1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Bateria auto - Alternator - Electromotor la A3 8P - discutii diverse - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de lucian324, 4 Dec 2008.

  1. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Verifica diodele. Pune alternatorul pe un banc de probe
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
  3. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Diodele ma gandesc ca se duceau deja, la mine masina e de 4 ani si tot asa face de atunci, acum ma deranjeaza pentru ca am montat faruri cu led...
    Am incercat sa ma uit dar nu am cont pe vwforum si imi cere ca sa pot vedea.
    O sa incerc schimbarea puntii.

    Ok am reusit sa citesc topicul, releul de incarcare nu e echivalent cu regulatorul?
    Nu de alta da nu gasesc alt releu care sa se ocupe de incarcare.
    Cum ar fi mai bine sa schimb tot rotorul cu colectorii sau doar colectorii?
    Nu de alta da ii repar la cineva alternatoare si as avea de unde sa il schimb, initial am crezut ca rezolv problema cu schimbarea regulatorului, m-am temut sa nu fie din alta parte, mi-a spus cineva ca s-ar putea sa am ceva pierdere de curent, asta ma gandesc ca numa din contacte imperfecte s-ar putea...
     
    Ultima editare: 7 Dec 2017
  4. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Se demonteaza alternatorul ,se pune pe un banc de probe . In functie de rezultat se inlocuieste piesa defecta.
    Ca sa nu mai ai treaba cu el se inlocuieste: rola ,rulmenti ,colector,regulator.
    Apoi se pune iar pe bancul de proba unde se solicita la maxim timp de cateva minute. Daca totul e ok se monteaza pe masina.
    Daca problema persista se cauta defectiunea in alta parte (pentru ca alternatorul e testat si a primit o revizie capitala ca la carte)
     
  5. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Mai am inca o intrebare, din cate am vazut alternatorul ala da 14v la 3880 de ture, al meu imi da 13.6v la relanti, la peste 1000 de ture imi urca la 14.2v si acolo ramane indiferent cat o turez, in cazu asta ar insemna ca al meu imi da bine tensiunea nu?
     
  6. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    13.6 nu e suficient .
    Mare atentie ca voltajul e una si amperajul (care nu-l poti vedea/testa cu vcds-ul) e alta .
    Trebuie sa incarce 14 de la load 0 pana la load 180A (sau cat e scris pe alternator)
    Pune aparatul de masura direct la alternator sa vezi cat incarca,pe cabluri pana la baterie...pot fi pierderi
     
  7. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Pe alternator nu stiu cat scrie dar pe regulator stiu sigur ca scrie 15v,
    Tensiunea am masurat-o cu multimetrul, intensitatea (amperajul) trebuie masurat cu ampermetrul in serie dar nustiu care ar fi sarcina aia asa mare :p
    Problema insa nu sta la cei 13.6-14.2, tensiunea asta e in cazul fericit, adica dupa un drum cu masina, in cazut asta fluctuatiile de la leduri aproape ca dispar, la inceput tensiunea e sub 12v cu masina pornita, de multe ori 11.35v la relanti si 12.6 turat, am uitat sa mentionez asta nu stiu daca e normal cand iau borna de pe baterie atunci deja nu mai oscileaza leduriile ci deja palpaie :p
     
  8. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Pune alternatorul pe un banc de probe ,altfel te invarti mult si bine in jurul problemei
     
  9. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Problema e ca stau rau cu timpul, ca daca as sti ca e alternatorul as schimba tot in el sau cu totul :))
    Da teoretic daca il alimentez cat sa porneasca alternatorul si desfac firele de incarcare atunci il izolez fata de masina iar jn cazu asta daca tensiunea e normala problema e de altundeva sau in celalalt daca tensiunea tot nu e ok e alternatorul buba nu?
     
  10. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Nu cunosc astfel metode de verificare .
    Nu recomand sa decuplezi bateria sau alternatorul si sa pornesti motorul (sau in timp ce motorul e pornit)
     
  11. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Ok, o sa revin cu noutati dupa ce rezolv ceva ca sa nu tot intind de topic aiurea
     
  12. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Revin din nou, am schimbat tot nou in alternator, in afara de carcasa totul este nou chiar si rotorul si statorul.
    Stiu ca nu era nevoie sa le schimb dar am avut norocul sa le am noi. Problema cu lumina oscilatorie a disparut, de incarcat nu mai incarca cu 11.2v, la ralanti am 13.6v iar la turatie urca la 14.07. Am vazut ca si la colegul eexcalade este tot la 14v. Intrebarea este: sunt indeajuns 14v ? Asa e mai nou, stiu ca normal era 14.4-15v ?
     
  13. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    La motoare cr incarcarea e 13.8-14/14.2 in functie de consumatori si starea bateriei
     
  14. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Deci inseamna ca nu trebuie sa-mi fac grij daca am 14...14.08
     
  15. CataA3

    CataA3 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Ian 2018
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A3 8P, 2.0 TDI , 2006
    Salutare!

    am un A3 2.0 TDI din 2006 , DSG.
    Acum o sapt i-am schimbat bateria, la service.. Bateria veche (era originala) avea 61ah, bateria noua e Varta Silver Dynamic de 77ah.
    De cand au pus bateria noua, trepideaza la relanti foarte tare,de pocnesc toate cele prin masina

    Ati putea sa ma ajutati cu un sfat? cam ce ar putea sa fie? ce ar fi de facut?
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu are nici o legatura schimbatul bateriei cu ce probleme ai la masina. Mergi la service si fa constatari mai ample.
     
    CataA3 apreciază asta.
  17. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Singura treaba ce ar putea fi daca bateria e mai mare sa chinuie mai mult pana o incarca, dupa un timp nar mai avea voie dar si in acest caz trepidatiile nu ar avea de ce sa fie ata de exagerate...
    Cum spune si colegul, ar trebui sa ii faci o diagnoza
     
    CataA3 apreciază asta.
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    De la 61 la 77 Ah nu se chinui nimic.
     
  19. CataA3

    CataA3 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Ian 2018
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A3 8P, 2.0 TDI , 2006
    Va multumesc pentru lamuriri! :)
    -mi-a zis cineva sa verific filtrul de aer de langa baterie ,ca poate l-au bulit cand au demontat bateria veche...(cand au schimbat bateria, i-am lasat singuri 10 min)
    -am verificat cu OBD... nu apare nici o eroare
    maine merg la service sa vad ce mai spun si ei (poate e ceva mecanic)

    daca mai aveti si alte sugestii, m-ar ajuta...ca stiu ce sa mai verific,ce sa le mai zic la Service sa verifice
    inca o data multumiri!
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cata te-ai inscris astazi pe forum. Sfatul meu este sa te duci unde ai inlocuit bateria ca noi nu avem de unde sa stim ce au facut cei carora le-ai lasat masina sa-ti schimbe bateria. Poate fi orice. Degeaba intrebi pe forum. Nu aici discutam de ce iti trepideaza tie masina ca nu in topicul asta se discuta asta. Multumesc.
     
    Adrian71 și CataA3 apreciază asta.

Distribuie pagina asta