0 %
    Speed: 0.0 km/h
    Temperature: 23.0°C
    Temperature: 24.0°C
    Absolute Pres.: 990.0 mbar
    Voltage: 10.541 V
    Aveți idee despre ce este vorba?
    Vă mulțumesc anticipat.
     
  11. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Daca stergi eroarea, apare la loc ?
     
  12. Alin Stefan

    Alin Stefan 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A3, 1,8 TFSI, 2011
    Ai avut o idee excelenta. Am sters eroarea si nu mai apare. O sa mai fac un test zilele urmatoare. Multumesc foarte frumos.
     
    AndreyPH apreciază asta.
  13. Daniel Ilies 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Sep 2017
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A3, 2.0, 2010
    Buna,
    De puțin timp am achiziționat un Audi A3 2.0 TDI 140 cai din 2010, dar nu mergea Start/Stop numai foarte rar.
    Am mers la un Service, a verificat bateria și mi-a arătat 40% viața, 98% încărcată.
    Am schimbat bateria cu una noua Rombat Agm de 70Ah 760A, merge tot timpul funcția Start/Stop numai ca am mers sa verifice încărcarea și mi-a zis ca am probleme la încărcare.Cand e prea mică tensiunea când e prea mare.
    Am mers la un service și mi-a zis ca are alternator pivotant și de aceea oscilează tensiunea. Stie cineva ceva informații legat ce aceasta problema?
     
  14. iNFAMOUS 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3, 2.0 TDI BMM, 2008
    Salut,

    Ma puteti ajuta cu recomandarea unei baterii auto pentru modelul A3 8P, 2.0 TDI, an 2008, 103 kw / 140 cp

    Multumesc !
     
  15. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
  16. iNFAMOUS 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3, 2.0 TDI BMM, 2008
    Multumesc, si eu sunt intre Varta si Exide :)
     
  17. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Eu am avut Varta Blue si am zis sa merg pe Varta Silver, fiind o gama mai sus.
    Cineva de pe forum, nu mai stiu exact cine, nu recomanda Varta pt ca cica s-ar fi prostit de la o vreme si bateriile nu mai tin la fel.

    Acum nu stiu ce sa zic... vom vedea :).
     
  18. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Salutare, am si eu o probalema cu incarcare, am masurat si nu am decat 13.6v desi ar trebui sa fie 14.4-15v.
    Am schimbat si regulatorul de la alternator, am crezut ca e de la el, am pus unul nou tot de bosch.
    Problema e ca oscileaza mult si luminiile care sunt cu led, si daca accelerez putin creste tensiunea aprox o sec dupa care iar scade
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cand ai schimbat regulatorul ai verificat si uzura colectorului (partea de cupru) ? Daca santurile sunt foarte adanci si negre necesita inlocuire.
     
  20. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Santuriile sunt umpic adanci, negre nu sunt, e cupru foarte lucios, finut, nu e sa zici ca e zdronturos sau sa fie plin de grafit.

    Daca ii pun un condensator pentru filtrare nu as rezolva problema, adica problema cu fluctuatiile de tensiune, ca tensiunea nu are cum sa o mareasca un condensator, adica un grup de condensatori care au o capacitate de 1...2F
     
    Ultima editare: 7 Dec 2017

Distribuie pagina asta